Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κάτω όριο τιμής Προσφορών Έγχυσης Υδροηλεκτρικών Μονάδων (Ελάχιστο Μεταβλητό Κόστος) Μέρος 3 ο -Προσομοιώσεις ΗΕΠ.
Advertisements

Πρόγραμμα Παρουσιάσεων
IT-SKILLS Διάλεξη Παρουσιάσεις (PowerPoint)
Ερωτήματα (Queries) Δημιουργία ενός ερωτήματος με το Simple Query Wizard 1.Κλικ στο Queries 2.Κλικ στο New 3.Επιλέγουμε το Simple Query Wizard 4.Κλικ στο.
MS Word Κεφάλαιο 3.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Microsoft Excel 4.7 Προετοιμασία Εκτυπώσεων Κίκα Χρυσοστόμου.
Order of Adjectives 1.Opinionγνώμη 2.Sizeμέγεθος 3.Ageηλικία 4.Shapeσχήμα 5.Colourχρώμα 6.Originκαταγωγή 7.Materialυλικό 8.Purposeσκοπός 9.+ Objectτο αντικείμενο,
Microsoft PowerPoint Κίκα Χρυσοστόμου. Γραφικές Παραστάσεις Γραφικές Παραστάσεις (Charts):  Column (Στήλη)  Bar (Ράβδος)  Line (Γραμμή)  Pie (Πίτα)
1. 1.Καθορισμός Περιθωρίων Τα περιθώρια είναι ο κενός χωρός στις τέσσερις πλευρές της σελίδας Π.χ πλάτος αριστερού και πάνω περιθωρίου 2.
Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή 1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Δημόσιο και Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.
Σημειώσεις Α’ Εξαμήνου Διδάσκων: Κος. Μουρλάς Κωνσταντίνος.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 4. ΟΠΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΠΘ - ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μάθημα 5 ου εξαμήνου Διδάσκων : Νίκος Κ. Μπάρκας Οι διαφάνειες περιλαμβάνουν.
Μάθημα 1ο. Σχεδίαση Γραφικών Adobe Illustrator Σχεδίαση Διανυσματικών Γραφικών Δηλαδή αποτελούνται από γραμμές και καμπύλες που ορίζονται από μαθηματικά.
WORDPRESS ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ THEMES & PLUGINS 1 ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.
Τι να είναι αυτά τα κτίρια; Παρουσίαση: Μίτσης Παναγιώτης 2013.
Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Γεώργιος Βουγιουκλής Τεχνικός Διευθυντής ELiDOC.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Δικτυακά Μοντέλα Διεργασιών II. Μοντελοποίηση με ΡΝ Μπορούμε να αναπαραστήσουμε διάφορες σχέσεις μεταξύ μεταβάσεων (άρα διάφορες σχέσεις μεταξύ εργασιών):
Σχεδίαση Γραφικών Μάθημα 1ο.
Τεχνολογία Επικοινωνιών
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 3: Μικροάρδευση – Ορισμός και τύποι
Σύνοψη Ενότητας 2 Περιεχόμενα της ενότητας Στόχοι της ενότητας
Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Εισαγωγή στη Λήψη των Αποφάσεων
Η Ιστορική Εξέλιξη των Υπολογιστών
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 11: Επιφανειακές μέθοδοι άρδευσης
Αξία Μέσω της Τιμολόγησης
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
Υδρόβια Φυτά Θεοφανώ Κούλεντρου Rippling Water (Basic)
Προτασιακή λογική.
Συζυγία – Βασικές αρχές
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ. Ε
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
OpenCart customization
Είδη Μουσικής - Ραπ.
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
Σχεδίαση Μεικτών VLSI Κυκλωμάτων
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
«Η ΜΑΣΚΟΤ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ (Μ.Ε.Τ.)»
Παρουσιάσεις Β’ Γυμνασίου
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Δημιουργία στόχων για Συναντήσεις, Συνέδρια και Εκδηλώσεις
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (αγγλικά: Manchester United Football Club) είναι μία από τις πιο ιστορικές ποδοσφαιρικές ομάδες της Αγγλίας. Η.
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Σχόλια και προτάσεις σχετικά με τη διεκπεραίωση RTN προγραμμάτων…
POWERPOINT TEST 1 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.
Κωνσταντάρας: Χειροποίητα έπιπλα με προσωπικότητα
Office 365.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Πληροφορικής και Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας Νοέμβριος, 2015.
Συνενώνοντας Αστροφωτογραφίες
Κυριάκος Λίγκας Μίλητος Συμβουλευτική Α.Ε.
تغذیه در سالمندی زهرامقصودی گروه تغذیه جامعه
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
Βάσεις Δεδομένων 18/1/2019 Ενότητα Γ6.3β (Δημιουργία και Αποθήκευση Βάσης Δεδομένων και Πίνακα. Καθορισμός Πεδίων του Πίνακα, Τύπων Δεδομένων και Ιδιότητες.
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Μια σύντομη παρουσιάση του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ.
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
7 Years Mira Hansson PERSONAL Full Stack Developer Mission statement
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας Στο μάθημα της Πληροφορικής και της Επιστήμης των Η/Υ Νοέμβριος 2015

Ορισμοί Δεικτών Οι Δείκτες Επιτυχίας αναφέρονται στα Μαθησιακά Αποτελέσματα, τα οποία αναμένεται να επιτύχει ο μαθητής. Δηλαδή, αναφέρονται στον μαθητή και τα επιτεύγματά του. Οι Δείκτες Επάρκειας αναφέρονται στο τι πρέπει να διδαχθεί ο μαθητής, για να επιτύχει τα αντίστοιχα καθορισμένα Μαθησιακά Αποτελέσματα. Δηλαδή, αναφέρονται στον εκπαιδευτικό και τα διδακτέα, και καλύπτουν τα διδακτέα για όλα τα επίπεδα ετοιμότητας των μαθητών, ούτως ώστε να γίνεται διαφοροποίηση σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών. Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ 8/11/2018

Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας Οι Δείκτες Επιτυχίας αναφέρονται στον μαθητή και τα επιτεύγματά του και εκφέρονται με αναφορά στον μαθητή. π.χ. Να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή παρουσιάσεων για να μορφοποιούν διαφάνειες. Οι Δείκτες Επάρκειας αναφέρονται στον εκπαιδευτικό και τα διδακτέα και εκφέρονται με ονοματικές προτάσεις. Σχεδίαση Φόντου διαφάνειας (Format Background). Εφαρμογή Προτύπου σχεδίασης (Design Themes) ως φόντο διαφάνειας. Προσθήκη κειμένου στο Υποσέλιδο συγκεκριμένων ή όλων των διαφανειών μιας παρουσίασης (Header & Footer). Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ 8/11/2018

Παράδειγμα… Α’ Τάξης Γυμνασίου Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ 8/11/2018

Παράδειγμα… Β’ Τάξης Γυμνασίου Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ 8/11/2018

Παράδειγμα… Γ’ Τάξης Γυμνασίου Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ 8/11/2018

Παράδειγμα… Α’ Τάξης Λυκείου Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ 8/11/2018

Σχέδιο Μαθήματος… 1η Σελίδα Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ OLD NEW 8/11/2018

Σχέδιο Μαθήματος … 2η Σελίδα Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ OLD NEW 8/11/2018

Απαραίτητες διευκρινίσεις… Οι Δείκτες Επιτυχίας κατά τάξη δεν αναφέρονται στο Γενικό Τελικό και Αναμενόμενο Αποτέλεσμα επίτευξης (=στόχοι αναλυτικού προγράμματος), αλλά στα διδακτέα / προϋποθέσεις για να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Οι Δείκτες Επάρκειας δεν αναφέρονται σε μεθοδολογία διδασκαλίας αλλά σε ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ μάθησης, ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ή/και προαπαιτούμενη γνώση για να επιτευχθεί ο Δείκτης Επιτυχίας. Οι Δείκτες Επάρκειας δεν αναφέρονται στο περιεχόμενο συγκεκριμένου εγχειριδίου. Οι Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας δεν πρέπει να εξαντλούν τον συνολικό διδακτικό χρόνο. Η αρχή πάνω στην οποία θεμελιώνονται οι Δείκτες είναι ότι διδάσκω σημαίνει: Μαθαίνει ο μαθητής και όχι ΚΑΛΥΠΤΩ ΤΗΝ ΥΛΗ Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ 8/11/2018

