Πάτρα, Μάρτιος 2010 Νέα Βάση Δεδομένων και Γραμμικές Συσχετίσεις Κύριων Παραμέτρων για τον Προκαταρκτικό Σχεδιασμό Πολιτικών Αεροχημάτων Συμπεριλαμβάνοντας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πόσο ασφαλή είναι (ή πρέπει να είναι) τα γεωτεχνικά έργα
Advertisements

Γεώργιος Σιδερίδης Πανεπιστήμιο Κρήτης
Άλλες Στατιστικές Παλινδρόμησης
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ Ένα υπόδειγμα ή μοντέλο είναι μια κάποιας μορφής αναπαράσταση πραγματικών αντικειμένων, καταστάσεων ή διαδικασιών. Γενικότερα είναι μια απλοποίηση.
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Γεώργιος Σιδερίδης Πανεπιστήμιο Κρήτης
Χειρισμος αντικειμενου απο δυο ανθρωπομορφα ρομποτικα δαχτυλα
ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜHΣΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΤΕΤΡΑΓΩΝΩΝ
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΙΚΡΟΒΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Αριθμητικές Μέθοδοι Βελτιστοποίησης Θεωρία & Λογισμικό Τμήμα Πληροφορικής - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Ι. Η. Λαγαρής.
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
Κ. Μόδη: Γεωστατιστική και Εφαρμογές της (Κεφάλαιο 1)
Παράλληλοι Επιστημονικοί Υπολογισμοί Τομέας Θεωρητικής Πληροφορικής Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστημίο Αθηνών.
Η μεταποιητική βιομηχανία στο Ν.Αττικής: Υποκατάσταση ή μετεγκατάσταση; Διακουλάκη Δ. 1, Μοιρασγεντής Σ. 2, Τουρκολιάς Χ. 1 1 Εργαστήριο Βιομηχανικής &
ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Σύστημα Επι-τόπου Μετρήσεων για την Επίδραση του Εδάφους Θεμελίωσης Αθανασόπουλος, Γ.Α., Πολιτικός Μηχανικός,
Προγραμματισμός πτήσης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΗΣΗ
1 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ανακάλυψη Γνώσης από Βιολογικές Αλληλουχίες Αλεξανδρίδου Αναστασία.
ΑΣΚΗΣΗ 19η Έστω οι ακόλουθες παρατηρήσεις για τις μεταβλητές Υ, Χ1 και Χ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
Ενότητα 8η: Η ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Διαγράμματα δοκού με τη μέθοδο της ομόλογης αμφιέρειστης. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΕΤΡΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟ ΘΕΩΡΙΑΣ - ΑΠΛΟ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ Δρ. Κουνετάς Η Κωνσταντίνος.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
EΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» EΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΥΠΕΥΘ Y ΝΗ ΚΑΘΗΓ H ΤΡΙΑ : ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 7 η Διάλεξη Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΡΙΖΩΝ  Ορισμός του γεωμετρικού τόπου ριζών Αποτελεί μια συγκεκριμένη καμπύλη,
6° ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΕΕΔΥΠ XANIA, IOYNΙΟΥ 2007 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΥΠΩΝ ΟΛΙΚΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΕΛΤΑ Σ’ ΕΝΑΝ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΑ Χ. ΓΙΟΒΑΝΟΥΔΗΣ.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
Σήματα και Συστήματα 11 10η διάλεξη. Σήματα και Συστήματα 12 Εισαγωγικά (1) Έστω γραμμικό σύστημα που περιγράφεται από τη σχέση: Αν η είσοδος είναι γραμμικός.
Οικονομετρία Οικονομετρία ποσοτικοποιεί τις σχέσεις μεταξύ μεταβλητών με βάση και αιτιολόγηση τη σχετική οικονομική θεωρία έχει στόχο – όχι μόνο την.
ΤΕΙ Αθήνας: Σχολή ΤΕΦ: Τμήμα Ναυπηγικής Εφαρμογές Η/Υ στην Ναυπηγική ΙΙ ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ NA0703C39 Εξάμηνο Ζ’ Διδάσκων Κωνσταντίνος Β. Κώστας Παρουσίαση.
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ Ρομποτής Δ. Νικόλαος Επιβλέπουσα : Ε. Βλαχογιάννη, Επίκουρος.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ - ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ - ΚΥΡΤΩΣΕΩΣ
ΓΡΑΜΜΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 1η Διάλεξη
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
Μέθοδος ελαχίστων τετραγώνων – Μεθοδολογία παλινδρόμησης
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Σχεδιασμός των Μεταφορών
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Υπεύθυνος καθηγητής
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΟΝΟΜΑ: ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ Α.Μ: 6157 ΕΤΟΣ: Ε΄
Σχέση μεταξύ δυο ποσοτικών μεταβλητών & Μονοπαραγοντική γραμμική εξάρτηση 2017.
Απλή γραμμική παλινδρόμηση
Μεταφορές.
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Τ. Ε. Ι. Αθήνας Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΒΙΟΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πάτρα, Μάρτιος 2010 Νέα Βάση Δεδομένων και Γραμμικές Συσχετίσεις Κύριων Παραμέτρων για τον Προκαταρκτικό Σχεδιασμό Πολιτικών Αεροχημάτων Συμπεριλαμβάνοντας τα Επίπεδα Θορύβου Ξενάκης Κ. Βούβακος Α.Μ Εργαστήριο Αεροδυναμικού Σχεδιασμού Αεροχημάτων Επιβλέπων καθηγητής: Ι. Καλλιντέρης

