Περιεχόμενα Σιδηροδρομικά Οχήματα Συντήρησης Ηλεκτροκίνησης και Υποδομής Συστήματα ελέγχου και καταγραφής γεωμετρικών στοιχείων γραμμής επαφής Σταθερό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
§ 40. Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік
Advertisements

ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 9 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Γ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γραμμή.
H NEA ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ Το γεωργικό μηχάνημα του χθες και του σήμερα Εισηγητής : Λεωνίδας Βεντουράκης Γεωπόνος Γεωργικής Μηχανικής Εμπορικός.
ΤΕ.ΤΡΟ. ΑΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.  Ψυχρομετρία είναι η διαδικασία του ποσοτικού προσδιορισμού θερμοδυναμικών ιδιοτήτων του αέρα και χρήσης αυτών των ιδιοτήτων.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΣΕΥΠ ΤΜΗΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ιωάννα Λεονταρίδου Επίκουρη Καθηγήτρια Υπεύθυνη Τομέα Αισθητικής-Κοσμητολογίας.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
Θα μετρήσουμε έμμεσα το συντελεστή θερμικής γραμμικής διαστολής α του υλικού ενός σώματος, που έχει τη μορφή ράβδου (σωλήνα), θερμαίνοντας το. Η μέτρηση.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΜΑΛΑΜΑΚΗΣ Α. Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
Φυσική Α Γυμνασίου Ευαγγελία Αγγελίδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04 – Δ ΔΔΕ Αθήνας.
Στην άσκηση αυτή μετρούμε την πυκνότητα ρ του υλικού από το οποίο είναι φτιαγμένος ένας κύλινδρος. Η μέτρηση της πυκνότητας ρ θα γίνει με τη βοήθεια της.
Ηλεκτροτεχνικές Εφαρμογές Ενότητα 6: Ηλεκτρικοί Θερμοσυσσωρευτές Γεώργιος Χ. Ιωαννίδης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
για τη συμμετοχή στην Έκθεση InnoTrans 2016
Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΚΟΥΤΑΣ.
Μυριούνη Ελένη-Νέλλη Κακοσίμου Ευαγγελία
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Πρώτος προγόμφιος κάτω γνάθου 1/2
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
Data Warehouse – Data Mining
ΣΥΜΒΟΛΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΛΑΣΗ ΦΩΤΟΣ LASER ΜΕΣΩ ΔΙΑΦΑΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΑΘΕΡΑΣ ΛΕΠΤΟΥ ΠΛΕΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΚΤΙΝΑΣ ΜΙΚΡΩΝ ΚΟΚΚΩΝ.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟΝ Η/Υ
Λογικός Σχεδιασμός Σχεσιακών Σχημάτων
Επιφάνεια του δέρματος 1/2
Παραγωγη ηλεκτρικησ ενεργειασ στα Υδροηλεκτρικα εργοστασια
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συνταγεσ δρυμου ΜΥ.ΛΕ., ΜΥ.ΛΕ. που γυρίζεις…!
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΜΕΤΣΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ 1.
Πίνακας Ουσιαστικότητας
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Πως σχεδιάζουμε δυνάμεις
Ενότητα 7: Ανάπτυξη Αντίληψης
Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ (ΓΕΔΣΑΠ)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
CombiSet CS 1212 Ι Προϊοντικά χαρακτηριστικά
Διαφορές μάζας - βάρους
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
Στόχοι-Σκοποί: Ευαισθητοποίηση των μαθητών στις ήπιες μορφές ενέργειας
ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η Υγεία των Ματιών Ενημέρωση και Πρόληψη
Πρέπει να πληρούνται συγχρόνως 3 συνθήκες
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΦΑΣΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
Το φως Περιεχόμενα Ενότητας Ιδιότητες του φωτός Ανάκλαση 3) Διάθλαση.
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΜΟΛΥΝΣΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2014.
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
Φυσικοί Παράγοντες.
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
TA ΦΩΝΗΕΝΤΑ ΤΗΣ ΚΝΕ Χαρακτηριστικά φωνηέντων:
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ - ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ – ΧΩΡΟΙ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΗ ΚΟΙΝΟΥ - ΡΑΜΠΕΣ
Диффуз токсик букок 710-ГУРУХ ТАЛАБАСИ КАРИМОВА МУНИСА.
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
ΟΝΤΑΡΙΟ ECO-SCHOOLS Εικόνες που εμπνέουν ….
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Net neutrality στο διαδίκτυο/ Κανονισμόσ ΕΕΤΤ Ανοικτού διαδικτύου(Εξειδίκευση θεμάτων Καν.(ΕΕ) 2015/2120) ΠΜΣ Ανταγωνισμού και Άυλων Αγαθών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

INNOTRANS 2016, Berlin 20-23 Sept.

