Πειράματα Χημείας για τη Γ’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
pH εκφράζει πόσο όξινο είναι ένα διάλυμα
Advertisements

Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ - ΕΝΟΦΘΑΛΜΙΣΜΟΣ ΜΟΥΡΙΑΣ Αλεξανδρίδου.
Πρακτική εξάσκηση στο κύκλωμα του γλυκού νερού ΒΕΝΕΤΗ ΝΑΤΑΣΑ.
1 Λοιμώδη Νοσήματα – Υγιεινή Αγροτικών Ζώων – Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας, Τμήμα Ζωικής Παραγωγής, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
Ανάλυση των παρακάτω: Πώς η νόσος επηρεάζει τη λήψη τροφής και τη διατροφική κατάσταση του ασθενούς Ο ρόλος της διατροφής στην αγωγή της κυστικής ίνωσης.
4 ο ΜΑΘΗΜΑ: ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΟΜΑΤΑ Α. ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ Β. ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ – Σ.ΤΕ.Γ. - ΤΜΗΜΑ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ Εισηγητής: Δρ.
Στόχοι ενότητας: Να ορίζεις την έννοια της ομοιόστασης και να περιγράφεις το γενικό μηχανισμό της Να εξηγείς το μηχανισμό διατήρησης της θερμοκρασίας.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 7: Mυϊκή ενδυνάμωση κορμού & άνω άκρων Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Αποστολίδου Ευτέρπη Δεκέμβριος  Αιμορραγια από τον κόλπο  Κοιλιακό άλγος  Τραύμα  Τοκετός  Εξωμήτριος κύηση  Προεκλαμψία εκλαμψία  Ανακοπή.
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΤΩΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ Από οργανικά ανόργανα Από οργανικά ανόργανα Φυσ.σώματα φυσ.σώματα Φυσ.σώματα φυσ.σώματα (φυτά- ζώα έμβια όντα (λίθοι- μέταλλα.
Xρονία μυελογενής λευχαιμία. ΧΜΛ Χρονία μυελογενής ή κοκκιοκυτταρική λευχαιμία εντάσσεται στα μυελουπερπλαστικά νοσήματα και η νόσος αφορά κυρίως την.
Είναι ο κλάδος της Χημείας που ασχολείται με δύο κύρια ερωτήματα που αφορούν τις χημικές αντιδράσεις. Το πρώτο είναι το πως γίνεται μια αντίδραση, δηλαδή.
1 ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ 4 Η ΑΛΛΑΝΤΙΑΣΗ Ή ΒΟΤΟΥΛΙΣΜΟΣ Φραγκιαδάκης Γ. Α.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ.
1 ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ 5 Η ΤΥΦΟΕΙΔΗΣ ΠΥΡΕΤΟΣ & ΣΑΛΜΟΝΕΛΛΩΣΗ.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
Αποστολίδου Ευτέρπη Φυσιολογία Νοέμβριος ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΤΩΝ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΝΕΡΟΥ: cc καθημερινά.
8 Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ - ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Δρ. Σαββίδης Γ. Σεραφείμ Καθηγητής Τ. Ε. Ι Δυτικής Μακεδονίας.
Υπό αυστηρά άσηπτες συνθήκες και σύμφωνα με τις οδηγίες του εκάστοτε φαρμάκου.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 8: Mυϊκή ενδυνάμωση κοιλιακών και ποδιών Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Το Oasis® Shampoo Cap είναι ένα προϊόν μίας χρήσης που φέρει την επανάσταση στη φροντίδα και την υγιεινή των μαλλιών ατόμων που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα (Ε) YΠΕΥΘΥΝΟΣ.
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΑΝΤΙΕΡΥΘΡΟΚΥΤΤΑΡΙΚΩΝ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΩΝ - ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑΣ
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΗΠΑΤΟΣ-ΧΟΛΗΦΟΡΑ
ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Διδασκαλία μαθημάτων Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου
Της Μαθήτριας Α’ Λυκείου Μποσμαλή Αγγελική Υπ. Καθηγητής: Κ. Δούκας
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
ορισμοσ χαρακτηριστικα επισημανση
ΦΑΡΜΑΚΟΤΕΝΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ
ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Απορρόφηση , κατανομή και απέκκριση φαρμάκων
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ 3 & 4 ΜΑΡΙΝΑΤΑ ΑΛΙΕΥΜΑΤΑ.
Κλιματολογικές συνθήκες ελιάς
Μετουσίωση Πρωτεϊνών Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης
ΑΝΑΕΡΟΒΙΑ ΧΩΝΕΥΣΗ.
ΕΤΗΣΙΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΛΗΨΗ
Εργαστήριο 5 «Παραγωγή φυταρίων - Φυτώρια»
ΕΝΔΟΜΗΤΡΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]
Το Νερό και ο Άνθρωπος: Μια αειφόρος σχέση Ζωής
Κρέατα ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ:
ΑΣΙΛ ~ ΚΛΩΝΤ ΝΤΕΜΠΥΣΣΙ.