2 Ενότητες Παρουσίασης Στόχοι διπλωματικής εργασίας Νέα βάση δεδομένων Στατιστική ανάλυση και συσχετίσεις Κανονισμοί νόμιμων εκπομπών θορύβου Συσχετίσεις κύριων παραμέτρων για δικινητήρια αεροσκάφη Jet, Turboprop και ελικοπτέρων Light Utility Συμπεράσματα

3 Στόχοι της Διπλωματικής Εργασίας Η δημιουργία μιας νέας βάσης δεδομένων Εύρεση ισχυρών συσχετίσεων μεταξύ των σχεδιαστικών παραμέτρων Συμπερίληψη και αξιοποίηση δεδομένων θορύβου Η έκφραση των συσχετισμών σε απλές γραμμικές σχέσεις Επιτάχυνση του προκαταρκτικού σχεδιασμού αεροχημάτων

4 Νέα Βάση Δεδομένων Επιλογή «τράπεζας» δεδομένων  “Jane’s All the World’s Aircraft: Year Τρόπος επιλογής σχεδιαστικών παραμέτρων και ταξινόμηση τους  (i) Βάρη και Φορτία  (ii) Γεωμετρικά χαρακτηριστικά → Εξωτερικές διαστάσεις και επιφάνειες  (iii) Επιδόσεις και Ώση/Ισχύ μηχανών  (iv) Δεδομένα θορύβου

5 Στατιστική Ανάλυση και Συσχετίσεις Γραμμική παλινδρόμηση (y=α+βx) Συντελεστής γραμμικής συσχέτισης (r) και ιδιότητες του.  Εάν 0<r<1 ή -1<r<0 τότε υπάρχει θετική ή αρνητική συσχέτιση μεταξύ των (Υ) και (Χ)  Εάν r =1 ή r = -1 τότε υπάρχει τέλεια θετική ή αρνητική συσχέτιση μεταξύ των (Υ) και (Χ)  Εάν r =0 τότε δεν υπάρχει συσχέτιση Συντελεστής προσδιορισμού (R 2 ) 

6 Κανονισμοί Νόμιμων Εκπομπών Θορύβου Στάθμη EPNL για την μέτρηση του θορύβου Περιοχές μετρήσεως θορύβου στα αεροσκάφη  Κατά την απογείωση (TO)  Κατά την πλάγια γραμμή (SL)  Κατά την προσέγγιση (AP) Περιοχές μετρήσεως θορύβου στα ελικόπτερα  Κατά την απογείωση (TO)  Κατά την προσέγγιση (AP)  Κατά την υπερπτήση (FO)

7 Κανονισμοί Νόμιμων Εκπομπών Θορύβου Επιτρεπτά επίπεδα θορύβου σύμφωνα με τους κανονισμούς FAA

8 Δικινητήρια Αεροσκάφη Jet

9 Συσχετίσεις Βαρών Απευθείας υπολογισμός του (W TO ) από την προδιαγραφή (Pax)  W TO = - (26,838) + (738)Pax R 2 =91.8% Προσδιορισμός του (W F ) παραλείποντας τις εξισώσεις Breguet  W TO = (25,665) + (2.19)W F R 2 =93.5% Εξίσωση βαρών W TO =W PL +W E +W F

10 Συσχετίσεις Γεωμετρικών Χαρακτηριστικών  Σχεδιασμός πτέρυγας  Σχεδιασμός ατράκτου  Σχεδιασμός ουραίου τμήματος Υπολογισμός της (S W ) μέσω του (W TO ) και προσδιορισμός του (W TO / S W )  S W = (13.06) + ( )W TO R 2 =96.4%

