ΕΦΗΒΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ TMHMA A4

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Advertisements

ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
Ακατάλληλο και επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ
Εμψυχώτρια Εκπαιδευτικός Χατζοπούλου Βασιλική Σχ
Ερευνητική Εργασία (Project) τμήματος Α2
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
1.4 Η κοινωνικότητα των νέων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Πρότυπα συμπεριφοράς και επίδραση τους στη σωματική και ψυχική υγεία
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
2.1.Η έννοια της οργάνωσης Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία Βενετία.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Εκφοβισμός στο διαδίκτυο
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Παρουσιαζω τον εαυτο μου
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Νοέμβριος 2015 ΣΤ 2 τάξη Μαθητές: Ευτυχία Μουλά, Βασιλική Ρωμοσιού, Μπεσνίκ Νουρεντίνι, Νίκος Παπαευσταθίου, Περικλής Σταυρόπουλος.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Lesson 3 Μάθημα 3 GRE 101 GREEK. Ουσιαστικά/Nouns: Αρσενικά ο Θηλυκά η Ουδέτερα το -ας ο αναπτήρας -η η μηχανή -ο το βιβλίο -ης ο χάρτης -α η ομπρέλα.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Χρυσή Αλαμάνη- Ε’ τάξη- ΕΤΟΣ
Των Αποστόλη Σαρρή & Γιάννη Στεργίου
Μίλα Στο cyber bulling ! STOP
Cyber-Bullying-kills
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Το αγαπημένο μου μέρος Άννα-Νίκος Δ
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
ΒΑΡΒΑΚΕΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-TMHMA B3
Let’s follow a teenager’s day!!!
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Project 2015 ΓΕΛ Νιγρίτας Φύση και άσκηση Ομάδα: “Dream Team”
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ’2
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΦΗΒΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ TMHMA A4 TEEN IDOL Τμήμα Α4 ΕΦΗΒΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ TMHMA A4 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρκοπούλου Μαρία

Η Τάξη του Α4

Επιλογή θέματος: Τα πρότυπα των εφήβων. Επιλογή θέματος: Τα πρότυπα των εφήβων.

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ Α’ ΚΑΙ Β’ ΤΡΙΜΗΝΟ FACEBOOKADES SCHOOL IDOLS ΟΙ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ SCHOOLIGANS DREAM TEAM

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ Γ’ ΤΡΙΜΗΝΟ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ Γ’ ΤΡΙΜΗΝΟ THE TEENAGERS JUST THE 6 OF US ΟΙ ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟΙ DREAM CATCHERS

Πρότυπο vs Ίνδαλμα Ίνδαλμα είναι Πρότυπο είναι κάθε πρόσωπο αντικείμενο ιδέα στάση ζωής που λαμβάνεται ως υπόδειγμα, ως μοντέλο προς μίμηση. Ίνδαλμα είναι το πρόσωπο προς το οποίο εκδηλώνει κάποιος έναν υπέρμετρο θαυμασμό, αγάπη, λατρεία.

IDOLS

ΠΗΓΕΣ ΑΝΤΛΗΣΗΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ Το οικογενειακό περιβάλλον Οι φίλοι Το σχολείο Τα ΜΜΕ Το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον Ο αθλητισμός Ο χώρος της πολιτικής Το παρελθόν

ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΜΑΣ Ταλέντο Επαγγελματισμός Φιλανθρωπία Κοινωνικότητα Αγωνιστικό Πνεύμα Ιδεολογία Πίστη Ταπεινοφροσύνη Φιλική διάθεση Αγάπη Επικοινωνιακότητα

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ PROJECT

Ας γνωριστούμε καλύτερα! Ο εαυτός μου! Εγώ Μου αρέσει…. Έχω πρόβλημα με…. Εσύ! Ελάτε να εξερευνήσουμε τον εαυτό μας! Εσείς! Πιστεύω ότι…. Ο εαυτός μου! Εμείς! Let’s introduce ourselves! Είμαι καλός σε…

Ποιός με επηρεάζει; Φίλοι; Οικογένεια; Τηλεόραση; Ποδόσφαιρο; Μόδα; Σχολείο; Μουσική; Κινηματογράφος;

Φίλος είναι…… αυτός που σου συμπαραστέκεται. αυτός που μπορείς να του εμπιστευτείς. αυτός που σου φέρεται σαν αδελφός. αυτός που επισημαίνει τα λάθη σου όταν συμπεριφέρεσαι άσχημα.

Βιωματικό εργαστήριο .

Δημιουργία Κολάζ

Το video των μαθητών IDOLS by Σωτηρία Παπαναστασίου