reikia panaudoti žinias; neužtenka norėti, reikia veikti. J. V. Getė

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
Advertisements

 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Εξειδίκευση Εφαρμογής ΕΠ 1.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΜΙΛΗ ΚΑΙ ΔΙΟΝΥΣΙΑ Ε2. Ποια είναι τα σκουπίδια που πετάμε πιο συχνά και από τι υλικό είναι φτιαγμένα; ΧΑΡΤΙ ΜΕΤΑΛΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΓΥΑΛΙ ΠΛΑΣΤΙΚΟ.
Οικονομικά Μαθηματικά Πρόσκαιρες Ράντες Γιανναράκης Γρηγόρης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Γρεβενά)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
Δραστηριότητα: Οι μαθητές σε ομάδες να ταξινομήσουν χημικές ενώσεων με βάση τη διάλυση τους στο νερό και τη μέτρηση της αγωγιμότητας των διαλυμάτων που.
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Η ‘ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΦΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Δ΄1 ΝΕΦΕΛΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ΄1.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
2.2.1– Μείγματα.
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΑΠO ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Β1 1.ΙΑΣΟΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΜΑΚΡΗ 2.ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΓΕΡΟΔΗΜΟ
Εργασία Φυσικής.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
«ΗΜΕΡΙΔΑ» Περιφερειακh Ομaδα Δρaσεων Προληψησ (Π. Ο. Δ. Π
Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας
Koντά στο τζάκι.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
6.2. ΑΝΑΣΑΡΚΟΕΙΔΕΣ ΤΩΝ ΚΥΝΑΡΙΩΝ
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
projektų ir kokybės valdymas
Diskontuoti pinigų srautai
Ποια είναι η προπαίδεια;
Stiklo lūžio rodiklio nustatymas PPT (pasirenkama tema)
Tirpalo koncentracija
GEOMETRINIAI MODELIAI
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Στη μεταφορική κίνηση αιτία για την αλλαγή της κινητικής κατάστασης του στερεού είναι … …………… . η δύναμη Στην περιστροφική κίνηση αιτία για την αλλαγή.
Elektros srovės darbas
REOSTATAI Darbą parengė: Ernesta Lupeikytė ir Gabija Peldžiūtė, 9kl.
Trinties jėgos aplink mus
ATSISKAITYMAS EXCEL PROGRAMA
Hidratai.
Mechaninės Bangos 10 klasė.
Dizainas su gamta (IV) Universalių formų ir principų naudojimas dizaine Mokytojas: Mindaugas Petravičius.
Susisiekiantieji indai
Baltymai Integruotas biologijos – chemijos pamokų ciklas
NUOŽULNIOSIOS PLOKŠTUMOS NAUDINGUMO KOEFICIENTO SKAIČIAVIMAS
Skysčio paviršiaus įtemptis
Archimedo jėga Darbą atliko Kauno Tado Ivanausko progimnazijos 8a klasės mokiniai: Vytautas Savickas ir Justinas Krutkevičius.
“TIESA PADARYS JUS LAISVUS”
Miglė Ivanauskaitė MF14/2
Lygiagrečiųjų algoritmų analizė
Kūnų masė Kauno „Vyturio“ gimnazija
Medžiagos tankio nustatymas
Rietavo Lauryno Ivinskio gimnazija Agnė Mačiulskaitė ir Eva Kupetytė
Kūnų plūduriavimas 8 klasė.
RENESANSAS IR MUZIKOS RAŠTAS
,,Elektros srovės stipris, įtampa, varža‘‘ Žinių pasitikrinimas
TESTAS 1. Šviesos spindulys krito 36o kampu ir perėjo iš optiškai tankesnės į optiškai retesnę terpę. Kuri sąlyga teisinga? A. α = γ B. α > γ C. α.
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

reikia panaudoti žinias; neužtenka norėti, reikia veikti. J. V. Getė Neužtenka žinoti, reikia panaudoti žinias; neužtenka norėti, reikia veikti. J. V. Getė Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m. Kartojimas Panaudojant ,,Akvariumo” metodą: KAS ? KO ? KAM ? KĄ ? KUO ? KAIP ? Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