Περιεχόμενα Σιδηροδρομικά Οχήματα Συντήρησης Ηλεκτροκίνησης και Υποδομής Συστήματα ελέγχου και καταγραφής γεωμετρικών στοιχείων γραμμής επαφής Σταθερό σύστημα ελέγχου διερχόμενων παντογράφων Pantobot Συσκευές τάνυσης / Εξοπλισμός γραμμής επαφής Αυτόματο σύστημα επιτήρησης ΑΣΙΔ Εξοπλισμός ασφάλειας εργασίας Τροχαίο Υλικό

INNOTRANS 2016, Berlin 20-23 Sept. Δανιάς Γιώργος Ευαγγελάτος Κών/νος Κόνδυλας Νίκος Στεφανίδης Χαράλαμπος

Δραιζίνα συντήρησης ηλεκτροκίνησης Tesmec OCPC501 σιδηροδρομικό όχημα πολλαπλών χρήσεων, φέρον ανυψωτική εξέδρα, γερανό και ειδικά εργαλεία, κατάλληλο για εργασίες συντήρησης εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης από το προσωπικό, για ανάταξη γραμμής επαφής, για εγκατάσταση νέας γραμμής επαφής, Κατασκευάζεται και σε έκδοση με 2 καμπίνες μηχανοδήγησης.

Δραιζίνα συντήρησης ηλεκτροκίνησης GEISMAR VMT 990 CGR σιδηροδρομικό όχημα, φέρον ανυψωτική εξέδρα και γερανό ειδικά, για την συντήρηση ηλεκτροκίνησης

Όχημα τύπου UNIMOG για συντήρηση ηλεκτροκίνησης GEISMAR σειράς V2R διαθέτει περιστρεφόμενη πλατφόρμα ανύψωσης και γερανό, δυνατότητα μεταφοράς εργαλείων συνεργείου επιτυγχάνεται ανύψωση μέχρι 13μ και πλευρική επέκταση μέχρι 6μ μέγιστη σιδηροδρομική ταχύτητα 50 χλμ/ώρα Γκάμα οχημάτων από 12Τn έως 26Τn

Όχημα επιθεώρησης σηράγγων Plasser & Theurer ειδικό σύνθετο σιδηροδρομικό όχημα επιθεώρησης σηράγγων. σχεδιασμένο για τις ανάγκες του Διαχειριστή Υποδομής (DB) του γερμανικού σιδηροδρομικού δικτύου. Διαθέτει χώρους/γραφείο για το επιβαίνον προσωπικό και χώρους αποθήκευσης εργαλείων και υλικών Διαθέτει δύο γερανούς (1 με καμπίνα) Μέγιστη ταχύτητα 140 χλμ/ώρα) εκτελεί πλήθος καταγραφών εργασιών και ελέγχων καθ’ όλο το περιτύπωμα της σιδηροδρομικής σήραγγας (κατάλληλο για περιτυπώματα UIC 505-1 G1 και EBO G-2)

Δραιζίνα συντήρησης εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης – Ferrovias Astur s.a.

Σύστημα ελέγχου γεωμετρικών στοιχείων εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης Meiden Catenary 3D-eye 1/2 τοποθετείται στην οροφή της μηχανής και με προηγμένο σύστημα καμερών καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τα δεδομένα και τις παραμέτρους του αγωγού επαφής ηλεκτροκίνησης, την φθορά και πιθανές μετατοπίσεις της θέσης του αγωγού επαφής (stagger) Κατάλληλο για Εργασίες όλες τις ώρες (ημέρα και νύχτα) Μετρά ύψος και κλίση αγωγού επαφής. Μετρά την δύναμη επαφής και εντοπίζει σημεία φθοράς του αγωγού.

