Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΣΠΑ: Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς Υλοποιεί μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», διάφορες πράξεις. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Advertisements

Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ Α.Τ.ΡΟΥΤΟΥΛΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ Α.Τ.ΡΟΥΤΟΥΛΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΣΚΛΗΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΔ 1η :ΜΑΘΗΜΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
H Πτυχιακή Εργασία στην ΑΣΠΑΙΤΕ
Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών
Ιωάννα Κομνηνού ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. Αναζητώντας την αλήθεια στη ζωή μας.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η προβολή οπτικοακουστικού υλικού στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας.
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
Διδακτική Πληροφορικής
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
Σχήμα βαθμολόγησης Εβδομαδιαία Τεστ2 μονάδες έως την 1 η Πρόοδο 1 μονάδα η βαθμολόγηση των τεστ (0,5 μονάδες η βάση) 1 μονάδα αν δοθούν όλα έγκαιρα (0,5.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.
Διδάσκων: Αριστοτέλης Παπαδόπουλος Ημερομηνία διδασκαλίας: 22/4/2016 Σχολικό έτος: Μάθημα: Πολιτική Παιδεία Τάξη: Α’ Λυκείου Τίτλος μαθήματος:7.8.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Διαχείριση διδακτικού χρόνου
Σύνδεση στην πλατφόρμα
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε΄ΤΑΞΗΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ του ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σχήμα βαθμολόγησης Εβδομαδιαία Τεστ 2 μονάδες
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΚΑΒΑΛΙΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΟΣ
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
Ενότητα Α5.2.2 ( Διαχείριση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Σχήμα βαθμολόγησης Εβδομαδιαία Τεστ 2 μονάδες
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε ΓΕ.Τ.Π.ΜΑ/Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ) ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ Ονοματεπώνυμο Σπουδαστή : ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΒΑΛΙΕΡΟΣ Τμήμα : ( 6 ) Είδος Διδασκαλίας : ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ημερομηνία : 19 / 11 / 2004 Ονοματεπώνυμο Επόπτη :

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Μάθημα ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε ΓΕ.Τ.Π.ΜΑ/Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ) ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Μάθημα ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Τίτλος Ενότητας : ΜΑΝΔΑΛΩΤΗΣ ΜΕ ΠΥΛΗ NAND Τάξη : Α΄- 1ος Κύκλος ΤΕΕ ΟΑΕΔ ΛΑΜΙΑΣ

ΚΑΒΑΛΙΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΟΣ Στο τέλος αυτής της ενότητας, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση να : ΚΑΒΑΛΙΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧ/ΚΟΣ 9/20/2018

S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 1 1 S S S A A A A’ A’ A’ R R R 1 1 1 S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 1 1 0 0 1 1 0 1 0 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 0 1 1 1 0 1 0 1 1 1 1 0 1 0

S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 1 1 1 S S S A A A A’ A’ A’ R R R 1 1 S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 1 1 0 0 1 1 0 1 0 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 0 1 1 1 0 1 0 1 1 1 1 0 1 0

S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 1 1 S S S A A A A’ A’ A’ R R R 1 1 1 1 1 S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 1 1 0 0 1 1 0 1 0 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 0 1 1 1 0 1 0 1 1 1 1 0 1 0

S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 1 1 1 S S S A A A A’ A’ A’ R R R 1 1 1 S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 1 1 0 0 1 1 0 1 0 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 0 1 1 1 0 1 0 1 1 1 1 0 1 0

S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 S S S A A A A’ A’ A’ R R R 1 1 1 S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 1 1 0 0 1 1 0 1 0 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 0 1 1 1 0 1 0 1 1 1 1 0 1 0

S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 S S S A A A A’ A’ A’ R R R 1 1 S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 1 1 0 0 1 1 0 1 0 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 0 1 1 1 0 1 0 1 1 1 1 0 1 0

S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 S S S A A A A’ A’ A’ R R R 1 1 1 1 1 1 S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 1 1 0 0 1 1 0 1 0 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 0 1 1 1 0 1 0 1 1 1 1 0 1 0

S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 1 1 1 S R Προηγούμενη A Προηγούμενη A’ Νέα Α Νέα Α’ 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 1 1 0 0 1 1 0 1 0 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 0 1 1 1 0 1 0 1 1 1 1 0 1 0