Ηλεκτρονικά τσιγάρα (2 από 2)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Chapter 2: Personal pronouns Verb to be Stephania Savva
Advertisements

Who lives in such a house? Hey!!! Ποιος ζει σε τέτοιο σπίτι; ε!!!
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Γειά σας.
THE BEST OF THIS YEAR VOTED THE BEST OF THIS YEAR ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
MARIE CURIE  Project about Project  Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας  Team 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration:
Lesson 6c: Around the City I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
Time Management Matrix Assignment Submitted By Safwan Zubair October 21, 2013 BUS Contemporary Business Practice Professor Nankin.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Lesson 1a: Basic words, common objects JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Class X: Athematic verbs II
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Κωνσταντίνος Ροδίτης1,2, Ευαγγελία Σαμαρά2,3, Κωνσταντίνος Λούης2,4
Με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε. Κ. Τ.)
Ηλεκτρονικά τσιγάρα (1 από 2)
Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science
Ενημέρωση για eTwinning
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
aka Mathematical Models and Applications
GLY 326 Structural Geology
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Find: ρc [in] from load γT=106 [lb/ft3] γT=112 [lb/ft3]
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
Deriving the equations of
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Class X: Athematic verbs II © Dr. Esa Autero
Kanaka Creek School Teams Session January 30, 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλεκτρονικά τσιγάρα (2 από 2) Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science Ηλεκτρονικά τσιγάρα (2 από 2)

Θα υποστήριζες μια ευρωπαϊκή απαγόρευση του ατμίσματος σε δημόσιους εσωτερικούς χώρους; Remind students of the dilemma question from the last lesson, as well as the results of the class decision about the question ‘Can nicotine from vaping get to people nearby?’ (to which the answer should be ‘yes.’) 2 Εμπλοκή Κριτική Απόφαση

Η απαγόρευση του ατμίσματος σε δημόσιους εσωτερικούς χώρους έχει κινδύνους και οφέλη. Οι άνθρωποι θα ατμίζουν περισσότερο στο σπίτι. Τα παιδιά θα εκτίθενται σε περισσότερη νικοτίνη. Κανένας δεν πρέπει να εκτίθεται σε νικοτίνη στη δουλειά του. Λιγότεροι άνθρωποι θα παθαίνουν καρδιακά επεισόδια. Αν οι άνθρωποι πρέπει να πάνε έξω για να ατμίσουν, τότε θα ξαναστραφούν στο τσιγάρο. Περισσότεροι άνθρωποι θα παθαίνουν καρκίνο των πνευμόνων. Remind students that the EU is considering a ban on indoor vaping in public places, and allow students to read some of the risks and benefits given on this slide. 3 Εμπλοκή Κριτική Σκέψεις

Είναι δύσκολο να αξιολογήσεις τους κινδύνους και τα οφέλη. Χρειάζεται να ποσοτικοποιήσουμε τους κινδύνους και τα οφέλη και να τα ζυγίσουμε. κίνδυνος Point out that it is difficult to make sense of risks and benefits, and that we need to quantify them and then weigh them up in order to make a decision. όφελος κίνδυνος κίνδυνος όφελος κίνδυνος Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

Πως θα λάβεις μια απόφαση; Μάθημα 1 Υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία ότι η νικοτίνη από το άτμισμα μπορεί να επηρεάσει αυτούς που βρίσκονται κοντά; Μάθημα 2 Τα οφέλη από την απαγόρευση του ατμίσματος σε εσωτερικούς χώρους αξίζουν τους κινδύνους; This slide reminds students that they used scientific evidence in lesson 1 to answer the question in blue, and informs them that they will judge risks in lesson 2 in order to make a decision about the dilemma question. Εμπλοκή Κριτική Σκέψεις

Σε αυτό το μάθημα θα: Σωματίδια Μάθημα 1 Σχεδίασε πριν και μετά διαγράμματα των σωματιδίων για να εξηγήσεις τις παρατηρήσεις. Ζύγισε τους κινδύνους και τα οφέλη για να λάβεις μια απόφαση. Σωματίδια Μάθημα 2 Αξιολόγηση κινδύνων Μεγάλη ιδέα Δουλεύοντας επιστημονικά

SS1 Τώρα παίζουμε το WhizzQuiz για να μάθουμε πως ποσοτικοποιούμε τους κινδύνους και τα οφέλη και πως τα ζυγίζουμε. Μετά από κάθε γύρο, γράψε τη βαθμολογία σου και τι έμαθες σχετικά με τους κινδύνους στο ΦΕ1. This introduces a quiz-style game in which students learn how to quantify risks and weigh them up. Students need copies of SS1 on which to record their learning after each round. WhizzQuiz Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

