Σχεδιασμός 1ου ΠΑΩΔ Ποιες Στρατηγικές? Ποιες Αρχές Αντίδρασης?

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα νιόπαντρο ζευγάρι μόλις εγκαταστάθηκε στη νέα του κατοικία
Advertisements

Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας
Κεφάλαιο 6: Κινητική Ενέργεια και Έργο
Ε.Παπαευσταθίου. J(Joule)V(Volt)Ω(Ωhm)W(Watt) C(Coulomb)A(Ampere)F(farad) ΩmΩm N/CN(Newton) Διαφορά δυναμικού Ένταση Ρεύματος Αντίσταση Ενέργεια Χωρητικότητα.
ΕΡΓΟ Work ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
ΕΝΕΡΓΕΙΑ-ΙΣΧΥΣ.
Εσωτερικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις Ι Ενότητα 6: Διατάξεις Προστασίας, Ελέγχου Σταύρος Καμινάρης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ. ΕΝΕΡΓΕΙΑ = ΕΝ + ΕΡΓΟ Γαλιλαίος (Galileo Galilei 1564 – 1642) Πορτραίτο του Γαλιλαίου από τονJustus Sustermans 1636.
Η προοπτική εξέλιξης των προγραμμάτων Ηλεκτρονικής Διά Βίου Μάθησης στην Ελλάδα Συμεών Δ. Ρετάλης & Γ. Κορρές ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ.
Κεφάλαιο 8 Ο πρώτος νόμος της θερμοδυναμικής. Εσωτερική ενέργεια εσωτερική ενέργεια Η εσωτερική ενέργεια είναι η συνολική ενέργεια ενός συστήματος, η.
Κεφάλαιο 5 Ενέργεια συστήματος. Εισαγωγή στην ενέργεια Οι νόμοι του Νεύτωνα και οι αντίστοιχες αρχές μας επιτρέπουν να λύνουμε μια ποικιλία προβλημάτων.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 10: Μεταβολισμός των θρεπτικών συστατικών Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΕΕ-ΗΠΕΙΡΟΥ για Εκτοξευόμενο σκυρόδεμα και Κονιάματα Σάββατο 2 Απριλίου 2005 Το νέο σχέδιο Ευρωπαϊκού προτύπου για το εκτοξευόμενο σκυρόδεμα prEN.
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 7 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Α ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Συσκευές.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΘΕΡΜΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΑΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΑΝΑΒΡΑΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ.
ΠΡOΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ Αθηνά Καλοκαιρινού – Αναγνωστοπούλου Καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Συντελεστής τριβής ολίσθησης μ κ Συντελεστής στατικής τριβής μ σ Η τριβή και η κάθετη δύναμη οφείλονται σε διαμοριακές δυνάμεις (ηλεκτροστατικής φύσης).
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
ΕΝ ΕΡΓΟ Δηλαδή κάποιος έχει μέσα του την ικανότητα να παράγει έργο
Διαβούλευση με τοπικούς φορείς
Εισαγωγικό μάθημα για μαθητές
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 8 Προτάσεις αξιοποίησης μιας σχολικής επίσκεψης στο μουσείο στη διδασκαλία.
Όροι Συμμετοχής και Δομή/Περιεχόμενο Προτάσεων
Σχεδίο Δράσης Αειφορικής Ενέργειας Παρουσίαση Σχεδίου Δράσης
Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΩΣΤΟΥ/ΛΑΘΟΥΣ
ΑΣΤΡΑΠΕΣ - ΚΕΡΑΥΝΟΙ.
Συμβουλευτική Ψυχολογία
Θερμοκρασία και Θερμότητα
Ηλεκτρικά Κυκλώματα και Ηλεκτρονική
ONOMA: ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας Δρ. Κ. Ποτόλιας ΚΑΒΑΛΑ 2015
Μαγκαφάς Λυκούργος και Κόγια Φωτεινή
Καρδιά Μεσοκοιλιακό / μεσοκολπικό διάφραγμα: ΔΕΝ υπάρχει επικοινωνία!
Διατροφή-Διαιτολογία
E.Παπαευσταθίου-Συνεργάτης Ε.Κ.Φ.Ε Παλλήνης
Γ Ρ Ι Φ Ο Ι Κ Α Ι Π Α Ρ Ο Υ Σ Ι Α Σ Ε Ι Σ Κ Τ Ι Ρ Ι Ω Ν
Χωρητικότητα ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,.
Δομή Παρουσίασης Έκθεσης Προόδου Διδακτορικών Φοιτητών
ΒΕΝΖΙΝΗ Για την παραγωγή έργου (κίνησης) από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης χρησιμοποιούνται ως καύσιμη ύλη, κατά κύριο λόγο, οι υδρογονάνθρακες (ΗC).
Μπορεί οι λανθασμένες ιδέες να είναι παραγωγικές?
ΕΡΓΟ Work ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ONOMA: ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΒΙΟΥΛΙΚΩΝ
POWERPOINT TEST 1 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (Πα.Γ.Ν.Η.)
Ερευνητική Εργασία Α΄ Λυκείου
Τίτλος πτυχιακής εργασίας
Εκπαιδευτική αξιοποίηση του Google Drive
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
Ηλεκτρομαγνητικά Κύματα – Κεραίες
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
THE END 1.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Πρώτος Θερμοδυναμικός Νόμος
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
Θερμότητα ή Θερμοκρασία Η Θερμότητα και η θερμοκρασία,Οι Θερμικές Διαστολές, Η Διάδοση της θερμότητας ΕΦΕΙΑ 10ο μάθημα.
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
Ενότητα 8: Μικροβιολογία προϊόντων που υφίστανται ακτινοβόληση
Έργο δύναμης.
Document paru dans la revue "Crónica de los Tiempos" d’avril 2002.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμός 1ου ΠΑΩΔ Ποιες Στρατηγικές? Ποιες Αρχές Αντίδρασης? Ποιες Φάσεις?

