ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
PISA 2015 Αποδεσμευμένο Εξεταστικό Υλικό (Released Material)
Advertisements

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης Εκπαιδευτική Ημερίδα Σχολικών Συντονιστών TALIS Ιανουαρίου 2013.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Ή ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ, Δρ ΤΕΕΠΗ, ΔΠΘ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΕΜΨΥΧΩΣΕΙΣ.
Νέο Εξεταστικό Σύστημα Πανελλήνιες 2016Πανελλήνιες 2016.
Τεκμηρίωση λογισμικού. Η τεκμηρίωση μιας κλάσης είναι πολύ σημαντική γιατί αποτελεί την εικόνα της προς τον έξω κόσμο. Όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει.
Γνωστικά (cognitive tools) ή νοητικά εργαλεία (mindtools) Γώγουλος Γ., Κουτσουρελάκης Χ., Παπαδάκης Στ.
SOLIDA Pellet. Γιατί να επιλέξετε PELLET Εκμετάλλευση καθαρής ενέργειας Ουδέτερες εκπομπές CO2 Ανανεώσιμη πηγή ενέργειας, πρακτικά ατελείωτη. Συμφέρει.
ETailer Kit Lenovo IdeaPad Lenovo Internal. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Όνομα-Επώνυμο
Σταυρούλα Θεοφάνους-Κιτηρή Κλινικός Φαρμακοποιός Προϊστάμενη φαρμακείου ΟΚΤΚ Αντιπρόεδρος ESOP.
1 1 Slide Προγραμματισμός Στόχων. 2 2 Slide Προγραμματισμός Στόχων n Ο Προγραμματισμός Στόχων μπορεί να χρησιμοποιηθεί προβλήματα γραμμικού προγραμματισμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
Εγκυρότητα και αξιοπιστία
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΑΡΑ –ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤ2.
Αερισμός θερμοκηπίων Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ Σ.ΤΕ.Γ
Δειγματοληψία.
Διοικητικη πρακτικη 6ο μαθημα
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ψηφιακό πολύμετρο.
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γενικοί ορισμοί κατάλληλοι για την κατανόηση των Ηλεκτρονικών Ισχύος και τη λύση προβλημάτων Uo Μόνο για ημιτονοειδή τάση Μόνο για ωμικό και ημιτονοειδές.
Κατανομή Poisson Αναφέρεται σε διακριτή Τ.Μ. και συμβολίζει τον αριθμό πραγματοποίησης ενός γεγονότος σε κάποιο συνεχές χρονικό διάστημα t με συχνότητα.
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Γενικά Ρεύμα Ι.
Καθηγητές : Σουμέλα Ατματζίδου Κων/νος Σωτηρόπουλος
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΜΕΤΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΙΜΟΧΡΩΜΑΤΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΕΡΡΟΠΟΡΤΙΝΗΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΙΜΟΧΡΩΜΑΤΩΣΗ Χαρατζά Γ1 , Παπαϊωάννου Μ2, Κορομηλά Θ1, Δρόσος Ι1,
Προσεγγίζοντας την έννοια της αειφόρου τοπικής ανάπτυξης μέσα από τον σχεδιασμό ενός ψηφιακού παιχνιδιού 1ο ΕΠΑ.Λ. Αμαρουσίου Σχ. Έτος 2015-’16 Ευτυχία.
Ενότητα 11: Ελαχιστοποίηση του κόστους
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ KIT N°1 (= 10 τμχ)
ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να,
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Σύνδεση παλµογράφου µε τη γεννήτρια σήματος.
Στόχοι-Σκοποί: Ευαισθητοποίηση των μαθητών στις ήπιες μορφές ενέργειας
Βασικός Μηχανισμός Διωστήρα-Στοφάλου.
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ 2.2 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Η εκκλησιαστική τέχνη στη Δύση - αρχιτεκτονική -
Programme for International Student Assessment 2018
ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΦΑΣΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΘΡΟΜΒΟΦΙΛΙΑΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΑΙΜΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ
Κοσόγλου Ιορδάνης - Msc, μαθηματικός
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
Κινηματική ανάλυση του ρομπότ ΝΙ Starter Kit και προγραμματισμός του ελεγκτή SbRIO-9631 για την κίνηση του ρομπότ στο επίπεδο Πτυχιακή : Ταρατσίδης Κωνσταντίνος.
ΕΚΦΕ ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Παρουσίαση: Χρήστος Παπαγεωργίου, Δρ. Φυσικής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010.
Programme for International Student Assessment 2018
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ για τη συμπλήρωση του Φύλλου Αγώνα
Εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ
Διεθνείς εκπαιδευτικές έρευνες: TALIS, PISA & TIMSS
Χρήση οργάνων μέτρησης
Programme for International Student Assessment 2018
Ψηφιακό πολύμετρο.
Δομικά και λειτουργικά στοιχεία της διδασκαλίας
المحاضرة السابعة حل معادلة شرود نجر في بعد واحد (2)بئر الجهد المحدود (3)الجهد السلمي (1)
7.3. ΒtB εκδήλωση για trade Στοχευόμενο κοινό της εκδήλωσης ήταν οι εμπλεκόμενοι στο κύκλωμα διακίνησης και εμπορίας της ελιάς στην Σουηδία με σκοπό.
АКТУАРСТВО др Наташа Папић-Благојевић
Παπαντώνη Εύα1, Τσεχελίδου Σοφία 2Ζαχαροπούλου Θεολογία3
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΚΑΡΔΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ
Өнөөдрийн хичээлд амжилт хүсье!
(επιχείρηση που διευκολύνει τη σύμπραξη) ΜΠΑΛΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Ποιοι είναι οι γαμέτες σε κάθε περίπτωση ;
ஒன்பதாம் வகுப்பு பருவம்-2 அறிவியல்
Микроэкономика: Өндірістік шығындар
2014年述职报告.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Προσδοκίες που δημιουργεί ο τίτλος του μαθήματος. Συνάντηση 4η 10/11/2018 Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες

