Διεθνείς εκπαιδευτικές έρευνες: TALIS, PISA & TIMSS

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καλές πρακτικές καινοτόμων παιδαγωγικών μεθόδων
Advertisements

Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Technology & Development Program U.S. Forest Service International Programs U.S. Department of Agriculture Office of U.S. Foreign Disaster Assistance U.S.
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας PISA Programme for International Student Assessment Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Περίληψη του ιστορικού, των δεδομένων αξιολόγησης, των κλινικών παρατηρήσεων, των συμπερασμάτων και των συστάσεων. Περιγράφει.
Ναυτικά Πληροφοριακά Συστήματα & Ηλεκτρονικό Εμπόριο Δρ. Θεόδωρος Λίλας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών Πανεπιστημίου.
Τα μαθησιακά αποτελέσματα μέσα από κοινωνιολογική προσέγγιση – κριτική θεώρηση των διεθνών ερευνών ή International Assessment studies as a global policy.
Μάθημα: Σύγχρονα Θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών Εργασία Θέμα: Κινητές συσκευές στη μάθηση Ελένη Ελματζίδου (Α.Μ.: 400) Επιβλέπων: ΚΑΘ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΛΕΜΟΝΙΔΗΣ.
Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Σχεδίαση και Εφαρμογές Διαδραστικών Συστημάτων ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ – ΣΤΟΧΟΙ & ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Δρ. Aντώνης Καραγεώργος Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Θεσσαλίας.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ενότητα 13: Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή Θετικών επιστημών.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Εισαγωγή 1. Επιστημονική εργασία 2  Η επιστημονική εργασία περιλαμβάνει τη συγκέντρωση, παρουσίαση, ανάλυση και ερμηνεία δεδομέμων.
94Θ. Έννοιες φυσικών επιστημών ΙΙ Διδάσκει: Βασίλης Τσελφές.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ Κ.ΑΛΑΦΟΔΗΜΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
«ΓΡΑΜΜΗ-ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ» : ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Μέλος των: Child Helpline International (CHI) Eurochild International Society for Prevention.
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 3 : ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
Νοσηλευτική και Έρευνα Ιστορικές Τάσεις και Μελλοντικές Κατευθύνσεις στη Νοσηλευτική Έρευνα Δρ Σοφία Ζυγά Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήματος Νοσηλευτικής Πανεπιστημίου.
Οι παγκόσμιες μελέτες μαθητικής επίδοσης από άποψη ερευνητικής μεθοδολογίας και στατιστικής ανάλυσης.
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
Δρ Γιασεμίνα Καραγιώργη Δρ Αλεξάνδρα Πετρίδου Σοφία Βλάμη
Κάποια θεωρητικά θέματα της μοντελοποίησης
Γραμμική παλινδρόμηση και Συσχέτιση: έλεγχοι με τον συντελεστή συσχέτισης r Στην ενότητα αυτή μελετάται η σχέση ανάμεσα σε δυο ποσοτικά χαρακτηριστικά.
ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Υποθρεψία Ορισμός Ταξινόμηση Συχνότητα Εκτίμηση
Περιεχόμενα ΕΙΔΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΓΕΝΙΚΑ) ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ (LOANS)
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
Διδακτική της Πληροφορικής & των ΤΠΕ
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠρΟταση δημιουργΙασ ΦυσικΗς ΔιεπαφΗς
Ο χώρος εργασίας (XE) και ο ρόλος του στο MASCIL
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
η βιβλιοθηκη μας Φιλίπ Μπαρμπώ
ΜΕΓΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΘΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011
2η ενότητα: Αναλυτικά προγράμματα σπουδών (ΙΙ)
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
Η εκκλησιαστική τέχνη στη Δύση - αρχιτεκτονική -
Programme for International Student Assessment 2018
PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών
Κοσόγλου Ιορδάνης - Msc, μαθηματικός
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Ιωάννης Νικολάου Αναπληρωτής Καθηγητής
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Έλληνες Μαθηματικοί της Αρχαιότητας
Programme for International Student Assessment 2018
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
Μεταπτυχιακά προγράμματα και εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στο ΕΜΠ
Programme for International Student Assessment 2018
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΤΩΣΕΙΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΤΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ Μασούρα Ευγενία1, Μουρελάτου Χριστίνα2, Τσαμασιώτης Γεώργιος Κωνσταντίνος3.
INTERNATIONAL BACCALAUREATE Ενημερωτική Συγκέντρωση Γονέων
Μοντέλο Kaiser Το μοντέλο στηρίζεται στην αρχή της προληπτικής δράσης.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Φάκελος Επιτευγμάτων Μαθητή
Beta Version.
Νοσηλευτική διεργασία Νοσηλευτική διάγνωση
Η ανάπτυξη της Εκπαίδευσης των Μαθηματικών ή της Διδακτικής των Μαθηματικών ως ένα Ακαδημαϊκό πεδίο Χαράλαμπος Λεμονίδης Καθηγητής 12 Οκτωβρίου 2018.
Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
Πειράματα με οξέα, βάσεις και άλατα σε μικροκλίμακα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ .
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Κίμων Χατζημπίρος Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
Σχετικά με τις βασικές δεξιότητες 18/10/2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διεθνείς εκπαιδευτικές έρευνες: TALIS, PISA & TIMSS Σεμινάριο για Νεοπροαχθέντες Διευθυντές Σχολείων Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης 4 Ιουλίου 2017

