Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΕΥΝΑ Απόψεις μελών ΕΒΕΘ για το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ορισμένες Κυριακές του έτους.
Advertisements

& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Μνημεία Πολιτισμός Διασκέδαση Διαμονή στα καλύτερα ξενοδοχεία.
Ε Ρ Ε Υ Ν Ε Σ Α Γ Ο Ρ A Σ - Μ Ε Λ Ε Τ Ε Σ Αθήνα:Ερμουπόλεως & Πηλίου 1, Ν. Φάληρο  fax:
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
1 Τουριστική και Ξενοδοχειακή Έρευνα Ρόδου Dr. Kevin Nield Sheffield Hallam University.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
The Greek Network of Rural Accommodation
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Οργανισμός Τουριστικής Προβολής & Μάρκετινγκ - Δυνατότητες Ανάπτυξης Τουρισμού Θεσσαλονίκης Οκτώβριος 2006.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Το φαγητό μας. Η άθλησή μας Τα παιχνίδια μας στην άμμο.
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC H Απόδοση των Ξενοδοχείων της Αττικής 4 Χρόνια Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής 18 Νοεμβρίου.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Μια Εκδρομή στο Ναυπλιο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Αναχώρηση από τη Ν. Ερυθραία στις 8.00.
ΓΑΒΡΗΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΜΗΜΑ Γ1
ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Αυτό το Σαββατοκύριακο θα πάμε στην Κρήτη…Αυτό το Σαββατοκύριακο θα πάμε στην Κρήτη…
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 5: Κατηγορίες αθλητικών γεγονότων Ενότητα 6: Οφέλη από τη διοργάνωση αθλητικών γεγονότων Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ Αναστασία Σπηλιοπούλου Μαρία Κοτσίρη Νεφέλη Τσαούση ΤΑΞΗ Δ2 Εργασία 4 ΤΠΕ 2016.
Τα Δημήτρια Μαρία – Στεφανία Χατζηγρηγορίου 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Ε2 Π.Τ.Δ.Ε. – Α.Π.Θ
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Παρουσίαση έρευνας Ικανοποίησης Τουριστών Νομού Καβάλας Ιούνιος 2016.
Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αθήνα- Αττική Νοέμβριος 2015 Stefan Merkenhof.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
Food and Beverage Operations and Management
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
Καθηγήτρια κα Β. Δεριζιώτη
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Μ.Sc in ACCOUNTING AND AUDITING
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
ΕΡΕΥΝΑ Απόψεις μελών ΕΒΕΘ για το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ορισμένες Κυριακές του έτους.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΛΞΗΣ & ΩΘΗΣΗΣ - ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Ιανουάριος 2011 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Πρωτογενής Έρευνα Τουριστών Περίοδος: Αύγουστος – Οκτώβριος 2010 Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο Δημογραφικά Στοιχεία Στοιχεία για Δαπάνες Στοιχεία για Δραστηριότητες Αξιολόγηση Εμπειριών Δείγμα: ~600 ερωτηματολόγια, ... από ξενοδοχεία – μέλη της ΕΞΘ ... κατηγοριών 1* έως 5*

Το προφίλ των τουριστών

Σκοπός Ταξιδιού

Προετοιμασία Ταξιδιού Από που πήρατε πληροφορίες για την Θεσσαλονίκη Αποφασίσατε το ταξίδι σας στη Θεσσαλονίκη ημέρες πριν

Κράτηση 29% κράτηση online Με ποιο τρόπο κάνατε την κράτησή σας; Κάνατε την κράτησή σας 29% κράτηση online

Εύκολη πρόσβαση στην Θεσσαλονίκη Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο Πρόσβαση Ταξί, Μ.Ο.: € 18.45 68%: Εύκολη πρόσβαση στην Θεσσαλονίκη 66%: Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο

Τι κάνει την Θεσσαλονίκη ‘Μοναδική’ ? Οι άνθρωποι! Νυχτερινή ζωή Διασκέδαση Ατμόσφαιρα Φιλοξενία Ιστορία / αξιοθέατα Πολιτισμός Φαγητό Water front Επίσης: Τίποτα μοναδικό Σκουπίδια Ηχορύπανση

Δαπάνες => € 105.11 ημερησίως Διάρκεια παραμονής: 4,49 ημέρες Θα ψωνίσετε στο αεροδρόμιο; - 50%: όχι - 21%: ναι

Αξιοθέατα

Αξιοθέατα Γνωρίζετε ότι υπάρχουν καθαρές παραλίες στα 30 λεπτά από το κέντρο της Θεσσαλονίκης; Έχετε επισκεφθεί την Χαλκιδική; Εάν ναι, που;