11 Συσχετίσεις Γεωμετρικών Χαρακτηριστικών Νέα παράμετρος σχεδιασμού «όγκος» αεροσκάφους “V”=bLH  “V”= -(4661) + (0.2882)W TO R 2 =97% Γρήγορος υπολογισμός επιφανειών ουραίου τμήματος  S ELEV = (1.471) + ( )W TO R 2 =89.1%

12 Συσχετίσεις Επιδόσεως και Ώσης Μηχανών Εκτίμηση της V STALL,L μέσω της V A V A = 1.3V STALL,L  S LFL = -(1195) + (20.12)V A R 2 =91.6% Υπολογισμός της (Τ) και του λόγου (T / W TO )  Τ= (25.41) + ( ) W TO R 2 =98.5%

13 Συσχετίσεις Θορύβου Παρατηρήσεις ως προς τον εκπεμπόμενο θόρυβο:  Το αερόχημα θεωρείται ως ενιαίο μηχανικό σύστημα  Δεν λαμβάνονται υπόψη οι λειτουργικές επιδόσεις  Σφάλμα στις μετρήσεις θορύβου Πρόβλεψη «θορυβότητας» και σχεδιασμός με χαμηλά επίπεδα θορύβου  SL= (87.89) + ( )W TO R 2 =94.5%

14 Δικινητήρια Αεροσκάφη Turboprop

15 Συσχετίσεις Βαρών και Γεωμετρικών Χαρακτηριστικών Μετατροπή του (W / S W ) L από την προσγείωση στην απογείωση (W / S W ) TO  W L = - (449) + (1.006)W TO R 2 =99.8% Απευθείας υπολογισμός του (L) μέσω της προδιαγραφής (Pax)  L= (13.04) + (0.2285)Pax R 2 =93%

16 Συσχετίσεις Ισχύος Μηχανών και Θορύβου Εκτίμηση της (P) μέσω του (W TO )  P= -(220.7) + (0.2102)W TO R 2 =70% Ένδειξη «θορυβότητας» και σχεδιασμός με χαμηλά επίπεδα θορύβου  ΤΟ= (83.33) + ( )W TO R 2 =95.6%

17 Ελικόπτερα Light Utility

18 Συσχετίσεις Βαρών Υπολογισμός του (W E ) μέσω του (W TO )  W E = (24,14) + (0.533)W TO R 2 =97.1% Εκτίμηση του (V F ) από το (W TO )  V F = -(70,86) + (0.270)W TO R 2 =87.1% Εξίσωση βαρών W TO =W E +W F +W CR +W PL

19 Συσχετίσεις για τον Σχεδιασμό Κύριου Στροφείου  Σχεδιασμός κύριου στροφείου  Σχεδιασμός εξωτερικών διαστάσεων και επιφανειών  Σχεδιασμός αντισταθμιστικού στροφείου Προσδιορισμός της (D MR )  D MR = (8,859) + (0,000783)W TO R 2 =88.2%

20 Συσχετίσεις Επιφανειών και Εξωτερικών Διαστάσεων Το γινόμενο (C MR D MR ) για τον προσδιορισμό της (S MR )  C MR D MR = (0,010) + (0,037)S MR R 2 =79.7% Νέα παράμετρος σχεδιασμού όγκος ελικοπτέρου “V H ”=LHD MR  “V H ”= (230,7) + (0,093)W TO R 2 =88.7%

21 Συσχετίσεις Αντισταθμιστικού Στροφείου και ΙσχύοςΜηχανών Το γινόμενο (C TR D TR ) για τον προσδιορισμό της (S TR )  C TR D TR = -(0,2267) + (0,22)S TR R 2 =95.3% Εκτίμηση της (P) μέσω του (W TO )  P= -(305,7) + (0,3913)W TO R 2 =87.3%

22 Συσχετίσεις Θορύβου Πρόβλεψη «θορυβότητας»  FO= -(80,35) + ( )W TO R 2 =84.7% Σχεδιασμός με χαμηλά επίπεδα θορύβου  FO= (83.33) + ( )C MR D MR R 2 =80.4%

23 Συμπεράσματα Η νέα βάση δεδομένων μπορεί να αξιοποιηθεί στον προκαταρκτικό σχεδιασμό πολιτικών αεροχημάτων Ταχεία εύρεση κύριων σχεδιαστικών παραμέτρων μέσω απλών γραμμικών σχέσεων με υψηλό συντελεστή προσδιορισμού R 2. H νέα παράμετρος «όγκος» αεροσκάφους “V” ή ελικοπτέρου “V H ” συσχετίζεται με κύριες παραμέτρους. Οι συσχετίσεις θορύβου προειδοποιούν από πολύ νωρίς για την «θορυβότητα» του αεροχήματος και παρέχουν την δυνατότητα σχεδιασμού με χαμηλά επίπεδα θορύβου.