ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Κατερίνα-Ηλέκτρα Κ. Δήμητρα Γ. Χριστίνα Γk.
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΛΕΜΕ ΌΧΙ Στο σχολικο εκφοβισμο
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
 Από τους μαθητές του 1 ου Γυμνασίου Δράμας.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Γονείς Εκπαιδευτικοί Μηχανισμοί ομάδας
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Ερευνητική εργασία της Ά Λυκείου Υπεύθυνος καθηγητής: Σουσαμλής Παναγιώτης.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Γιώργος Νικολάου, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
School factors related to bullying: a qualitative study of early adolescent students Σχολικοί παράγοντες που σχετίζονται με τον σχολικό εκφοβισμό: μια.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
Όταν μιλάμε για σχολικό εκφοβισμό (bullying), εννοούμε το φαινόμενο μεταξύ των μαθητών με τα εξής χαρακτηριστικά: (1) τη στοχευμένη συμπεριφορά (2) την.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
 Υπάρχει πάντα ένας δράστης και ένα θύμα. Ο δράστης είναι αυτός που κάνει bullying και το θύμα είναι το παιδί που το δέχεται.  Ο δράστης μπορεί να.
2 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ 3 Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μετρήσουμε την έκταση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην τάξη ή στο σχολείο.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Επίλυση Διαφορών Φοβάσαι τους ‘’Νταήδες’’, τους ‘’Μάγκες’’ και τους ‘’Δυνατούς’’; Σε χτυπούν, σε κοροϊδεύουν, σε εκβιάζουν; Πες ΌΧΙ! Είμαστε μαζί σου!
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
ΤΟ ΜΠΟΥΛΙΝΚ ΣΤΑΜΑΤΕΙ ΕΔΩ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Μαρία Μπατσίλη Εκπαιδευτικός, Μ.Α Ιστορίας
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Ερευνα για την σχολικη βια
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μετρήσουμε την έκταση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην τάξη ή στο σχολείο. Συμμετείχαν oι μαθήτριες και οι μαθητές του 1ου Εσπερινού Γυμνασίου Πατρών.

Στοιχεία της έρευνας Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε βασίστηκε στο πρωτότυπο Questionnaire for primary/older puplis (Elliott, M. (2011). The Essential Guide to tackling Bullying. p.197 – 199)). Είναι εύχρηστο, σύντομο και κατάλληλο για μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 11/01/2016 στο Εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου. Οι ερωτήσεις καταχωρίστηκαν στην εφαρμογή Google Forms, όπου και απαντήθηκαν. Εδώ παρουσιάζεται μέρος των απαντήσεων του ερωτηματολογίου, απ΄ όπου μπορούν να εξαχθούν τα πρώτα συμπεράσματα.

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό

Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό Μαθητές και μαθήτριες που βίωσαν τον εκφοβισμό

Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό

Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό

Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό Μαθητές και μαθήτριες που δε βίωσαν τον εκφοβισμό

Τι νομίζεις ότι πρέπει να γίνει γενικά για το πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού στο σχολείο ή στην τάξη σου; Να ενημερώνονται οι καθηγητές και οι γονείς και να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες. Να θεσπιστούν αυστηροί κανόνες. Να υπάρχει ψυχολόγος στα σχολεία. Να γίνονται συχνές συζητήσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών. Οι γονείς να αγαπούν τα παιδιά τους και να ασχολούνται με τα προβλήματά τους.

Να συζητήσω με τους καθηγητές και να ζητήσω τη βοήθειά τους. Τι θα μπορούσες εσύ να κάνεις για να περιορίσεις το πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού στο σχολείο ή στην τάξη σου; Να συζητήσω με τους καθηγητές και να ζητήσω τη βοήθειά τους. Να συζητήσω με το θύτη. Να συζητήσω με το θύμα.