Α’ Μέρος: Νομικό πλαίσιο στην Κύπρο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 300: Άνοδος μιας αυτοκρατορίας είναι αμερικανική  φανταστική πολεμική ταινία σε σκηνοθεσία Noam Murro. Είναι μια συνέχεια στην ταινία 300, με βάση τη.
Advertisements

Εισαγωγή στην ασφάλεια στο διαδίκτυο
Παπαϊωάννου Ελευθέριος Διοικητής Γ.Ν.ΧΙΟΥ «ΣΚΥΛΙΤΣΕΙΟ» Καθηγητής Σχολών ΥΕΘΑ & Σύμβουλος Διαχείρισης Κρίσεων ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΤΣΕΛΣΙ ● Η Τσέλσι (Αγγλικά: Chelsea Football Club) είναι αγγλικός ποδοσφαιρικός σύλλογος που εδρεύει στο Λονδίνο. Ιδρύθηκε το 1905 και από τότε χρησιμοποιεί.
Ετοιμότητα στην περίπτωση Καταστροφών - Βιολογικό παράγοντα - Χημικό παράγοντα - Ραδιενεργό παράγοντα.
ΚΑ2 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Σεπτέμβριος 2016.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 2 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ Σχολ. Έτος:
Εργαστήριο Υδραυλικής Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών Μπογκντάν Πέτρου Ποπέσκου ΑΜ Νικόλαος Καλλιοντζής ΑΜ Δημήτριος Μαρούγας ΑΜ
Εκπαιδευτικό Υλικό και Διαδικτυακό Περιβάλλον Εκπαίδευσης Γιώργος Μ. Μιλής G.M EuroCy Innovations Ltd 19/09/2015Code.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ο ΕΠΑ.Λ. ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνος εκ/κος Συμμετέχοντες εκ/κοι Υπεύθυνος εκ/κος Συμμετέχοντες εκ/κοι ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ.
Σταύρος Ιωαννίδης Πάντειο Πανεπιστήμιο και Παρατηρητήτιο Επιχειρηματικότητας ΙΟΒΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης Κοζάνη,
Διάλεξη 6η Μορφωτική Τηλεόραση Η εκπαιδευτική τηλεόραση Διάλεξη 6η Μορφωτική Τηλεόραση Η εκπαιδευτική τηλεόραση Αναπ. Καθηγητής Γ. Πλειός.
Μ. Schommer.  Ερευνητικό ερώτημα : Ποιες επιδράσεις έχουν οι πεποιθήσεις των μαθητών για τη φύση της γνώσης και της μάθησης ( προσωπική επιστημολογία.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αικατερίνη Ηλιάδου
Τεχνολογία Δομικών Υλικών
Οργανωσιακή Συμπεριφορά & Ηγεσία
Σ. ΜΠΑΜΠΑΛΙΚΗΣ, ΡΟΪΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΕ
ΚΑ2 Στρατηγικεσ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙσ Μεταξυ Σχολειων
Θέμα: ''Εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Διανύσματα και Συστήματα Συντεταγμένων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ
Προϊοντικά χαρακτηριστικά
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 4η
Τμημα θεατρικων σπουδων σχολη καλων τεχνων Πανεπιστημιο Πελοποννησου
Μικροδιδασκαλία Η μικροδιδασκαλία ως μέθοδος εκπαίδευσης εκπαιδευτικών εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη δεκαετία του 1960 στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Μέθοδοι και Όργανα Περιβαλλοντικών Μετρήσεων
1ο Γυμνάσιο Ζωγράφου.
1 o ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Συνάντηση γονέων και μαθητών για το ταξίδι στην ΕΛΒΕΤΙΑ
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΜΕΤΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΙΜΟΧΡΩΜΑΤΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΕΡΡΟΠΟΡΤΙΝΗΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΙΜΟΧΡΩΜΑΤΩΣΗ Χαρατζά Γ1 , Παπαϊωάννου Μ2, Κορομηλά Θ1, Δρόσος Ι1,
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ : Πειραματικό ΓΕΛ. ΠΑΤΡΩΝ
ΣΕΞΙΣΜΟΣ - ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Παρουσίαση και Ανάλυση της Χρήσης του forum
το ολοκαύτωμα του Διστόμου
novoril® air exotic fruit Αποσμητικό χώρου συμπυκνωμένο
Αποσμητικό χώρου συμπυκνωμένο
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΡΗΝΗ ΔΡΟΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΟΡΦΙΑΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ ΖΑΦΕΙΡΑ
Ατμοσφαιρική ρύπανση.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟΥ
Το ζήτημα του χώρου Μεθοδολογικές, ερμηνευτικές διαδρομές… Στρατηγικές, πρακτικές σχεδιασμού με έμφαση: στις κοινωνικο-οικονομικές διεργασίες…
Sherlock Holmes, και διαχρονική αξία
Μάθημα 3ο Κατανάλωση και Αποταμίευση
Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών
Σχολική Πρακτική Ι Α΄ΑΞΟΝΑΣ: Οργάνωση και Λειτουργία του Σχολείου
ΒΙΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ-ΒIOMEDIS
22ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΤΡΑΣ φιλική ενέργεια παντός καιρού
Άννα Φρανκ «Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ»
ΒΙΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ-ΒIOMEDIS
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΛΚ ΦΑΣΗ Α
ΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΙΣΗ
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
KΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών
Journal club Լիլիթ Ավետիսյան
Ηλιακή ή μικρού μήκους κύματος ακτινοβολία (0.3-4 μm)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΕ
Διαχείριση προβλημάτων στη σχολική τάξη.
Οικογένεια και νηπιαγωγείο: Σχέσεις – προοπτικές συνεργασίας
Από το σχολείο στο σπίτι κι από το σπίτι στο σχολείο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΦΡΑΝΚ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α’ Μέρος: Νομικό πλαίσιο στην Κύπρο 4Ο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΟΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ» 10 ΜΑΪΟΥ 2016 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Α’ Μέρος: Νομικό πλαίσιο στην Κύπρο Ο Περί Πολιτικής Αεροπορίας Νόμος του 2002 Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας Κύπρου Αεροπορική κίνηση σε Λάρνακα και Πάφο Διορισμός Κοινοτικού Αερομεταφορέα στην Κύπρο Β’ Μέρος: Μελέτη περίπτωσης «Κυπριακές Αερογραμμές» Κυπριακές Αερογραμμές: απόφαση Επιτροπής ΕΕ Κρατικές ενισχύσεις στις αερομεταφορές Πολιτικές ανταγωνισμού και αερομεταφορών