Έννοιες Φυσικών Επιστημών Παιδαγωγικές επιδιώξεις στην προσχολική ηλικία στο πλαίσιο δραστηριοτήτων των ΦΕ Οι ιδέες των μαθητών. Κοινά χαρακτηριστικά των ιδεών των μαθητών. Δεξιότητες επιστημονικής μεθοδολογίας Έννοιες – Εμπειρίες Ο ρόλος της παιδαγωγού Φύση δραστηριοτήτων

Παιδαγωγικές επιδιώξεις στην προσχολική ηλικία στο πλαίσιο δραστηριοτήτων των ΦΕ Ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων σκέψης και επιστημονικών μεθοδολογικών προσεγγίσεων. Απόκτηση εμπειριών σε σχέση με τα φαινόμενα και τους μηχανισμούς του φυσικού κόσμου. Μια πρώτη επαφή με έννοιες και εξοικείωση με τους τρόπους που οι έννοιες μας βοηθούν να αναλύουμε ποικίλα φυσικά φαινόμενα. Καλλιέργεια θετικών στάσεων προς τις Φυσικές Επιστήμες και τη μάθηση γενικότερα (οικοδόμηση επιθυμητών ταυτοτήτων), σεβασμού και εκτίμησης προς τον κόσμο που μας περιβάλλει.

Έννοιες Φυσικών Επιστημών Δεξιότητες επιστημονικής μεθόδου Πρόβλεψη Διατύπωση υπόθεσης Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων Αναγνώριση παραγόντων και έλεγχος μεταβλητών Μοντελοποίηση Διερεύνηση Παρατήρηση Ταξινόμηση Μέτρηση Επικοινωνία Υποβολή ερωτημάτων Διατύπωση λειτουργικού ορισμού Ερμηνεία παρατήρησης

Έννοιες Φυσικών Επιστημών Έννοιες - εμπειρίες Καιρός - Γη – Διάστημα Μαγνήτες Νερό Οικολογία Ύλη Φυτά Φως Χώρος και χρόνος Ανθρώπινο σώμα Δυνάμεις και κίνηση Έδαφος Ζώα Ηλεκτρισμός Ήχος Θερμότητα

