Οι Δροσουλίτες της Κρήτης!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ένας δρόμος μια ιστορία
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Πολιτισμική Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Πλαίσιο
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι Δροσουλίτες της Κρήτης!

Εργασία Project 2ου τετραμήνου. Ομάδα: Ο βυθός του μπικίνι. Θοδωρής Βουτσάκης Δέσποινα Πρεάρη Γιάννης Ανέστης Χρήστος Βατίστας Μαρία Ζαγοριανού

Το θέμα της ομάδας μας είναι οι Δροσουλίτες και οι φασματικές λεγεώνες των νεκρών, δηλαδή σκιές νεκρών στρατιωτών οι οποίες εμφανίζονται πάλι στα πεδία μάχης. Το φαινόμενο αυτό όπως και άλλα παρατηρούνται σε διάφορα μέρη της γης και δεν μπορούν να τα εξηγήσουν οι επιστήμονες πλήρως!

Τα φαντάσματα της Κρήτης! ΜΥΘΟΣ Μάχη Κρητικών, Ηπειρωτών ενάντια στους Τούρκους Τοποθεσία: Φραγκοκάστελλο Χανίων (Μάιος 1828)

Το φαινόμενο αυτό διαρκεί 8-10 λεπτά κατά την αυγή. Στις 17 Μάιου 1828 οι Ηπειρώτες συνάντησαν τους Τούρκους λεπίδα για λεπίδα και σφαίρα για σφαίρα. Ύστερα από αυτήν τη μάχη τόσο ο αρχηγός όσο και ολόκληρο το τάγμα του τουρκικού στρατού αποδεκατίσθηκαν. Από τότε κάθε χρόνο και πάντα στα τέλη του Μάιου, στην επέτειο της μάχης, σκιές οπλισμένων πολεμιστών εμφανίζονται στην περιοχή να βαδίζουν προς τη θάλασσα. Το φαινόμενο αυτό διαρκεί 8-10 λεπτά κατά την αυγή.

Χατζημιχάλης Νταλιάνης. Ο Μιχάλης Νταλιάνης γεννήθηκε στο Δελβινάκι της Ηπείρου το 1775. Ήταν ο αρχηγός του στρατεύματος των Ηπειρωτών και έμεινε στην ιστορία για την επιμονή του απέναντι στους Τούρκους. Το Χατζής στο όνομα του το απέκτησε ύστερα από τα ταξίδια του στους Αγίους Τόπους. Το1816 μυήθηκε στην Φιλική εταιρία και με το ξέσπασμα της Επανάστασης, με δικά του χρήματα, κατάφερε να δημιουργήσει ένα σώμα ιππικού με το οποίο συμμετείχε στον ξεσηκωμό.

Διάφορες ερμηνείες του φασματικού αυτού φαινομένου. ΕΠΙΣΤΗΜΗ. Διάφορες ερμηνείες του φασματικού αυτού φαινομένου.

Ανώτερος αντικατοπτρισμός: Μία ερμηνεία είναι αυτή του αντικατοπτρισμού ασκούμενων στρατιωτών από τις ακτές της Λιβύης. Ο αντικατοπτρισμός είναι ένα φυσικό οπτικό φαινόμενο που πραγματοποιείται λόγω της απόκλισης των ακτινών φωτός από την ευθύγραμμη πορεία τους. Ο ανώτερος αντικατοπτρισμός σχετίζεται με την εμφάνιση ενός αντικειμένου στην ατμόσφαιρα σε διαφορετική θέση από εκείνη που πράγματι είναι, ανυψωμένου και μεγεθυμένου.

Τοποθεσία. Μια άλλη ερμηνεία για την εμφάνιση των Δροσουλίτων είναι λόγω της τοποθεσίας του Φραγκοκάστελλου. Το φαινόμενο γίνεται ορατό όταν ο παρατηρητής βρίσκεται μεταξύ οροσειράς και Φραγκοκάστελλου. Πιο συγκεκριμένα όταν ο παρατηρητής κοιτάζει από τους πρόποδες της οροσειράς προς την θάλασσα.

Τοποθεσία. Μια άλλη ερμηνεία για την εμφάνιση των Δροσουλίτων είναι λόγω της τοποθεσίας του Φραγκοκάστελλου. Το φαινόμενο γίνεται ορατό όταν ο παρατηρητής βρίσκεται μεταξύ οροσειράς και Φραγκοκάστελλου. Πιο συγκεκριμένα όταν ο παρατηρητής κοιτάζει από τους πρόποδες της οροσειράς προς την θάλασσα.

Έχουν παρατηρηθεί και άλλα παρόμοια φασματικά φαινόμενα σε διάφορες περιοχές: Μάχη Βόρειων-Νότιων(Η.Π.Α,1862) Οι Άγγελοι του Mons(Γαλλία,1914)

Οι Βόρειοι και οι Νότιοι ! Ένα ακόμα φαινόμενο φασματικής μάχης που έχει καταγραφεί στην ιστορία είναι εκείνη του αμερικανικού εμφυλίου πολέμου στις Η.Π.Α. Οι νότιοι επιτέθηκαν στο στρατό των βορείων, στις 6 Απριλίου 1862 και η μάχη διήρκησε δυο μέρες. Τo σύνολο των νεκρών ξεπέρασε τις 24.000. Οι Βόρειοι κατάφεραν να επικρατήσουν αλλά η νίκη τους είχε όλα τα χαρακτηριστικά της ΄΄πύρρειας νίκης΄΄. Οι απώλειες της μάχης ήταν βαρύτατες και λεγόταν ότι το ποτάμι που περνάει από την περιοχή είχε κοκκινίσει από το αίμα. Κάποιο καιρό μετά άρχισαν να γίνονται αναφορές για μυστηριώδεις επαναλήψεις της μάχης, οι οποίες δεν άφηναν πίσω τους ίχνη.

Οι άγγελοι του Μονς! Το Mons είναι μία μικρή γαλλική πόλη ανθρακωρύχων που αποτέλεσε το πεδίο της αναμέτρησης δυο βρετανικών μεραρχιών από την μία πλευρά και δυο ολόκληρων γερμανικών στρατιών από την άλλη, στις 23 Αυγούστου του 1914. Σχετικά με τη μάχη αυτή έχουν υπάρξει πολλές μαρτυρίες για Θεία επέμβαση υπέρ των Βρετανών, καθώς πολλοί από τους στρατιώτες που πολέμησαν σε αυτήν δήλωναν μετά πως είδαν μυστηριώδεις, αιθέριες παρουσίες να μάχονται στο πλευρό τους.

Επιστήμη ή παραφυσική; Με λίγα λόγια, οι φασματικές μάχες αποτελούν ίσως την προβολή του έντονου πόνου και των συναισθημάτων που βίωσαν οι στρατιώτες ή είναι αποτελέσματα φυσικών φαινομένων που εξηγούνται από την επιστήμη. Αλήθεια ή πλάνη; Επιστήμη ή παραφυσική; Ίσως μάθουμε κάποτε. . .

Η ομάδα μας συνεργάστηκε με επιτυχία. . Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι! Η χρονιά κύλησε ωραία. . Η ομάδα μας συνεργάστηκε με επιτυχία. . Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι! 