Ο Περί Πολιτικής Αεροπορίας Νόμος του 2002 (2004-15) 4Ο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΟΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ» 10 ΜΑΪΟΥ 2016 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Ο Περί Πολιτικής Αεροπορίας Νόμος του 2002 (2004-15) Ενσωμάτωση δικαίου ΕΕ (Οδηγιών - Κανονισμών) Ορισμός «άδεια εκμετάλλευσης» (άρθρο 1) Ορισμός «αερομεταφορέας» (άρθρο 1) Άδεια εκμετάλλευσης και πιστοποιητικό αερομεταφορέα (άρθρα 112, 123 του 17ου Κεφαλαίου) Αστική ευθύνη αερομεταφορέων (231-242 του 26ου Κεφαλαίου): παραπομπή στις διατάξεις των άρθρων 17-31 της Διεθνούς Συμβάσεως του Μόντρεαλ 1999

Το Τ.Π.Α. του Υπουργείου Μεταφορών είναι αρμόδιο για: αερομεταφορές 4Ο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΟΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ» 10 ΜΑΪΟΥ 2016 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας (Τ.Π.Α.) Κύπρου Το Τ.Π.Α. του Υπουργείου Μεταφορών είναι αρμόδιο για: Στην ιστοσελίδα www.mcw.gov.cy/dca υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες. αερομεταφορές διεθνείς συνεργασίες εναέρια κυκλοφορία Εκεί είναι δημοσιευμένη στα Αγγλικά μελέτη του Eurocontrol για την αναδιοργάνωση του Τμήματος, μελέτη που υπογράφει στις 9-4-2015 ο Διευθυντής κ. Frank Brenner. ασφάλεια πτήσεων νηολόγιο αεροσκαφών αερολιμένες Λάρνακας- Πάφου δικαιώματα επιβατών.

