Πληροφορική Γ΄ Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στους Η.Υ. Πανίκος Βρυωνίδης.
Advertisements

Δημιουργία Αποθετηρίων Ανοικτής Πρόσβασης Ιδρυματικό Αποθετήριο, Προετοιμασία & Οργάνωση 2 Θεματικών Αποθετηρίων ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ.
Projects 2007 εργαστήριο Προηγμένων μΕ. Program for TLB testing Υλοποίηση προγράμματος για την μελέτη των TLBs. πέρασμα όλων των δυνατών συνδυασμών των.
Το τμήμα της Β τάξης του ηλεκτρονικού τομέα Σας παρουσιάζει την εργασία του στα πλαίσια της ειδικής θεματικής δραστηριότητας με τίτλο.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ.
Έργο «Εικονικά Μουσεία»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μουσεία και Εικονική Πραγματικότητα
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA1/48 18/3/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 5 LMS, LCMS, LA.
Εικονική Πραγματικότητα και Μουσεία
Greenstone Digital Library Λογισμικό Ψηφιακών Βιβλιοθηκών GREENSTONE Μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Α. Βαρβέρης
Αναπτύσσοντας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Κέρκυρα, 21 Ιουνίου 2002 Οδηγίες Ψηφιοποίησης Ioannis Trohopoulos
Νέα Μέσα στις Εκθέσεις: Ζητήματα και προκλήσεις Δρ Μαρία Οικονόμου &
Εισαγωγή στα Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΛΙΟΝΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Β ΝΤΑΚΑ ΜΑΡΙΑ Β
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Κανελλόπουλος Γιώργος
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Ευρωπαϊκό Δίκτυο κατά της Βίας (Ε.Δ.κ.Β.)
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 7: Ηλεκτρονικό Εκπαιδευτικό Υλικό και Εκπαιδευτικό Λογισμικό. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟΝ 20ο ΚΑΙ 21ο ΑΙΩΝΑ
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
Ψηφιακά Δεδομένα Χαρακτηριστικό του Η/Υ αλλά και άλλων ψηφιακών συσκευών, όπως το κινητό τηλέφωνο, είναι η επεξεργασία διακριτών στοιχείων πληροφορίας,
PowerPoint presentation to accompany Heizer/Render – Principles of Operations Management, 5e, and Operations Management, 7e © 2004 by Prentice Hall, Inc.,
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ Κ.ΑΛΑΦΟΔΗΜΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
Σχεδιάζοντας ένα εκπαιδευτικό διαδραστικό παιχνίδι για εφήβoυς Μαρία Ρούσσου Δημήτρης Νάστος Σοφία Αηδόνη Ευγενία Οικονομίδου.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με προβλήματα.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ Αρχιτεκτονική Υπολογιστών.
Η Προώθηση (Promotion). Προϊόν (Product) Τιμή (Price) Διανομή (Place)Διανομή (Place) Προώθηση (Promotion)Προώθηση (Promotion)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
 Υλικό ονομάζουμε τα φυσικά μέρη του υπολογιστή που μπορούμε να τα δούμε και να τα πιάσουμε. Πηγή εικόνας:
Γνωστικά (cognitive tools) ή νοητικά εργαλεία (mindtools) Γώγουλος Γ., Κουτσουρελάκης Χ., Παπαδάκης Στ.
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ Βιβλιογραφία 1.R. Gonzalez and R. Woods, Digital Image Processing, 2 nd edition, Prentice Hall, Image Processing Toolbox, Users.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ελληνογαλλική σχολή πειραιά «Ο Άγιος Παύλος». Υπ. Καθηγήτρια Στ. Μαυροματάκη.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Διδακτική της Πληροφορικής Γιώργος Σούλτης 2009.
1 Πληροφορική Ι Ενότητα 9 : Συμπίεση δεδομένων Δρ. Γκόγκος Χρήστος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
Εκπαιδευτικές Δράσεις του Ο.Α.Σ.Π. Η εφαρμογή του έργου «RACCE» Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013 Δρ Α. Κούρου Δρ Α. Κούρου Προϊσταμένη Τμήμ.
Θέματα Συστημάτων Πολυμέσων Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκων: Γεώργιος K. Πολύζος Τμήμα: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών “Επιστήμη των Υπολογιστών”
Ιδρυμα ΕΓΝΑΤΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ Παραδείγματα Κοινοτικών Προγραμμάτων στους τομείς της Χειροτεχνίας και του Τουρισμού Άννα Ασημακοπούλου Διευθύντρια του Ιδρύματος.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της.
Δευτερεύουσες Μονάδες Α π οθήκευσης Δεδομένων Διάλεξη 4.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
Μαγνητικός δίσκος (magnetic disk) Εισαγωγή στην Πληροφορκή1 Ο μαγνητικός δίσκος χρησιμοποιείται για μόνιμη αποθήκευση δεδομένων, παρέχοντας σχετικά μικρό.
Λειτουργικά Συστήματα Ενότητα # 4: Συστήματα Αρχείων Διδάσκων: Γεώργιος Ξυλωμένος Τμήμα: Πληροφορικής.
Διαφήμιση και Επιχειρησιακή Επικοινωνία Ενότητα # 7: Δημοσιότητα Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Ας συγκρίνουμε τον υπολογιστή με : Ξυλουργείο ή Κουζίνα 1 15/10/2009.
Πληροφορική Ενότητα 2 (Μέρος B): Είδη μνήμης. Δήμητρα Αβραμούλη, Καθηγήτρια Εφαρμογών, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου Τ.Ε., T.E.I.
