Μαύρου Αθηνά Μωχάμετ Μωχάμετ Παπουτσή Χρυσούλα Σούχλα Αθανασία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό το 2004 ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Ι.Ε.Κ. ΚΟΖΑΝΗΣ.
Advertisements

CHI PHÍ ĐIỀU TRỊ NỘI TRÚ BỆNH HEN PHẾ QUẢN TẠI TRUNG TÂM DỊ ỨNG - MIỄN DỊCH LÂM SÀNG BỆNH VIỆN BẠCH MAI NĂM 2015 Học viên: NGUYỄN THỊ VIỆT HÀ NHD: ThS.BS.
Tiết 41: SỰ PHÁT SINH LOÀI NGƯỜI
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΜΙΛΗ ΚΑΙ ΔΙΟΝΥΣΙΑ Ε2. Ποια είναι τα σκουπίδια που πετάμε πιο συχνά και από τι υλικό είναι φτιαγμένα; ΧΑΡΤΙ ΜΕΤΑΛΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΓΥΑΛΙ ΠΛΑΣΤΙΚΟ.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #8: Μοντέλα γένεσης των μετακινήσεων. Generation models. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗΣ & EMBΡΥΟΛΟΓΙΑΣ ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΚΩΣΤΗΣ Ι. ΓΥΦΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ - ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΕΠΙΚ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗΣ.
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΜΑΝΘΟΣ ΚΑΙ ΙΩΣΗΦ Ε1΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Οικονομικά Μαθηματικά
Εκπαιδευτικη αξιολογηση –αποσαφηνιση εννοιων 1ο μαθημα
ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ: ΠΕΙΡΑΙΩΣ- ΓΚΑΖΙ
SURVIVOR GREECE 2017.
Εισαγωγή στην Αυτοάμυνα
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού
Fourier Ορθοκανονικών - Περιοδικών Συναρτήσεων
Τμήμα Χημικών Μηχανικών
ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ (4.9) Για να μελετηθεί μία γεωφυσική δομή χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της σεισμικής διάθλασης με την εφαρμογή σεισμικού προφίλ 10 γεωφώνων.
Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Ο αγώνας για τη γυναικεία χειραφέτηση
PROJECT Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΟΛΟΥ
Γενετική μηχανική, ανασυνδυασμένο DNA, ΑΑΠ (PCR)
ΠΑΚΤΩΜΕΝΗΣ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΤΗΣ
Συνάντηση γονέων και μαθητών για το ταξίδι στην ΕΛΒΕΤΙΑ
Διδακτέα ύλη ( ): Κεφάλαιο 1 – Πετρέλαιο – Υδρογονάνθρακες (Η/C)
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Συνάντηση συνεργασίας
Αλίμονο στην κοινωνία μας που…
Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Σοφία-Άρτεμις-Δυσσινή Τσιάπου Β’ Θρησκευτικά
Φοιτητές: Κωνσταντίνος Ζηνόβιος Χριστίνα Λάσπα Βασιλική Θεοδοσίου
Λογοτεχνία Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Πέντε παραμύθια... για να κοιμόμαστε ήσυχοι!
Βασικά στοιχεία Νόμισμα (Λέου): Εθνόσημο: Σημαία:.
Μηλιάννα Πετρουγάκη Γ’ 4
Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων ΙΙ (8ου εξαμήνου) Μάθημα 5α: Επανάληψη - Xρυσός κανόνας του Fermi, χώρος των φάσεων, υπολογισμοί, Iσοσπίν Λέκτορας Κώστας.
ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΕΠ.Λ 2ος ΚΥΚΛΟΣ ΚΥΜΑΤΑ ΕΚΦΕ ΑΛΙΜΟΥ 2010 ΛΑΓΟΥ ΜΑΡΙΑ 2010.
Ομάδα Εργασίας ΓΕΛ Συντονιστής: ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Σύμβουλος Γ΄ ΙΕΠ
Απορρυπαντική δράση σαπώνων
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Δ. Π. Μ. Σ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ στα σχολεια.
Μηχανισμοί υποξυγοναιμίας
1ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου Ονοματεπώνυμο: Τμήμα: Μάθημα: Υπεύθυνος καθηγητής: Θέμα: Ημερομηνία παράδοσης: Ξιάρχου Κωνσταντίνα Γ΄2 Χημεία Κος Δημητρόπουλος.
Μέλλου Χριστίνα Μπέτσης Γιώργος Οικονόμου Ευαγγελία Χάμζα Κλέιτον
NHẬP MÔN KINH TẾ LƯỢNG (ECONOMETRICS)
Trao đổi trực tuyến tại:
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ-ΕΛΛΑΔΑ
Two Theories of Bonding
TRƯỜNG ĐẠI HỌC BÁCH KHOA TP.HCM
الوحدة الثانية : المادة والحرارة
NGHIÊN CỨU HÌNH THÁI , CẤU TRÚC GAN , ĐƯỜNG KÍNH VÀ PHỔ DOPPLER TĨNH MẠCH CỬA QUA SIÊU ÂM Ở BỆNH NHÂN XƠ GAN (ĐỀ CƯƠNG CKII NỘI TIÊU HÓA)
CÁC YẾU TỐ MÔI TRƯỜNG TỰ NHIÊN ẢNH HƯỞNG ĐẾN SẢN XUẤT CÂY TRỒNG
ĐIỀU TRA CHỌN MẪU TRONG THỐNG KÊ
Trường THPT QUANG TRUNG
الطاقة الحراريـة الفصل الخامس فيزيـــــــــاء 2 الصف الثاني ثانوي
CHƯƠNG 4 DẠNG HÀM.
ĐỊA CHẤT CẤU TẠO VÀ ĐO VẼ BẢN ĐỒ ĐỊA CHẤT
TRƯỜNG THPT QUANG TRUNG - ĐÀ NẴNG
KHo¶ng c¸ch.
BÀI 2 PHAY MẶT PHẲNG BẬC.
Thực hiện: Bùi Thị Lan Hướng dẫn: Ths. Ngô Thị Thanh Hải
Ακούτε μουσική ; 2α Λυκείου 1η Λυκείου.
ĐẠI HỌC HÀNG HẢI VIỆT NAM
Ομάδα Εργασίας ΓΕΛ Συντονιστής: ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Σύμβουλος Γ΄ ΙΕΠ
Những vấn đề kinh tế cơ bản trong sản xuất nông nghiệp
Trình bày: ThS. Vũ Thị Hương
الكيناتيكا الدورانية المفاهيم المستخدمة في الحديث عن مسببات الحركة الدورانية لها علاقة كبيرة بمفاهيم مسببات الحركة الخطية.
ΕργαλεΙα δημιουργΙας δικτυακΩν τΟπων
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΦΑΡΜΑΓΑΛ A.E. Γαλακτοβιομηχανία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαύρου Αθηνά Μωχάμετ Μωχάμετ Παπουτσή Χρυσούλα Σούχλα Αθανασία ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ Μαύρου Αθηνά Μωχάμετ Μωχάμετ Παπουτσή Χρυσούλα Σούχλα Αθανασία

