الشـــغل والطـــاقة الشغل

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό το 2004 ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Ι.Ε.Κ. ΚΟΖΑΝΗΣ.
Advertisements

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Γραφήματα και Παρουσιάσεις Λέξεις Κλειδιά: Γραφήματα, Λογισμικό Παρουσίασης Β΄ τάξη Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο Εικόνα.
Καινοτόμο Πολιτιστικό Πρόγραμμα Νηπιαγωγείο Αρμένων Ρεθύμνου
Μαθαίνοντας Να Διαβάζουμε Ερευνητικά Άρθρα (Academic Reading-Listening)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 14 : ΔΙΑΝΟΜΗ I Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΠΑΚΑΒ 2015 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες 1. 2 Δημήτρης Γαργαλιάνος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (στα πλαίσια του μαθήματος project) Α΄ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΝΕΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ
Διακομιδές και ο ρόλος του Ε.Κ.Α.Β. Άννα Μαριόλα Αναισθησιολόγος, Διευθύντρια ΕΣΥ Γραφείο Αεροδιακομιδών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ POWER POINT ΔΗΜΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ : ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ (Α1) ΑΡΓΥΡΟΣ ΠΕΤΡΟΣ (Α1) ΜΠΙΣΜΠΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ (Α2) ΦΥΤΡΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ (Α2) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Θέμα εργασίας: Διδακτικό Σενάριο με χρήση ΤΠΕ «Η τέχνη του Μπαρόκ στη ζωγραφική» Μάθημα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΠΟΛΥΜΕΣΑ Υπεύθυνος Καθηγητής: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΚΟΥΤΑΣ.
Προσόντα διοικητικών στελεχών του αθλητισμού
Περίγραμμα μαθήματος 1/2
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΒΑΜΒΑΚΙΔΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΣ καργακησ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Πρόγραμμα Ενεργητικής Άσκησης
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΗΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΆΛΛΕΣ ΤΕΧΝΕΣ
Γεννήτρια Συναρτήσεων
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ
for Yagi-Uda Array Antenna
This is where I live Οδηγίες για το Power Point
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Γραμμένου Ευαγγελία.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό»
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κεφάλαιο 5 Κατηγορίες υπολογιστικών συστημάτων
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΩΦΟ ΠΑΙΔΙ
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
Παρουσιάσεις PowerPoint
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Λεβητεσ –ΠΛΑΚΟΕΙΔΕΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΕΣ- ΚΑΜΙΝΑΔΕΣ
Γ2.1 Η Λειτουργική Σχέση του Υλικού και του Λογισμικού
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
Διατήρηση της Ενέργειας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ………
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
محاضر بجامعة السودان للعلوم والتكنولوجيا
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
2 ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΑ & ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
ΤΟΥΝΔΡΑ.
Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
Επιμέλεια παρουσίασης: Γεωργίου Βασίλειος ΣΤ΄ Εξάμηνο Ιούνιος 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

الشـــغل والطـــاقة الشغل ماذا نعني بالشغل فيزيائيا؟ وماذا تعني كلمة طاقة؟ الشغل يعنى حاصل ضرب قياسى للإزاحة فى مركبة القوة التى باتجاهها ق شغ = ق . ف = ق ف جتا هـ هـ ف الطاقة كمية قياسية تعني المقدرة على القيام بشغل ما وللطاقة والشغل نفس وحدة القياس وهي الجــــول

مقارنة بين الشغل والعزم وجه المقارنة هو ماتبذله أو تُؤثر به قوة على جسم لتحركه مسافة علي نفس خط عمل القوة هو مقدرة القوة علي إحداث دوران التعريف قياسية متجهة نوع الكمية جول أو نيوتن . م نيوتن . م وحدة القياس ينعدم بانعدام الحركة لا ينعدم بانعدام الحركة التأثر بالحركة

حساب الشغل بيانيا يمكن حساب مقدار الشغل بيانيا باستخدام منحنى (ق – ف ) أ – حساب الشغل لقوة ثابتة المقدار بالرجوع إلى تعريف الشغل وعندما هـ = صفر شغ = ق× ف = الطول×العرض = مساحة المستطيل أى أن الشغل بيانيا = المساحة تحت المنحنى ف ف ق ب – حساب الشغل لقوة متغيرة المقدار هنا أيضا الشغل = المساحة تحت المنحنى = مساحة المثلث = ا\2 القاعدة ×الإرتفاع ق ف

