N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η νέα ιστοσελίδα του Τμήματος
Advertisements

Ηλεκτρονικό κατάστημα αγοροπωλήσεων
ΔΙΑΛΕΞΗ 8 Δομή και λειτουργία των πρωτεϊνών
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Homeostasis
Tις επόμενες 2 ημέρες Οι φοιτητές εργάζονται σε μικρές ομάδες Έχουν ανακοινωθεί οι ομάδες (6 ομάδες των 5 ατόμων) στην ίδια αίθουσα Υπεύθυνος καθηγητής.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΣΚΟΥΜΕΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΑΣΚΟΥΜΕΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΛΑΜΠΡΑΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΛΑΜΠΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ. σχολικό κλίμα ποσότητα του σχολικού χρόνου που διατίθεται για μάθηση.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Η Επικοινωνία & ο Ρόλος της στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών.
1 ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ Ι ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 1 Η. 2 Ο μεταβολισμός Μεταβολισμός είναι το σύνολο των βιοχημικών διεργασιών στα κύτταρα ενός οργανισμού κατά.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « Άσκηση & Ποιότητα ζωής» ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (804) ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ:
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Εισηγητής: Στυλιάδη Στέλλα ΜΒΑ.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
Σχέδιο Μάρκετινγκ Πόλης Τελικές Οδηγίες/Άσκηση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ Νικόλας Καραχάλης 28/11/2015.
Ανεφοδιασμός σημείων με σύγχρονη τεχνολογία Logistics. Υποστήριξη δικτύων Συγκοινωνιών, Επικοινωνίας,Ύδρευσης, Ενέργειας, κτλ. Τομέας Κρατικών Προμηθειών.
Ομιλήτρια: Κουκουλάρη Αικατερίνη Διημερίδα με τίτλο: «Θέλω να κάνω μεταπτυχιακό στο εξωτερικό» Αίθουσα Συνεδρίων: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τρίτη 4 Νοεμβρίου.
N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών.
Τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας και περιβαλλοντική συμπεριφορά
ΣΗΜΑΤΑ και ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Κεφάλαιο 4ο Διδάσκων: Καθηγητής Ανδρέας Μαράς Οκτώβρης ###Linear State Space Models###
Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Έννοιας Νέου Προϊόντος/Υπηρεσίας
Training Plan Αντώνης Βεκρής 26 Απριλίου 2017.
“Διαμορφωτική Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών και Επαγγελματική Βελτίωση ”
Ο καταμήνιος κύκλος της γυναίκας
LEARNING HOW TO LEARN WITH MICROWORLDS Feedback evaluation and help seeking (Yiannoutsou N. & Mavrikis M.) Παρουσίαση: Βάλια Γρηγορίου.
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα
Βασικές Αρχές και Περιβάλλον Μάνατζμεντ
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
ΥπOφυση: οι ορΜονεσ τησ
LAMS.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Κουρσαράκος Γ. Δημήτριος Σχολικός Σύμβουλος Φ.Α. ΠΕ11 (MSc)
Changing Corporate Culture one manager at a time
fMRI: περιορισμοί Block design:
Γραφείο Βιολογίας Υπεύθυνη: Βασιλική Περάκη Σύμβουλος
Πρακτική άσκηση στην κοινότητα
Θερμορύθμιση Ομοιόθερμος οργανισμός καλείτε αυτός που έχει την δυνατότητα να διατηρεί σταθερή την θερμοκρασία του σώματος του ανεξάρτητα από την θερμοκρασία.
Tάσεις 2 – Social media Social media content Apps for learning Videos
ΛΟΓΟΙ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Αντιστοιχία δεξιοτήτων – αγοράς εργασίας Η θεωρία συναντά την πράξη
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ WEB ΣΤΟ TWINSPACE
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΥΣΕΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ-ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Στρατηγικές & Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας
Erasmus για νέους επιχειρηματίες
ΥπOφυση (εκτεΛεστικ Οργανο): οι ορΜονεσ τησ
Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ/ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (MANAGEMENT) ΕΝΌΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
ΕΜΜΗΝΟΡΥΣΙΑΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
به نام خدا بیوشیمی هورمون‌ها دکتر احمدی.
Μιχαήλ Μιχαήλ - Παπαϊωάννου Γιώργος
Τεχνικές Ισοστάθμισης Διαύλου και Τεχνικές Διαφορικότητας
Τεχνικές Ισοστάθμισης Διαύλου και Τεχνικές Διαφορικότητας
Παθολογική Φυσιολογία Oξείας Νεφρικής Bλάβης
Βασικές αποφάσεις του F&B Manager
Διαχείριση προβλημάτων στη σχολική τάξη.
Η επικοινωνία στη Νοσηλευτική
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
ΓΟΝΑΔΟΤΡΟΠΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΓΟΝΑΔΟΤΡΟΠΙΝΩΝ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΛΚΙΔΗΣ CO-FOUNDER/BUSINESS MANAGER COLLEGELINK.
Motor unit analogy If you want more light,
Κοινωνικά Δίκτυα και παιδιά: Οι κίνδυνοι και πώς να προστατευτείτε
δρασεισ γοναδοτροπινων
How instructional design resources can improve your academic life
UMUN’17 SCHEDULE FOR AIPPM, HRC 20th , 21st & 22nd July, 2017
Trigonometry – Sine & Cosine – Angles – Demonstration
Μεταγράφημα παρουσίασης:

N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης Ενότητα: Κινητικής Μάθησης Θέμα: Ανατροφοδότηση

ΑΠΟΥΣΙΑ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ Τι είναι η ανατροφοδότηση? αυτά τα 2 πηγαίνουν μαζί καθώς η μάθηση έρχεται ως φυσικό επακόλουθο της ανατροφοδότησης

Aνατροφοδότηση Εσωτερική (Αισθητηριακή) Αφή Οπτική Ακουστική Κιναισθητική

αποτέλεσμα της κίνησης Όλες οι αισθητήριες πληροφορίες Πληροφορίες σχετικές με την κίνηση Πληροφορίες άσχετες με την κίνηση Πληροφορίες σχετικές με την κίνηση=πως θα γίνει πχ η κίνηση Πληροφορίες άσχετες με την κίνηση =πχ με το περιβάλλον Διαθέσιμες πριν από την κίνηση=πχ σε ποιο σημείο να τοποθετήσω το πόδι μου για το καλύτερο δυνατό άλμα Διαθέσιμες σαν αποτέλεσμα της κίνησης=πχ τέντωσα πιο πολύ το χέρι στο σούτ απ ότι έπρεπε Διαθέσιμες σαν αποτέλεσμα της κίνησης Διαθέσιμες πριν από την κίνηση

Aνατροφοδότηση Εξωτερική (Επαυξημένη) ΓΑπόδ ΓΑποτ Βιοανατροφοδότηση

ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΗ ΓΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ Είναι προφορική Εξωτερική Μετά την εκτέλεση

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΓΝΩΣΗ ΓΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ Επιτυχία του τύπου της κίνησης Πληροφορία κινηματική Συνήθως είναι διαφορετικό από την εσωτερική ανατροφοδότηση Χρησιμεύει περισσότερο στη διδασκαλία Απαραίτητη στους αρχάριους Επιτυχία μιας κίνησης σε σχέση με το στόχο Πληροφορία για το στόχο ή το σκορ Συνήθως περιττεύει όταν υπάρχει εσωτερική ανατροφοδότηση Απαραίτητη για να υπάρχει μάθηση

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ? Πληροφορίες για τα λάθη Κίνητρο Ενθάρρυνση Πληροφορίες για τα λάθη Δημιουργεί εξάρτηση

ΚΙΝΗΤΡΟ Η Γνώση του Αποτελέσματος παρέχει στον μαθητή έναν τρόπο αξιολόγησης της απόδοσης του και μία βάση πληροφοριών πάνω στην οποία μπορεί να θέσει καινούριους στόχους Όταν οι μαθητές γνωρίζουν το επίπεδο της απόδοσης τους μπορούν να θέτουν πολύ εξειδικευμένους και δύσκολους στόχους Χωρίς γνώση του αποτελέσματος τα κριτήρια των μαθητών τείνουν να είναι χαμηλά και ασαφή

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ Δίνετε Α αρκετά συχνά ώστε να διατηρείτε κίνητρο Μη δίνετε Α σε κάθε προσπάθεια γιατί τότε τα κίνητρα εξασθενούν Αποφύγετε τις μεγάλες σειρές επαναλήψεων όταν δε δίνετε Α διότι τότε ελαττώνεται το κίνητρο & η εξάσκηση δεν έχει αποτέλεσμα Χρησιμοποιείτε τη δημόσια ανακοίνωση της Α ιδιαίτερα όταν σχετίζεται με την επιπλέον προσπάθεια που έγινε σε μία προπόνηση ή με κάποια πολύ καλή εμφάνιση σε έναν αγώνα διότι έχει πολύ μεγάλη επίδραση σαν κίνητρο Αποφύγετε την ονομαστική αναγραφή των σκορ ή των βαθμών (χρησιμοποιείτε κωδικοποιημένα νούμερα) γιατί πρέπει να συμμερίζεστε τους ασκούμενους που δεν επιθυμούν τη δημοσίευση τους

ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ Ο νόμος του αποτελέσματος: Μία ενέργεια που ακολουθεί ένα ερέθισμα με ευχάριστες συνέπειες ή ανταμοιβές, έχει την τάση να επαναλαμβάνεται κάθε φορά που εμφανίζεται ξανά το ερέθισμα. Μία ενέργεια που ακολουθείται από δυσάρεστες συνέπειες ή τιμωρία έχει την τάση να μην επαναλαμβάνεται.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ Όμως… ….προκαλεί εξάρτηση Η ανατροφοδότηση έχει την τάση να κρατά την κίνηση κοντά στο στόχο και επιτρέπει τη γρήγορη διόρθωση των λαθών. Η συνεχής ανατροφοδότηση έχει την τάση να περιορίζει τα λάθη της απόδοσης στο ελάχιστο Όμως… ….προκαλεί εξάρτηση