ΟΡΙΣΜΟΣ Η σχιζοφρένεια αποτελεί νευροψυχιατρική νόσο. Πρόκειται για μια ψυχική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από διαταραχές της αντίληψης της πραγματικότητας. Είναι μία από τις συνηθέστερες ψυχιατρικές ασθένειες με συχνότητα εμφάνισης περίπου 1% και με τους άνδρες να την εμφανίζουν συχνότερα από τις γυναίκες. Τα περισσότερα άτομα με σχιζοφρένεια εμφανίζουν τα συμπτώματα της νόσου ήδη από τη νεανική τους ηλικία. Ελάχιστοι είναι αυτοί που εμφανίζουν τη νόσο σε μέση ηλικία αλλά ο κίνδυνος εμφάνισης αυξάνεται και πάλι αργότερα στη ζωή.

ΕΝΑΡΞΗ Στο 40% των ανδρών και στο 23% των γυναικών που διαγιγνώσκονται με σχιζοφρένεια η κατάσταση εκδηλώθηκε πριν από την ηλικία των 19 ετών. Εκείνοι που συνεχίζουν να αναπτύσσουν σχιζοφρένεια ενδέχεται να αντιμετωπίσουν παροδικά ή αυτοπεριοριστικά ψυχωτικά συμπτώματα και συμπτώματα κοινωνικής απόσυρσης, ευερεθιστότητα, δυσφορία και αδεξιότητα κατά την πρόδρομη φάση.