WhizzQuiz 1ος γύρος Ποιο μεταφορικό μέσο έχει τον μικρότερο κίνδυνο θανάτου; Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

WhizzQuiz 1ος γύρος απαντήσεις Μεταφορικό μέσο Πιθανότητα θανάτου ανά 10 δισεκατομμύρια km που ταξιδεύει Η βαθμολογία σου αεροπλάνο 25 4 ποδήλατο 365 2 αυτοκίνητο 24 4 μοτοσυκλέτα 998 0 τρένο 2 5 Για να συγκρίνεις τους κινδύνους χρειάζεσαι αριθμούς και μονάδες μέτρησης. Make the point that you can quantify risks by looking at how frequently death occurs in a large population over a given time or distance. 9 Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

WhizzQuiz 2ος γύρος Ποιος έχει τον μικρότερο κίνδυνο θανάτου; Ένας αλεξιπτωτιστής Ποιος έχει τον μικρότερο κίνδυνο θανάτου; Ένας μαραθωνοδρόμος Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

Οι οικείες καταστάσεις μοιάζουν πιο ακίνδυνες από τις μη οικείες. WhizzQuiz 2ος γύρος απαντήσεις Πως νιώθεις όταν ο κίνδυνος δεν είναι ο ίδιος όπως στην πραγματική ζωή. Δραστηριότητα Πιθανότητα θανάτου ανά γεγονός 5 βαθμοί αν πεις ότι ο κίνδυνος είναι ο ίδιος. Πτώση με αλεξίπτωτο 8 κάθε εκατομμύριο Αν όχι, 0 βαθμοί. Μαραθώνιος 8 κάθε εκατομμύριο Make the point that how you feel about a risk – the perceived risk – might be different from the real risk. Since students are familiar with running they are likely to say that the parachute jump is more risky. In fact, out of every million marathon runners, 8 people die, and out of every million parachute jumps 8 people die. Οι οικείες καταστάσεις μοιάζουν πιο ακίνδυνες από τις μη οικείες. Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

WhizzQuiz 3ος γύρος Πότε ένα άτομο κινδυνεύει λιγότερο με θάνατο; Από μια πτώση Σε μια πυρκαγιά Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

Τα ΜΜΕ επηρεάζουν το πόσο επικίνδυνο νομίζεις ότι είναι κάτι. WhizzQuiz 3ος γύρος απαντήσεις Και πάλι, το πόσο επικίνδυνο νομίζεις ότι είναι κάτι μπορεί να διαφέρει από την πραγματικότητα. Δραστηριότητα Αριθμός θανάτων στο Η.Β το 2009 Βαθμολογία φωτιές 279 5 πτώσεις 3593 0 Τα ΜΜΕ επηρεάζουν το πόσο επικίνδυνο νομίζεις ότι είναι κάτι. Φωτιά σκότωσε μητέρα και τα δύο δίδυμα 4χρονα παιδιά της Again, the real risk is often different from the perceived risk. In this case, media reporting is likely to encourage people to think that they are more likely to die in a house fire than from a fall. Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

WhizzQuiz 4ος γύρος Στις συνέπειες του να λαμβάνεις ρίσκο είναι και ο θάνατος… ... αλλά υπάρχουν και άλλες συνέπειες. Επιλέξτε ένα λογικό τετράγωνο στο πλέγμα για κάθε δραστηριότητα Ζ H Θ Δ E ΣΤ A B Γ Δραστηριότητα 1 Πτώση από ποδήλατο σε μια ήσυχη διαδρομή ποδηλάτου. Δραστηριότητα 2 Πτώση από ποδήλατο σε ένα λασπωμένο μονοπάτι καθώς κατεβαίνεις το βουνό. Σοβαρότητα των συνεπειών αν συμβεί αυτό This slide guides students in thinking about both the seriousness and likelihood of risks. Δραστηριότητα 3 Πτώση από ποδήλατο σε ένα πολυσύχναστο δρόμο με πολλά φορτηγά. Αύξηση της πιθανότητας να συμβεί (πιθανότητα κινδύνου) 14 Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

WhizzQuiz 4ος γύρος απαντήσεις 1 βαθμός για κάθε λογική τοποθέτηση στο πλέγμα. Μικρή πιθανότητα, μικρή σοβαρότητα. A Υψηλή πιθανότητα, μέτρια σοβαρότητα. ΣΤ Μεσαία πιθανότητα, μεγάλη σοβαρότητα H Make the point that both the likelihood and seriousness of a risk are important in judging risks. Μπορείς να υπολογίσεις το βαθμό κινδύνου συνδυάζοντας της πιθανότητα με την σοβαρότητα. 15 Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