Ο επιστημονικός αλφαβητισμός στο διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα PISA (ΟΟΣΑ) Υπάρχει μια διαβάθμιση στην εξέλιξη των δεξιοτήτων, όσον αφορά την κατάκτηση του επιστημονικού εγγραματισμού. Συγκεκριμένα, διακρίνονται 5 στάδια επιστημονικού εγγραμματισμού: Στο πρώτο στάδιο τα παιδιά μπορούν να εκφράσουν απλές επιστημονικές έννοιες και με βάση αυτές, να εξαγάγουν απλά συμπεράσματα. Στο δεύτερο στάδιο οι μαθητές μπορούν να ερμηνεύουν τις επιστημονικές έννοιες και με βάση αυτές, να οδηγηθούν σε προβλέψεις και συμπεράσματα. Στο τρίτο στάδιο οι μαθητές μπορούν επιπλέον να αξιολογήσουν τα ερωτήματα που απαιτούν επιστημονική διερεύνηση. Στο τέταρτο στάδιο οι μαθητές μπορούν να ανιχνεύσουν πληροφορίες και να τις χρησιμοποιήσουν, για να εξαγάγουν τα κατάλληλα συμπεράσματα. Ακόμα είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τα κατάλληλα δεδομένα, για να θεμελιώσουν επιχειρήματα, τα οποία θα θέσουν προς συζήτηση. Στο πέμπτο στάδιο οι μαθητές μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν εννοιολογικά μοντέλα και να αναλύουν τη μεθοδολογία και τα αποτελέσματα μιας επιστημονικής έρευνας.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Ίσως είναι… Μάλλον οφείλεται… Πρόκειται να… ΙΔΕΕΣ φαινόμενο Απόψεις των μαθητών ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ

Από τις έρευνες που έγιναν σε διάφορες χώρες σχετικά με τις ιδέες των παιδιών προκύπτουν τα εξής συμπεράσματα: Τα παιδιά πριν ακόμα φοιτήσουν στο σχολείο έχουν απόψεις για μια ποικιλία θεμάτων των Φυσικών Επιστημών. 2. Οι αντιλήψεις τους είναι δυνατό να επηρεαστούν από τη διδασκαλία με τρόπους που δε γνωρίζουμε ή να παραμείνουν ανεπηρέαστες από αυτή. 3. Οι διαισθητικές ιδέες τους ασκούν ισχυρή επιρροή στη μεταγενέστερη μάθηση. 4. Οι αντιλήψεις των παιδιών είναι συχνά διαφορετικές από το επιστημονικό πρότυπο, όπως αυτό παρουσιάζεται στα σχολικά εγχειρίδια. Ωστόσο οι αντιλήψεις αυτές είναι χρήσιμες και λογικές επειδή αποτελούν το σκελετό της ερμηνείας των σχετικών φαινομένων.

(Κόκκοτας, 2004)

Ποια τα κοινά χαρακτηριστικά των ιδεών των μαθητών Τα μη ορατά δεν υπάρχουν Περιορισμένη εστίαση σε εμφανή χαρακτηριστικά Εστίαση στην κίνηση και όχι στην ακινησία Γραμμικός αιτιακός συλλογισμός και ανικανότητα αντίληψης της αλληλεπίδρασης των γεγονότων. Μη διαχωρισμός των εννοιών και χρήση μιας λέξης για την περιγραφή πολλών φαινομένων. Εξάρτηση από το πλαίσιο. Αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά όταν αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα "σχολικού" τύπου, το επιλύουν ανατρέχοντας στις σχολικές γνώσεις, ενώ όταν αντιμετωπίζουν κάποιο μη "τυποποιημένο" πρόβλημα χρησιμοποιούν τις ιδέες τους. Εγωκεντρική και ανθρωποκεντρική αντίληψη, αφού πιστεύουν ότι όλα υπάρχουν για να χρησιμεύουν στον άνθρωπο. Στα αντικείμενα αποδίδονται χαρακτηριστικά ανθρώπων ή ζώων - Στα αντικείμενα αποδίδεται ορισμένο ποσό φυσικής οντότητας, δίνεται δηλ. ύπαρξη στο κρύο ή στη δύναμη.