ΤΙ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ Πότε; Τι; Πώς; ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ Πόσο; Ακρίβεια Πόσο συχνά;

Τι; Το περιεχόμενο της ανατροφοδότησης πρέπει να ταιριάζει με κάτι που να μπορεί να ελέγχει ο ασκούμενος. Πρώτα για το πρόγραμμα και μετά για τις παραμέτρους Λανθασμένο κινητικό πρόγραμμα: δύσκολο να μετατραπεί ανατροφοδότηση για συγχρονισμό της κίνησης

Πόσο; Ένα λάθος κάθε φορά Ικανότητα μνήμης του ασκούμενου Παράμετροι

Κατεύθυνση, Εύρος & Ακρίβεια Η ανατροφοδότηση για την κατεύθυνση είναι πιο σημαντική για την μάθηση από αυτή για το εύρος Η ανατροφοδότηση για το εύρος των λαθών είναι χρήσιμη μόνο αν συνυπάρχει μ' αυτήν της κατεύθυνσης των λαθών Ο βαθμός ακρίβειας της ανατροφοδότησης θα πρέπει να καθορίζεται από το επίπεδο εμπειρίας του ασκούμενου

Συχνότητα Η μείωση της συχνότητας της ανατροφοδότησης βελτιώνει τη μάθηση. Ανατροφοδότηση με φθίνουσα συχνότητα Ανατροφοδότηση εκτός ορισμένου εύρους Ανατροφοδότηση μέσα στο ορισμένο εύρος Περιληπτική ανατροφοδότηση Ανατροφοδότηση μέσου όρου

Ανατροφοδότηση με φθίνουσα συχνότητα Στην αρχή δίνεται ανατροφοδότηση με μεγάλη σχετική συχνότητα (100%) Όσο βελτιώνεται η δεξιότητα, προοδευτικά ελαττώνεται η σχετική συχνότητα

ανατροφοδότηση εκτός ορισμένου εύρους Δίνεται ανατροφοδότηση μόνο όταν τα λάθη της απόδοσης είναι έξω από ένα ορισμένο εύρος Οδηγεί σε μεγαλύτερη σταθερότητα στη μάθηση των κινήσεων απ' ότι η μέθοδος φθίνουσας συχνότητας Το εύρος μειώνεται όσο προχωράει η μάθηση ανατροφοδότηση μέσα στο ορισμένο εύρος Δίνεται ανατροφοδότηση όταν η εκτέλεση γίνεται μέσα στα αποδεκτά όρια

Περιληπτική ανατροφοδότηση Μετά από ένα σετ προσπαθειών δίνεται περιληπτικά feedback για όλες τις προσπάθειες του σετ, είτε προφορικά είτε με σχεδιάγραμμα

Περιληπτική ανατροφοδότηση Ποιος είναι ο ιδανικός αριθμός προσπαθειών που πρέπει να περιλαμβάνει η περιληπτική ανατροφοδότηση; Απλές δεξιότητες 15 προσπάθειες Σύνθετες δεξιότητες 5 προσπάθειες

Ανατροφοδότηση μέσου όρου Παρέχεται στους ασκούμενους μία πληροφορία μετά από μία σειρά προσπαθειών χωρίς ανατροφοδότηση. Λειτουργεί σχεδόν όπως η περιληπτική ανατροφοδότηση

Πώς; Τύπος της ανατροφοδότησης Η ανατροφοδότηση μπορεί να τονίσει μόνο τι δεν πρέπει να κάνει κάποιος στην επόμενη προσπάθεια Η ανατροφοδότηση δίνει πληροφορίες για το τι πρέπει να κάνει κάποιος στην επόμενη προσπάθεια, όμως μπορεί να περιγράψει μόνο μία ή δύο παραμέτρους της κίνησης. Σε σύνθετες κινήσεις η Γνώση του Αποτελέσματος είναι πιο αποτελεσματικό από τη Γνώση της Απόδοσης

Χρήση του βίντεο Οι έμπειροι ασκούμενοι ωφελούνται περισσότερο από τους αρχάριους Οι αρχάριοι βελτιώνονται πολύ περισσότερο, όταν η χρήση του βίντεο συνδυάζεται με προφορικές υποδείξεις. Η εξοικείωση με την χρήση του βίντεο ως ανατροφοδότηση οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα Οι έρευνες δεν αποδεικνύουν υπεροχή της χρήσης του βίντεο σε σχέση με την συμβατική προπόνηση

Πότε; Αν δεν παρεμβαίνουν άλλες δραστηριότητες μεταξύ της κίνησης και της ανατροφοδότησης ο διδάσκων δεν χρειάζεται να ανησυχεί ότι πρέπει να δώσει ανατροφοδότηση όσο γίνεται πιο γρήγορα Η ανατροφοδότηση που δίνεται αμέσως μετά την εκτέλεση μπλοκάρει την μεθόδευση της εσωτερικής ανατροφοδότησης που προέρχεται από την απάντηση