Αεροπορική κίνηση σε Λάρνακα και Πάφο 4Ο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΟΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ» 10 ΜΑΪΟΥ 2016 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Αεροπορική κίνηση σε Λάρνακα και Πάφο (ο πίνακας είναι δημοσιευμένος στην ιστοσελίδα του Τ.Π.Α.) ΕΤΟΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΛΑΡΝΑΚΑ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΑΦΟΣ Α/ ΚΙΝΗΣΗ ΛΑΡΝΑΚΑ ΠΑΦΟΣ 2008 5.482.567 1.764.660 50.483 12.563 2009 5.258.716 1.640.562 46.416 12.676 2010 5.475.905 1.646.937 49.022 12.802 2011 5.636.426 1.786.947 50.329 (77% ΕΕ) 11.951 (85% ΕΕ)

Απόφαση 2009 για όρους διορισμού Κοινοτικού Αερομεταφορέα στην Κύπρο 4Ο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΟΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ» 10 ΜΑΪΟΥ 2016 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Απόφαση 2009 για όρους διορισμού Κοινοτικού Αερομεταφορέα στην Κύπρο Στις 10-3-2009 ο Υπουργός Μεταφορών (τότε Συγκοινωνιών) δημοσίευσε στην Επίσημη Εφημερίδα ΕΕ την με αριθμό 2009/C 56/08 απόφασή του «Εθνική διαδικασία της Κύπρου για την χορήγηση περιορισμένων δικαιωμάτων εναέριας κυκλοφορίας» σύμφωνα με το άρθρο 6 του Κανονισμού 847/2004 Ο Κοινοτικός Αερομεταφορέας διαθέτει πιστοποιητικό AOC και έγκυρη άδεια εκμετάλλευσης από κράτος μέλος της ΕΕ (Καν. 2407/1992) και υποβάλλει αίτηση με στοιχεία επιχειρησιακής και οικονομικής δυνατότητας, τιμολογιακής πολιτικής και πρόβλεψης οικονομικών αποτελεσμάτων δρομολογίων και είδους πτήσεων. Ο Υπουργός παραχωρεί ή και ανακαλεί την άδεια πρόσβασης, μετά από κρίση Τριμελούς Επιτροπής Αξιολόγησης που ορίζει ο Υπουργός από λειτουργούς του Υπουργείου και του Τ.Π.Α. που είναι η Αρμόδια Αρχή.

Κριτήρια διορισμού Κοινοτικού Αερομεταφορέα στην Κύπρο 4Ο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΟΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ» 10 ΜΑΪΟΥ 2016 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Κριτήρια διορισμού Κοινοτικού Αερομεταφορέα στην Κύπρο Ο Υπουργός μέσω της Επιτροπής Αξιολόγησης παραχωρεί άδεια με κριτήρια: διμερείς διεθνείς συμφωνίες, αεροπορική κίνηση σε δρομολόγιο, είδος αεροπορικής κίνησης, τιμολογιακή πολιτική, περιβαλλοντικές επιπτώσεις, επιχειρησιακό σχέδιο, ποιότητα υπηρεσιών, διατήρηση συνέχειας υπηρεσιών, ικανοποίηση αεροπορικής ζήτησης, μεγιστοποίηση οφέλους προς το επιβατικό κοινό με τις χαμηλότερες δυνατές τιμές, ανάπτυξη Κυπριακής Τουριστικής Βιομηχανίας, διασφάλιση υγιούς και ανταγωνιστικού περιβάλλοντος των αερομεταφορέων εντός της ΕΕ.

Ανάκληση άδειας Κοινοτικού Αερομεταφορέα στην Κύπρο 4Ο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΟΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ» 10 ΜΑΪΟΥ 2016 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Ανάκληση άδειας Κοινοτικού Αερομεταφορέα στην Κύπρο Η άδεια ανακαλείται από τον Υπουργό μέσω της Επιτροπής σε περίπτωση που άλλοι Κοινοτικοί Αερομεταφορείς αποδεικνύουν ότι έχουν την δυνατότητα να εκτελούν με μεγαλύτερη επάρκεια και πιο αποτελεσματικά τα παραχωρηθέντα εμπορικά δικαιώματα, αν υπάρχει ουσιώδης μεταβολή των δεδομένων, αν έγινε διακοπή εκτέλεσης δρομολογίων, αν υπάρχει πρόθεση διακοπής πτήσεων ή μη συμμόρφωση του αερομεταφορέα με τα προβλεπόμενα στην απόφαση του 2009 ή στους όρους της άδειας ή στην ενδεχόμενη ισχύουσα διμερή αεροπορική συμφωνία.