Ο ρόλος της εκπαιδευτικού στο πλαίσιο δραστηριοτήτων των ΦΕ Υπόδειγμα (μοντέλο) επιθυμητών πρακτικών στο πλαίσιο δραστηριοτήτων των ΦΕ Καθοδηγήτρια εξερευνήσεων και διερευνήσεων Οργανώτρια και καθοδηγήτρια συζητήσεων και αναστοχασμων Σχεδιάστρια μαθησιακών δραστηριοτήτων

Υπόδειγμα (μοντέλο) επιθυμητών πρακτικών στο πλαίσιο δραστηριοτήτων των ΦΕ Χειριζόμαστε τα υλικά μαζί και σε συνεργασία με τα παιδιά μας. Καθοδηγούμε τα παιδιά πώς αναζητούμε πληροφορίες από διάφορες πηγές (βιβλία, ανθρώπους, πειράματα…). Διατυπώνουμε ερευνητικά ερωτήματα (πιο κλειστά αλλά και ανοικτά).

Καθοδηγήτρια εξερευνήσεων και διερευνήσεων Παροτρύνουμε τα παιδιά να χρησιμοποιούμε εμπειρίες, παρατηρήσεις και δεδομένα για να υποστηρίξουμε την άποψή μας. Ενθαρρύνουμε όλα τα παιδιά να συμμετέχουν πλήρως και να αλληλεπιδρούν τόσο μεταξύ τους όσο και με τα υλικά. Υποβάλλουμε ερωτήματα που προκαλούν το ενδιαφέρον των παιδιών.

Οργανώτρια και καθοδηγήτρια συζητήσεων και αναστοχασμων Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να υποβάλλουν ερωτήματα και να απαντούν σε ερωτήσεις άλλων παιδιών. Αξιοποιούμε τις επικοινωνιακές συνεισφορές των παιδιών ως έναυσμα για ανάπτυξη σημαντικών ιδεών και νέων ερωτημάτων για διερεύνηση. Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να κάνουν συνδέσεις με προηγούμενες γνώσεις και εμπειρίες από την καθημερινή ζωή.

Σχεδιάστρια μαθησιακών δραστηριοτήτων Προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε τις εμπειρίες των παιδιών μας και την πολιτισμική τους διαφορετικότητα. Εναρμονίζουμε τις επιδιώξεις μας με τα ενδιαφέροντα και τις προϋπάρχουσες εμπειρίες των παιδιών. Αναγνωρίζουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες και τα ειδικά ενδιαφέροντα του κάθε παιδιού, ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε εξατομικευμένη στήριξη.

ποιες δεξιότητες θα «καλλιεργήσει» και σε ποιο επίπεδο Για την ανάπτυξη μιας ενότητας ή ενός μαθήματος, η νηπιαγωγός θα πρέπει να αποφασίσει και να επιλέξει: ποιες δεξιότητες θα «καλλιεργήσει» και σε ποιο επίπεδο ποιες εμπειρίες θα επιδιώξει να αποκτήσουν τα παιδιά (η κατανόηση των εννοιών είναι σκόπιμο να στηρίζεται στην προηγούμενη απόκτηση σχετικών εμπειριών) ποια στάση πιθανόν θα καλλιεργηθεί ποια έννοια θα διδαχτεί. Οι δραστηριότητες μπορούν να οργανωθούν για όλη την ομάδα, για μικρές ομάδες ή για άτομα.

Η φύση των δραστηριοτήτων Κουκλοθέατρο Παραμύθι Επίσκεψη σε πεδίο (π.χ. εξωτερικό χώρο) Ελεύθερη εξερεύνηση Επίλυση προβλήματος Συζήτηση Καθοδηγούμενη διερεύνηση Δημιουργικό δράμα Παιχνίδι Σε περιβάλλον ΤΕΠ

Μαγνήτες: έννοιες Οι μαγνήτες αλληλεπιδρούν μόνο με μερικά αντικείμενα, από τα οποία κάποια τραβούν και κάποια σπρώχνουν. Οι μαγνήτες έλκουν και απωθούν άλλους μαγνήτες. Απωθώ: σπρώχνω κάτι μακριά μου. Έλκω: τραβώ κάτι προς το μέρος μου.

