Εκπαιδευτική ρομποτική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ancient Greek for Everyone: A New Digital Resource for Beginning Greek Unit 4: Conjunctions 2013 edition Wilfred E. Major
Advertisements

Αναλογικό • όταν ένα σύστημα είναι…………………… οι τιμές που παίρνει είναι συνεχόμενες.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Έλεγχος Καταψύκτη (Ada) Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 39 with Pump, Temperature_dial, Sensor, Globals, Alarm; use Globals ; procedure.
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ 19 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
«Αrduino:Προγραμματισμός στην πράξη»
Προσομοίωση Δικτύων 2n Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη επικοινωνιακών ζεύξεων.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 6c: Around the City I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Προσομοίωση Δικτύων 3η Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη σύνθετων τοπολογιών.
Arduino Mini howto Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Ανδριτσάκης Δημήτρης Θερινό Σχολείο «Ανάπτυξη wearable συστήματος βασισμένου σε Arduino για χρήση.
Εισαγωγή στο Arduino Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Γιάννης Μπογιατζής Κύκλος Εκπαίδευσης «Χτίζοντας στο “διαδίκτυο πραγμάτων” (Internet of Things)
Κωδικός Θ: ΤΠ4003, Κωδικός Ε: ΤΠ4103 (ΜΕΥ/Υ) Ώρες (Θ - ΑΠ - Ε): Προαπαιτούμενα: ΤΠ2003,2103.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
JSIS E 112: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Class X: Athematic verbs II
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
φίλτρα IIR (Infinite Impulse Response)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Εντολές Δικτύων Command Line.
Το Πρόβλημα Φωτεινοί σηματοδότες.
JAVA Basics Εβδομάδα Νο. 1.
Καθηγητής: Καλόμοιρος Ιωάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής
JAVA – Basic OOP Principles
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
aka Mathematical Models and Applications
GLY 326 Structural Geology
Find: angle of failure, α
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
ΑΠΟΣΤΑΞΗ Distillation.
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Find: σ1 [kPa] for CD test at failure
τ [lb/ft2] σ [lb/ft2] Find: c in [lb/ft2] σ1 = 2,000 [lb/ft2]
Financial Market Theory
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
3Ω 17 V A3 V3.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
2013 edition Wilfred E. Major
Δοκοί Διαγράμματα Τεμνουσών Δυνάμεων και Καμπτικών Ροπών
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
CPSC-608 Database Systems
ΕΝΟΤΗΤΑ 9 ΡΕΛΕ.
Ψηφιακές ΕΙΣΟΔΟΙ/ΕΞΟΔΟΙ και Διακοπές
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Class IX: Athematic verbs I © Dr. Esa Autero
Class X: Athematic verbs II © Dr. Esa Autero
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτική ρομποτική

Μάθημα σε e-class http://eclass.sch.gr/courses/G32459/ Εκπαιδευτική Ρομποτική / ΠΤΔΕ-ΕΚΠΑ http://eclass.sch.gr/courses/G32459/ http://2gym-peir-athin.att.sch.gr/

Εκπαιδευτική ρομποτική Τρίτη συνάντηση Γνωρίζουμε λίγο το σύστημα Arduino (uno) Συζητάμε για τις εργασίες Αρτεμησία Στούμπα, Άνθιμος Χαλκίδης Αριστοτέλης Γκιόλμας, Διονύσης Σπηλιόπουλος

ΠΟΛΥ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΗΜΕΡΟΝ!!! ΠΟΛΥ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ Ισορροπίες!!!

Τι είναι το Arduino

Εξ όψεως Χρειάζεται και λογισμικό, … αργότερα αυτό

Η εικόνα δείχνει ένα λίγο παλαιότερο μοντέλο

Starting from the right... Vin - This is connected to the power input from the DC Jack, so it is going to range from 7 V to 12 VDC, depending on what is plugged into the DC Jack. If the DC Jack is not powered, it will provide the 5V from the USB connection. Provides as much as the DC power supply can. GND - You get two of these here, they are the common ground connection for all power and data 5V - This is the clean regulated 5V power that the Arduino runs on, provided from the DC jack (if plugged in) or USB connection (if DC is not plugged in). Provides up to about 500mA current draw. 3.3V - This is a clean regulated 3.3V power, sometimes you'll need exactly this voltage for some sensors. Provides up to about 100mA current draw. Reset - This is the same pin connected to the reset button IOref - Used by shields to know what the IO voltage is. You can ignore this pin. Unnamed pin - Reserved for future use, don't connect to it!