«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ο/η εκπαιδευτικός κάτοχος & φορέας της γνώσης «το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει ακροώμαι-επαναλαμβάνω»

ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ Ανάπτυξη προβληματισμού & εξοικείωσης γίνεται σύνδεση του μαθήματος με τις προηγούμενες γνώσεις σύντομη ενημέρωση των μαθ. για τα θέματα του νέου περιεχομένου Παρουσίαση της νέας γνώσης χρήση διδακτικών υλικών για την ανάπτυξη της επιστημονικής άποψης Εφαρμογή της νέας γνώσης ανακεφαλαίωση των βασικότερων σημείων του περιεχομένου

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ Στρατηγική 1: O εκπαιδευτικός καλεί τους μαθητές να ανακαλέσουν γνώσεις κι εμπειρίες Περιλαμβάνει δραστηριότητες οι οποίες κινητοποιούν κυρίως γνωστικές δεξιότητες συλλογής δεδομένων, όπως ανάκληση, παρατήρηση, αναγνώριση: «Πώς λέγεται η ενέργεια που μας δίνει ο ήλιος;», «Τι παρατηρείτε στα πανιά του ιστιοπλοϊκού;», «Ποιες πηγές ενέργειας αναγνωρίζετε στην εικόνα που βλέπετε;». Οι μαθητές καλούνται να αναφέρουν παραδείγματα, έννοιες, επιστημονικούς όρους, κανόνες: «Πείτε μου ένα παράδειγμα μετατροπής ενέργειας από ηλεκτρική σε φωτεινή», «Πώς ονομάζεται η ενέργεια που έχει ένα τεντωμένο ελατήριο;», «Ποιος θα διατυπώσει την αρχή διατήρησης της ενέργειας;». Δραστηριότητες στις οποίες οι μαθητές κάνουν απλούς υπολογισμούς: «Στο 1m το σώμα έχει δυναμική ενέργεια 20joule, στα 2m πόση θα είναι η δυναμική του ενέργεια;». Ακόμη ανήκουν ερωτήσεις του εκπαιδευτικού στις οποίες η απάντηση διατυπώνεται ουσιαστικά μέσα την ίδια την ερώτηση: «Δηλαδή, δεν θα έχουμε την απαραίτητη δύναμη για να ζήσουμε, σωστά;».

ΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ Ο/Η ε. επιβραβεύει άμεσα/έμμεσα τις σωστές απαντήσεις Ο/Η ε. διορθώνει άμεσα τις λανθασμένες απαντήσεις Ο/Η ε. παραβλέπει τις απαντήσεις των μ. Ο/Η ε. δίνει εξηγήσεις όταν οι μ. έχουν απορίες ή δεν απαντούν στις ερωτήσεις του/της

Επιθυμητά Μαθησιακά Αποτελέσματα Εκμάθηση: όρων, τύπων, κανόνων, απλών εννοιών & σχέσεων

Γνωστικά Περιεχόμενα των ΦΕ «Έμβια»: τους ζωντανούς οργανισμούς γύρω μας……. Θεωρία των λιθοσφαιρικών πλακών Μορφές ενέργειας: Τα διάφορα «πρόσωπα» της εν. τα ονομάζουμε μορφές ενέργειας….. Ήχος: μια επαναλαμβανόμενη κίνηση…. Αρχή της ζωής: ανδρικά όργανα αναπαραγωγής είναι οι όρχεις, η εκφορητική οδός, το πέος. Σιδηρομαγνητικά υλικά είναι τα υλικά στα οποία οι μαγνήτες ασκούν δύναμη Δύναμη: είναι η αιτία παραμόρφωσης ……

«Γνωριμία με την Ενέργεια» (Ε΄ Δημοτικού, Ερευνώ το Φυσικό Κόσμο ) ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ Πηγές ενέργειας Μορφές ενέργειας Μετατροπές ενέργειας Διατήρηση ενέργειας

Ποιες Αρχές Αντίδρασης? Ποιες Αρχές Αντίδρασης?

Ποιες Στρατηγικές? Δραστηριότητες & Ερωτήσεις του Δασκάλου των Μαθητών/τριών

Ποια Σύνταξη των Φάσεων? Ποιοι στόχοι? Σχετίζεται με τη διαπραγμάτευση του περιεχομένου που διδάσκεται? Σχετίζεται με τη διαπραγμάτευση των απόψεων των μαθητών/τριών ? Σχετίζεται με την εκμάθηση των διαδικασιών ?

Σύγκριση ΠΑΩΔ Ποιες ομοιότητες και διαφορές αναγνωρίζουμε ανάμεσα στο δικό μας ΠΑΩΔ σχεδιασμού με το ΠΑΩΔ της διδασκαλίας?

Δραστηριότητες Δασκάλου Με ερωτοαπαντήσεις προσπαθεί να Παρουσιάζει ακίνητες εικόνες, τρισδιάστατα αντικείμενα Ζητά να αναφέρουν παραδείγματα πληροφορίες, σχετικές με το περιεχόμενο Αναλύει-εξηγεί φυσικά φαινόμενα Υπενθυμίζει Σχολιάζει Με ερωτοαπαντήσεις προσπαθεί να μεταδώσει τη γνώση

Δραστηριότητες Μαθητών/τριών Περιγράφουν εικόνες, αντικείμενα Αναφέρουν παραδείγματα από το περιβάλλον τους, δηλώνουν τι γνωρίζουν Παρατηρούν – περιγράφουν - ανακαλούν φυσικά φαινόμενα - γνώσεις Ο ε. καλεί τους/τις μ. να ανακαλέσουν γνώσεις κι εμπειρίες

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 21 27 13 15 8 17 25 22 26 5 23 6 Άνθρωπος που τρέχει Μπαταρία Κουρδιστό ρολόι που χτυπάει 13 15 Κότα που κάθεται 8 Άνεμος που φυσά 17 25 Ηλεκτρική θερμάστρα 22 26 Ποτήρι νερό 5 Αναμμένος φακός 23 Σπίρτο 6 Τρυπάνι

Γιατί οι μαθητές δεν άλλαξαν τις απαντήσεις τους; ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Γιατί οι μαθητές δεν άλλαξαν τις απαντήσεις τους;

SLIDES-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος Πιστόλι Λάστιχο Χάρακας

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΩΡΙΑΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ 1. Ενέργεια 2. Πηγές 3. Ανανεώσιμες 4. Μορφές Α. ανάπτυξη προβληματισμού & Εξοικείωσης Β. Παρουσίαση Γ. Αξιολόγηση -Ο ε. καλεί τους/τις μ. να ανακαλέσουν γνώσεις κι εμπειρίες -Να αντιληφτούν την επιστημονική άποψη ΑΑ1 ΑΑ2 ΑΑ4 ΑΑ5