WhizzQuiz 5ος γύρος Γιατί οι άνθρωποι ρισκάρουν να κάνουν ποδηλασία; Κάθε χρόνο, περίπου 100 ποδηλατιστές πεθαίνουν σε συγκρούσεις στο Η.Β. Γιατί οι άνθρωποι ρισκάρουν να κάνουν ποδηλασία; Σκέψου πέντε λόγους. 16 Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

WhizzQuiz 5ος γύρος απαντήσεις Για να χαλαρώσεις στο τέλος της ημέρας. 1 βαθμός για κάθε λογικό λόγο, με μέγιστο το 5. Για να χαλαρώσεις στο τέλος της ημέρας. Για να νιώσεις την αδρεναλίνη. Για να είσαι σε φόρμα. Για να πας στο σχολείο. Point out that people do risky activities because of the benefits of the activities. Of course there are many reasons for choosing to cycle in addition to those listed here. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να κάνει κάποιος δραστηριότητες με ρίσκο. Αυτοί είναι τα πλεονεκτήματα. Το κάνουν και οι φίλοι μου. Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

Και τώρα, αντίο από το WhizzQuiz! Περισσότερα στον 5ο γύρο Μπορείς να εκτιμήσεις το μέγεθος των οφελών συγκρίνοντάς την πιθανότητα με το πόσο καλά είναι. Μετά ζύγισε τους κινδύνους και τα οφέλη. Και τώρα, αντίο από το WhizzQuiz! Point out that for benefits, as for risks, you can estimate the size of a benefit by combining its likelihood with how good it is. Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

Πίσω στο μεγάλο ερώτημα... ΦΕ2 και 3 Πίσω στο μεγάλο ερώτημα... Θα υποστήριζες μια Ευρωπαϊκή απαγόρευση του ατμίσματος σε εσωτερικούς δημόσιους χώρους; 1 Αποφάσισε κατά πόσο κάθε κάρτα περιγράφει κίνδυνο, όφελος ή κανένα από τα δύο. 2 Εκτίμησε τη σοβαρότητα κάθε κινδύνου και οφέλους (βαθμοί 1, 2 και 3). 3 Εκτίμησε την πιθανότητα να συμβεί κάποιος από τους κινδύνους ή τα οφέλη (βαθμοί 1, 2 και 3). 4 Πολλαπλασίασε την πιθανότητα με τη σοβαρότητα για να αποφασίσεις πόσο μεγάλος είναι ο κίνδυνος ή το όφελος. 5 Γράψε τους βαθμούς για τους κινδύνους και τα οφέλη. 6 Σύγκρινε τα σύνολα και αποφάσισε. Students follow the instructions here to estimate the size of the risks and benefits of a ban on indoor vaping in public places. They need cards cut from SS2 and the grid on SS3. There is no ‘correct score’ for each benefit and risk on SS2. Students need to make judgements and choose reasonable scores for each one. The table at the bottom of SS3 is for students to work out the total scores for risks and benefits in order to be able to compare them. Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

ΦΕ2 Υποστηρίζω / Δεν υποστηρίζω την απαγόρευση. Θα υποστήριζες μια Ευρωπαϊκή απαγόρευση του ατμίσματος σε εσωτερικούς δημόσιους χώρους; Τα πλεονεκτήματα της απαγόρευσης είναι Οι κίνδυνοι της απαγόρευσης είναι Τελικά, πιστεύω ότι οι κίνδυνοι/οφέλη υπερέχουν των κινδύνων/οφελών επειδή Student groups then vote with their feet by deciding where to stand along a continuum, in which one end of the room represents ‘strongly agree with a ban’ and the other end represents ‘strongly disagree with a ban.’ Do not allow students to stand in the middle. With the students standing in position, lead a discussion. We recommend getting students to present and justify their viewpoints by following this structure: State your opinion Present your evidence (science, judging risk) Explain your reasoning (how the evidence supports your opinion) Students then write their own responses to this task. Finish with another show of hands - has anyone changed their opinion since the beginning of lesson 1 or lesson 2? If so, what has made them think differently? 20 Εμπλοκή Παιχνίδι Απόφαση