ΑΙΤΙΑ Γενετικά Βιοχημικά( μη ομαλή λειτουργία των νευροδιαβιβαστών) Βιοχημικά( μη ομαλή λειτουργία των νευροδιαβιβαστών) Περιβαλλοντικά Ψυχολογικά

ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ Τα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι σε οικογένειες με άτομα με σχιζοφρένεια υπάρχει μια σημαντική κληρονομική επιβάρυνση. Έτσι ένα παιδί με έναν γονέα σχιζοφρενή έχει 10-14% πιθανότητες να εμφανίσει τη νόσο, ενώ οι ομοζυγωτικοί δίδυμοι έχουν πιθανότητες να πάσχουν και οι δύο πάνω από 50%.

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ Ψευδαισθήσεις (αντιλήψεις χωρίς αντικείμενο προς αντίληψη, συνήθως «φωνές», αλλά και ψευδαισθήσεις οπτικές, αφής, όσφρησης κ.α.) Παραληρητικές ιδέες (εξωπραγματικές πεποιθήσεις, παρά τα στοιχεία για το αντίθετο. Συνήθως είναι ιδέες δίωξης, κ.α.) Αποδιοργανωμένη σκέψη (ανακοπή, λεπτολογία, εμμονή, φλυαρία, ασυναρτησία, κ.α.)

Αποδιοργανωμένη συμπεριφορά (διέγερση, συναίσθημα ακατάλληλο προς τις περιστάσεις κ.α.) Μείωση της βούλησης και της πρωτοβουλίας Κοινωνική απόσυρση

ΔΙΑΓΝΩΣΗ Ο ασθενής πρέπει να παρουσιάζει τουλάχιστον 2 από τα παρακάτω συμπτώματα για χρονικό διάστημα τουλάχιστον ένα μήνα: Ψευδαισθήσεις Παραληρητικές ιδέες Αποδιοργανωμένη ομιλία (π.χ. συχνές ασυνάρτητες ή αποδιοργανωμένες προτάσεις) Αποδιοργανωμένη ή κατατονική συμπεριφορά (π.χ. ακινησία, υπερκινητικότητα ) Αρνητικά συμπτώματα (π.χ. έλλειψη συναισθημάτων, αλογία )

ΜΟΡΦΕΣ Παρανοϊκός τύπος Οι ψευδαισθήσεις ή οι ακουστικές παραισθήσεις είναι παρούσες. Οι ψευδαισθήσεις είναι διωκτικές ή/και πομπώδεις, αλλά εκτός από αυτές, άλλα θέματα όπως η ζηλοτυπία, θρησκευτικότητα ή η σωματοποίηση μπορεί επίσης να είναι παρόντα.

Αποδιοργανωμένος Τύπος Aποδιοργανωμένος λόγος Aποδιοργανωμένη συμπεριφορά Eπίπεδο ή απρόσφορο συναίσθημα Ανόητο γέλιο Ανόητη συμπεριφορά

Κατατονικός τύπος Το άτομο μπορεί να είναι σχεδόν ακίνητο ή να χαρακτηρίζεται από ταραγμένες και άσκοπες κινήσεις. Υπερβολική κινητική δραστηριότητα. Ακραίος αρνητισμός ή αλαλία Ιδιορρυθμίες των εκούσιων κινήσεων όπως γίνονται φανερές από στάσεις του σώματος, στερεότυπες κινήσεις και έκδηλους μορφασμούς.

Αδιαφοροποίητος τύπος Ψυχωτικά συμπτώματα είναι παρόντα αλλά τα κριτήρια για παρανοϊκό, αποδιοργανωμένο, ή κατατονικό τύπο δεν έχουν συναντηθεί. Υπολειμματικός Απουσιάζουν παραληρητικές ιδέες, ψευδαισθήσεις, αποδιοργανωμένος λόγος και έχει έντονα αποδιοργανωμένη ή κατατονική συμπεριφορά.

Μετα-σχιζοφρενής κατάθλιψη: ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Μετα-σχιζοφρενής κατάθλιψη: Καταθλιπτικό επεισόδιο που προκύπτει ως συνέπεια μιας σχιζοφρενούς ασθένειας όπου μερικά χαμηλού επιπέδου σχιζοφρενή συμπτώματα μπορούν ακόμα να είναι παρόντα.

ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΒΙΑΙΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα άτομα με σχιζοφρένεια είχαν περισσότερες πιθανότητες - σε ένα μικρό βαθμό - να διαπράξουν επιθέσεις ή άλλα βίαια εγκλήματα σε σύγκριση με τους ανθρώπους στο γενικό πληθυσμό . Ωστόσο, από τη σύγκριση αδελφών διαπιστώθηκε πως η κοινή γενετική ευπάθεια και τα κοινά στοιχεία του κοινωνικού περιβάλλοντος, όπως η φτώχεια και η πρώιμη έκθεση σε βία, ήταν τουλάχιστον εν μέρει υπεύθυνη για τη βίαιη συμπεριφορά. Άρα, εάν ένας σχιζοφρενής έχει εκτεθεί σε βία, τότε αυξάνονται οι πιθανότητες να εμφανίσει βίαιη συμπεριφορά.

