Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 3Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ 2015 – 2016

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Σκοπός της δικής μας ομάδας ήταν να υλοποιήσουμε την φάση της κατασκευής του ρολογιού. Έτσι, επειδή έπρεπε να υπολογίσουμε την κλίση του τοίχου που θα.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Συμπόσια και παιχνίδι Οι Έλληνες δεν μπορούσαν να ακούν θλιβερές συζητήσεις στα τραπέζια κι έτσι στα συμπόσια έπαιζαν παιχνίδια πνευματικά ή επιδεξιότητας.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Γ΄ Δημοτικό Μακεδονίτισσας «Στυλιανός Λένας» Λευκωσία
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
3.2 ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Μια καλή αρχή είναι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΠ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Ερωτήσεις: Μηχανική – Βαρύτητα- Διάστημα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Π ο λ ι τ ι σ τ ι κ ό Π ρ ό γ ρ α μ μ α 3 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΛΚΟΥ… …ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Π ρ ό γ ρ α μ μ α Α γ ω γ ή ς Υ γ ε ί α ς
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
α. ο μ υ θ ο ς τ η ς π ε ρ σ ε φ ο ν η ς β. ο μ υ θ ο ς τ ο υ ε γ κ ε λ α δ ο υ γ. ο μ υ θ ο ς τ η ς α ρ α χ ν η ς.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Τριβή ολίσθησης με τη χρήση του Multilog
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ο σχολικός εκφοβισμός (ή bullying) είναι μια μάστιγα που παρατηρείται σε σχολεία και επιβάλεται να καταπολεμηθεί άμεσα. Μαρία Μαστοράκου.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΣΟΦΙΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΜΟΓΛΟΥ.
Ένα Επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων και……ευαισθητοποίησης
ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΓΕΝΙΚΟ ΘΕΜΑ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ, ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΔΟΜΗΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ ΤΜΗΜΑ Α’3 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Μελίβοια Νομού Ξάνθης
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 3Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ 2015 – 2016 Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Υπεύθυνοι Καθηγητές: Γουβέλη Παναγιώτα (Φιλόλογος) Λασπιά Χαραλαμπία (Πληροφορική) Παπαγιαννακόπουλος Δημήτριος (Τεχνολογία)

«Έχω τις ιδέες, έχω τον τρόπο, έχω τους λόγους μου … και “κάνω παιχνίδι”».

Ο ι δ ρ ά σ ε ι ς μ α ς

Η τ α ι ν ί α μ α ς

Ον ε ι ρ ο πύ λ η

Η υπόθεση Ένα παιδί νιώθει μοναξιά, καθώς διαπιστώνει ότι οι συνομήλικοι γύρω του φαίνεται να έχουν ξεχάσει πια τι σημαίνει αληθινή φιλία, παιχνίδι, ξεγνοιασιά, αφού όλος τους ο κόσμος περιορίζεται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου και του ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Υπάρχει άραγε διέξοδος από αυτή την απογοητευτική πραγματικότητα; Πώς ένα όμορφο όνειρο μπορεί να γίνει αληθινό και να αλλάξει την κατάσταση;

Για τις ανάγκες των σκηνικών της ταινίας μας δημιουργήσαμε ένα μικρό μουσείο παιχνιδιών.

Οι κάμερες πάντα σε … ετοιμότητα!

Και αρχίσαμε τα γυρίσματα …

Η συνέχεια … … επί της οθόνης!

Τους προβληματισμούς της ταινίας μας τους κάναμε τραγούδι με τον τίτλο…

Στίχοι: Γιανακίδης Χαράλαμπος (Β3) Μανάι Άγγελε (Γ1) Ερμηνεία:   «Σβήστε το PC και βγείτε στη ζωή, αρχίστε να αισθάνεστε και μη παραμυθιάζεστε…»  

Ο ι κ α τ α σ κ ε υ έ ς μ α ς

«Το κυνήγι του λαγού» Προέλευση Το «κυνήγι του λαγού» είναι παλιό επιτραπέζιο παιχνίδι σκέψης και άσκησης του μυαλού για μικρούς και μεγάλους. Αντλεί την καταγωγή του από την ορεινή Πελοπόννησο, όπου παιζόταν στην ύπαιθρο στο χώμα ή σε επίπεδες πέτρες. Τον λαγό και τους σκύλους παρίσταναν πετραδάκια.

Περιγραφή Αποτελείται από μία ξύλινη επιφάνεια 50cm X 70cm πάνω στην οποία είναι χαραγμένο ένα σχήμα με έντεκα κόμβους, τρία πήλινα σκυλάκια και ένα λαγουδάκι.

