Μαρία Κωμιώτου Σχ. Έτος ο Γυμνάσιο Κηφισίας Αργυρώ Νικολούτσου Δήμητρα Οικονόμου Γ4.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
μακέτα: ομοίωμα ενός τεχνολογικού αντικειμένου σε μικρότερο μέγεθος.
Advertisements

Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ: Α2/Λ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Αντιδράσεις απλής αντικατάστασης Σειρά δραστικότητας μετάλλων
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
ΚΑΛΙΟ ΣΟΦΙΑ ΔΗΜΟΒΙΤΣ.
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Το φως θερμαίνει ‘’Ψυχρά’’ και ‘’Θερμά’’ χρώματα
Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαφάνεια Χάρις Χριστοφή Διαφάνεια των σωμάτων Μάθημα 2.
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
6.3 ΠΩΣ ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ
Λάμπες φθορισμού Σύγκριση λαμπτήρων πυρακτώσεως, φθορισμού και led.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
(ΤΑΠΕΡ, ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ,ΧΑΡΤΙ) ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΛΕΚΚΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ Δημοσθένους Πωλίνα Δρακωνάκη Δέσποινα Κωνσταντίνου Μαρία Παπαχρυσοστόμου Κική.
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
Νικολάου Κατερίνα Παπαμιχαήλ Μαρία Χριστοδουλίδου Ελένη Χρίστου Χλόη.
Ποια είναι η διαδικασία της διερεύνησης; Έχω ένα πρόβλημα Η κυρία Καθαρούλα δεν καταφέρνει να καθαρίσει τους λεκέδες από τα ρούχα των παιδιών της και θέλει.
Μεταφορά θερμότητας με ακτινοβολία.  Θερμότητα (Q) - Θερμοκρασία (θ) - Ακτινοβολία - Χρόνος (t)  Ο Στόχοι: Να δείχνεις πειραματικά ότι:  Το ποσό της.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Ενότητα A3:Η πειραματική μέθοδος Froude
Ξαναγέμισε τη γυάλα! ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1 Γιώτη Θεοδώρα Α.Μ.: Σερμπενιάδη Τριανταφυλλιά Α.Μ.: Υπεύθυνη μαθήματος κ.Ζαχαρούλα Σμυρναίου.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠHΡΕΑΖΟΥΝ ΡΟΛΟΪ ΙΩΔΙΟΥ Μάντζιου Μαρία χημικός.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
► Η επιλογή του θέματος της έρευνας ► Ερευνητικά προβλήματα ► Διαθέσιμες πηγές ερευνητικών προβλημάτων ► Αξιολόγηση και διατύπωση ερευνητικού προβλήματος.
Πειράματα και παρατηρήσεις Υποθέσεις έρευνας. Πείραμα ή παρατήρηση;  Το κάπνισμα προκαλεί καρκίνο;  Πώς βγήκε αυτό το συμπέρασμα;  Τί μέθοδος χρησιμοποιήθηκε.
ΒΑΡΟΣ – ΜΑΖΑ – ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ
Σχεδιασμός Γεωργικών Πειραμάτων. Πειραματικές Μονάδες Ένα Φυτό Ένα Τεμάχιο (Plot) του χωραφιού.
Τριβή ολίσθησης με τη χρήση του Multilog
Τίτλος επιστημονικής εργασίας
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΕΚΚΡΕΜΟΥΣ
Θερμόμετρα Αλλαγή Φάσης – Τήξη
Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!!
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
Μέθοδοι έρευνας της ψυχολογίας
Τα υγρά και η εξάτμιση τους
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το πρόβλημα και ο σκοπός της έρευνας
Δομή του μαθήματος Το σύστημα και το περιβάλλον του συστήματος
ΕργαςτΗρι ΦυςικΗς.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΑΝΤΟΧΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΟΛΛΕΣ
Διατήρηση του ψωμιού ανάλογα με τη συσκευασία
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Πιθανά θέματα πειραματικής έρευνας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαρία Κωμιώτου Σχ. Έτος ο Γυμνάσιο Κηφισίας Αργυρώ Νικολούτσου Δήμητρα Οικονόμου Γ4

Θέματα που πραγματεύεται η έρευνα Χρήση πινέλων και ξύλων Χαρακτηρισμός νερομπογιών ως προς το χρώμα τους.