أمثلة 1 - احسب الشغل الذي يبذله رجل كتلته 70 كجم عندما يصعد إلي مبني ارتفاعه 10 أمتار ق (ن) 2 - شخص يقص العشب من حديقة بتحريك يد آلة تميل علي الأرض بزاوية قدرها 60 5 بقوة قدرها 30 نيوتن احسب الشغل المبذول لقص شريط من عشب الحديقة طوله 20 مترا ً 1 أ 3 - يمثل الشكل المجاور منحنى (ق – ف) لجسم يتحرك على مستوى :- أ – ما نوع تسارع الجسم فى المرحلتين أ ، ب ؟ ب – ا حسب مقدار الشغل المبذول على الجسم . ف(م) - 1 ب - 2

أنواع الشغل 1- شغل الجاذبية الأرضية 2- شغل النابض ملحوظة شغ = ك جـ ف جتا θ حيث ( شغ نابض= 1/2ثا ف 2 2- شغل النابض الشغل المبذول علي النابض يكون موجب القيمة أما الشغل الذي يبذله النابض فيكون سالب القيمة ملحوظة 3- شغل قوة الاحتكاك θ شغأ = ق ح 0ف = ق ح ف جتا

Power القـــدرة القدرة هي مقدار الشغـــل المنجز خلال وحدة الزمــن* أو أنها مقدار الطاقة المصروفة خلال وحدة الزمـــن وحدة قياس القدرة هي الــــواط * قـــد = شغ = طـ ز ز هو قدرة آلة تبذل شغلا مقداره جــول واحد في كل ثانية الواط من الوحدات الكبيرة للقدرة الحصان الميكانيكي وهو يساوى 746واط وكذلك الكيلواط = 1000واط

الطاقة الميكانيكية مثال الطاقة الميكانيكية لها نوعان رئيسيان هما :- 1- طاقة كامنة (طاقة الوضع) أ - كامنة جاذبة (بالأرض) ب) - كامنة مرنة (بالنابض) حيث: طك = ك× ج × ف (الكامنة الجاذبة) طك = 1\2ثا ف2 ( كامنة مرنة فى النابض) 2- طاقة حركية (طح) :- طح = 1\ 2 ك ع 2 ( لجسم يتحرك بسرعة ع ) مثال نابض ثابت المرونة له200ن/ م فى وضع أفقي على سطح أملس تصدم طرفه الحر كرة كتلتها 4كجم وتتحرك بسرعة 2م/ ث 0ما مقدار الانضغاط في النابض؟

نظرية الشغل والطاقة ناقش مسائل المجموع الجبري للأشغال المبذولة على الجسم يساوي مقدار التغير في طاقتيه الحركية والكامنة شغ = Δ ط ح + Δ ط و ∑ ناقش (لا يوجد تغير في الطاقة الا ببذل شغل ولا يوجد شغل الا بتغير في الطاقة) مسائل 1 - جسم كتلته 50 كجم ويتحرك بسرعة10م/ ث احسب طاقته الحركية؟ 2 - يسقط جسم كتلته 20كجم من ارتفاع 180سم احسب طاقته الكامنة في هذا الارتفاع وسرعته حينما يصل سطح الأرض ؟

الطاقة الكامنة وشغل الجاذبية يعتمدان فقط على البعد العمودي من سطح الأرض

قانون حفظ الطاقة الميكانيكية الطاقة الميكانيكية الكلية لا تفنى ولا تستحدث من العدم وانما تتحول من شكل لآخر صياغة أخرى الطاقة الميكانيكية الكلية الابتدائية تساوي الطاقة الميكانيكية الكلية النهائية ط1 = ط 2 رياضيا أو ط ح2 + ط و2 = ط ح1 + ط و1 تدريب جسم كتلته 5كجم يسقط من ارتفاع 10 امتار من سطح الأرض احسب سرعته وهو على ارتفاع 4متر من سطح الأرض مستخدما نظرية حفظ الطاقة؟

تدريب 1- يسحب رجل جسما كتلته 10كجم انطلاقا من السكون على أرض أفقية بقوة مقدارها 50 ن واتجاهها يشكل زاوية 60 5 مع الأفقي ، فاحسب : 1- تسارع الجسم 2- المسافة المقطوعة في 10 ث 3 - الشغل الذي يبذله الرجل خلال 10 ث أيضا 0 2- رجل تزلج كتلته 50 كجم بدأ من السكون ومن ارتفاع 60م لأسفل ثم يرتفع مرة أخرى لارتفاع أقل 0اذا كانت سرعته أعلى القمة الثانية نصف سرعته أحسب السرعتين ثم أحسب ارتفاع القمة الثانية