Κανόνες του παιχνιδιού Ο λαγός τοποθετείται στο κέντρο του σχήματος, ενώ οι σκύλοι σε θέσεις που επιλέγονται από τον κυνηγό. Πρώτη κίνηση κάνει ο λαγός, επόμενη κίνηση o σκύλος κ.ο.κ. Η κίνηση γίνεται στους ελεύθερους κόμβους πάνω στα ευθύγραμμα ή κυκλικά τμήματα. Το παιχνίδι τελειώνει, όταν ο λαγός δεν μπορεί να κάνει καμία κίνηση.

Οι κούκλες μας Κατασκευή Πήραμε μια μικρή λευκή μπάλα από φελιζόλ. Φτιάξαμε τη μύτη με πηλό και την κολλήσαμε πάνω στην μπάλα. Βάψαμε το κεφάλι και τη μύτη.

Κατασκευή Πήραμε πλαστικό μπουκάλι και περάσαμε μέσα από αυτό σύρμα για να φτιάξουμε το σώμα και τα χέρια της κούκλας. Κολλήσαμε το κεφάλι της κούκλας πάνω στο πλαστικό μπουκάλι. Σχεδιάσαμε το στόμα και τα μάτια και τοποθετήσαμε νήμα ή στουπί για μαλλιά στο κεφάλι της κούκλας.

Κατασκευή Κατασκευάσαμε από διάφορα υφάσματα την ενδυμασία της κούκλας και την προσαρμόσαμε πάνω στο μπουκάλι. Έπειτα, κολλήσαμε τα ρούχα πάνω στο μπουκάλι με κόλλα σιλικόνης. Τέλος, φτιάξαμε τα χέρια από πηλό.

Οι δημιουργίες μας!

Τροχήλατο ξύλινο καροτσάκι Κατασκευή Κόψαμε το ξύλο στις κατάλληλες διαστάσεις (60cm x 40 cm). Προσαρμόσαμε ξύλινη χειρολαβή μήκους 80cm. Στηρίξαμε με τη βοήθεια κατάλληλου μεντεσέ την ξύλινη χειρολαβή στη βάση του καροτσιού.

Κατασκευή Στερεώσαμε τις τέσσερις περιστρεφόμενες ρόδες στο καροτσάκι. Τρίψαμε όλα τα ξύλινα μέρη του καροτσιού, ώστε να γίνουν λεία και έτοιμα προς βαφή. Βάψαμε το καροτσάκι με κατάλληλο βερνίκι, αφού πρώτα το περάσαμε με ειδικό νερόχρωμα για να γίνει πιο σκούρο το ξύλο του.

Η π α ρ ά σ τ α σ ή μ α ς

τον ζωτικής σημασίας ελεύθερο χρόνο του… Η υπόθεση του έργου μας Δυο σύγχρονοι γονείς ανησυχούν για το παρόν και το μέλλον του παιδιού τους και προσπαθούν να του προσφέρουν όσα περισσότερα εφόδια μπορούν φτάνοντας στα όρια της υπερβολής και στερώντας του τον ζωτικής σημασίας ελεύθερο χρόνο του… Ένας έφηβος, κυριολεκτικά πνιγμένος στις καθημερινές υποχρεώσεις του στο σχολείο και στις εξωσχολικές δραστηριότητες, προσπαθεί να τα βγάλει πέρα, για να μην απογοητεύσει τους γονείς… Πού θα οδηγήσει άραγε όλη αυτή η κατάσταση;  

Η κατασκευή των σκηνικών μας Η κατασκευή των σκηνικών μας

Οι πρόβες μας

Τ ο π α ι χ ν ί δ ι μ α ς

Περιγραφή Είναι παιχνίδι που συνδυάζει ερωτήσεις γνώσεων και αθλοπαιδιές. Στο παιχνίδι συμμετέχουν δύο ομάδες. Οι παίκτες κάθε ομάδας εναλλάξ καλούνται να εκτελέσουν έναν συγκεκριμένο άθλο (άθλο γνώσεως ή αθλοπαιδιά) σε συγκεκριμένο χρόνο. Στόχος του παιχνιδιού είναι να ολοκληρωθούν με επιτυχία οι άθλοι και στον επιθυμητό χρόνο. Η ομάδα που θα εκτελέσει σωστά τους περισσότερους άθλους και θα συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία, ανακηρύσσεται νικήτρια του παιχνιδιού.

Το λογισμικό διαχείρισης του παιχνιδιού

Ο σχεδιασμός του παιχνιδιού

Οι συμμαθητές μας έπαιξαν με το παιχνίδι μας στα πλαίσια του σχολικού διαγωνισμού που οργανώσαμε…

Και αφού κοπιάσαμε, ήρθε η ώρα της ξεκούρασης και της διασκέδασης στην τριήμερη εκδρομή μας στον Βόλο και στo Πήλιο!

Οι άνθρωποι δεν σταματούν να παίζουν, επειδή γερνάνε Οι άνθρωποι δεν σταματούν να παίζουν, επειδή γερνάνε. Γερνάνε, επειδή σταματούν να παίζουν. Oliver W. Holmes (1809 – 1894)