ΜΥΘΟΙ Τα άτομα με σχιζοφρένεια έχουν διπλή και διχασμένη προσωπικότητα. Η σχιζοφρένεια προκαλέιται από κακά πνεύματα , μάγια,κατάρες,κακό μάτι ,τιμωρία Θεού για αμαρτίες της οικογένειας,δαιμονική κατοχή και έλλειψη θρησκευτικής πίστης. Η σχιζοφρένεια είναι αποτέλεσμα ερωτικής απογοήτευσης. Η σχιζοφρένεια είναι αποτέλεσμα υπερβολικής μελέτης. Η σχιζοφρένεια προκαλείται από τον αυνανισμό. Η σχιζοφρένεια είναι μεταδοτική.

Τα άτομα με σχιζοφρένεια πρέπει να κλείνονται σε ψυχιατρείο. Τα άτομα με σχιζοφρένεια δεν μπορούν να εργαστούν. Κανείς δεν θεραπεύεται από την σχιζοφρένεια. Τα άτομα με σχιζοφρένεια έχουν νοητική στέρηση. Η σχιζοφρένεια είναι μόνο κληρονομική.

Τα συμπεράσματα μιας μητέρας της οποίας το παιδί πάσχει από σχιζοφρένεια. Είναι απρόβλεπτα άτομα, πρέπει να προσέχεις συνεχώς τον τρόπο που θα τους φερθείς και γενικά τις κινήσεις σου απέναντι του. Η οικογένεια αντιμετωπίζει αρκετές δυσκολίες επειδή ακόμη και στις καθημερινές δραστηριότητες δεν λειτουργεί όπως ένα φυσιολογικό άτομο. Από μικρή ηλικία είχε ανάρμοστη συμπεριφορά προς τα άλλα άτομα, προς τα παιδιά και προς τους γύρω του. Αρχικά ξεκινήσαμε με παιδοψυχολόγο και σε μεγαλύτερη ηλικία πήγαμε σε ψυχίατρο. Στην αρχή είπαν ότι τα κάνει όλα αυτά για να τραβήξει την προσοχή των άλλων και οι ψυχίατροι μετά την εφηβεία πρότειναν θεραπευτική αγωγή γιατί τα προβλήματα μεγάλωσαν.

Με τη θεραπεία κατευνάζονται οι φοβίες και η μανία καταδίωξης που έχει , καθώς και οι ψυχαναγκασμοί. Όμως όταν αφήνει τη θεραπεία, επιστρέφουν οι φοβίες και οι εικόνες που βλέπει. Ο ίδιος πιστεύει ότι δε χρειάζεται θεραπεία. Οι φίλοι είναι περιορισμένοι γιατί έχουν άλλα ενδιαφέροντα και στη συζήτηση αυτά που τους λέει δεν μπορούν να τα ακολουθήσουν. Ισχυρίζεται ότι δεν μπορεί να εργαστεί γιατί δεν υπάρχει αξιοκρατία. Οι γύρω του υποφέρουν γιατί είναι πολύ δύσκολο να συνυπάρξεις με αυτά τα άτομα. Δημιουργεί συνεχώς θέματα, έχει ανασφάλειες και θέλει συνέχεια άτομα μαζί του. Συστήνω στους γονείς να προσπαθήσουν, να κάνουν υπομονή, να εξηγούν στο άτομο ότι δεν ισχύουν οι φοβίες και οι εικόνες που βλέπουν και ότι δεν τους διαβάζουν τη μνήμη κι ούτε τους ελέγχουν. Να τους παροτρύνουν να παίρνουν την αγωγή τους.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ http://www.diaforetiko.gr/oi-6-pio-sinithismeni-mithi-gia-ti-schizofrenia/ https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%87%CE%B9%CE%B6%CE%BF%CF%86%CF%81%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B http://www.kantartzis-sotirios.gr/html/sxizofreneia.html http://www.psychologia.gr/disorders/schizophrenia.htm http://www.epipsi.gr/pdf/PANTON/SXIZOFRENIA.pdf Συνέντευξη με μητέρα ασθενούς Συνέντευξη με Ι. Φ., απόφοιτο Ψυχολογίας