Σύστημα ελέγχου γεωμετρικών στοιχείων εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης Meiden Catenary 3D-eye 2/2 Εκτελεί οπτικό έλεγχο παντογράφου και συγκρίνει την κατάσταση του με τις εικόνες προηγούμενων καταγραφών ελέγχου. Έλεγχος θέσης βραχιόνων αγωγού επαφής (horns). Έλεγχο αποστάσεων στύλων ηλεκτροκίνησης Μέτρηση γεωμετρίας και διαφοράς ύψους κύριας γραμμής και παρακαμπτηρίων γραμμών. Πρακτική και ευρεία διάθεση των καταγεγραμμένων στοιχείων (data) για αξιολόγηση από τα τμήματα συντήρησης της ηλεκτροκίνησης, για τον προγραμματισμό της αναγκαίας συντήρησης και τον εντοπισμό και επισκευή σημείων φθοράς του δικτύου.

Όχημα συντήρησης εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης Ρlatformbasket RR 14 EVO-2 μικρό αυτοκινούμενο (αλλά και με δυνατότητα ρυμούλκησης από σιδηροδρομική μηχανή) υβριδικό όχημα (οδικού δρόμου / σιδηροτροχιάς) διαθέτει ευέλικτο σύστημα με καλάθι ανύψωσης 4 Τn και σπαστό βραχίονα για τη πρόσβαση του προσωπικού στις εργασίες συντήρησης της ηλεκτροκίνησης. οικονομικότερη λύση για την κάλυψη των αναγκών συντήρησης Κατάλληλο για μικρά τμήματα δικτύου, σιδηροδρομική μεγ. ταχ. 10 χλμ/ώρα

Όχημα συντήρησης εγκαταστάσεων ηλεκτροκίνησης Ρlatformbasket RR 14 EVO-2

- Φορητό όργανο μέτρησης στοιχείων γραμμής επαφής εξ’ αποστάσεως - Dr - Φορητό όργανο μέτρησης στοιχείων γραμμής επαφής εξ’ αποστάσεως - Dr. Wehrhahn OVH 1/2 Όργανο OVH – Τρόλεϊ (κυλιόμενο στις σιδηροτροχιές) με το οποίο μπορούν 1-2 τεχνικοί άμεσα πεζή να κάνουν έλεγχο και ηλεκτρονική καταγραφή της κατάστασης του αγωγού επαφής. Χρησιμοποιεί τεχνολογία υπερήχων για την ανίχνευση. Μπορεί να λειτουργήσει και υπό συνθήκες ομίχλης, ελαφριάς βροχής και νύχτας ελαφρύ (4 Kg), λειτουργεί με μπαταρία Η καταγραφή γίνεται χωρίς απουσία τάσης, από το έδαφος, τα αποτελέσματα (data) εξάγονται άμεσα σε φορητό Η/Υ το σύστημα είναι χαμηλότερου κόστους (50-75 χλδ) και είναι κατάλληλο για έλεγχο μικρών τμημάτων γραμμής. προσαρμόζεται / μοντάρεται πάνω σε δραιζίνα, μηχανή ή άλλο σιδηροδρομικό όχημα για την καταγραφή σε μεγαλύτερα τμήματα δικτύου.

- Φορητό όργανο μέτρησης στοιχείων γραμμής επαφής εξ’ αποστάσεως - Dr - Φορητό όργανο μέτρησης στοιχείων γραμμής επαφής εξ’ αποστάσεως - Dr. Wehrhahn OVH 2/2

Σταθερό σύστημα τρισδιάστατης απεικόνισης και ελέγχου των παντογράφων των διερχόμενων ηλεκτροκίνητων συρμών / Camlin Rail (Pantobot 3D) 1/3

Σταθερό σύστημα τρισδιάστατης απεικόνισης και ελέγχου των παντογράφων των διερχόμενων ηλεκτροκίνητων συρμών / Camlin Rail (Pantobot 3D) 2/3 κάθε φορά που περνά ηλεκτροκίνητο τραίνο, ενεργοποιείται η λειτουργία διπλών καμερών ακριβείας που καταγράφουν σε πραγματικό χρόνο τις παραμέτρους ελέγχου και το επίπεδο φθοράς των γεωμετρικών στοιχείων του παντογράφου, εντοπίζουν πιθανά σφάλματα και αστοχίες, όπως διάρρηξη της ταινίας επαφής του παντογράφου και επικοινωνούν τα δεδομένα άμεσα στην βάση ελέγχου του συστήματος (που για τον ΟΣΕ π.χ. μπορεί να είναι το ΚΕΚ-ΣΚΑ). το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα τον τύπο του παντογράφου Αναλύει και στις 3 διαστάσεις τον βαθμό φθοράς, «φαγώματος» και διάρρηξης του υλικού με ακρίβεια χιλιοστού Γεωμετρικός έλεγχος ευθυγράμμισης ταινίας επαφής και παντογράφου Τοποθέτηση του συστήματος παρατρόχια σε στρατηγικά σημεία των ηλεκτροκινούμενων τμημάτων μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες του δικού μας σιδηροδρομικού δικτύου (π.χ. για το δίκτυο ΟΣΕ μέγιστο σε 10 σημεία), Δεν απαιτείται επιπλέον προσωπικό για την λειτουργία του συστήματος, αρκεί ο ρυθμιστής κυκλοφορίας ή έλξης που βρίσκεται σε υπηρεσία. Ανιχνεύει καταστροφή ή απουσία άκρων παντογράφου (horns) Μετρά το βαθμό ανόρθωσης της γραμμής επαφής κατά την διέλευση παντογράφου Ειδοποιεί τον Διαχειριστή Υποδομής εάν ένας παντογράφος κινείται εκτός των επιτρεπτών ορίων λειτουργίας προλαμβάνονται ζημίες στην γραμμή επαφής εξαιτίας προβλημάτων στους παντογράφους του διερχόμενου τροχαίου υλικού. Προλαμβάνονται μεγάλες καθυστερήσεις / αποσυντονισμός του πλέγματος δρομολογίων.

Σταθερό σύστημα τρισδιάστατης απεικόνισης και ελέγχου των παντογράφων των διερχόμενων ηλεκτροκίνητων συρμών / Camlin Rail (Pantobot 3D) 3/3

Αυτόματη συσκευή τάνυσης γραμμής επαφής - Galland Συσκευή τάνυσηςαερίου, χωρίς αντίβαρα

Αυτόματη συσκευή τάνυσης γραμμής επαφής - Galland

Αυτόματη συσκευή τάνυσης γραμμής επαφής – με ελατήρια

Κονσόλα με απωθητική ακίδα (πτηνών κλπ)

Σύστημα επιτήρησης ΑΣΙΔ Selectra Vision LXS 3D Λειτουργεί με δέσμη Laser Ανιχνεύει αντικείμενα και εμπόδια στην ζώνη της σιδηροδρομικής γραμμής για πρόληψη ατυχήματος Όταν ανιχνεύσει εμπόδιο στέλνει σήμα στο επερχόμενο τραίνο για την αποτροπή ατυχήματος Δυνατότητα αποστολής εικόνας της διάβασης στον θάλαμο μηχανοδήγησης (οθόνη)

Μονωμένη Κλίμακα ελέγχου και συντήρησης γραμμής επαφής Gateway DBL 2.0 Μικρού βάρους, μονωμένη, δοκιμασμένη μέχρι 30,000 V Κυλιόμενη, με τροχούς διαμέτρου 200 mm Συναρμολογούμενη σε μικρό χρόνο Εύρος εργασίας 470 -825 mm Κανονικής Γραμμής

Σιδηροδρομικό τρυπάνι Robel drilling machine Προσαρμόζεται στην σιδηροτροχιά – αυτόματη διάτρηση ακριβείας Πετρελαιοκίνητη ή ηλεκτροκίνητη έκδοση, iσχύος 3.6 KW στις 3000 rpm/ 2.7 KW 2750 rpm αντίστοιχα για διάτρηση ράγας Μέγιστη διάμετρος διάτρησης 40mm