Κυπριακές Αερογραμμές, Απόφαση Επιτροπής ΕΕ 4Ο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΟΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ» 10 ΜΑΪΟΥ 2016 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Κυπριακές Αερογραμμές, Απόφαση Επιτροπής ΕΕ Η Απόφαση της Επιτροπής ΕΕ της 9ης Ιανουαρίου 2015 (ΕΕΕΕ L179/8-7-2015) απευθυνόμενη στην Κυπριακή Δημοκρατία αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι: «η κρατική ενίσχυση ύψους τουλάχιστον 66 εκατομμυρίων Ευρώ… χορηγήθηκε παράνομα… κατά παράβαση του άρθρου 108.3 [ΣυνθΛΕΕ], είναι ασυμβίβαστη με την εσωτερική αγορά… και η Κύπρος ανακτά τις ασυμβίβαστες ενισχύσεις». Η απόφαση εκτελείται εντός 4 μηνών.

Κυπριακές Αερογραμμές, Απόφαση Επιτροπής ΕΕ 4Ο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΟΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ» 10 ΜΑΪΟΥ 2016 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Κυπριακές Αερογραμμές, Απόφαση Επιτροπής ΕΕ Οικονομική δυνατότητα ανάκτησης των παρανόμων κρατικών ενισχύσεων δεν υπήρχε. Οι Κυπριακές Αερογραμμές είχαν πτωχεύσει και η Κύπρος όφειλε να λάβει μέτρα εκτέλεσης της απόφασης της Επιτροπής. Συνεπώς, οι Κυπριακές Αερογραμμές έκλεισαν. Τελευταία πτήση ήταν η CY337 από Αθήνα προς Λάρνακα στις 9-1-2015 και ώρα 21:15 (αεροσκάφος με νηολόγιο 5B-DBB).

Κυπριακές Αερογραμμές, Απόφαση Επιτροπής ΕΕ 4Ο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΟΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ» 10 ΜΑΪΟΥ 2016 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Κυπριακές Αερογραμμές, Απόφαση Επιτροπής ΕΕ Την ημέρα εκείνη (9-1-2015) η είδηση δημοσιεύθηκε διεθνώς, μεταξύ άλλων και στο BBC. Ο Υπουργός Οικονομικών κ. Χάρης Γεωργιάδης δήλωσε ότι η Κυπριακή Κυβέρνηση εξάντλησε κάθε προσπάθεια ιδιωτικοποίησης μέσω προσέλκυσης επενδυτή αλλά κάτω από το βάρος των παράνομων ενισχύσεων αυτή η προοπτική δεν ευδοκίμησε.

Κυπριακές Αερογραμμές, Απόφαση Επιτροπής ΕΕ 4Ο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΟΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ» 10 ΜΑΪΟΥ 2016 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Κυπριακές Αερογραμμές, Απόφαση Επιτροπής ΕΕ Υπήρξαν δημοσιεύματα ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία Ryan Air ζητούσε από την Επιτροπή με απόρρητες επιστολές προς την Διεύθυνση Ανταγωνισμού ουσιαστικά την πτώχευση των Κυπριακών Αερογραμμών. Υπήρξαν επίσης αντιδράσεις πολιτών σε δημόσιο διάλογο και κατά αλλά και υπέρ του «λουκέτου».

Πολιτικές ανταγωνισμού και αερομεταφορών 4Ο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΟΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ» 10 ΜΑΪΟΥ 2016 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Πολιτικές ανταγωνισμού και αερομεταφορών Η πολιτική ανταγωνισμού στοχεύει στην απελευθέρωση των αγορών, σε ιδιωτικοποιήσεις κρατικών μονοπωλίων, όπως είναι και οι κρατικοί αερομεταφορείς. Δεν σημαίνει ότι είναι αυτοσκοπός η ιδιωτικοποίηση, αν ο κρατικός αερομεταφορέας είναι οικονομικά εύρωστος. Παράλληλα, πρώτιστος στόχος (Κανονισμός 1008/2008) είναι η προστασία των καταναλωτών με την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στις αερομεταφορές σε ολόκληρη την ΕΕ. Ο στόχος των κοινών κανόνων υπάρχει και για την ασφάλεια (με κεντρικό ρόλο να έχει ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια της Αεροναυτιλίας -Eurocontrol) και για την ανταγωνιστικότητα με την καθιέρωση του «ενιαίου ευρωπαϊκού ουρανού» καθώς και με την σημαντική διμερή αεροπορική συμφωνία με τις ΗΠΑ για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα.