Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καινοτόμο Πολιτιστικό Πρόγραμμα Νηπιαγωγείο Αρμένων Ρεθύμνου
Advertisements

Μαθαίνοντας Να Διαβάζουμε Ερευνητικά Άρθρα (Academic Reading-Listening)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Κεφάλαιο 8-Δίκτυα υπολογιστών ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Επικοινωνία και Διαδίκτυο 1.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (στα πλαίσια του μαθήματος project) Α΄ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΝΕΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ Αποστολίδου Ευτέρπη ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011, ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ.
1 Ορμή Ώθηση Σχέσεις ώθησης-ορμής Διατήρηση της ορμής Κρούσεις.
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ (Κ)ΚΕΦ.3: 3.5 ΝΟΜΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ Για την αντίδραση 2Α + 3Β  2Γ +Δ έχει προοσδιορισθεί.
CHRISTMAS PARTY ΕΔΙΠΠΑΚ 18 Δεκεμβρίου Το πάρτι ξεκινάει..
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Θέμα εργασίας: Διδακτικό Σενάριο με χρήση ΤΠΕ «Η τέχνη του Μπαρόκ στη ζωγραφική» Μάθημα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΠΟΛΥΜΕΣΑ Υπεύθυνος Καθηγητής: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΚΟΥΤΑΣ.
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πρώτη Έρευνα Τίτλος: Σχέση μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους μαθητών
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Επικοινωνία και Διαδίκτυο
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
Κρούσεις σωμάτων.
Δύναμη και κίνηση Γιατί το κιβώτιο σταματά;
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Μελέτη της κίνησης οχήματος με βάση πειραματικά δεδομένα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Γραμμένου Ευαγγελία.
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό»
Συμβολή κυμάτων.
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
Διατήρηση της Ενέργειας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ………
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
5. Προσδιορισμός της έντασης της βαρύτητας με τη βοήθεια του απλού εκκρεμούς 13/11/2018 Μιχαήλ Μ.
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
Равномерно убрзано праволинијско кретање
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
الشـــغل والطـــاقة الشغل
محاضر بجامعة السودان للعلوم والتكنولوجيا
Ευθύγραμμη Ομαλά Μεταβαλλόμενη Κίνηση
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΑ & ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
2. EYΘΥΓΡΑΜΜΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.
Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
Επιμέλεια παρουσίασης: Γεωργίου Βασίλειος ΣΤ΄ Εξάμηνο Ιούνιος 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία

Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις Επιμορφωτικό υλικό για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Τεχνολογικών Κλάδων (Β1 επίπεδο συναφών κλάδων ΠΕ04) Παράδειγμα χρήσης του λογισμικού παρουσίασης Power Point στη διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης και της Ευθύγραμμης Ομαλά Μεταβαλλόμενης Κίνησης με έμφαση στην ερμηνεία γραφικών παραστάσεων Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις

ΤΑΧΥΤΗΤΑ Τι μας δείχνει η ΤΑΧΥΤΗΤΑ; Πόσο γρήγορα κινείται ένα σώμα Βίντεο formula μονάδα μέτρησης

πώς είναι η κίνηση του Γ; Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση Η τροχιά του σώματος είναι ευθεία γραμμή μέτρο και κατεύθυνση σταθερά η ταχύτητα του σώματος είναι σταθερή http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1580 υ (m/s) Α t (s) x (m) Α t (s) B Β Εμβαδόν = βάσηύψος Εμβαδόν = ut = Δx Γ Γ πώς είναι η κίνηση του Γ;

Διαγράμματα u – t και x - t https://phet.colorado.edu/el/simulation/legacy/moving-man

Περιγραφή Κίνησης x (m) Έχουμε συνάντηση Α Τι πληροφορία μας δίνει η γραφική παράσταση; Β t (s) Και τα δύο σώματα εκτελούν Ε.Ο.Κ. Α B Τα Α και Β εκτελούν Ε.Ο.Κ. αλλά το Β έχει αρνητική κατεύθυνση κίνησης

Περιγραφή Κίνησης υ (m/s) Α Τι πληροφορία μας δίνει η γραφική παράσταση; u1 Β t1 t (s) Την χρονική στιγμή t1τα σώματα Α και Β έχουν κοινή ταχύτητα u1 ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ Η ΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στους άξονες όταν ερμηνεύουμε μία γραφ. παράσταση ανάλογα αν έχουμε υ-t ή x-t Η ταχύτητα του Α αυξάνεται, ενώ του Β μειώνεται

