ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΕΝΟΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ) Καθηγητής : ΗΡΑΚΛΗΣ ΝΤΟΥΣΗΣ
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Με τον όρο φωτογραφία αναφερόμαστε γενικά στη διαδικασία δημιουργίας οπτικών εικόνων μέσω της καταγραφής και αποτύπωσης του φωτός, με χρήση.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
Η επιχειρηματοποίηση του αθλητισμού: θετικό ή αρνητικό πρόσημο
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΩ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΦΘΗΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΕΕ Ελπίδα ΛΟΥΠΑΚΗ Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
ΧΑΡΤΙ Παραγωγή / Είδη χαρτιού
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΒ «484» «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ» ΚΑΤΟΥΝΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-Β ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ-Β
1.2 ΠΑΡΑΓΩΓΗ- ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Θεωρητικό υπόδειγμα για την μελέτη της οικονομικής δραστηριότητας (Κεφ
Μοντελοποίηση Μοντέλο + ποιώ Από τους φοιτητές: Αντωνίου Αντώνης Δημητρίου Γεωργία Σοφοκλέους Γαβριέλλα Σοφοκλέους Μαριλένα
Mailing Procedures and Equipment
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
KINHTO.
ΨΗΦΙΑΚΗ & ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Format και συμπίεση γραφικών
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
ΑΓΟΡΕΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Photography Εισαγωγή στην Φωτογραφία
Οι χώρες της Ε.Ε..
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ (Break-even point)
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
M. Πατρινόπουλος.
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Format αρχείων και συμπίεση γραφικών
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Στα διάφορα επαγγέλματα
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΕΝΟΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ Βασιλάκος Δημήτρης, Κορωναίου Ζέτα, Μαντά Ελεάνα, Μαριώρα Φραγκίσκη, Παλαιολόγος Θησέας

ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ Τα φύλλα του περιοδικού φτιάχνονται απο χαρτί το οποίο φτιάχνεται απο δέντρα. Το χαρτί είναι υλικό αποτελούμενο κυρίως από φθτικές ίνες ή από τμήματα φυτικών ινών ανακατεμένα ή συμπιεσμένα σε συνετικό ενιαίο σύνολο, διαμορφωμένο, αποτύπωση φωτογραφιών, διήθηση υγρών κ.α. Η ίδια διαδικασία γίνεται για το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο του περιοδικού.

Το μελάνι είναι χρωματιστη υγρή ουσία που χρησιμοποιείται στη γραφή, στην τυπογραφία, στη σχεδίαση, στη ζωγραφική και αλλού. Το μελάνι είναι γνωστό σε αρκετούς λαούς απ τα αρχαία χρόνια, όπως στους Αιγυπτιους, τους Βαβυλωνιους και τους Κινέζους, απ όπου και το όνομα σινικη μελάνη του ανεξιτηλου μελανιού. Αυτά τα μελάνια κατασκευαζονταν τότε με διάφορες ζωικες ή φυτικές ουσίες στις οποίες προσθέτονταν ζωικες κόλλα η κόμμι, όπως και μερικές πικρες ουσίες για να μην καταστρέφονται από τα έντομα.

Με τον όρο φωτογραφίες αναφερομαστε στην τέχνη και στην επιστήμη της δημιουργίας οπτικών εικόνων μέσω της αποτύπωσης του φωτός, με χρήση κατάλληλων συσκευών (φωτογραφικές μηχανές). Ετυμολογικα, η λέξη φωτογραφία είναι συνθέτη και προέρχεται απ τις ελληνικές λέξεις - φως και - γραφή. Η φωτογραφία, πέρα από την τεχνολογία της διάστασης αναγνωριζεται ως ένα από τα ευρύτερα διαδεδομένα μέσα επικοινωνίας του 20ου αιώνα καθώς και ως μια μορφή τέχνης, συγγενικη με τη ζωγραφική.

Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ Για το χώρο του περιοδικού τα άτομα που δουλεύουν είναι πολλά!Δηλαδή πρέπει να υπάρχουν σίγουρα: •4 καθαρίστριες που η αμοιβή τους να είναι 800€ για την υγιεινή και την καθαριότητα του γραφείου ενώ πρέπει να δουλεύουν 8 ώρες. •10 μοντέλα που η αμοιβή τους να φτάνει τα 1.000€ διότι τα εξώφυλλα πρέπει να έχουν ποικιλία και επειδή είναι άκρως απαραίτητα.Δουλεύουν 8 ώρες και αυτές. •6 δημοσιογράφοι που πληρώνεται ο καθένας από 900€ για ποικιλία στο περιοδικό μας με διάφορα ενδιαφέροντα θέματα που ενδιαφέρουν σχεδόν όλους τους τύπους ανθρώπων.Δουλεύουν 8 ώρες επίσης.

