ΝΟΥΚΛΕΪΚΑ ΟΞΕΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στον πλανήτη μας απαντώνται 92 χημικά στοιχεία ελεύθερα στο περιβάλλον. Από αυτά, 27 είναι απαραίτητα για τη σύσταση των οργανισμών. Χημικά στοιχεία όπως.
Advertisements

Βιταμίνες Είναι οργανικές ενώσεις που περιέχονται στα τρόφιμα σε μικρές ποσότητες και δεν συντίθενται στον ανθρώπινο οργανισμό. Είναι υπεύθυνες για την.
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΤΩΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ Από οργανικά ανόργανα Από οργανικά ανόργανα Φυσ.σώματα φυσ.σώματα Φυσ.σώματα φυσ.σώματα (φυτά- ζώα έμβια όντα (λίθοι- μέταλλα.
ΥΠΟ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ: ΒΕΡΒΕΡΙΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑΣ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Π. ΤΣΙΤΣΟΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ 39-40, 28 Μα ΐ ου 2015 Π.Παπαζαφείρη Βασικοί μηχανισμοί προσαρμογής Προσαρμογή σε μοριακό και γονιδιακό επίπεδο Επίπεδα ελέγχου.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Τμήμα Τεχνολόγων Περιβάλλοντος Περιβαλλοντική Βιολογία Βιομόρια – Noυκλεϊκά οξέα & Υδατάνθρακες Περιβαλλοντική Βιολογία Βιομόρια – Noυκλεϊκά.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Περιορισμός της μικροβιακής αύξησης  Επιτυγχάνεται με δύο τρόπους:  Περιορισμό της μικροβιακής αύξησης  Θανάτωση των μικροβιακών κυττάρων  Αποστείρωση:
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ.
Α ) Κύτταρο Β ) Δομές DNA - RNA Παρουσίαση Βιολογίας.
ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΟΓΚΟΛΟΓΙΑ. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΡΟΔΗ – BURRIEL DVM, MSc, MSc, PhD Καθηγήτρια Μικροβιολογίας και Λοιμωδών Νοσημάτων ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
Κεφάλαιο 4ο: Τεχνολογία του ανασυνδυασμένου DNA
Πρωταθλητές στο κάπνισμα οι Έλληνες μαθητές.
Αντικείμενο και σημασία της Γενετικής:
ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΤΟΞΙΝΩΝ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Γεώργιος Παπαδόπουλος
Γενετική μηχανική, ανασυνδυασμένο DNA, ΑΑΠ (PCR)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Β
ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΚΡΟΜΟΡΙΑ ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ
Πολυμεσικές Υπηρεσίες στην Υγεία (ΛΟΓ51) 5. Βιοπληροφορική
2η διάλεξη: Αμινοξέα και πρωτεΐνες, μέρος Α
AIDS Σύνδρομο επίκτητης ανοσολογικής ανεπάρκειας
Η βιολογική εξέλιξη- O κόσμος του RNA
Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων
Τα μόρια της ζωής.
ΚΥΤΤΑΡΟ: Η ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Διατροφή-Διαιτολογία
ΧΗΜΙΚΗ ΚΑΡΚΙΝΟΓΕΝΕΣΗ.
ΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Άνθρωπος και Περιβάλλον
3η θεματική ενότητα Δόγμα Βιολογία
Απομόνωση νουκλεικών οξέων
Κύτταρο-πυρήνας-χρωμοσώματα-γονίδια-DNA
Αναιμία Fanconi Μεταβιβάζεται με τον αυτοσωματικό υπολειπόμενο χαρακτήρα Αρχικά εκλεκτική μυελική ανεπάρκεια (αναιμία, αργότερα λευκοπενία) που καταλήγει.
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
Διατήρηση και μεταβίβαση της γενετικής πληροφορίας
ΚΥΤΤΑΡΟ: «Περιηγηση στο εσωτερικο του κυτταρου»
ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΑ
Η θεμελιώδης μονάδα ζωής
Κινητό: Επιπτώσεις στην υγεία.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
Υδατάνθρακες: γλυκοί όπως η ζάχαρη και χρήσιμοι παντού, μόνοι
Διατροφή-Διαιτολογία
Η ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΝΟΥΚΛΕΙΚΩΝ ΟΞΕΩΝ
Μάθημα 8ο, ΤΡΟΦΗ & ΤΡΟΦΙΜΑ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου Α. Δρίβας
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 1
Του Αντωνίου Περιπατητή Πρακτικού Φιλοσόφου *1*
ΣΥΝ∆ΡΟΜΟ ΕΠΙΚΤΗΤΗΣ ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ A.I.D.S.
Γαριπίδης Ιορδάνης Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
Παρατήρηση των χρωμοσωμάτων - καρυότυπος
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
ΕιΣαγωγη ΣτιΣ ΒιοϊατρικεΣ ΕπιΣτημεΣ- ΑΣφαλεια Βιοϊατρικων ΕργαΣτηριων
Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
Λειτουργίες του γενετικού υλικού
ΚΑΤΑΜΗΝΙΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΜΗΤΡΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΦΟΡΗΣΗ.
Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
Υδατάνθρακες Ποιοι είναι οι βασικοί ρόλοι των υδατανθράκων;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΟΥΚΛΕΪΚΑ ΟΞΕΑ

Βακτηριακή Μεταμόρφωση – Το πείραμα του Griffith 2

4

5

5’  3’

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΒΑΣΕΩΝ ΣΤΟ DNA

Αντιπαράλληλες Αλυσίδες

Μερικώς δίκλωνα RNA

DNA RNA

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ DNA-RNA

Δώστε πειραματικά δεδομένα που να υποστηρίζουν την άποψη ότι το DNA είναι το γενετικό υλικό. Ποια η δομή ενός νουκλεοτιδίου; Ποιες είναι οι πουρίνες και ποιες οι πυριμιδίνες στο DNA και το RNA; Τι εννοούμε όταν λέμε ότι το DNA έχει προσανατολισμό 5’3’; Γιατί λέμε ότι οι 2 αλυσίδες του DNA είναι αντιπαράλληλες; Ποιες διαφορές εμφανίζουν στη δομή τους DNA και RNA;