Περιγραφή κίνησης 0s-2s: ακίνητο 2s-4s: ΕΟΚ – θετική κατεύθυνση -10 -5 5 10 15 20 25 30

η ταχύτητά του μεταβάλλεται με σταθερό ρυθμό Ευθύγραμμη ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση η ταχύτητά του μεταβάλλεται με σταθερό ρυθμό Η τροχιά του σώματος είναι ευθεία γραμμή Επιταχυνόμενη κίνηση: η ταχύτητα αυξάνεται Επιβραδυνόμενη κίνηση: η ταχύτητα μειώνεται Τι μας δείχνει η ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ; Πόσο γρήγορα μεταβάλλεται η ταχύτητα του σώματος μονάδα μέτρησης μέτρο και κατεύθυνση σταθερά

επιταχυνόμενη επιβραδυνόμενη

Εξισώσεις ταχύτητας και θέσης στην ΕΟΜΚ αν τότε επιταχυνόμενη επιβραδυνόμενη αν τότε

Εξισώσεις ταχύτητας και θέσης στην ΕΟΜΚ u (m/s) u u0 t (s) t Το εμβαδόν υ-t μας δίνει τη μετατόπιση του σώματος

Εξισώσεις ταχύτητας και θέσης στην ΕΟΜΚ

Διάγραμμα α – t στην Ε.Ο.Μ.Κ α (m/s2) επιταχυνόμενη Α 5 Εμβαδόν = βάσηύψος Εμβαδόν = αt = Δu t (s) Β - 5 επιβραδυνόμενη

Διάγραμμα u – t στην Ε.Ο.Μ.Κ u (m/s) Γ Β Τι κίνηση εκτελούν τα κινητά Α και Β; 6 Α 2 5 t (s) Και τα δύο σώματα εκτελούν Ε.Ο.Επιταχ.Κ. Αλλά αΒ > αΑ Άρα η κλίση της γραφικής παράστασης u – t μας δίνει την επιτάχυνση στην Ε.Ο.Μ.Κ. Τι κίνηση εκτελεί το κινητό Γ; αΓ = αΒ αλλά την t0=0s είναι u0Γ = 6m/s

Διάγραμμα x – t στην Ε.Ο.Μ.Κ x (m) επιβραδυνόμενη επιταχυνόμενη t (s) http://www.seilias.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=32&catid=21

Διαγράμματα στην Ε.Ο.Μ.Κ http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1708 https://phet.colorado.edu/el/simulation/legacy/moving-man

Διάγραμμα u – t στην Ε.Ο.Μ.Κ u (m/s) 0s-2s: ΕΟΕπιβρ.Κ – θετική κατεύθυνση, u2=0 2s-3s: ΕΟΕπιταχ.Κ – αρνητική κατεύθυνση με επιτάχυνση ίδιου μέτρου με αυτήν που είχε στο χρονικό διάστημα 0s – 2s. 3s-7s: ΕΟΕπιταχ.Κ – αρνητική κατεύθυνση με επιτάχυνση μικρότερου μέτρου από αυτήν που είχε στο χρονικό διάστημα 2s – 3s. 7s-10s: ΕΟΕπιβ.Κ – αρνητική κατεύθυνση

Διάγραμμα x – t στην Ε.Ο.Μ.Κ http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1709

Διάγραμμα x – t στην Ε.Ο.Μ.Κ επιβραδυνόμενη αρνητική κατεύθυνση επιταχυνόμενη θετική κατεύθυνση επιβραδυνόμενη θετική κατεύθυνση επιταχυνόμενη αρνητική κατεύθυνση Η κλίση της γραφικής παράστασης x-t μας δίνει την ταχύτητα! http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1709

ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ Δυνατότητα υπερσύνδεσης με εικόνες, βίντεο, διευθύνσεις στο διαδίκτυο, προσομοιώσεις... – εμπλουτισμένο μαθησιακό περιβάλλον με αυθεντικό και συμβολικό επίπεδο. Με κατάλληλη κίνηση και χρήση χρωμάτων μπορεί να δοθεί έμφαση σε κρίσιμα σημεία του γνωστικού αντικειμένου. Με την προβολή παρουσίασης εμφανίζεται η πληροφορία σταδιακά, με τη σειρά και τον τρόπο που επιθυμεί ο εκπαιδευτικός. Δημιουργία κίνησης σε εικόνες και ένταξη προσομοιώσεων.