Υπόθεμα: Λεκτική επικοινωνία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Ερευνητική Εργασία Παραδοσιακή & Ηλεκτρονική Επικοινωνία 11 ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Σχολική Ετοιμότητα Πρώιμη Διάγνωση Μαθησιακών Δυσκολιών
Μια αφορμή για προβληματισμό
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης

Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Τι είναι φτώχια; Καταιγισμός ιδεών.
Μιχαλίνος Ζεμπύλας Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Ιστορία και Δομή της Ελληνικής
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ H EΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΤΟΥ
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ 2013 (Ν ΦΕΚ:193/ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ: για τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου Σχολικό Έτος: Επιμέλεια παρουσίασης :Νίκος Ασλάνης(ΠΕ03)
Προφορικός λόγος, χειρόγραφα τυπογραφία.
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
GREEKLISH ή ΕΛΛΗΝΙΚΑ Th glwssa moy edwsan diadyktiakh.
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
επιπτώσεις της στους νέους
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
Γνωστικά Μαθησιακά Προβλήματα
Ορισμός Μορφές Σημασία Αίτια κρίσης Προγονοπληξία Προοδοπληξία Στάση απέναντι στην παράδοση.
Έντυπος vs Ηλεκτρονικός Λόγος
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Ερευνητική Εργασία 1ο ΕΠΑ.Λ. Αμπελοκήπων.
Για το πρόγραμμα Διαχείρισης Εκκλησιαστικών Κειμηλίων.
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Η κοινωνία προσπαθεί να καλλιεργήσει τη φιλαναγνωσία παιδιών και ενηλίκων με διάφορους τρόπους.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Αναστασία Ρεγγίνα Χριστίνα Μαρία
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Δίγλωσση εκπαίδευση και σχολική αποτυχία.. Σχολική Αποτυχία Συχνά η ευθύνη της σχολικής αποτυχίας, επιρρίπτεται στη διγλωσσία. Δεν ισχύει παρά μόνο για.
1 Διδασκαλία του γραμματισμού
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Δ΄Ομάδα Ματθαίος Λιλικάκης Γιώργος Λαμπάκης Δέσποινα Κουφηδάκη Μαρία.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
έκθεση – έκφραση α΄ λυκείου
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπόθεμα: Λεκτική επικοινωνία ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ο ΓΕΛ Τριανδρίας Α’ Λυκείου Σχολ.έτος 2013-2014 Θέμα: Η επικοινωνία από το χθες στο σήμερα προφορικά, γραπτά και ψηφιακά Υπόθεμα: Λεκτική επικοινωνία

Μέλη ομάδας: Γεωργία Μ. Ευθυμία Σ. Μαριαλένα Γ. Χριστίνα Ο. Ράνια Λ.

Λεκτικη Επικοινωνια

Λεκτική επικοινωνία Η λεκτική επικοινωνία είναι: ακουστική μορφή μεταφοράς σκέψεων, Όταν χρησιμοποιούνται οι φωνητικές χορδές και το στόμα στη μετάδοση, Η επικοινωνία που διεξάγεται με τη χρήση του λογού.

Λεξιπενία Λεξιπενία Αίτια της λεξιπενίας Η περιορισμένη χρήση λέξεων και εκφραστικών μέσων Φτωχό λεξιλόγιο Αίτια της λεξιπενίας Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και της πληροφορικής. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Η απομάκρυνση τω ν νεοελλήνων από το βιβλίο. Τα ΜΜΕ. Η οικογένεια .

Συνέπειες της λεξιπενίας: Φθορά της ελληνικής γλώσσας. Άμβλυνση στο κοινωνικό πρόβλημα της αποξένωσης. Ασυνεννοησία. Πνευματική και πολιτιστική στασιμότητα. Πολιτική εξάρτηση.

Αναλφαβητισμός Αναλφαβητισμός είναι: Η άγνοια των στοιχειωδών γραμμάτων. Αδυναμία ανάγνωσης. Ανικανότητα γραφής. Μορφές αναλφαβητισμού: Πλήρης ή ολικός (πλήρη άγνοια γραφής και ανάγνωσης) Μερικός (ικανότητα ανάγνωσης αλλά όχι γραφής)

Αίτια αναλφαβητισμού: Χαμηλό κοινωνικό -οικονομικό και εκπαιδευτικό επίπεδο. Μαθησιακές δυσκολίες. Οικογενειακά προβλήματα. Ένταξη των μαθητών σε ανθυγιεινές συνθήκες εργασίας. Επιπτώσεις του αναλφαβητισμού: Ανισότητες στην εκπαίδευση. Καταδικάζει ικανά άτομα στο περιθώριο. Κοινωνική καταξίωση.

Greeklish ή Λατινοελληνικά

Τα Greeklish, είναι η ελληνική γλώσσα γραμμένη με το λατινικό αλφάβητο Ο περισσότερος όμως κόσμος χρησιμοποιεί ένα "μικτό" σύστημα…

Συνέπειες των greeklish Η γλώσσα μας αρχικά θα αλλοιωθεί και στη συνέχεια θα παραγκωνιστεί. αυξάνει την λεξιπενία Ενισχύουν την ανορθογραφία.