Όρια μελέτης Το πείραμα θα γίνει με υλικά τα οποία έχουν μεγάλη ζήτηση και χρησιμοποιούνται συχνά. Χρήση μόνο τεσσάρων διαφορετικών χρωμάτων. Δεν θα γίνει επανάληψη του πειράματος.

Μεταβλητές Ανεξάρτητη μεταβλητή: η εξωτερική θερμοκρασία. Εξαρτημένη μεταβλητή:το ξύλο που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση. Ελεγχόμενες μεταβλητές: Η ποσότητα νερομπογιάς πάνω στο ξύλο. Το είδος του ξύλου. Το είδος του πινέλου. Το χρώμα της νερομπογιάς.

Περιεχόμενα εργασίας 1.Περίληψη εργασίας 2.Γενικές πληροφορίες για τα υλικά

Περίληψη εργασίας Μέσω αυτής της πειραματικής εργασίας έχουμε την ευκαιρία να καταλάβουμε ποια χρώματα νερομπογιών στεγνώνουν γρηγορότερα πάνω στο ξύλο. Αυτό θα επιτευχθεί χάρη σε ένα πείραμα που θα γίνει, με σκοπό την εξακρίβωση του χρόνου που χρειάζεται για να στεγνώσει η νερομπογιά πάνω στο ξύλο.

Τι προσφέρει αυτή η έρευνα; Σκοποί της έρευνας. Ο λόγος που πραγματοποιείται αυτή η έρευνα είναι για να αποδείξουμε οτι υπάρχει διαφορά ανάμεσα στις ποικιλίες χρωμάτων που κυκλοφορούν στην αγορά. Στόχος μας είναι να προσδιορίσουμε αυτά που στεγνώνουν πιο γρήγορα, έτσι ώστε να είμαστε πιο ενημερωμένοι για αργότερες αγορές. Κοινωνικές ανάγκες.

Υπόθεση της έρευνας Αν το χρώμα της νερομπογιάς είναι ανοιχτόχρωμο, θα στεγνώσει αργότερα από τα σκουρόχρωμα καθώς οι σκούρες επιφάνειες απορροφάνε περισσότερη ενέργεια, άρα και στην προκειμένη περίπτωση, οι σκούρες νερομπογιές θα στεγνώσουν γρηγορότερα.

Γενικές πληροφορίες για τα υλικά Η νερομπογιά ή αλλιώς τέμπερα είναι μία σύμπτυξη χρώματος και νερού. Είναι γνωστή για τα έντονα χρώματα που μπορεί να αποφέρει και το πόσο γρήγορα στεγνώνει. Το ξύλο σε αυτή την εργασία θα χρησιμοποιηθεί ως βάση. Τα πινέλα θα χρησιμοποιηθούν για το βάψιμο των χρωμάτων πάνω στο ξύλο.

Περιγραφή της πειραματικής εργασίας Δημιουργία καταλόγου χρωμάτων, πινέλων, ξύλου που θα χρησιμοποιηθούν. Ετοιμασία των υλικών. Εκτέλεση του πειράματος. Λεπτομερής παρουσίαση των αποτελεσμάτων με χρήση πινάκων, φωτογραφιών κλπ.

Απαιτούμενα υλικά Ξύλινη επιφάνεια 4 πινέλα για τα τέσσερα χρώματα 4 νερομπογιές, εκ των οποίων οι δύο είναι ανοικτόχρωμες και οι δύο σκουρόχρωμες. Χρονόμετρο (κινητού) Οδοντογλυφίδες (για να καταλάβουμε αν έχουν στεγνώσει τα χρώματα)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΥΛΙΚΩΝ

Μη στεγνό Στεγνό

Μετρήσεις-Αποτελέσματα ΜαύροΆσπροΠράσινοΠορτοκαλί 4:296:383:406:01 Οι μετρήσεις έγιναν στον ήλιο.

Βιβλιογραφία Βικιπαίδεια