Ηλεκτρονικά τσιγάρα Φύλλα εργασίας Αριθμός φύλλου Τίτλος Σημειώσεις ΦΕ1 Κίνδυνος WhizzQuiz Αναλώσιμα, ένα για κάθε μαθητή ΦΕ2 Κίνδυνοι και οφέλη μιας απαγόρευσης του ατμίσματος σε εσωτερικούς δημόσιους χώρους Επαναχρησιμοποιείται, κόψτε σε κάρτες ένα σετ για κάθε ομάδα ΦΕ3 Ζυγίστε τους κινδύνους και τα οφέλη Αναλώσιμα, ένα σετ για κάθε ομάδα

Τι έμαθα για τον κίνδυνο WhizzQuiz ΦΕ1 Κίνδυνος Γύρος Βαθμο-λογία Τι έμαθα για τον κίνδυνο 1 2 3 4 5 Φύλλα εργασίας

ΦΕ2 Κίνδυνοι και οφέλη από την απαγόρευση του ατμίσματος σε δημόσιους εσωτερικούς χώρους A B Γ Δ E ΣΤ Οι άνθρωποι θα ατμίζουν περισσότερο στο σπίτι. Τα παιδιά θα εκτίθενται σε περισσότερη νικοτίνη. Αν οι άνθρωποι πρέπει να πάνε έξω για να ατμίσουν, τότε θα ξαναστραφούν στο τσιγάρο. Περισσότεροι άνθρωποι θα παθαίνουν καρκίνο των πνευμόνων. Καθώς η νικοτίνη καταστρέφει τον εγκέφαλο των εμβρύων, λιγότερα έμβρυα θα γεννιούνται με εγκεφαλική βλάβη. Ο καρκίνος των πνευμόνων συνδέεται με το κάπνισμα σύμφωνα με NHS. Η καταστροφή του εγκεφάλου αναφέρεται στο περιοδικό Nature. Μια απαγόρευση θα κάνει τους ανθρώπους να σκεφτούν πως το οι κίνδυνοι του ατμίσματος και του καπνίσματος είναι οι ίδιοι. Έτσι, οι καπνιστές επιθυμούν λιγότερο να κόψουν το τσιγάρο και να το αντικαταστήσουν με το ηλεκτρονικό τσιγάρο.. Η νικοτίνη που εκπνέουν παραμένει στις επιφάνειες για πολλούς μήνες. Άλλοι άνθρωποι μπορεί να απορροφήσουν αυτή τη νικοτίνη μέσω του δέρματός τους. Η συγκέντρωση νικοτίνης στο αίμα των παθητικών ατμιστών και των παθητικών καπνιστών είναι η ίδια. Σύνδεσμος κατασκευαστών ηλεκτρονικών τσιγάρων Priscilla Callahan-Lyon στο περιοδικό British Medical Journal Αναφέρθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας Φύλλα εργασίας

Συνολική βαθμολογία για κίνδυνους και οφέλη ΦΕ3 Ζυγίζοντας τους κίνδυνους και τα οφέλη Δήλωση A Κίνδυνος ή όφελος; Σοβαρότητα του κινδύνου/ μέγεθος του οφέλους 1 2 3 Πιθανότητα να συμβεί Κίνδυνος x Όφελος Δήλωση B Κίνδυνος ή όφελος; Σοβαρότητα του κινδύνου/ μέγεθος του οφέλους 1 2 3 Πιθανότητα να συμβεί Κίνδυνος x Όφελος Δήλωση Γ Κίνδυνος ή όφελος; Σοβαρότητα του κινδύνου/ μέγεθος του οφέλους 1 2 3 Πιθανότητα να συμβεί Κίνδυνος x Όφελος Δήλωση Δ Κίνδυνος ή όφελος; Σοβαρότητα του κινδύνου/ μέγεθος του οφέλους 1 2 3 Πιθανότητα να συμβεί Κίνδυνος x Όφελος Δήλωση E Κίνδυνος ή όφελος; Σοβαρότητα του κινδύνου/ μέγεθος του οφέλους 1 2 3 Πιθανότητα να συμβεί Κίνδυνος x Όφελος Δήλωση ΣΤ Κίνδυνος ή όφελος; Σοβαρότητα του κινδύνου/ μέγεθος του οφέλους 1 2 3 Πιθανότητα να συμβεί Κίνδυνος x Όφελος Συνολική βαθμολογία για κίνδυνους και οφέλη Βαθμοί για κίνδυνους Συνολικοί βαθμοί για κινδύνους= Βαθμοί για οφέλη Συνολικοί βαθμοί για οφέλη= Φύλλα εργασίας

Οι μαθητές συζητάνε και σκέφτονται

Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science TRACES