Απόψεις Συνολική Αξιολόγηση 2010: 7.9 Συμπεριφορά Αναψυχή - Διασκέδαση Πολιτισμός Πρόσβαση από Αερ/μιο Αεροδρόμιο - Λιμάνι Ασφάλεια στην Πόλη ΜΜΜ Πλατείες, Πεζοδρόμια Σήματα & Πληροφόρηση Πάρκα, «Πράσινο» Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση Συνολική Αξιολόγηση 2010: 7.9

Απόψεις Ταξί Ξενοδοχείο Bar / Café Εστιατόρια Καταστήματα Εγκαταστάσεις Value for money

Θα ξανάρθετε στην Θεσσαλονίκη ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους; Θα ξανάρθετε στην Θεσσαλονίκη ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους;

Διαφοροποιήσεις

Θεσσαλονίκη: 2010 vs 2006 2010 2006 Συμπεριφορά Αναψυχή - Διασκέδαση Πολιτισμός Πρόσβαση από Αερ/μιο Αεροδρόμιο - Λιμάνι Ασφάλεια στην Πόλη ΜΜΜ Πλατείες, Πεζοδρόμια Σήματα & Πληροφόρηση 2010 2006 Πάρκα, «Πράσινο» Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση

Θεσσαλονίκη: 2010 vs 2006 2010 2006 Καταστήματα Εγκαταστάσεις Εστιατόρια Bar / Café Ξενοδοχείο Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money

Θεσσαλονίκη vs Αθήνα (2010) Συμπεριφορά Αναψυχή - Διασκέδαση Πολιτισμός Πρόσβαση από Αερ/μιο Αεροδρόμιο - Λιμάνι Ασφάλεια στην Πόλη ΜΜΜ Πλατείες, Πεζοδρόμια Σήματα & Πληροφόρηση Θεσσαλονίκη Αθήνα Πάρκα, «Πράσινο» Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση

Θεσσαλονίκη vs Αθήνα (2010) Ταξί Καταστήματα Εστιατόρια Bar / Café Ξενοδοχείο Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money

Ανά κατηγορία Με ποιο τρόπο κάνατε την κράτησή σας; Δαπάνες

Αξιολόγηση Ξενοδοχείων κατά Κατηγορία Αξιολόγηση Ξενοδοχείων κατά Κατηγορία Συνολική Αξιολόγηση: 7.9 Αξίζει μια ακόμα επίσκεψη ή / και μια σύσταση σε τρίτους;

Έλληνες vs ξένοι Έλληνες Ταξί Εγκαταστάσεις Ξένοι Value for Money Καταστήματα Εστιατόρια Bar / Café Ξενοδοχείο Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money

Έλληνες vs ξένοι Έλληνες Ξένοι Πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη 8.4% 30.9% Έλληνες Ξένοι Πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη 8.4% 30.9% Πληροφορίες μέσω διαδικτύου 12.4% 26.7% Κράτηση απευθείας στο ξενοδοχείο 66.9% 40.9% Κράτηση μέσω διαδικτύου 19.7% 36.1% Ναι, εύκολη πρόσβαση στη Θεσσαλονίκη 77.8% 59.7% Ναι, εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο 70.2% 61.5% Σύνολο δαπανών € 434.31 € 506.83 Ναι, αξίζει μια ακόμα επίσκεψη 94.5% 84.2% Όχι, δεν αξίζει άλλη επίσκεψη 0.4% 4.2%

Απόδοση Ξενοδοχείων

% change YTD November 2010/2009

Ευρώπη – Μεσόγειος – Θεσσαλονίκη Occupancy (%) 2008 2009 2010 ARR (€)

Ευρώπη – Μεσόγειος - Θεσσαλονίκη RevPAR 2008 2009 2010

Η Θεσσαλονίκη σε σχέση με Ευρώπη & Μεσόγειο Η Θεσσαλονίκη σε σχέση με Ευρώπη & Μεσόγειο Occupancy ARR RevPAR Europe 2008 – 2009 Europe 2009 – 2010 Med 2008 – 2009 Med 2009 - 2010

Ξενοδοχειακή Βιομηχανία της Θεσσαλονίκης Πληρότητα (%) Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) RevPar (Ευρώ) 2010 2009 2008 2007 Πηγή: GBR Consulting – ΕΞΘ

Η Απόδοση των Ξενοδοχείων στην Θεσ/κη & 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – YTD November 2010 Occupancy (%) ΑRR RevPAR 2010 2009 Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

Η Θεσσαλονίκη σε σύγκριση με 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – Δ% 2010/2009 Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) Πληρότητα 10 πόλεις: Antwerp Birmingham Cologne Dusseldorf Edinburgh Glasgow Gothenburg Hamburg Manchester Salzburg Θεσσαλονίκη 10 πόλεις RevPar (Ευρώ) Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Dr. Άρης Ίκκος, ISHC