Αστεροειδής ή Ακτινωτός δίσκος Στενοπική σχισμή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένας άντρας μέσα σε ένα αερόστατο συνειδητοποιεί ότι έχει χαθεί
Advertisements

… όταν η ταχύτητα αλλάζει
4-3 ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
Εισαγωγή στη Μηχανική των Ρευστών
2ο ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
Μαγνητική Επαγωγή Ζαχαριάδου Κατερίνα ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ.
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
Κέντρο μάζας σώματος Έστω ότι ασκούμε σ’ ένα σώμα που βρίσκεται σε λείο οριζόντιο τραπέζι μια ώθηση και κατόπιν το αφήνουμε ελεύθερο να ολισθήσει στο τραπέζι.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΖΗΤΗΣΗ 10η Διάλεξη.
Παθήσεις του ματιού και η διόρθωση τους
Συστήματα Συντεταγμένων
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Συστήματα Συντεταγμένων
O Σωκράτης και το τεστ του φιλτραρίσματος
7.3 ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΙΔΩΛΟΥ ΣΕ ΚΟΙΛΟΥΣ & ΚΥΡΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ! ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΈΝΑ ΧΡΩΜΑ ΑΤΟΥ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΤ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ.
Τεστ ΟΠΤΙΚΗΣ - ΚΥΜΑΤΩΝ. Καμπύλες ακτίνες: να σχεδιαστούν μέτωπα Στο διπλανό σχήμα δείχνονται οι ακτίνες που ξεκινούν από ένα σημείο (αρχή αξόνων). Με.
ΚΟΥΡΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ. ΜΟΛΙΣ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΜΕΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ. ΤΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕ, ΕΤΣΙ.
Φως και χρώματα (α).
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
Ασκήσεις φακών. FF Μικρή λάμπα η ακτίνα από τη λάμπα δεν περνά από την κυρία εστία, όμως περνά η προέκταση της Είδωλο λάμπας (φανταστικό)
5.1 ΕΡΓΟ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Ουράνιο τόξο.
2ο Γυμνάσιο Αριδαίας Α’ Γυμνασίου
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τεστ 7 /11/2011. Για να βρω τις τελικές ταχύτητες θα πρέπει να βρω τις τελικές κινητικές ενέργειες από το θεώρημα: Μεταβολή της κινητικής ενέργειας.
Πάμε ξανά στις ξαστεριές …
Ποιο τύπο να χρησιμοποιήσω? Στρατηγική εύρεσης του τύπου από τα στοιχεία της εκφώνησης μιας άσκησης.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Βασικά στοιχεία Τηλεσκοπίου Ενίσχυση Φωτός Μεγέθυνση Γ. Νικολιδάκης.
ΑΜΕΤΡΩΠΙΕΣ Υπερμετρωπία Η υπερμετρωπία διακρίνεται σε: α. αξονική β. διαθλαστική γ. γεροντική υπερμετρωπία Αντιρροπούμενη (μηχανισμός προσαρμογής) Εκδηλη.
ΑΣΚΗΣΗ 8 Ελαστικές και μη ελαστικές κρούσεις Αρχή διατήρησης της ορμής ΑΣΚΗΣΗ 8 Ελαστικές και μη ελαστικές κρούσεις Αρχή διατήρησης της ορμής Σκοπός είναι.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΚΛΗΡΩΝ ΦΑΚΩΝ ΕΠΑΦΗΣ Α - ΥΛΙΚΑ: PMMA Διαπερατότητα ανύπαρκτη υψηλός δείκτης διάθλασης λεπτοί φακοί δέχεται τροποποίηση άριστη διαβροχή Ανθεκτικό.
ΑΜΒΛΥΩΠΙΑ Αμβλυωπία μπορεί να ορισθεί η οπτική οξύτητα χειρότερη από 6/9, η οποία δεν οφείλεται σε διαθλαστικά σφάλματα, οφθαλμολογικές ανωμαλίες που μπορούν.
Στατικός Ηλεκτρισμός (έννοιες-τύποι-παραδείγματα ) Μήτρου Ιωάννης, Φυσικός.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Η οπτική οξύτητα περιγράφεται με το παρακάτω κλάσμα: Οπτ. Οξύτητα = όραση (v) (χωρίς διόρθωση) = απόσταση του τεστ σε m / απόσταση αναγνώρισης πιο μικρού.
ΣΚΙΑΣΚΟΠΙΑ Η φωτεινή δέσμη μπορεί να έχει κυκλική διατομή ( Spot retinoscope ) ή ταινιοειδή (Streak retinoscope)
Δρ Αποστολίδου Ευτέρπη Εντατικολόγος Φυσιολογία Νοέμβριος 2011.
Μέτρα μεταβλητότητας ή διασποράς
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
Νόμος του Gauss.
στο σχολικό και διαδυκτιακό εκφοβισμό
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Μελέτη Στροφικής Κίνησης Στερεού Σώματος
Κωνσταντίνος Χάρης Αντώνης
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Το φαινόμενο ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ.
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Σημείωση: οι ερωτήσεις του φύλλου εργασίας είναι εκτός ύλης, ενώ δεν ισχύει το ίδιο για την εργαστηριακή άσκηση.
Άσκηση 3 Φυσικής Β Λυκείου Γενικής Παιδείας
Αναπαραγωγικό σύστημα και υγεία
ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να,
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ Κ. ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΤΟ ΗΛΙΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.. ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΑΡΧΟ ΤΟΝ ΣΑΜΙΟ ΣΤΟ ΝΕΥΤΩΝΑ
Το Βάρος Βάρος λέγεται η ελκτική δύναμη την οποία
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Ωχ… Πως θα τα λύσω;.
Συστήματα Συντεταγμένων
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ - ΑΓΩΓΙΜΟΤΗΤΑ
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΔΙΟΔΟΣ ΕΠΑΦΗΣ P-N Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Υγεία και.
Αγγλικό. Monoyer. Ελληνικό 6/ /10 6/ /10 6/7. 5
1ο Σενάριο: Σύγκρουση με αστεροειδή.
Αυτές οι μηχανές λειτουργούν πάντα;
Όταν το χαρτονάκι είναι κοντά στο βιβλίο, βλέπω τα γράμματα μεγαλύτερα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αστεροειδής ή Ακτινωτός δίσκος Στενοπική σχισμή Αστεροειδής ή Ακτινωτός δίσκος Στενοπική σχισμή

Αστεροειδής ή Ακτινωτός δίσκος Ρωτάμε εάν βλέπει όλες τις ακτίνες το ίδιο καθαρά Εάν ναι τότε δεν υπάρχει αστιγματισμός Εάν βλέπει κάποιες ποιο καθαρά πχ την ακτίνα 12- 6 τότε ο άξονας του αρνητικού διορθωτικού κυλίνδρου είναι 90 μοίρες διαφορά άρα στις 180

Αστεροειδής ή Ακτινωτός δίσκος Συνήθως βλέπει μία ομάδα ακτινών Αστεροειδής ή Ακτινωτός δίσκος Συνήθως βλέπει μία ομάδα ακτινών. Χρησιμοποιείται σε μικρούς αστιγματισμούς < 2.00

Αστεροειδής ή Ακτινωτός δίσκος Προσθέτουμε αρνητικούς κυλινδρικούς φακούς μα τον άξονα τους 90 διαφορά σε τόση δύναμη ώστε να φανούν όλες οι ακτίνες καθαρά ή να αντιστραφεί το φαινόμενο

Στενοπική σχισμή Περιστρέφουμε την σχισμή ανά 5 μοίρες και ρωτάμε εάν σε κάποιο σημείο καλύτερα. Εάν βλέπει ποιο καθαρά πχ στον άξονα 60 μοιρών τότε ο άξονας του αρνητικού διορθωτικού κυλίνδρου είναι στις 60 μοίρες. Χρησιμοποιείται σε μεγάλους αστιγματισμούς > 2.00

Σταυροκύλινδρος JACKSON ± 0. 25, ± 0. 50 + 0. 25 Dc x A / - 0 Σταυροκύλινδρος JACKSON ± 0.25, ± 0.50 + 0.25 Dc x A / - 0.25 Dc x A+90° + 0.25 Ds / - 0.50 Dc x A+90° - 0.25 Ds / + 0.50 Dc x A

Σταυροκύλινδρος JACKSON Το χερούλι βρίσκεται 45° από τον αρνητικό και 45° από τον θετικό κύλινδρο. Εμείς δουλεύουμε πάντα με τον αρνητικό κύλινδρο

Οι δύο βασικές κινήσεις για την διαπίστωση ύπαρξης αστιγματισμού Α) Χερούλι στον άξονα 0 - 180

Β) Χερούλι στον άξονα 45

Γ) Βάζω το χερούλι στην διχοτόμο περίπου των 45° δηλαδή 20° Γ) Βάζω το χερούλι στην διχοτόμο περίπου των 45° δηλαδή 20°. Στην Εικόνα 1 ο αρνητικός θα βγει κάτω από τις 20° προς τις 0° ενώ στην Εικόνα 2 πάνω από τις 20° προς τις 90°

Δ) Βάζω το χερούλι στην διχοτόμο περίπου των 20° δηλαδή 10° Δ) Βάζω το χερούλι στην διχοτόμο περίπου των 20° δηλαδή 10°. Στην Εικόνα 1. ο αρνητικός θα βγει πάνω από τις 10° προς τις 90° ενώ στην Εικόνα 2. κάτω από τις 10° προς τις 0°. Εάν ο πραγματικός άξονας είναι στις 10° τότε θα μου απαντήσει ούτε η μία ούτε η άλλη

Εύρεση της δύναμης του αστιγματισμού Έστω ότι βρήκαμε ότι ο άξονας βρίσκεται στις 10° τότε τοποθετώ τον αρνητικό κύλινδρο στις 10° και περιστρέφω. Στην Εικόνα 1. Αυξάνω την δύναμη του αρνητικού κυλίνδρου ενώ στην Εικόνα 2. Μειώνω.

Αυξάνω την δύναμη του αρνητικού κυλίνδρου δουλεύοντας τον σταυροκύλινδρο και σταματώ μόνο όταν μου πει ούτε η μία ούτε η άλλη εικόνα

Διόφθαλμη εξισορρόπηση Βάση άνω 4 Δ 4Δ 4Δ Βάση κάτω

Τεστ Κοντινής όρασης