Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ.
Advertisements

Αν έριχνα τα πράγματά του στη θάλασσα για να του τη σπάσω, λες να πάψει να ισχύει η αρχή του Αρχιμήδη και να βουλιάξουμε; Άσε καλύτερα… Να την πετάξω.
1 Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 8 η Διαχείριση Κόστους.
Λίμνη Πλαστήρα Εναλλακτικές Μορφές Ενέργειας ΤΟ Φ Ρ Α Γ Μ Α.
Κεφάλαιο 4 Συστήματα Ανάφλεξης ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 7 η : ΟΙ ΜΟΝΑΧΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ Διάλεξη: Ασκήσεις πάνω στην Α.Δ.Ε. και τους καταναγκασμούς – εισαγωγή στην ελαστική γραμμή. Καθηγητής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος Φυσικοί και Περιβαλλοντικοί Κίνδυνοι Ενότητα 12: Το πρόβλημα της Ερημοποίησης στην Ελλάδα Θεοχάρης Μενέλαος.
ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ. ΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗΜΗ ΠΗΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ιστορική Εξέλιξη Είδη Ανεμογεννητριών Χρησιμότητα αιολικής ενέργειας Η Λειτουργια.
3 ο Γυμνάσιο Νεάπολης Σιωππίδης Παναγιώτης ΠΕ12 Παραδείγματα ερευνών.
1 Μηχανικές Ταλαντώσεις. 2 Μελέτη ελατηρίου Θέση Φυσικού Μήκους (ΘΦΜ) Θέση Ισορροπίας (ΘΙ) ΘΙ -Α +Α mg mg = F ελ mg = kℓ 0 F ελ = kℓ 0 mg = F ελ mg =
Περιβολάρης Ανδρέας –Φυσικός. Απαντήστε με ΣΩΣΤΟ – ΛΑΘΟΣ στις παρακάτω ερωτήσεις. Α. Οι όροι αντιστάτης και αντίσταση είναι διαφορετικοί. Αντιστάτης είναι.
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΚΟΥΤΑΣ.
Μια διαφορετική προσέγγιση...
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ Εισαγωγικές έννοιες στην μηχανική των υλικών
ΤΑ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΨΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΚΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΣΤΑ. ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΤΜΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΣΤΡΑΠΕΣ - ΚΕΡΑΥΝΟΙ.
να ζήσει μέχρι και 60 μέρες χωρίς τροφή, αλλά όχι πάνω
Βελτιστοποίηση παραγωγής Υδροηλεκτρικής ενέργειας
Ψηφιακό πολύμετρο.
Δραστηριότητα: Οι μαθητές σε ομάδες να ταξινομήσουν χημικές ενώσεων με βάση τη διάλυση τους στο νερό και τη μέτρηση της αγωγιμότητας των διαλυμάτων που.
Αρχή λειτουργίας των φωτοβολταϊκών
ΔΙΚΤΥΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Σ.Ρ. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ
Κρούσεις σωμάτων.
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας Δημοτικό Σχολείο Ύψωνα Β’
Από τον Ηλεκτρισμό στο Μαγνητισμό – Ένας Ηλεκτρικός (ιδιο-)Κινητήρας
Πυκνωτές.
ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ – ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ
για επιφάνειες και ανοξείδωτα Οικονομική λύση για καθαρισμό επιφανειών
Στόχοι-Σκοποί: Ευαισθητοποίηση των μαθητών στις ήπιες μορφές ενέργειας
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Σκάλες Διδάσκων Νίκος.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
Άσκηση Απόσβεσης (2.10) Ελαστικό κύμα διαδίδεται με ταχύτητα u=2 km/sec σε μέσο στο οποίο ο συντελεστής απόσβεσης εχει τιμή q=0.3 db/λ (ντεσιμπέλ/μήκος.
Workshop 1: Αναγνώριση τομεακό πρόγραμμα Erasmus
Γνωριμία με το Σχολικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (μετρήσεις, αβεβαιότητα) Gastr CLUB α.
ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΓΙΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
Χωρητικότητα ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,.
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ – ΠΤΔΕ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ – ΠΤΔΕ
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ – ΠΤΔΕ
ΕΚΦΕ ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Παρουσίαση: Χρήστος Παπαγεωργίου, Δρ. Φυσικής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010.
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Ο φεμινισμός της «Εφημερίδος των Κυριών»
Χρήση οργάνων μέτρησης
Ψηφιακό πολύμετρο.
Φασματοσκόπιο Κωδ.F/9 Τεχνικά χαρακτηριστικά.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Σπύρος Ευθυμιόπουλος Ιωάννα-Κατερίνα Αγγελή Αθηνά Μαρμάρη
Στη μεταφορική κίνηση αιτία για την αλλαγή της κινητικής κατάστασης του στερεού είναι … …………… . η δύναμη Στην περιστροφική κίνηση αιτία για την αλλαγή.
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
ΕΡΓΟ : «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων» (Α.Σ.
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
Садржај Циљ вежбе Објашњење калибрације Коришћена апаратура
Проф. др Радивоје Митровић
Импульстің сақталу заңы. Реактивті қозғалыс.
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ:
Παρουσίαση 26/09/2005.
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
Φυσική για Μηχανικούς Ρεύμα και Αντίσταση
ΤΟ ΙΣΤΙΟΦΟΡΟ ΜΟΥ.
Толқындардың интерференция және дифракция құбылысы
ΔΑΠΕΔΟΘΕΡΜΑΝΣΗ Στη δαπεδοθέρμανση το στοιχείο που αποδίδει τη θερμότητα είναι το δάπεδο του χώρου. Το δάπεδο θερμαίνεται από σωλήνες που έχουν τοποθετηθεί.
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε ΓΕ.Τ.Π.ΜΑ/Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ) ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ Ονοματεπώνυμο Σπουδαστή : ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΒΑΛΙΕΡΟΣ Τμήμα : ( 6 ) Είδος Διδασκαλίας :ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ημερομηνία : 07 / 04 / 2005 Ονοματεπώνυμο Επόπτη : 2/12/2018

