ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΙΟΣ ΠΕ17.02

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Άνθρωπος είναι ένα ον το οποίο φτιάχνει πολιτισμό και έχει βαθύ στοχασμό, συναισθήματα και σεβασμό στη ζωή των άλλων. Ορισμός.
Advertisements

2 Ο ΠΡΟΤΥ 1 ο Μαθητικό Συνέδριο Η Θεολογία διαλέγεται με το σύγχρονο κόσμο 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Τίτλος Εργασίας : Ομάδα εργασίας.
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
Ψυχαγωγία Πολυτέλεια ή ανάγκη ; Πολυτέλεια ή ανάγκη ;
Παλινδρόμηση (απλή γραμμική παλινδρόμηση) Σκοπός: Πρόβλεψη των τιμών μιας μεταβλητής (εξαρτημένης) χρησιμοποιώντας μιαν άλλη μεταβλητή (ανεξάρτητη). Εξήγηση.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Άσκηση 2 (2α Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Ψηφιακό συμπιεσόμετρο κινητήρων Diesel ναυτικού τύπου
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Εργασία στο μάθημα των Μαθηματικών (Kεφάλαιο 3ο)
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Προσδιορισμός σημείου
Απομόνωση και Tαυτοποίηση Ανοσοποιητικού Συστήματος
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ
Συμβολή κυμάτων.
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Απομόνωση και Tαυτοποίηση Κυττάρων του Ανοσοποιητικού Συστήματος
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ Ι
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ 3 Τοιχώματα - τα κατακόρυφα.
Το νερό πού απορροφήθηκε είναι :V= pt1+I2-I1 Ο χρόνος t1 βρίσκεται από p = i Ενώ το νερό που έπεσε είναι V’= pt2 Ο χρόνος t2 είναι ο χρόνος λειτουργίας.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΜΟΛΥΝΣΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΕΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ - boilers
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: ΜΙΑ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Εαρινό εξάμηνο
Равномерно убрзано праволинијско кретање
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
مديرة المدرسة أ. خالدة المير رئيسة القسم أ. منيرة العدواني
العنوان الحركة على خط مستقيم
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Απομόνωση και Tαυτοποίηση Κυττάρων του Ανοσοποιητικού Συστήματος
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Οργανωση συνεδριου Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ - ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ – ΧΩΡΟΙ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΗ ΚΟΙΝΟΥ - ΡΑΜΠΕΣ
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
蘇軾《赤壁賦》.
CaCO3 + 2H+ =Ca H2O + CO2 Δεδομένα t, min X
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΙΟΣ ΠΕ17.02 ΣΥΜΠΙΕΣΤΕΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΙΟΣ ΠΕ17.02 ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

Εισαγωγή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΜΕΩΝ:ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΠΑ.Λ-ΕΠΑ.Σ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΚΤΟ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

Πρώτο θέμα (ΕΙΔΗ ΣΥΜΠΙΕΣΤΩΝ) ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ ΕΡΜΗΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ ΗΜΙΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

Δεύτερο θέμα (ΕΙΔΗ ΣΥΜΠΙΕΣΤΩΝ) ΑΡΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Δεύτερο θέμα (ΕΙΔΗ ΣΥΜΠΙΕΣΤΩΝ) ΑΡΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Παλινδρομικοί Φυγοκεντρικοί Κοχλιόμορφοι Περιστροφικοί Σπειροειδείς ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

Τρίτο θέμα (ΕΜΒΟΛΟ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ) Τρίτο θέμα (ΕΜΒΟΛΟ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ) ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΒΕΛΗ :ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΛΑΔΙΟΥ,ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ,ΕΜΒΟΛΟ,ΚΟΧΛΙΑΣ,ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΚΟΧΛΙΟ,ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΙΩΣΤΗΡΑ,ΠΕΡΙΚΟΧΛΙΟ,ΕΔΡΑΝΟ,ΠΕΙΡΟΣ ΕΜΒΟΛΟΥ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