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Ανάλυση – Διόρθωση - Οινοποίηση του γλεύκους
Πληροφορική Κεφάλαιο 10ο: Εισαγωγή στο EXCEL 2010 Μέρος Γ
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
Νερό Πηγή ζωής.
Νερό Πηγή ζωής.
AQUADEL® 60 διχλωροισοκυανουρικό νάτριο 56%
Πάγκαλος Σπύρος, Χαραλαμπάτου Λιάνα, Χημικοί, συνεργάτες Ε.Κ.Φ.Ε.
Τροφική αλυσίδα: Με τον όρο τροφική αλυσίδα χαρακτηρίζεται γενικά η ακολουθία της μεταφοράς ύλης και ενέργειας από οργανισμό σε οργανισμό με τη μορφή τροφής.
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 9ο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Προσδιορισμός pH-pHμετρο
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας Σταυρακάκης Κων/νος Εφραίμ.
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο και το ΕΠΑΛ Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για τη Β’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
Νοσηλευτική Φροντίδα ασθενών με προβλήματα από το ουροποιητικό
Πειράματα Χημείας για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
МЕТАЛНА ВЕЗА..
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Α) ορισμός Β) αιτίες διαταραχών της ομοιόστασης
Εργαστήριο Χημείας Εργαστηριακά Όργανα.
ΕιΣαγωγη ΣτιΣ ΒιοϊατρικεΣ ΕπιΣτημεΣ- ΑΣφαλεια Βιοϊατρικων ΕργαΣτηριων
Παρασκευη φυτικου σαπουνιου
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ B’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ- ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑπΟ το μυθιστΟρημα Ε.Π. (ΕνωμΕνες ΠΑντα)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πειράματα Χημείας για τη Γ’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος 2016-17 Β’ τετράμηνου Πειράματα Χημείας για τη Γ’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος 2016-17 27/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Πρόσκληση: 3040/15-03–2017/ΔΔΕ Καρδίτσας/ΕΚΦΕ, με θέμα: «Πρόσκληση από το ΕΚΦΕ Καρδίτσας των καθηγητών που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες για επιμορφωτική συνάντηση» Εργαστηριακές ασκήσεις: 150022/Δ2/15-09-2016/ΥΠΠΕΘ/ ΔΣΠΟΔΕ/Τμ. Α′, με θέμα: «Οδηγίες για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο για το σχολ. έτος 2016-2017» Διευθέτηση ωραρίου: 139120/Δ2/31-08-2016/ΥΠΠΕΘ/ ΔΣΠΟΔΕ/Τμ. Α′ & Β’, με θέμα: «Επιμορφωτικές συναντήσεις των εκπαιδευτικών που θα διδάξουν τα μαθήματα Φυσικών Επιστημών στα Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) κατά το σχολικό έτος 2016- 2017» Διευθέτηση ωραρίου: 8581/01-09-2016/ΔΔΕ Καρδίτσας/ΕΚΦΕ, με θέμα: «Επιμορφωτικές συναντήσεις των εκπαιδευτικών που θα διδάξουν τα μαθήματα Φυσικών Επιστημών στα Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) κατά το σχολικό έτος 2016-2017» Σχετικά έγγραφα 27/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Προσδιορισμός της περιεκτικότητας αλκοολούχων ποτών σε αιθανόλη Πείραμα 10.1 του εργαστηριακού οδηγού Α΄ Πρόταση: Να γίνει στο εργαστήριο ή στην τάξη από ομάδες 4-5 μαθητών το πείραμα. Β΄ Πρόταση: Διεξαγωγή των πειραματικών δραστηριοτήτων με τη μορφή επίδειξης από το διδάσκοντα με συμπλήρωση των αντίστοιχων σελίδων του Τετραδίου Εργασιών από τους μαθητές. Προσδιορισμός της περιεκτικότητας αλκοολούχων ποτών σε αιθανόλη 27/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Ο δείκτης κόκκινο λάχανο Πείραμα 1.4 της 1ης εργαστηριακής άσκησης του εργαστηριακού οδηγού Α΄ Πρόταση: Να γίνουν στο εργαστήριο ή στην τάξη από ομάδες 4-5 μαθητών. Β΄ Πρόταση: Διεξαγωγή των πειραματικών δραστηριοτήτων με τη μορφή επίδειξης από το διδάσκοντα με συμπλήρωση των αντίστοιχων σελίδων του Τετραδίου Εργασιών από τους μαθητές. Ο