Wikis Ηλεκτρονική Δημοσίευση Φαίνη Σχορτσανίτη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Εβδομάδα Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Jetspeed Open Source Εργαλείο για την Δημιουργία Information Portals Πανεπιστήμιο Αιγαίου Βιορρές Νίκος.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
" ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΡΘΡΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ" Eιρήνη Λουρδή, Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Μάρα Νικολαΐδου, Γιώργος Πυρουνάκης.
Εγκατάσταση & Διαχείριση
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ: ΧΡΗΣΗ ΦΟΡΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
Αρχειοθέτηση του Ιστού Nordic Web Archive Toolset Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες : Σ. Καπιδάκης, Μ. Γεργατσούλης Μαρίνα Κομπολύτη Εαρινό εξάμηνο 2003/2004.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
η σημασία & ο ρόλος τους»
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΤΜΗΜΗ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΘΕΜΑ: iVia ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΗΓΗΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΩΡΑΪΤΗ.
ΘΥΡΑ: ανάπτυξη θεματικής πύλης πληροφόρησης στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με τη χρήση λογισμικού ανοικτού κώδικα Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας» «Ψηφιακός.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η επιστήμη του Web.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (METADATA HARVESTING) ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ "Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις.
6 ο Γυμνάσιο Πατρών Καλώς ήρθατε στη wiki τάξη του Γ 2.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ «Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « Ηλεκτρονική Δημοσίευση.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ COLLATE PROJECT COLLATE:Collaboratory for Annotaton,Indexing and Retrieval of Digitized Historical Archive Material(συνεργασία για σχολιασμό,
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
Ιδρυματικό Αποθετήριο Τμήμα Εκδόσεων & Βιβλιοθήκης Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας 2015.
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ» ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΓΕΡΓΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Το DSpace ως ένα Ανοικτό.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Χάρης Κονδυλάκης Σχεδιασμός Ιστοχώρων 1. Παραδείγματα ιστοχώρων del.icio.us europa.eu lufthansa.aero cnn.tv.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Βιβλιοθήκη Τμήματος Μουσικών Σπουδών
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Υπηρεσίες του διαδικτύου
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Wiki: ένα εργαλείο συνεργασίας
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Wikis Ηλεκτρονική Δημοσίευση Φαίνη Σχορτσανίτη Διδάσκoντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανόλης Γεργατσούλης Ιόνιο Πανεπιστήμιο - Μεταπτυχιακό Αθήνα 2006

“Το βασικό στον Ιστό είναι […] ένας χώρος πληροφόρησης μέσω του οποίου οι άνθρωποι μπορούν [όχι μόνο] να επικοινωνούν [γενικά] , αλλά να επικοινωνούν με έναν ειδικό τρόπο: να επικοινωνούν μοιραζόμενοι τη γνώση τους σε μια δεξαμενή .

Η ιδέα δεν ήταν να αποτελέσει απλά ένα μεγάλο μέσο ξεφυλλίσματος. Η ιδέα ήταν ότι ο καθένας θα έβαζε τις δικές του ιδέες μέσα, όπως και θα αντλούσε ιδέες από μέσα» Tim Berners-Lee http://www.w3.org/1999/04/13-tbl.html

“Ένα wiki είναι μια ελεύθερα επεκτάσιμη συλλογή αλληλοσυνδεομένων ιστοσελίδων, ένα σύστημα υπερκειμένου για αποθήκευση και τροποποίηση πληροφορίας- μια βάση δεδομένων, όπου κάθε σελίδα είναι εύκολα επεξεργάσιμη από οποιοδήποτε χρήστη. … .” (Leuf and Cunningham 2001, 14)

... είναι επίσης ένας τρόπος οργάνωσης και διασύνδεσης της γνώσης ….” “Το Wiki είναι ένας … συνεργατικός χώρος… λόγω της απόλυτης ελευθερίας του, της ευκολίας πρόσβασης και χρήσης, [και] των απλών και ομοιόμορφων συμβάσεων πλοήγησης … .” ... είναι επίσης ένας τρόπος οργάνωσης και διασύνδεσης της γνώσης ….” Ward Cunningham

Είναι ένας χαβανέζικος (Χαβάη) όρος για το γρήγορο Το πρώτο Wiki - το Portland Pattern Repository – δημιουργήθηκε από τον Ward Cunningham το 1995 (c2.com/cgi/wiki?WikiHistory). 'Wiki wiki Είναι ένας χαβανέζικος (Χαβάη) όρος για το γρήγορο (en.wikipedia.org/wiki/Wiki).

(en.wikipedia.org/wiki/Ward_Cunningham). “Ο Cunningham έπλασε τον όρο ‘Wiki’ από τα ‘wiki wiki’ ή ‘γρήγορα’ λεωφορεία που έκαναν τακτικά δρομολόγια στο αεροδρόμιο της Χονολουλού (en.wikipedia.org/wiki/Wiki#History). Η έννοια wiki αντανακλά την άποψή του ότι μια βάση δεδομένων στον Ιστό πρέπει να απλή στη δημιουργία της και απλή στη χρήση (en.wikipedia.org/wiki/Ward_Cunningham).

http://www.idblog.org/archives/2004_06.html

http://www.wikipedia.org/

http://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page

http://el.wikipedia.org

Χαρακτηριστικά και λειτουργικές δυνατότητες (1) Χαρακτηριστικά και λειτουργικές δυνατότητες (1) Τα περισσότερα wikis παρέχουν στον χρήστη ένα σύνολο εργαλείων πλοήγησης ή εργαλείων κοινής χρήσης όπως: Δυνατότητα επεξεργασίας σελίδας Να δει τις σελίδες που άλλαξαν πρόσφατα Τη δυνατότητα ‘History’ για να δει ή να κυλήσει πίσω σε μια προηγούμενη έκδοση της σελίδας. (Peterson 2004, 14)

Χαρακτηριστικά και λειτουργικές δυνατότητες(2) Χαρακτηριστικά και λειτουργικές δυνατότητες(2) ‘Συζήτηση’ για τις αλλαγές τις offline ή τις προτεινόμενες σε μια σελίδα Η λειτουργία «αντιστρόφων συνδέσμων» ‘backlinks’ (εμφανίζονται όλες οι σελίδες που έχουν συνδέσμους προς την τρέχουσα σελίδα) Λειτουργία «αναζήτησης»

Χαρακτηριστικά και λειτουργικές δυνατότητες(3) Χαρακτηριστικά και λειτουργικές δυνατότητες(3) Τα περισσότερα δημόσια wikis γενικά δεν απαιτούν να κάνουν εγγραφή οι χρήστες Οι προσθήκες είτε οι τροποποιήσεις που γίνονται σε ένα wiki από τους χρήστες κατά κανόνα δεν κρίνονται πριν τη δημοσίευση (en.wikipedia.org/wiki/Wiki)

Επίπεδα πρόσβασης(1) ΤΥΠΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ Εντελώς ανοικτό Αυθεντικό, 57-αρωμάτων, μοντέλο ανοικτής κοινότητας Χωρίς περιορισμούς Δυνατότητα κλειδώματος Όλες οι σελίδες δημόσιες , αλλά η τροποποίηση περιορίζεται με διάφορους τρόπους (σελίδες με δυνατότητα κλειδώματος), άδεια επεξεργασίας Πύλη Ορισμένες σελίδες δημόσιες (μπορεί και με κλείδωμα) άλλες σελίδες σε εγγεγραμμένους χρήστες μόνο Τμήμα εισόδου

Επίπεδα πρόσβασης (2) ΤΥΠΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ Για μέλη μόνο Όλοι οι χρήστες πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι. Μπορεί να περιλαμβάνονται και επιπλέον περιορισμοί Είσοδος στο wiki Firewalls Όλοι οι χρήστες πρέπει να είναι σε συγκεκριμένο δίκτυο Είσοδος στο σύστημα Προσωπικό Χρήση σημειωματάριου στο σύστημα του χρήστη ή ιδιωτικός κατάλογος ιστοσελίδων Μη εφαρμόσιμοι (Είσοδος στην ιστοσελίδα).

Πλεονεκτήματα των Wiki (1) Ασύγχρονη ωφέλεια από την ενσωμάτωση της υποστήριξης εμπειρογνωμόνων, ομοτίμων και άλλων επαγγελματιών Εξαιρετικός τρόπος σχολιασμού θεμάτων σε εξέλιξη όπου υπάρχουν εφεδρικές σημειώσεις, σκέψεις , και ένα πλήθος από μορφότυπα Διευκόλυνση της ανταλλαγής ιδεών σε έργα μικρών ομάδων Παρέχουν ένα πιο δημιουργικό περιβάλλον και για επέκταση της βάσης γνώσης στη διαχείριση έργου

Πλεονεκτήματα των Wiki (2) Δίνουν ίσες ευκαιρίες σε όλους και επιτρέπουν να ακουστούν όλες οι απόψεις Αυξάνουν την αποτελεσματικότητα και την παραγωγικότητα της επικοινωνίας σε σχέση με τα συνημμένα των ηλεκτρονικών μηνυμάτων και τους πίνακες συζητήσεων Παρέχουν έναν τρόπο να βρίσκονται όλοι στην ίδια σελίδα μέσω του εγγράψιμου Ιστού. Αξιοποιεί την δύναμη των διαφορετικών ατόμων στη δημιουργία συλλογικών εργασιών.

Πλεονεκτήματα των Wiki (3) να παρέχουν στα άτομα ένα φόρουμ για τη βελτίωση της γνώσης και την προώθηση της σκέψης να σχηματίσουν κοινότητες συνεργατικής κοινωνικής έρευνας με σεβασμό στη διαχείριση του έργου και να παρέχουν καινοτόμα αποθετήρια αναφορών για όλες τις πλευρές του σχεδιασμού της λειτουργίας και της εφαρμογής. (Bean and Hott 2005, 8)

Πλεονεκτήματα των Wiki (4) τον τρόπο που σκεφτόμαστε τον τρόπο που ζούμε και δουλεύουμε (Bean and Hott 2005, 6-7)

Μειονεκτήματα των Wiki Η ακρίβεια του περιεχομένου, η ισορροπία, η πληρότητα, η συνέπεια και η αξιοπιστία μπορεί να είναι αμφισβητούμενα Τα Wiki είναι αθροιστικά μάλλον παρά σειριακά Τα άρθρα από σχεδιασμό είναι πάντοτε ρευστά, επεξεργάσιμα, και έχουν έναν ανάμικτο βαθμό από ποιότητα και τελικότητα. (Bean and Hott 2005, 7)

Μηχανές Wiki “Το λογισμικό Wiki είναι ένα είδος συνεργατικού λογισμικού που τρέχει ένα σύστημα Wiki. Συνήθως υλοποιείται σαν πρόγραμμα από την μεριά του εξυπηρετητή που τρέχει σε ένα ή περισσότερους εξυπηρετητές Ιστού, και με το περιεχόμενο γενικά αποθηκευμένο σε ένα σύστημα διαχείρισης σχεσιακών βάσεων δεδομένων, αν και ορισμένες εφαρμογές χρησιμοποιούν το σύστημα αρχείων του εξυπηρετητή αντί για βάση δεδομένων

Δυναμικές πιθανότητες Εκπαίδευση Μαθήματα Υπηρεσίες πληροφόρησης Προγράμματα Ερευνητικά προγράμματα Πανεπιστημιακή πύλη

Δυναμικές πιθανότητες Βιβλιοθήκες Ανάπτυξη συλλογής Συνέδρια Οργανωτικά θέματα Επαγγελματικά ‘Εργα Υπηρεσίες αναφοράς

MediaWiki http://meredith.wolfwater.com/wiki/

MoinMoin http://wiki.dspace.org/

http://wiki. tertiary. govt http://wiki.tertiary.govt.nz/~InstitutionalRepositories/Main/IssuesAndOptions

SeedWiki http://www.seedwiki.com/wiki/butler_wikiref/

MediaWiki http://www.library.ohiou.edu/subjects/bizwiki/index.php/Main_Page

XWiki http://whatwouldbatgirldo.xwiki.com/

List_of_libraries_providing_virtual_reference_services MediaWiki http://www.liswiki.com/wiki/ List_of_libraries_providing_virtual_reference_services

Jon Haupt PmWiki http://josquin.us/wiki/

http://www.oclc.org/research/projects/wikid/

Directory of Public Wiki Implementations http://www.worldwidewiki.net/wiki/SwitchWiki

Sandbox http://osiecka.webd.pl/sandboxlog.jpg

http://www.public.iastate.edu/~CYBERSTACKS/WikiBib.htm

http://bibwiki.jot.com/WikiHome

Lambert Heller http://en.wikibooks.org/wiki/Wikimania05/Paper-LH1

David Mattison “Νομίζω ότι ένα wiki είναι εξαιρετικά κατάλληλο για ακαδημαϊκή επικοινωνία αν όλοι οι ακαδημαϊκοί εμπιστεύονται ο ένας τον άλλο και συνεργάζονται σε ένα κείμενο…., και οι μηχανισμοί ασφάλειας και επιστροφής στην προηγούμενη έκδοση βρίσκονται στη θέση τους.” >>> http://lists.webjunction.org/wjlists/web4lib/2004-August/000993.html

“Τα Wiki είναι απλά ένα ακομα εργαλείο του Συνεργατικού Ιστού… «Η ερώτηση σχετικά με το αν αυτό που προκύπτει από τη συνεργασία αυτή είναι αυταρχικό ή ακαδημαϊκό εξαρτάται από άλλους παράγοντες συχνά πέρα από την ΄΄ιδια την συνεργατική διαδικασία» http://lists.webjunction.org/wjlists/web4lib/2004-August/000993.html

http://codebook.jot.com/

Ο πλήρης/αληθινός τρόπος για την επίτευξη/δημιουργία της πραγματικά Μια δεύτερη σκέψη Είναι το Wiki μέθοδος/μεθοδολογία Ο πλήρης/αληθινός τρόπος για την επίτευξη/δημιουργία της πραγματικά Ανοικτής Πρόσβασης;