Το Ευρύτερο Πλαίσιο: Διεθνείς έρευνες Η εκπαιδευτική έρευνα συνεισφέρει στην ανάπτυξη, στη συγκέντρωση και στη διάχυση της γνώσης, με την οποία μπορεί να διαμορφωθεί και υλοποιηθεί η εκπαιδευτική πολιτική και πρακτική Συγκριτικά δεδομένα Συμμετέχουσες χώρες Παρόμοια μεθοδολογία (πιλοτική/κύρια φάση, εξεταστικό υλικό/ερωτηματολόγια) Ασκήσεις διαφόρων τύπων (πολλαπλής επιλογής, ανοικτού τύπου) Επιδράσεις από εθνικές εξετάσεις π.χ. ΝΑΕP (HΠ) Αναλύσεις Αποτελέσματα-Ερμηνεία Χρόνος Διοργανωτής Εστίαση (αντικείμενα) Εργαλεία Πληθυσμός

Program for International Student Assessment-Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών

Κύρια Έρευνα Εξεταστική Περίοδος: 5 Μαρτίου – 11 Μαΐου 2018 Δείγμα: ΟΛΑ τα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης με επιλέξιμους μαθητές (15χρονους= από 1/1/2002 - 31/12/2002). Χορήγηση: Ηλεκτρονική Εργαλεία: Δοκίμιο Αξιολόγησης Ερωτηματολόγιο Kατανόηση κειμένου Μαθητή Φυσικές Επιστήμες Σχολείου Μαθηματικά 2 ½ ώρες

http://keea-pisa.pi.ac.cy/pisa/

Κύρια Έρευνα Χρονική Περίοδος: Άνοιξη 2018 Δείγμα: Όλα τα σχολεία γυμνασιακού κύκλου δημόσια &ιδιωτικά  Εκπαιδευτικοί (τυχαία επιλογή 20 περίπου εκπαιδευτικών από κάθε σχολείο) και  Διευθυντές (απαραίτητη η συμπλήρωση) Ερευνητικά Εργαλεία: Ερωτηματολόγιο Διευθυντή Ερωτηματολόγιο Εκπαιδευτικού Χρόνος συμπλήρωσης: 30 - 45 λεπτά Χορήγηση: Ηλεκτρονική Γλώσσα: Ελληνική ή Αγγλική

http://keea-talis.pi.ac.cy/talis/

ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Trends in International Mathematics and Science Study

Πιλοτική Έρευνα Χορήγηση: Μάρτιος – Απρίλιος 2018 Επιλογή σχολείων (και τμημάτων): 25 δημόσια Γυμνάσια

http://keea-timss.pi.ac.cy/timss/

Βασικό μήνυμα (εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς): Η συμμετοχή στις έρευνες αποτελεί υποχρέωση ΟΛΩΝ Διαβεβαίωση για εμπιστευτική διαχείριση δεδομένων Διαδικασίες Καθορισμός Σχολικού Συντονιστή (Φθινόπωρο 2017) Συμμετοχή σε Εργαστήρια Συνεχής επικοινωνία με ΚΕΕΑ

Αξιοποίηση του αποδεσμευμένου υλικού Κίνητρα για μαθητές (!) Αξιοποίηση του αποδεσμευμένου υλικού Αφίσες, τρίπτυχα, ιστοσελίδα, επιστολή προς τους γονείς Παρουσιάσεις για το προσωπικό του σχολείου (ιστοσελίδα) Καταρτισμός ομάδας συντονισμού από την αρχή της σχολικής χρονιάς σε κάθε σχολική μονάδα. Υπεύθυνος ΒΔ για κάθε εξεταζόμενο αντικείμενο

Ο ρόλος σας Καλή συνέχεια… ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ: Συλλογή δεδομένων ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ: Καλλιέργεια θετικού κλίματος ανάμεσα σε καθηγητές και μαθητές (ποσοστά επιστροφής) Αξιοποίηση ενημερωτικού υλικού (τρίπτυχα, αφίσες, ιστοσελίδα, αποδεσμευμένο υλικό) Ενίσχυση της σοβαρής αντιμετώπισης των ερευνών Ανατροφοδότηση;;;