 Ο κινηματογράφος ή αλλιώς σινεμά αποτελεί σήμερα την αποκαλούμενη και έβδομη τέχνη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
Advertisements

Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Η ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ…ΣΗΜΕΡΑ! ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Η ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Γ’ Κ.Π.Σ Ε.Π«ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ» ΜΕΤΡΟ:4.3, ΔΡΑΣH:4.3.2, ΠΑΒΕΤ – ΝΕ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ:
Ο ΓΑΤΟΣ ΣΙΑΜ & ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ
Πώς θα ζήσω με το Διαδίκτυο στην εποχή των παρακολουθήσεων και των ανοιχτών δεδομένων; Μιχάλης Βαφόπουλος,
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Β’ Τετράμηνο Κινηματογράφος
Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών - Δίκτυα Ύδρευσης
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Ομάδα Β΄ Βοζίκης Χρίστος Γαϊτάνας Παναγιώτης Γεωργοπούλου Βαρβάρα
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής, χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
ΑΓΡΟΤΕΧΝΙΚΗ A.E AGROLINE A.Β.Ε.E AGROPARTS A.E
Ο κινηματογράφος  έβδομη τέχνη
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
ΜΑΡΙΑ ΜΕΜΕΖΑ ΧΑΡΑ ΜΑΥΡΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΥΡΙΚΟΥ Γ2
Το Χιπ- Χοπ δεν είναι ένας είδος μουσικής ή ένα είδος χορού, αλλά μία κουλτούρα που αποτελείται από 4 στοιχεία: 1) Ο στίχος 2)O χορός - γνωστός ως Μπρέικ.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
The Godfathers Οι ταινίες που αγαπάμε….Οι ταινίες που αγαπάμε….
Φωτογραμμετρικά όργανα Θα ήταν επιθυμητή η εκμετάλλευση της δυνατότητας της στερεοσκοπικής αντίληψης, ώστε να μπορούμε να προσδιορίζουμε συνεχώς σημεία.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Τα κύρια συστατικά του κινηματογράφου, ο οποίος αποτελεί ένα οπτικοακουστικό θέαμα, είναι: ο λόγος, η εικόνα, ο ήχος/μουσική. Αυτά τα συστατικά αλληλεπιδρούν.
! Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ!☺☻.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Τα πράγματα στη μόδα... εξελίσσονται: Εν αρχή ην.... κάτι φυλλαράκια.
Η ιστορία και η εξέλιξη της
ΨΗΦΙΑΚΗ & ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ Λουκία Σάββα.
ΡΟΗ Ι: ΒΪΟΙΑΤΡΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
Photography Εισαγωγή στην Φωτογραφία
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Πληροφοριακά συστήματα συντήρησης εξοπλισμού
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Οι Ρακέτες Joy ιδρύθηκαν τον Μάιο του 2012 με σκοπό την κατασκευή ρακέτας παραλίας. Οι ρακέτες μας είναι κατασκευασμένες αποκλειστικά από εμάς στις ιδιόκτητες.
FIELD MAP ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΧΩΡΑΦΙΟΥ ANDROID
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 1ο Μέρος
ΔΕΔΟΜΕΝΑ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Μαρίελλα Αναστασιάδου
ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΛΥΒΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ.
Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ & Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ & Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Ρωμανός Πετρίδης Κινηματογραφικός Όμιλος Υπεύθυνη καθηγήτρια:
«Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσίασης και προβολής Προγραμμάτων Πολιτιστικών Θεμάτων» Φώτης Θυμωδέας ΠΕ-19.
Τεχνικές κινηματογράφου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
19ος αιώνας.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Φοιτητής: Γκούλης Ευάγγελος ΑΕΜ: 3342
ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΟΠΤΙΚΗΣ ΑΝΕΣΗΣ
ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Ο κινηματογράφος ή αλλιώς σινεμά αποτελεί σήμερα την αποκαλούμενη και έβδομη τέχνη.

 Αρχικά εμφανίστηκε περισσότερο ως μια νέα τεχνική καταγραφής της κίνησης και οπτικοποίησής της, όπως δηλώνει και ο ίδιος ο όρος.

 H πρώτη απόπειρα για 3D στον κινηματογράφο έγινε προ δεκαετιών με περίπλοκα συστήματα τριπλών κινηματογραφικών μηχανών φιλμ. Το κόστος μιας τέτοιας εγκατάστασης ήταν απαγορευτικό.

 Έτσι στην αναλογική εποχή το 3D στον κινηματογράφο δεν λειτούργησε. Με την έλευση όμως της ψηφιακής προβολής η κατάσταση άλλαξε ριζικά.

 Οι ψηφιακοί κινηματογραφικοί προβολείς έχουν μηδενικά προβλήματα. Στο σύγχρονο 3D κινηματογράφο, το φιλμ δεν έχει καμιά θέση. Τα πάντα από τη λήψη και την επεξεργασία, μέχρι την προβολή, έχουν την ανάγκη του ψηφιακού μοντέλου.

 Μετά την εποχή του 3D, έρχεται η εποχή του 4D κινηματογράφου εταιρεία CJ 4DPlex, αφού δοκίμασε την τεχνική στους κινηματογράφους της Κορέας επεκτείνεται και στο Χόλιγουντ. Η καινοτομία έγκειται στην προσθήκη μιας διάστασης στην κινηματογραφική εμπειρία.

 Οι ταινίες 4D περιλαμβάνου ν εφέ με δονήσεις και παλμούς στα καθίσματα, εξομοιωτές ανέμου και μυρωδιών καθώς και διάφορες αλλαγές στο περιβάλλον της αίθουσας.

 Ο κινηματογράφος εξελίσσεται συνεχώς Η μαγεία της στερεοσκοπικής προβολής περνά από το κινηματογράφο στους θεατές φέρνοντας επιτέλους νέα διάσταση στις κινηματογραφικές απολαύσεις.

ΔΙΚΤΥΟΓΡΑΦΙΑ oomla15/media/Cinema2012_13.pdf