Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
…γεννά απορίες!! Μια βόλτα στο δάσος…
Advertisements

Σπονδυλωτά Ονομάζονται τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη. Χωρίζονται σε 5 υποκατηγορίες: Ψάρια Αμφίβια Ερπετά Θηλαστικά Πτηνά.
Η αναπνοή στον άνθρωπο Όταν εισπνέουμε ο αέρας εισέρχεται στην αναπνευστική κοιλότητα. Στην κοιλότητα αυτή υπάρχουν μικροσκοπικά τριχίδια που φιλτράρουν.
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
1. Είδος τροφής 2. Ο τρόπος που γεννούν
6.3 Η αναπαραγωγή στους ζωικούς οργανισμούς
Το νερό συστήνεται Επιλογή φωτογραφιών και ανάγνωση κειμένου
Σήμερα θα μιλήσουμε για τη Φωτοσύνθεση
Η φωνή μας Το βασικό όργανο ομιλίας του ανθρώπου είναι ο λάρυγγας. Στον λάρυγγα βρίσκονται οι φωνητικές χορδές. Όταν αναπνέουμε και δεν μιλάμε οι φωνητικές.
Οι ενότητες του φυσικού περιβάλλοντος είναι:
Μικρή και μεγάλη κυκλοφορία
ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ… ΤΗΣ ΤΡΟΦΗΣ.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εκτιμώ το ποσοστό¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον Γιώργο και στην.
ΑΙΜΑ Σύσταση του αίματος Το αίμα αποτελείται από: Κύτταρα Πλάσμα
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Φωτοσύνθεση Φυσική ΣΤ΄ τάξης.
ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ.
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑΣ Β’.
ΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Διάσπαση της τροφής Τροφή
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ
Σύσταση του ατμοσφαιρικού αέρα
BIOΛΟΓΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Κεφάλαιο 3ο Μεταφορά και αποβολή ουσιών
1. Τα χαρακτηριστικά των οργανισμών
Η ΠΕΨΗ ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Το αναπνευστικό σύστημα συνεργάζεται με το πεπτικό και κυκλοφορικό σύστημα Οι θρεπτικές ουσίες απορροφώνται από το λεπτό έντερο.
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
Η αλυσίδα αποτελείται από κρίκους.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εξασκούμε στη λύση προβλημάτων με πίνακα στα ανάλογα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος.
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΤΟΥΣ ΖΩΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
ΖΩΑ ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ Τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη και σκελετό ονομάζονται σπονδυλωτά. Τα σπονδυλωτά ταξινομούνται σε πέντε υποκατηγορίες: τα ψάρια, τα αμφίβια,
Το αναπνευστικό σύστημα
Εκπνοή ! Εισπνοή !  Ο αέρας εισέρχεται από τη ρινική κοιλότητα (μύτη). τραχεία ρόγχους  Περνάει από το λάρυγγα, την τραχεία και φτάνει στους βρόγχους.
ΔΙΑΠΝΟΗ Ο όρος διαπνοή αναφέρεται στην απώλεια νερού από ένα φυτό λόγω εξάτμισής του από τα στόματα των φύλλων. Η απώλεια αυτή αναπληρώνεται από το νερό.
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΜΠΑΝΤΑΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ ΣΤΕΛΛΑ!
4.3 Η αναπνοή στους ζωικούς οργανισμούς
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΤΟΥΣ ΖΩΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Το αναπνευστικό σύστημα
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΩΗ.
Προηγούμενες γνώσεις που θα χρειαστώ...
ΑΝΑΠΝΟΗ Οι οργανισμοί χρειάζονται ενέργεια και την εξασφαλίζουν με τη διάσπαση της γλυκόζης Κυτταρική αναπνοή Σειρά αντιδράσεων διάσπασης που γίνονται.
ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Τι είναι : κάθε τι που βρίσκετε στη φύση είτε πρόκειται για άψυχα υλικά είτε πρόκειται για οργανισμούς. π.χ. βουνά ,ποτάμια , ο αέρας.
Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Ηλίας Μπουναρτζής/
Αναπνευστικό σύστημα αναπνοή.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Οι ερημικές περιοχές της Γης καταλαμβάνουν το 1/3 της ξηράς.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Η ΠΕΨΗ ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ
ΤΟ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος:2012 – 13
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Καταπληκτικό! Ήλεκτρον ή Κεχριμπάρι
ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ Δ. κόλπος Α. κόλπος Δ. κοιλία Α. κοιλία Μέρη του Σώματος
Η διαδικασία δέσμευσης ενέργειας από τον ήλιο
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Το αναπνευστικό σύστημα συνεργάζεται με το πεπτικό και κυκλοφορικό σύστημα Οι θρεπτικές ουσίες απορροφώνται από το λεπτό έντερο.
ΤΟ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος: 2012-13 Φυσικά ΣΤ΄ ¨ Η αναπνοή¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί για να ζήσουν πρέπει να τρέφονται και να παίρνουν οξυγόνο. Η λειτουργία με την οποία ο οργανισμός παίρνει από τον ατμοσφαιρικό αέρα οξυγόνο και αποβάλλει διοξείδιο του άνθρακα ονομάζεται αναπνοή. Ορισμένες δραστηριότητες του ανθρώπου γίνονται σε περιβάλλον που υπάρχει έλλειψη οξυγόνου (διάστημα) ή σε περιβάλλον που δε μπορεί να το προσλάβει από αυτό (νερό). Για το λόγο αυτό χρησιμοποιεί συσκευές που του παρέχουν το απαραίτητο για τη ζωή του οξυγόνο.

Με ποια όργανα του ανθρώπου γίνεται η αναπνοή; Για τη λειτουργία της αναπνοής ο άνθρωπος χρησιμοποιεί ένα σύστημα οργάνων που ονομάζεται αναπνευστικό . Ρινική κοιλότητα Λάρυγγας Στοματική κοιλότητα Τραχεία Πνεύμονες Βρόγχοι Κυψελίδες

Διαφορετικά ζώα αναπνέουν με διαφορετικό τρόπο Τα ψάρια μπορούν να αναπνέουν στο νερό. Με τα βράγχια παίρνουν οξυγόνο από τον αέρα που είναι διαλυμένος στο νερό. Τα σκουλήκια δεν αναπνέουν από το στόμα αλλά από όλο τους το σώμα. Τα πουλιά δεν αναπνέουν μόνο από το στόμα αλλά αποθηκεύουν αέρα και σε σάκους μέσα στο σώμα τους, γιατί έχουν αυξημένες ανάγκες σε οξυγόνο. Τα μεγάλα θηλαστικά που ζουν στο νερό ¨κήτη¨ αναπνέουν με πνεύμονες όπως όλα τα θηλαστικά. Για να το καταφέρουν αυτό χρειάζεται να ανεβαίνουν στην επιφάνεια ώστε να πάρουν οξυγόνο. Για εξάσκηση κάνε κλικ ΕΔΩ