Ιδρυμα ΕΓΝΑΤΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ «Ιδρυμα ΕΓΝΑΤΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ» Αννα Μ. Ασημακοπούλου Βρυξέλλες, 29 Απριλίου 2004.
Ψηφιακή γραμμή συνδρομητών (Digital Subscriber Line, DSL )
IBM PC 5150 με Intel 8088 στα 4,77MHz, μνήμη RAM 16KB (επεκτάσιμη στα 256KB), μονόχρωμη οθόνη με πράσινα γράμματα, DOS 1.0. Η Αshton Tate λανσάρει την.
Τι είναι τα πολυμέσα (Multimedia) Multus = πολυάριθμος, πολλαπλός Multus = πολυάριθμος, πολλαπλός Medium = μέσο Medium = μέσο Κλάδος της Πληροφορικής.
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για την Α΄ & Β΄ Δημοτικού Αλεξία Γιαννακοπούλου Θωμαή Αλεξίου Σχολική Σύμβουλος Αγγλικής Επίκουρη Καθηγήτρια, ΑΠΘ.
Συγγράμματα Γκιμπερίτης Βαγγέλης Δεξιότητες στην Κοινωνία της Πληροφορίας – Εφαρμογές Πληροφορικής. Γουλτίδης, Χρήστος ECDL /10/2009.
Πάτρα, 14 Φεβρουαρίου / 26 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ Δρ. Δημήτριος Κ. Τσώλης Εργαστήριο Πληροφοριακών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Τεχνολογία και Εκπαίδευση Περιεχόμενο της έννοιας
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2010
Ιωάννα Βορβή Σχολ. Σύμβουλος ΠΕ02 Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Διανομές Gnu Linux Workshop GNU/LINUX-Ubuntu Εγκατάσταση και Χρήση
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
B' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 1
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Έφη Γουργιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΠΕ Παν
Το Hardware-Υλικό του Υπολογιστή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πληροφορική Γ΄ Γυμνασίου Πληροφορική Γ΄ Γυμνασίου 20/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Γνωριμία Ενημέρωση Καλή σχολική χρονιά - Καλή Πρόοδο Μάθημα Πληροφορικής περίπου 25 μαθήματα τη σχολική χρονιά 1 ώρα την εβδομάδα, 45 λεπτά, το μισό τμήμα γρήγορη αποκατάσταση της τάξης παρουσίες προφορική εξέταση, παρουσίαση εργασιών κλπ παράδοση, πρακτική εξάσκηση, διεξαγωγή δραστηριοτήτων ανάθεση εργασιών Βιβλίο και για τις 3 τάξεις του Γυμνασίου εναλλακτικά ή συμπληρωματικά CDROM Ιστοσελίδες Τετράδιο Θεωρία Ερωτήσεις, Εργασίες, Ασκήσεις, Προβλήματα Από το βιβλίο που είχατε πάρει τις σελίδες με πορτοκαλί χρώμα http://pi-schools.sch.gr/gymnasio/ ftp://srv-dide.eyv.sch.gr/ 20/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Γνωριμία Ενημέρωση Εξέταση προφορική εξέταση στο τρίμηνο 1 με 2 τεστ 1 διαγώνισμα τετράδιο συμμετοχή Τελικό διαγώνισμα Τελικός βαθμός = (Α΄ τρίμηνο + Β΄ τρίμηνο + Εργασία + Τελικό γραπτό) / 4 Συμπεριφορά Μη συμμετοχή Μη συμμόρφωση με τις οδηγίες Παρενόχληση φασαρία Προβλήματα με τον εξοπλισμό και τα προγράμματα Επιπτώσεις Είμαστε πλάι σας και όχι απέναντι για να σας βοηθήσουμε Παρατήρηση Ωριαία αποβολή Ενημέρωση γονέα Διευθυντή για ημερήσια αποβολή Μη συμμετοχή σε σχολικές δραστηριότητες (π. χ. εκδρομές) Σύλλογος για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος 20/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Ύλη 20/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Προβλήματα Κάθε ζήτημα που τίθεται προς επίλυση, κάθε κατάσταση που μας απασχολεί και πρέπει να αντιμετωπιστεί 20/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Προβλήματα Προβλήματα σχολείου – υπολογιστικά Καθημερινά προβλήματα Προβλήματα απλά που σύντομα βρίσκουμε λύση Προβλήματα πολύπλοκα που η επίλυσή τους δυσκολεύει ιδιαίτερα Προβλήματα που δεν μπορούμε να τα επιλύσουμε Προβλήματα που αποδεδειγμένα δεν έχουν λύση 20/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Προβλήματα Πρόβλημα θεωρούμε κάθε ζήτημα που τίθεται προς επίλυση, κάθε κατάσταση που μας απασχολεί και πρέπει να αντιμετωπιστεί. Δεδομένα προβλήματος: Τα γνωστά στοιχεία που θα μας βοηθήσουν στη λύση του προβλήματος Κατανόηση Να καταλάβουμε καλά το περιεχόμενό του να διακρίνουμε τα δεδομένα και τα ζητούμενα Ζητούμενο Η απάντηση στην ερώτηση που ψάχνουμε να βρούμε Επίλυση προβλήματος Η διαδικασία για να βρούμε το ζητούμενο 20/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Προβλήματα 20/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Η έννοια του Προβλήματος Βιβλίο σελ 176 - 178 Ερωτήσεις Τι θεωρούμε πρόβλημα; Ποια τα χαρακτηριστικά ενός προβλήματος; 20/11/2018 Γ' ΤΑΞΗ -- 1 -- ΓΝΩΡΙΜΙΑ - Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