•Οι διαφημιστικές εταιρίες  δεν δουλεύουν σε εμάς,όμως τις πληρώνουμε για να προωθούν τα περιοδικά μας.Πληρώνονται 2 φορές το χρόνο από 990€. •8 άνθρωποι στο Cafe-Bar-Εστιατόριο που 4 είναι και οι σεφ με αμοιβή 800€ είναι απαραίτητοι για το φαΐ και το ποτό των συνεργατών τους.Σαφώς και τρώνε και οι ίδιοι από το φαΐ αυτό.Υπάρχει τραπεζαρία όπου μπορεί ο καθένας να φάει είτε από το φαΐ του γραφείου,είτε από το φαΐ που έχει φέρει ο ίδιος. •6 στυλίστριες με αμοιβή 870€ για ποικιλία των στυλ που δουλεύουν και αυτές 8 ώρες.

•4 φωτογράφοι με αμοιβή 870€ για πολλές φωτογραφίες και με μεγάλη ποικιλία φωτογραφιών. •Και φυσικά οι πιο σημαντικοί είναι οι οίκοι που μας παρέχουν τα ρούχα αυτά και ντύνουν τα μοντέλα που πληρώνονται 10.000€ τα 2 χρόνια. Όλοι αυτοί οι υπάλληλοι που στο σύνολο είναι 49 τις Κυριακές δεν δουλεύουν αλλά παίρνουν δώρο Πάσχα και Χριστουγέννων. Κάποιες ημέρες δουλεύουν και το Πάσχα και τα Χριστούγεννα.Είναι ευχαριστημένοι όλοι από την δουλειά που καθημερινά πηγαίνουν σε αυτοί.

ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ Για να κατασκεβάσουμε ένα περιοδικό χρειαζόμαστε κάποια παραγογικά μεσα: Πρωτον: χρειαζόμαστε άδεια από το κράτος. Δεύτερον: χρειαζόμαστε εκτυπωτικά μηχανιματα. Τριτον: χρειαζόμαστε χαρτί και μελάνι εκτυπωτή. Τέταρτον: χρειαζόμαστε υπολογιστές. Πέμτον: χρειαζόμαστε ανθρώπινο δυναμικό. Έκτον: χρειαζόμαστε γραφίστες.

Έβδομον: χρειαζόμαστε συντάκτες άρθρον. Έβδομον: χρειαζόμαστε συντάκτες άρθρον. Όγδοον: χρειαζόμαστε φωτογράφους. Ένατον: χρειαζόμαστε δικηγόρους για τα πνευμαικά δικαιώματα της εταιρίας. Δέκατον: χρειαζόμαστε βιβλιοπωλεία, πρακτορεία εφημερίδων και περιοδικών που να συνεργάζονται με αυτού του είδους τις επιχειρήσεις.

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ Η επιχειρηματικότητα είναι η συνεργασία των τεσσάρων συντελεστών (έδαφος, εργασία, κεφάλαιο, επιχειρηματικότητα). Η επιτυχημένη συνεργασία τους οδηγεί στην μέγιστη παραγωγή και καλύτερη δυνατή παροχή υπηρεσιών. Στόχος της επιχειρηματικότητας είναι να γίνει η επιχείρηση κερδοφόρα. Η επιχείρηση είναι ένα παζλ, που εκτός από τους παραπάνω συντελεστές πρέπει να συνδυάζει την γνώση με τις φρέσκες ιδέες.

Όσο μεγαλύτερη ζήτηση έχει το προιόν στην αγορά, τόσο περισσότερο θα αυξηθεί η παραγωγή του, αλλά και η τιμή του. Το γεγονός αυτό θα αυξήσει την απόδοση και τα κέρδη της επιχείρησης. Το αντίθετο συμβαίνει όταν δεν υπάρχει η αναμενόμενη ζήτηση του προιόντος στην αγορά. Για την προώθηση ενός προιόντος χρήσιμη είναι η διαφήμιση του, ώστε να γίνει γνωστό στο ευρή κοινό.

Εν κατακλείδι, οι επιχειρήσεις καλό είναι να ακολουθούν τις βασικές αξίες τησ ζωής, όπως ο σεβασμός π.χ. στο περιβάλλον και στον άνθρωπο, το μέτρο και η ισορροπία. ΤΕΛΟΣ