Τι αναμένεται από τους καθηγητές Να χρησιμοποιείτε τους Δείκτες Επιτυχίας και τους Δείκτες Επάρκειας που δημοσιεύτηκαν ως ΟΔΗΓΟ κατά τη διεξαγωγή του μαθήματος και κατά συνέπεια του σχεδίου μαθήματος. Οι Δείκτες Επιτυχίας (=τι πρέπει να μάθουν οι μαθητές) να αναλύονται σε ιεραρχία (π.χ. από το απλό στο σύνθετο, από αυτό που είναι προαπαιτούμενο, κ.λπ.). Να συμπεριλαμβάνονται μόνο οι δείκτες που θα διδαχθούν στο κάθε μάθημα. Να καταγράφονται οι Δείκτες Επάρκειας (=τι πρέπει να διδαχθούν οι μαθητές) που αντιστοιχούν στους Δείκτες Επιτυχίας – σε αυτούς περιλαμβάνονται και όλες οι βασικές έννοιες, πληροφορίες, δεξιότητες, διαδικασίες, στάσεις και αξίες. Να καταγράφονται οι προαπαιτούμενες γνώσεις. Συζήτηση σε επίπεδο σχολείου και εάν προκύπτουν ζητήματα (π.χ. εάν κατά τη γνώμη σας κάποιος δείκτης δεν έχει συμπεριληφθεί) να υπάρχει ανατροφοδότηση στην ομάδα διαχείρισης του Αναλυτικού Προγράμματος. Ετοιμασία ενός σχεδίου μαθήματος από κάθε εκπαιδευτικό με βάση τους Δείκτες Επιτυχίας και τους Δείκτες Επάρκειας, για ένα μάθημα που διδάσκει κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, σύμφωνα με τις οδηγίες. Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ 8/11/2018

Αλλαγές στο Σχέδιο Μαθήματος Αντί Σκοπός και Στόχοι, να καταγράφεται η ιεραρχία των Δεικτών Επιτυχίας. Αντί Βασικές Έννοιες, να καταγράφονται οι Δείκτες Επάρκειας (στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και οι βασικές έννοιες, αλλά και πληροφορίες, δεξιότητες, διαδικασίες, στάσεις και αξίες). Στην προαπαιτούμενη γνώση να συμπεριλαμβάνονται οι Δείκτες Επιτυχίας που πρέπει να έχει ήδη κατακτήσει ο μαθητής από προηγούμενα μαθήματα/τάξεις για να μπορεί να προχωρήσει στην κατάκτηση των Δεικτών Επιτυχίας του μαθήματος. Στις διδακτικές δραστηριότητες να υπάρχει μια στήλη με τους δείκτες: Όπου μια δραστηριότητα περιλαμβάνει πληροφόρηση/επεξήγηση από τον/την εκπαιδευτικό, να σημειώνονται οι αντίστοιχοι Δείκτες Επάρκειας. Όπου μια δραστηριότητα περιλαμβάνει κατάκτηση. γνώσης/εμπέδωση/αξιολόγηση από τον/την μαθητή/τρια, να σημειώνονται οι αντίστοιχοι Δείκτες Επιτυχίας. Όπου μαθαίνεται/ενισχύεται/χρησιμοποιείται κάποια προαπαιτούμενη γνώση, να σημειώνεται ανάλογα. Υπάρχει οδηγός με περισσότερες λεπτομέρειες και πρότυπο σχεδίου μαθήματος. Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ 8/11/2018

Τέλος Επιμόρφωσης Ευχαριστώ… «Όσοι σήμερα αγνοήσουν την Πληροφορική, στο προσεχές μέλλον, θα είναι κάτι ανάλογο με τους σημερινούς αναλφάβητους» Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ 8/11/2018