Probleminis klausimas Kasdien susiduriame su užrašais ant maisto produktų pakuočių: actas - 9%; pieno riebumas – 2,5%; grietinės - 30%; sviesto - 72% ir pan. AR VISI ŽINOME, KĄ TIE PROCENTAI REIŠKIA IR KAIP JIE APSKAIČIUOJAMI? Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

Pamokos tema KIEKYBINĖ MIŠINIŲ SUDĖTIS. UŽDAVINIŲ SPRENDIMAS

Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m. Pamokos uždavinys Spręsime uždavinius taikydami įvairius mokymosi metodus ir įvertinsime jų tinkamumą asmeniškai sau Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m. Įsivertinkite Kaip po praeitos pamokos sugebate spręsti uždavinius, susijusius su medžiagos masės dalimi mišinyje. Ant lapelio užrašykite savo vardą ir priklijuokite atitinkamoje lapo vietoje: Galiu mokyti kitus; Galiu spręsti savarankiškai; Galiu spręsti tik padedant; Visiškai nesuprantu kaip spręsti. Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

Rungtyniavimo metodo taikymas Užduotis: Turime 2 varškės sūrelius. Pirmasis sveria 40 g, jo riebumas 27 %; Antrasis – 45 g, riebumas 24 %. Kurį sūrelį suvalgę gausime mažiau riebalų? GREIČIAUSIAI IR TEISINGAI IŠSPRENDĘ PIRMIEJI 2 MOKINIAI GAUS ASMENINĖS KOMPETENCIJOS LIPDUKUS. Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m. Užduoties atsakymas Duota.: m1(mišinio)=40 g; ω1(riebalų) =27%; m2(mišinio)=45 g; ω2(riebalų) = 24%; Rasti.: m1(riebalų); m2(riebalų) Sprendimas: m1(riebalų)=27% x 40 g : 100% = 10,8 g; m2(riebalų)=24% x 45 g : 100% = 10,8 g; Ats.: abu sūreliai turi vienodai riebalų Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m. Metodo vertinimas Išrenkami 3 savanoriai, norintys lavinti ASMENINĘ kompetenciją, jie bus ,,raštininkai”; Vertiname pasinaudodami E. de Bono ,,kepurėmis” Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

„Mąstymo kepurių” reikšmės - kai remiamės faktais (sprendžiame uždavinį); - pozityvus vertinimas, teigiami dalykai; - kūrybiškas mąstymas; - kritiškas vertinimas; - kai kalbame apie jausmus; - apibendrina. Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m. Individualus darbas Užduotis: Jums reikia padėti močiutei pagaminti 3 kg 5% druskos tirpalą agurkams raugti. Kiek gramų druskos ir kiek mililitrų vandens reikės? Užduočiai atlikti skiriamos 3 min. Visi, teisingai išsprendę, gaus lipdukus Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m. Užduoties atsakymas Duota.: m(mišinio)= 3 kg; ω(druskos) = 5%; Rasti.: m(druskos); v(vandens) Sprendimas: m(druskos)=5% x 3000 g : 100% = 150 g; m(vandens)= 3000 g – 150 g = 2850 g; v(vandens) = 2850 g : 1g/cm3 = 2850 cm3 arba 2850 ml Ats.: 5% druskos tirpalui pagaminti reikės 150 g druskos ir 2850 ml vandens Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m. III metodo taikymas Dirbsime bendradarbiaudami grupėje. Darbo lape turi atsispindėti kiekvieno grupės nario indėlis. Darbui skiriama 10 min. Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

Vertinimas ir įsivertinimas Visų naudotų metodų vertinimas ,,Kampų” metodu. Įsivertinkite, kaip po šios pamokos pasikeitė jūsų gebėjimas spręsti uždavinius, susijusius su medžiagos masės dalimi mišinyje. Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m. Namų darbas Sužinokite ir apskaičiuokite, kokios koncentracijos cukraus sirupą gamina jūsų mama ar močiutė darydama kompotus. Stiklinė cukraus sveria 200 g Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.

Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m. ŠAUNIAI PADIRBĖJOTE! GEROS DIENOS  Sedos V. Mačernio gimnazija, 2010 m.