Τέταρτο θέμα ΛΟΓΟΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΑΣΚΗΣΗ Τέταρτο θέμα ΛΟΓΟΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΑΣΚΗΣΗ Να υπολογισθεί ο λόγος συμπίεσης όταν: PM KAT= 19 bar ΡΜ AN = 4 bar CR=PA,KAT/PA,AN=1+PM,KAT/1+PM,AN=1+19/1+4= 20/5=4 ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

Πέμπτο θέμα ΠΑΡΟΧΗ ΕΚΤΟΠΙΣΗΣ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ Σε παλινδρομικό συμπιεστή δίδονται τα εξής στοιχεία: Διάμετρος κυλίνδρου, d = 5,6 cm Μήκος διαδρομής εμβόλου, L = 12 cm Στροφές του στροφαλοφόρου άξονα, Ν = 750 RPM Αριθμός όμοιων κυλίνδρων, Ζ = 3 Να υπολογισθεί η παροχή εκτόπισης του συμπιεστή ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ VΘ = 0.785 d2 x L x Ν x Ζ => VΘ = 0,785 x 5,62 x 12 x 750 x 3 => VΘ = 664.675 cm3/min ή VΘ = 11,1 L/sec ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

ΑΣΚΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗ ΕΚΤΟΠΙΣΗΣ ΤΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΥΠΟ VΘ = 0.785 d2 x L x Ν x Ζ Όπου: VΘ= cm3/min d= cm L= cm Ν= RPM Ζ= ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

Έκτο θέμα ΕΙΔΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ Εύκαμπτες βαλβίδες ή βαλβίδες με θυρίδες ή βαλβίδες τύπου Reed Δακτυλιοειδείς βαλβίδες Δισκοειδείς βαλβίδες ή πλακοειδείς βαλβίδες ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

Έβδομο θέμα ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η πραγματική παροχή ενός συμπιεστή είναι 8 Lt/s ενώ η θεωρητική είναι 10 Lt/s. Να βρεθεί ο ογκομετρικός βαθμός απόδοσης του συμπιεστή. ΛΥΣΗ n=VΠ/VΘx100%=8/10x100%=80% ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

Όγδοο θέμα ΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΨΥΚΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΣΕ ΠΟΙΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ Ο ΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΨΥΚΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

Ένατο θέμα ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΥΛΙΓΜΑΤΩΝ ΤΡΙΦΑΣΙΚΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ: ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΥΛΙΓΜΑΤΩΝ ΕΊΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΩΜΟΜΕΤΡΟ …………………………………………………………….. ΑΝ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΥΛΙΓΜΑΤΩΝ ΕΊΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟ Η ΜΗΔΕΝ ……………………………………………………………… ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ Η ΜΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΤΡΗΣΗ (ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΙΣΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ) ……………………………………………………………. ΔΙΝΟΝΤΑΙ :Ο ΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ ΕΊΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ,ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ,ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΥΛΙΓΜΑΤΟΣ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

ΔΕΚΑΤΟ ΘΕΜΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΦΛΑΝΤΖΩΝ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΥΛΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΦΛΑΝΤΖΩΝ Περμανίτης Αμίαντος Ειδικό ελαστικό Χάλυβας Πλαστικό Ειδικό χαρτί πλαστικοποιημένο Μόλυβδος Χαλκός Αλουμίνιο Νικέλιο Χρώμιο ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

ΕΝΤΕΚΑΤΟ ΘΕΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ Ποια είναι τα δεδομένα που πρέπει να έχουμε στη διάθεσή μας είναι για να επιλέξουμε συμπιεστή: …………………………………………. ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

ΔΩΔΕΚΑΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΒΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ΝΑ ΣΥΝΔΕΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΘΕΜΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΣΕ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018

ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΑΝ ΕΝΑΣ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΑΔΙ ΔΕΚΑΤΟ ΤΑΤΑΡΤΟ ΘΕΜΑ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΓΙΑ ΨΥΚΤΕΛΑΙΟ,ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΑΝ ΕΝΑΣ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΑΔΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΟ ΛΑΔΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΛΑΔΙΟΥ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Φ 22/11/2018