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Μάθημα : ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε ΓΕ.Τ.Π.ΜΑ/Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ) ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Μάθημα : ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Τίτλος Ενότητας : ΑΣΚΗΣΗ 13 <<ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ (ΡΟΟΣΤΑΤΗΣ)>> Τάξη : Α΄ Τάξη 1ου Κύκλου 2/12/2018

Στο τέλος αυτής της ενότητας, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση να : Να κατανοείτε τι είναι ροοστάτης; Να διαχωρίζετε τις διαφορές και τις ομοιότητες μεταξύ του ροοστάτη και της μεταβλητής αντιστάτης. Να διακρίνετε τους ακροδέκτες του ροοστάτη. Να επιλέγετε το σημείο σύνδεσης του κάθε ακροδέκτη του ροοστάτη στο κύκλωμα. 2/12/2018

Ποτενσιόμετρο V Νομός του οhm : R = I Η μεταβλητή αντίσταση η οποία συνήθως ρυθμίζει την τάση του κυκλώματος ονομάζεται ποτενσιόμετρο. Μεταβάλλεται η τάση ( V) ενώ το ρεύμα (Ι) παραμένει σταθερό. I Α • R1 V1 V 10V P1 5k R2 V2 • Β 2/12/2018

Ροοστάτης V Νομος του οhm : R = I Η μεταβλητή αντίσταση ρυθμίζει το ρεύμα στο κύκλωμα και ονομάζεται ροοστάτης. Σταθερή μένει η τάση (VΑ-Β) ενώ μεταβάλλεται το ρεύμα (Ι). I Α • Rμ V 10V P1 5k R R-Rμ Β • 2/12/2018

Ροοστάτης ΜΙΝ • • V 10V V Νομός του οhm : Ι = = I Α Rμ=RMAX Rμ Rμ=100Ω P 100Ω Rμ=100Ω Β • Αν κινηθεί ο δρομέας προς τα κάτω, αυξάνεται η αντίσταση RM και κατά συνέπεια μειώνεται το ρεύμα. Όταν ο δρομέας φθάσει στο κάτω άκρο η αντίσταση RM φθάνει στη μέγιστη τιμή της που είναι η ολική αντίσταση R του ποτενσιόμετρου και το ρεύμα παίρνει την ελάχιστη τιμή του 2/12/2018

Ροοστάτης Αν αντιθέτως κινηθεί προς τα πάνω, μειώνεται η αντίσταση RM και αυξάνεται το ρεύμα. Όταν ο δρομέας φθάσει στο άνω άκρο η αντίσταση RM μηδενίζεται και το ρεύμα μεγιστοποιείται, γίνεται δηλαδή βραχυκύκλωμα: V I Α Νομός του οhm : Ι = = MAX • Rμ=0 Rμ=0 Rμ V 10V R P 100Ω Β • 2/12/2018

2/12/2018

2/12/2018

ΦΥΛΛΟ ΕΛΕΓΧΟΥ Τίτλος Μαθήματος : ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Τίτλος ωριαίας ενότητας : ΑΣΚΗΣΗ 13 <<ΡΟΟΣΤΑΤΗΣ>> Ονοματεπώνυμο μαθητή : Στο κύκλωμα του Σχ.1, η αντίσταση των (100Ω) αναφέρεται μεταξύ των ακροδεκτών Α, Β της μεταβλητής αντίστασης. Ποια η τιμή του ρεύματος (Ι) και της τάσης (VΑ-Β), όταν ο δρομέας είναι στη θέση (Β); Ποια η τιμή του ρεύματος (Ι) και της τάσης (VΑ-Β), όταν ο δρομέας είναι στο μέσον (θέση Γ); (m = 10-3 = 0,001) Σχ.1 2/12/2018

Με το δρομέα στη θέση (Β): ΦΥΛΛΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Με το δρομέα στη θέση (Β): Με το δρομέα στο μέσον της μεταβλητής αντίστασης (θέση Γ): Η μεταβλητή αντίσταση ρυθμίζει τη ροή του ρεύματος, που ρέει στο κύκλωμα και ονομάζεται ροοστάτης. Νόμος του οhm : E 5V Ι = = = 50mA VA_B=I •Rμ= 50mA • 100Ω = 5 Volt. Rμ 100Ω E 5V Νόμος του οhm : Ι = = = 100mA VA_B=I.50=5 Volt Rμ 50Ω 2/12/2018

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ Ποτενσιόμετρο Ροοστάτης Η μεταβλητή αντίσταση η οποία συνήθως ρυθμίζει την τάση του κυκλώματος ονομάζεται ποτενσιόμετρο. Μεταβάλλεται η τάση (V) ενώ το ρεύμα (Ι) παραμένει σταθερό. Ροοστάτης Η μεταβλητή αντίσταση ρυθμίζει το ρεύμα στο κύκλωμα και ονομάζεται ροοστάτης. Σταθερή μένει η τάση (V) ενώ μεταβάλλεται το ρεύμα (Ι). 2/12/2018