Συσκευή τοποθέτησης συνδέσμου αγωγού επαφής - Cembre

Συσκευή ευθυγράμμισης αγωγού επαφής - Cembre

Υδραυλικός κόφτης αγωγών - Cembre

Υδραυλική πρέσσα συνδέσμου αγωγών - Cembre

Συσκευή Φωτισμού Χώρου Νυκτός SOLARIS ( σειρές solo, duo, pro, lite) Λειτουργεί με επαναφορτιζόμενη μπαταρία Li-Ion Ελαφριά, φορητή συσκευή (1.5 έως 19.3 Kg) Μέγιστη ισχύς φωτισμού 16000 lumen ανά προβολέα (32000 lumen στην έκδοση duo), λειτουργία με ρυθμιζόμενη ισχύ φωτισμού, οικονομική λειτουργία eco με ισχύ 2000 lumen). Διάρκεια λειτουργίας: από 4 ώρες στην μέγιστη ισχύ φωτισμού έως 16 ώρες στην λειτουργία eco δεν χρειάζεται γεννήτρια Δεν υπάρχουν καλώδια τροφοδοσίας Αθόρυβη, δεν εκλύει θερμότητα

Ενδεικτικό θέσης ακοντίου /οριοθέτηση ζώνης εργασίας συντήρησης ηλεκτροκίνησης 4NRJ – LECBV2 Αδιάβροχη και ανθεκτική στην καταπόνηση ενδεικτική λυχνία Λειτουργεί με επαναφορτιζόμενη μπαταρία Li-Ion, διάρκειας λειτουργίας 25 ώρες Η συσκευή περιλαμβάνει φορτιστή μπαταρίας Προσαρμόζεται στο ακόντιο του βραχυκυκλωτή Χρησιμοποιείται για οριοθέτηση της θέσης ακοντίου και της ζώνης εργασίας για νυχτερινές εργασίες συντήρησης της γραμμής επαφής

Μονωτικό Ακόντιο 25KV

Συσκευή Ανίχνευσης τάσης (tester)

συρμός προαστιακών και μέσων αποστάσεων 2δυμη Α/Α Coradia Lint συρμός προαστιακών και μέσων αποστάσεων η παραγωγή ισχύος γίνεται από κυψέλες υδρογόνου αντί για καύσιμο ντήζελ. Ο συρμός αφήνει πλήρως οικολογικό αποτύπωμα.

4δυμη ΗΑ/Α -STADLER Flirt 4 δυμες ΗΑ/Α, για τους ολλανδικούς σιδηρόδρομους ιδιαίτερα διακοσμημένους χώρους των επιβατών, Ευκολίες, όπως ειδικοί χώροι για την πρόσδεση ποδηλάτων, χώροι για την αποθήκευση αποσκευών τις λειτουργικές και εύκολα προσβάσιμες ευρύχωρες WC ΑΜΕΑ. Wi-fi για όλους τους επιβάτες

4δυμη ΗΑ/Α -STADLER Flirt Ηλεκτρονικοί πίνακες πληροφοριών δρομολογίου (επόμενοι σταθμοί, χρόνοι άφιξης – αναχώρησης, ανακοινώσεις Διαχειριστή Υποδομή - έργων) και στις δύο εσωτερικές μετώπες κάθε οχήματος του συρμού. Όλες αυτές οι παροχές και προβλέψεις περιλαμβάνονται κατά το μήκος του αμαξώματος και καθιστούν την επιλογή της μετακίνησης με το τραίνο ιδιαίτερα ελκυστική για τους επιβάτες σε σχέση με τον ανταγωνισμό των άλλων μέσων μαζικής μεταφοράς.

8δυμη ΗΑ/Α - PESA Dart νέα σειρά 8-δυμων ηλεκτροκίνητων HΑ/Α της πολωνικής PESA για δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων «Ιντερσίτυ», (α’ βραβείο σχεδιασμού για το 2016)

8δυμη ΗΑ/Α - PESA Dart οι συρμοί περιλαμβάνουν χώρους επιβατών ιδιαίτερα ευρύχωρους επιλεγμένα σημεία όπου τα τραπέζια των θέσεων λειτουργούν ως ηλεκτρονική οθόνη αφής με επιλογή «ηλεκτρονικών παιχνιδιών» και ζωγραφικής για τους επιβάτες μικρής ηλικίας και αντίστοιχα επιλογές ενημέρωσης ιντερνέτ και ψυχαγωγικών παιχνιδιών για αυτούς μεγαλύτερης ηλικίας προσφέροντας εντυπωσιακές δυνατότητες ψυχαγωγίας για τους επιβάτες που έχουν επιλέξει τις συγκριμένες θέσεις για το ταξίδι τους (πληρώνοντας το ανάλογο αντίτιμο εισιτηρίου)