δείκτης κόκκινο λάχανο 27/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Μέτρηση του pH των διαλυμάτων ορισμένων οξέων με πεχαμετρικό χαρτί Πείραμα 1.1 της 1ης εργαστηριακής άσκησης του εργαστηριακού οδηγού Α΄ Πρόταση: Να γίνουν στο εργαστήριο ή στην τάξη από ομάδες 4-5 μαθητών. Β΄ Πρόταση: Διεξαγωγή των πειραματικών δραστηριοτήτων με τη μορφή επίδειξης από το διδάσκοντα με συμπλήρωση των αντίστοιχων σελίδων του Τετραδίου Εργασιών από τους μαθητές. Βιντεοσκοπημένο: Μέτρηση του pH των διαλυμάτων ορισμένων οξέων με πεχαμετρικό χαρτί 27/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Το μπαλόνι που φουσκώνει… μόνο του Πείραμα 1.6 της 1ης εργ. άσκησης του εργαστηριακού οδηγού Α΄ Πρόταση: Να γίνουν στο εργαστήριο ή στην τάξη από ομάδες 4-5 μαθητών. Β΄ Πρόταση: Διεξαγωγή των πειραματικών δραστηριοτήτων με τη μορφή επίδειξης από το διδάσκοντα με συμπλήρωση των αντίστοιχων σελίδων του Τετραδίου Εργασιών από τους μαθητές. Το μπαλόνι που φουσκώνει… μόνο του 27/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Η αντίδραση των οξέων με το μάρμαρο Πείραμα 1.7 της 1ης εργαστηριακής άσκησης του εργαστηριακού οδηγού Α΄ Πρόταση: Να γίνουν στο εργαστήριο ή στην τάξη από ομάδες 4-5 μαθητών. Β΄ Πρόταση: Διεξαγωγή των πειραματικών δραστηριοτήτων με τη μορφή επίδειξης από το διδάσκοντα με συμπλήρωση των αντίστοιχων σελίδων του Τετραδίου Εργασιών από τους μαθητές. Η αντίδραση των οξέων με το μάρμαρο 27/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Επίδραση των διαλυμάτων οξέων στα μέταλλα Πείραμα 1.5 της 1ης εργαστηριακής άσκησης του εργαστηριακού οδηγού Α΄ Πρόταση: Να γίνουν στο εργαστήριο ή στην τάξη από ομάδες 4-5 μαθητών. Β΄ Πρόταση: Διεξαγωγή των πειραματικών δραστηριοτήτων με τη μορφή επίδειξης από το διδάσκοντα με συμπλήρωση των αντίστοιχων σελίδων του Τετραδίου Εργασιών από τους μαθητές. Βιντεοσκοπημένο: Επίδραση των διαλυμάτων οξέων στα μέταλλα 27/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Ο δείκτης που περιέχεται στο κόκκινο λάχανο στη βασική περιοχή Πείραμα 2.3 της 2ης εργαστηριακής άσκησης του εργαστηριακού οδηγού Α΄ Πρόταση: Να γίνουν στο εργαστήριο ή στην τάξη από ομάδες 4-5 μαθητών Β΄ Πρόταση: Διεξαγωγή των πειραματικών δραστηριοτήτων με τη μορφή επίδειξης από το διδάσκοντα με συμπλήρωση των αντίστοιχων σελίδων του Τετραδίου Εργασιών από τους μαθητές. Ο δείκτης που περιέχεται στο κόκκινο λάχανο στη βασική περιοχή 27/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Βασικές ιδιότητες διαλυμάτων καθημερινής χρήσης Πείραμα 2.1 της 2ης εργαστηριακής άσκησης του εργαστηριακού οδηγού Α΄ Πρόταση: Να γίνουν στο εργαστήριο ή στην τάξη από ομάδες 4-5 μαθητών Β΄ Πρόταση: Διεξαγωγή των πειραματικών δραστηριοτήτων με τη μορφή επίδειξης από το διδάσκοντα με συμπλήρωση των αντίστοιχων σελίδων του Τετραδίου Εργασιών από τους μαθητές. Βιντεοσκοπημένο: Βασικές ιδιότητες διαλυμάτων καθημερινής χρήσης 27/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Διαδοχικές εξουδετερώσεις οξέος από βάση και το αντίστροφο Πείραμα 3.1 της 3ης εργαστηριακής άσκησης του εργαστηριακού οδηγού Βιντεοσκοπημένο: Διαδοχικές εξουδετερώσεις οξέος από βάση και το αντίστροφο 27/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Παρασκευή χλωριούχου νατρίου Πείραμα 4.1 της 4ης εργαστηριακής άσκησης του εργαστηριακού οδηγού Παρασκευή χλωριούχου νατρίου 27/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Βιντεοσκοπημένα Πειράματα Χημείας Οδηγίες Εκτέλεσης Πειραμάτων Χημείας Σύνδεσμοι (links) Βιντεοσκοπημένα Πειράματα Χημείας Οδηγίες Εκτέλεσης Πειραμάτων Χημείας 27/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας