ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
Θα μετρήσουμε έμμεσα το συντελεστή θερμικής γραμμικής διαστολής α του υλικού ενός σώματος, που έχει τη μορφή ράβδου (σωλήνα), θερμαίνοντας το. Η μέτρηση.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ένας δρόμος μια ιστορία
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΜΙΑΣ ΡΑΒΔΟΥ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project) 3ο Γ.Ε.Λ. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2011-2012 Α’ ΤΑΞΗ 3ο ΤΜΗΜΑ Α’ Τετραμήνου ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project) Οι παράγοντες του οικογενειακού περιβάλλοντος που επηρεάζουν τη σχολική επίδοση. Συντονιστής: Γεώργιος Δεβετζίδης, κοινωνιολόγος

Α΄ φάση ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ Ερευνητικές εργασίες Εκπαιδευτική καινοτομία Στηρίζεται σε 4 παιδαγωγικές αρχές : Της διερευνητικής Της διαφοροποιημένης Της ομαδοσυνεργατικής προσέγγισης της μάθησης Της διεπιστημονικής συνεργασίας των εκπαιδευτικών

Οι αρχές αυτές επιφέρουν αλλαγές: Νοοτροπία Πρακτικές Εν γένει κουλτούρα των μαθητών Και συμβάλλουν : Ενεργό συμμετοχή των μαθητών Ανάπτυξη κριτικής και δημιουργικής σκέψης Σύνδεση σχολικής γνώσης με κοινωνική πραγματικότητα Σύνδεση κοινωνικής πραγματικότητας με προσωπικά βιώματα

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ Ερωτηματολόγιο Ονοματεπώνυμο: Ημερομηνία: Ονοματεπώνυμο: Ημερομηνία: Σε κάθε μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις αναφέρετε τρία (3) ονόματα συμμαθητών σας. Οι συμμαθητές μου, οι οποίοι είναι γνώστες και πολύ καλοί χειριστές Η/Υ είναι: Οι συμμαθητές μου με τους οποίους θα ήθελα να συνεργαστώ γιατί είναι συνεπείς, υπεύθυνοι και παραγωγικοί είναι: Οι συμμαθητές μου που έχουν άριστες επιδόσεις στα μαθήματα και με βοηθάνε στις ασκήσεις του σχολείου είναι: Οι συμμαθητές μου με τους οποίους θέλω να κάνω παρέα είναι:

«ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ» ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Σύνολο κανόνων κοινής αποδοχής με δεσμευτικό χαρακτήρα για όλους τους μαθητές.

ΠΗΓΕΣ ΑΝΤΛΗΣΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Η σχετική βιβλιογραφία (Αξιοποίηση βιβλιοθηκών 3ου ΓΕΛ Ν. Ιωνίας, Π.Ι. και του Ε.Κ.Κ.Ε.) Διαδίκτυο

Β΄ φάση ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ «Οι παράγοντες του οικογενειακού περιβάλλοντος που επηρεάζουν τη σχολική επίδοση» ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΕ 4 ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ Το εκπαιδευτικό κεφάλαιο των γονέων Οι οικονομικό-επαγγελματική κατάσταση Η γονεϊκή συμμετοχή Το πολιτιστικό κεφάλαιο της οικογένειας ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΥΠΟΘΕΜΑ & ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Γ΄ φάση Ταξινόμηση των ερευνητικών δεδομένων Κατάρτιση πινάκων σχετικών συχνοτήτων Ποιοτική ανάλυση Εξαγωγή συμπερασμάτων

Δ΄ φάση Επίσημη παρουσίαση Ανάρτηση στην ιστοσελίδα του σχολείου

Επίπεδο σπουδών πατέρα και σχολική επίδοση. Πίνακας 1α Επίπεδο σπουδών πατέρα και σχολική επίδοση. Μορφωτικό επίπεδο Σχεδόν καλώς Καλώς Λίαν καλώς Άριστα Σύνολο Δεν έχει τελειώσει Δημοτικό - 1 1% 1 Απόφοιτος Δημοτικού 5 17% 9 11% 3 4% 3 6% 20 Απόφοιτος Γυμνασίου 6 21% 13 16% 6 7% 2 4% 27 Απόφοιτος Λυκείου 8 28% 20 24% 23 28% 10 21% 61 Απόφοιτος τεχνικής σχολής και Ι.Ε.Κ. 3 10% 15 18% 14 17% 42 Απόφοιτος Τ.Ε.Ι. - Α.Ε.Ι. 5 17% 22 27% 25 31% 18 38% 70 Μεταπτυχιακό -Διδακτορικό 2 7% 10 12% 4 9% 19 29 100% 83 100% 81 100% 47 100% 240

Επίπεδο σπουδών μητέρας και σχολική επίδοση Πίνακας 1β Επίπεδο σπουδών μητέρας και σχολική επίδοση Σ. Καλώς Καλώς Λ. Καλώς Άριστα Σύνολο Δεν έχει τελειώσει Δημοτικό - Απόφοιτος Δημοτικού 3 10 % 7 9 % 2 4 % 12 Απόφοιτος Γυμνασίου 5 17 % 6 % 8 18 Απόφοιτος Λυκείου 15 52 % 38 47 % 31 38 % 26 % 96 Απόφοιτος τεχνικής σχολής – ΙΕΚ 1 3 % 7 % 19 Απόφοιτος ΑΕΙ – ΤΕΙ 4 14 % 17 21 % 39 % 27 59 % 79 Μεταπτυχιακό – Διδακτορικό 6 5 % 13 29 81 78 46 237

Πίνακας 1γ Η Σχολική επίδοση σε σχέση με το φύλο και το επίπεδο σπουδών των γονέων Επίδοση Μητέρες με πτυχίο Α.Ε.Ι.-Τ.Ε.Ι. Πατέρες με πτυχίο Α.Ε.Ι.-Τ.Ε.Ι. Σχεδόν καλώς αγόρια κορίτσια 4 - 2 Καλώς 11 6 14 7 Λίαν καλώς 18 13 17 Άριστα 21 Σύνολο 40 37 30

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ Πίνακας 2α Βαθμολογία Εργάτες Τεχνίτες Υπάλληλοι Ελ. Επαγγελματίες Αν. υπάλληλοι Έμποροι Επιχειρηματίες Στρατιωτικοί Εκπαιδευτικοί Επιστήμονες Σύνολο Σχεδόνκαλώς 5 21% 11 14% 4 16% 20 καλώς 3 100% 13 56% 23 29% 8 33% 7 63% 50% 17% 2 13% 1 7% 44% 68 Λίαν καλώς 5 21% 29 37% 8 33% 27% 12 52% 53% 36% 75 άριστα 14 18% 9% 30% 57% 11% 42 3 100% 23 100% 77 100% 24 11 100% 6 15 9 205

Το επάγγελμα της μητέρας και η σχολική επίδοση Πίνακας 2β Το επάγγελμα της μητέρας και η σχολική επίδοση Βαθμολογία Εργάτριες Τεχνίτριες Υπάλληλοι Ελ επαγγελματίες Αν υπάλληλοι Έμποροι Επιχειρηματίες Στρατιωτικοί Εκ/κοι Επιστήμονες Σύνολο Σχεδόν καλώς 1 25% - 11 11% 17% 13 Καλώς 3 75% 39 38% 50% 4 57% 5 63% 5% 59 Λίαν καλώς 31 30% 2 33% 13% 9 43% 48 Άριστα 22 21% 67% 52% 45 100% 103 6 7 8 21 165

Ετήσιο Οικογενειακό Εισόδημα και σχολική επίδοση Πίνακας 2γ Ετήσιο Οικογενειακό Εισόδημα και σχολική επίδοση Σχεδόν Καλώς Καλώς Λίαν Καλώς Άριστα Σύνολο 0-5000 5 17 % 3 4 % 1 2 % - 9 5001-12.000 4 14 % 10 13 % 6 9 % 2 22 12.001-16.000 20 % 19 24 % 12 18 % 39 16.001-26.000 13 16 % 11 35 26.001-40.000 20 30 % 21 44 % 55 40.001-60.000 7 % 14 15 31 % 42 60.001-100.000 6 % 18 100.001 και άνω 3 % 1 % 29 80 66 48 223 1 2 3 4 5 6 7 8

Πίνακας 2δ Ετήσιο Οικογενειακό Εισόδημα και τα υψηλότερα ποσοστά σχολικής επίδοσης 0 – 5000 5001 – 12.000 12.001–16.000 16.001 – 26.000 26.001 – 40.000 40.001 – 60.000 60.001 – 100.000 100.001 και άνω Σχεδόν Καλώς ν - Καλώς Λίαν Καλώς Άριστα

- Σύνολο Πίνακας 3α Πίνακας 3α Επίδοση –Βαθμός ενασχόλησης Ο βαθμός ενασχόλησης των γονέων με την καθημερινότητα των μαθητών σε σχέση με τη σχολική τους επίδοση Επίδοση –Βαθμός ενασχόλησης Σχεδόν καλώς Καλώς Λίαν καλώς Άριστα Σύνολο Δεν ασχολούνται ιδιαίτερα 12 43% 9 11% 5 5% 4 8% 30 Ασχολούνται αρκετά 44 53% 46 51% 34 71% 136 Ασχολούνται πολύ 14% 26 31% 33 36% 10 21% 73 Ασχολούνται υπερβολικά - 7 11 Σύνολο 28 100% 83 91 48 250

Καλώς Λίαν καλώς Άριστα Σύνολο 200 34 6 1 15 256 Πίνακας 3β Η στάση των γονέων για το μέλλον και τις σπουδές των παιδιών τους σε σχέση με τη σχολική τους επίδοση Σχεδόν καλώς Καλώς Λίαν καλώς Άριστα Σύνολο Συζητάμε μαζί τα μελλοντικά μου σχέδια και λαμβάνουν υπόψη τις επιλογές μου. 38 83% 64 79% 62 77% 36 75% 200 Συζητάμε μαζί τα μελλοντικά μου σχέδια και παρεμβαίνουν προσανατολίζοντας με σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις. 4 7% 14 17% 9 11% 7 15 % 34 Συζητάμε μεν, αλλά έχουν συγκεκριμένες επιλογές , τις οποίες προσπαθούν να μου επιβάλλουν. - 3 4% 2 2% 1 2% 6 Είναι απόλυτοι και αποφασισμένοι στο αντικείμενο που επιθυμούν να σπουδάσω και δε δέχονται άλλη επιλογή. 1 1% 1 Άλλο 4 9% 7 9% 4 8% 15 46 100% 81 100% 81 100% 48 100% 256

Προσδοκίες των γονέων και σχολική επίδοση Πίνακας 3γ Προσδοκίες των γονέων και σχολική επίδοση Σχεδόν Καλώς Καλώς Λίαν Καλώς Άριστα Σύνολο Να συνεχίσεις τις σπουδές στο Πανεπιστήμιο 15 51 % 59 70% 67 87% 45 94% 186 Να ακολουθήσεις κάποια επαγγελματική ειδίκευση 9 31% 10 12% 7 9% 2 4% 28 Να εργαστείς αμέσως μετά το Λύκειο 7% 6 - 8 Να εργαστείς στην οικογενειακή επιχείρηση 5 6% 1 1% Άλλο 3 10% 4 5% 3% 2% 29 84 77 48 238

H άποψη των γονέων για την αξία των σπουδών και η σχολική επίδοση Πίνακας 3δ H άποψη των γονέων για την αξία των σπουδών και η σχολική επίδοση Σχεδόν καλώς Καλώς Λίαν καλώς Άριστα Σύνολο Για να βρω καλύτερη δουλειά 8 38% 19 29% 17 21% 13 25% 57 Διότι το πτυχίο είναι εφόδιο για τη ζωή μου 9 43% 32 48% 44 54% 24 45% 109 Διότι οι σπουδές συμβάλλουν στη γενικότερη μόρφωσή μου 2 10% 14% 16% 11 35 Διότι οι σπουδές αποτελούν παράγοντα κοινωνικής ανόδου του ατόμου 6 9% 7 5 20 21 66 81 53 221

Μαθησιακή υποστήριξη και σχολική επίδοση Σχεδόν καλώς Καλώς Λίαν καλώς Πίνακας 4α Μαθησιακή υποστήριξη και σχολική επίδοση Σχεδόν καλώς Καλώς Λίαν καλώς Άριστα Σύνολο Φροντιστήριο 12 47% 40 49% 49 60% 33 62% 134 Ιδιαίτερα μαθήματα 3 12% 11 13% 15 18% 5 9% 34 Φροντιστήριο και ιδιαίτερα 17 21% 16 20% 6 11% 42 Με βοηθάει κάποιος στην οικογένεια - 8 10% 1 1% Τίποτα από τα προηγούμενα 31% 7% 6% 18 26 82 53 243

Άλλες εξωσχολικές δραστηριότητες των μαθητών και σχολική επίδοση Πίνακας 4β Άλλες εξωσχολικές δραστηριότητες των μαθητών και σχολική επίδοση Σχεδόν καλώς καλώς Λίαν καλώς Άριστα Σύνολο Ξένες γλώσσες 4 13% 38 31% 35 33% 23 38% 100 Εκμάθηση H/Y 1 3% 5 4% 3 7% 13 μουσική 6 19% 22 18% 18 17% 7 11% 53 Θέατρο - 1% 2% χορός 12 10% 5% 8 25 αθλητισμός 16 52% 43 35% 32 30% 99 Άλλες δραστηριότητες 11 10 16% 28 σύνολο 31 124 107 61 323

Δραστηριότητες των γονέων και σχολική επίδοση Πίνακας 4γ Δραστηριότητες των γονέων και σχολική επίδοση Σχεδόν Καλώς Καλώς Λίαν Καλώς Άριστα Σύνολα Διάβασμα Βιβλίων 9 35% 51 40% 53 43% 39 44% 152 Σινεμά 10 38% 33 26% 23 19% 17 19% 83 Θέατρο 3 12% 24 19% 16 13% 13 15% 56 Επίσκεψη σε μουσεία - 7 6% 5 4% 7 8% 19 Δράση σε πολιτιστικό σύλλογο 2 8% 3 2% 7 6% 2 2% 14 Δράση σε αθλητικό σύλλογο 1 4% 8 6% 13 11% 8 9% 30 Συμμετοχή σε πολιτιστικές εκδηλώσεις του σχολείου 5 4% 3 3% 9 Σύνολο 26 100% 126 100% 122 100% 89 100% 363

Η/Υ και σχολική επίδοση Πίνακας 4δ Η/Υ και σχολική επίδοση Σχεδόν καλώς Καλώς Λίαν καλώς Άριστα Σύνολο ΝΑΙ 25 89% 80 98% 47 98% 232 ΟΧΙ 3 11% 2 2% 1 2% 1 2% 7 ΣΥΝΟΛΟ 28 100% 82 100% 81 100% 48 100% 239

Σύνδεση στο διαδίκτυο και σχολική επίδοση Πίνακας 4ε Σύνδεση στο διαδίκτυο και σχολική επίδοση Σχεδόν Καλώς Καλώς Λίαν Καλώς Άριστα Σύνολο Ναι 24 86% 77 94% 76 46 96% 223 Όχι 4 14% 5 6% 2 4% 16 28 100% 82 81 48 239

Βιβλιοθήκη και σχολική επίδοση Πίνακας 4στ Βιβλιοθήκη και σχολική επίδοση Σχεδόν καλώς Καλώς Λίαν καλώς Άριστα Σύνολο ΝΑΙ 23 85% 75 86% 91% 45 94% 218 ΟΧΙ 4 15% 12 14% 7 9% 3 6% 26 27 87 82 48 244

Αριθμός βιβλίων και σχολική επίδοση Πίνακας 4ζ Πίνακας 4ζ Αριθμός βιβλίων και σχολική επίδοση Σχεδόν καλώς Καλώς Λίαν καλώς Άριστα Σύνολο 0-100 14 61% 30 46% 21 29% 16 35% 81 101-200 3 13% 9 14% 22 30% 10 22% 44 201-300 21% 12% 7 15% 301-400 2 9% 3% 5 7% 401-500 1 4% 501 και άνω 8 13 18% 26 Στον παραπάνω πίνακα παρατηρούμε ότι όσο περισσότερα βιβλία διαθέτει ένα σπίτι , τόσο καλύτερη επίδοση έχει ένα παιδί. Σύνολο 23 100% 65 73 45 206