Ηλεκτρισμός: έννοιες Ηλεκτρικό ρεύμα Κύκλωμα (χρειάζομαι καλώδια, λαμπάκι/α και μπαταρία) Αγωγοί (δεν «περνάει» το ηλεκτρικό ρεύμα μέσα από αυτούς) Μονωτές ( «περνάει» το ηλεκτρικό ρεύμα μέσα από αυτούς)

Ηλεκτρισμός: εμπειρίες Ηλεκτρικό κύκλωμα: άναμμα λαμπτήρα με καλώδια και μπαταρία. Χρήση διακόπτη. Διάφορες διατάξεις του λαμπτήρα στο κύκλωμα. Ο λαμπτήρας ως συσκευή φωτός και θερμότητας. Χρήση ηλεκτρικού κυκλώματος για διαχωρισμό αντικειμένων σε αγωγούς και μονωτές. Χρησιμοποιούμε πολλές ηλεκτρικές συσκευές και παιχνίδια.

Ηλεκτρισμός: εμπειρίες Οι ηλεκτρικές συσκευές κάνουν πιο εύκολη και άνετη τη ζωή μας. Έχουμε ηλεκτρικές συσκευές που μας θερμαίνουν, φωτίζουν, κινούν διάφορα πράγματα, μας δίνουν ήχο. Υπάρχουν διάφορες ηλεκτρικές συσκευές που μπορεί να είναι επικίνδυνες. Πρέπει να ενημερωνόμαστε προσεχτικά για άγνωστα αντικείμενα, προτού επιχειρήσουμε να τα χρησιμοποιήσουμε. Προφυλάξεις κατά τη χρήση ηλεκτρικών συσκευών. http://phet.colorado.edu/en/simulation/circuit-construction-kit-ac

Μαγνήτες: εμπειρίες Η λειτουργία διαφόρων παιχνιδιών και κάποιων συσκευών στηρίζεται τις ιδιότητες των μαγνητών. Συνήθως οι μαγνήτες είναι πιο δυνατοί στα άκρα (πόλους) και πολύ αδύνατοι στο κέντρο. Πόλοι: τα μέρη του μαγνήτη όπου το μαγνητικό φαινόμενο είναι ισχυρότερο. Οι μαγνήτες έλκουν και διαμέσου άλλων αντικειμένων (μαγνήτιση εξ αποστάσεως). Όλα τα σιδερένια αντικείμενα έλκονται από το μαγνήτη. Οι μαγνήτες δεν έλκουν όλα τα μέταλλα. Οι μαγνήτες έλκουν ή απωθούν τη βελόνα μιας πυξίδας. Μια πυξίδα μπορεί να μας βοηθήσει να εντοπίσουμε ένα μαγνήτη που βρίσκεται κοντά μας.

Μαγνήτες: εμπειρίες Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε έναν μαγνήτη για να φτιάξουμε έναν καινούριο μαγνήτη. Οι μαγνήτες διαφέρουν ως προς το μέγεθος, το σχήμα και τη μαγνητική δύναμη που εξασκούν σε άλλο σώμα. Οι μεγαλύτεροι μαγνήτες δεν είναι κατ’ ανάγκη πιο δυνατοί. Για να διατηρήσουμε τους μαγνητικές ιδιότητες των μαγνητών, τους αποθηκεύουμε με καθορισμένους τρόπους. Οι ραβδόμορφοι μαγνήτες αποθηκεύονται ανά δυο σε παράλληλη διάταξη, με τους αντίθετους πόλους κοντά και καλυμμένους με σιδηρομαγνητικό υλικό (οπλισμό).

Προσαρμοστικός συλλογισμός Χωρίς να κάνετε πράξεις συγκρίνετε τα κλάσματα και . Βάλτε τους αριθμούς με όποια σειρά νομίζετε για να προκύψει το μεγαλύτερο γινόμενο. 1x2x3x4x5=

Προσαρμοστικός συλλογισμός Δυστυχώς χύθηκε μελάνι στο χαρτί, και δεν φαίνεται καθαρά το δεκαδικό μέρος στον παρακάτω πολλαπλασιασμό. 7 Χ 3,## = ; Ποια από τις παρακάτω απαντήσεις είναι το πιο πιθανό γινόμενο; 5,25 11,90 26,20 28,35 40,25 27,65 28,00 20,99