Απλά ηλεκτρονικά

Το breadboard

Το κύκλωμα

LED - Αντίσταση LED - Αντίσταση - Διακόπτης LED - Φωτοαντίσταση

Ο κώδικας

ΕΡΓΑΛΕΙΑ Πλακέτα Θύρα

blink

blink // the setup function runs once when you press reset or power the board void setup() { // initialize digital pin LED_BUILTIN as an output. pinMode(LED_BUILTIN, OUTPUT); } // the loop function runs over and over again forever void loop() { digitalWrite(LED_BUILTIN, HIGH); // turn the LED on (HIGH is the voltage level) delay(1000); // wait for a second digitalWrite(LED_BUILTIN, LOW); // turn the LED off by making the voltage LOW

επέκταση Εκπέμπω SOS (σε κώδικα MORSE) … --- …

Κώδικας και κύκλωμα συνεργάζονται

Προεκτάσεις της άσκησης Η νυχτερίδα Το φανάρι κυκλοφορίας (για τα αυτοκίνητα) Ας βάλουμε και για τους πεζούς

Μια αδίδακτη άσκηση

Arduino Lesson 7. Make an RGB LED Fader Learn Arduino, Lesson 7 Arduino Lesson 7. Make an RGB LED Fader Learn Arduino, Lesson 7. Make an RGB LED Fader

/. Adafruit Arduino - Lesson 7. RGB Fader /* Adafruit Arduino - Lesson 7. RGB Fader */ int redLEDPin = 11; int greenLEDPin = 10; int blueLEDPin = 9; int redSwitchPin = 7; int greenSwitchPin = 6; int blueSwitchPin = 5; int red = 0; int blue = 0; int green = 0;

void setup() { pinMode(redLEDPin, OUTPUT); pinMode(greenLEDPin, OUTPUT); pinMode(blueLEDPin, OUTPUT); pinMode(redSwitchPin, INPUT_PULLUP); pinMode(greenSwitchPin, INPUT_PULLUP); pinMode(blueSwitchPin, INPUT_PULLUP); }

if (digitalRead(redSwitchPin) == LOW) red ++; void loop() { if (digitalRead(redSwitchPin) == LOW) red ++; if (red > 255) red = 0; } if (digitalRead(greenSwitchPin) == LOW) green ++; if (green > 255) green = 0; if (digitalRead(blueSwitchPin) == LOW) blue ++; if (blue > 255) blue = 0; analogWrite(redLEDPin, red); analogWrite(greenLEDPin, green); analogWrite(blueLEDPin, blue); delay(10); }

Την επόμενη φορά Πέρα από τα δυο ποδαράκια (έγχρωμο led, ποτενσιόμετρο, αισθητήρες, …) ΨΗΦΙΑΚΟ – ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ - ++ Απλή λειτουργία βηματικού κινητήρα Έλεγχος με φωτοαντίσταση φωτισμού Έλεγχος με φωτοαντίσταση βηματικού κινητήρα … Προγραμματισμός με Ardublock (σύντομα) Περιβάλλον S4A, λογισμικό Fritzing (αναφορά) Άλλες λύσεις εκπαιδευτικής ρομποτικής (σύντομα)

(πιθανά) Περιεχόμενα ομαδικής εργασίας Αποτύπωση στοιχείων από τις ασκήσεις που έχετε κάνει Lego Arduino ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ (σεναρίου) Επιλογές, αιτιολόγηση Γενική οργάνωση Σχετική εμβάθυνση στο κομμάτι κατασκευή/προγραμματισμός ρομποτικής συσκευής ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ μαθητών Πιθανή υλοποίηση λογισμικού ή/και κατασκευής Θα σας δοθούν «δείγματα»/σκελετοί διδακτικών «σεναρίων» Συγκριτική (σύντομη και εστιασμένη) παρουσίαση διαφορετικών υλοποιήσεων - εργαλείων - πλατφορμών εκπαιδευτικής ρομποτικής Σχολιασμός συγκεκριμένων σημείων σε δημοσιευμένο υλικό (άρθρα, διδακτικές προτάσεις) με βάση την παιδαγωγική σας κατάρτιση (εφόδια από τις μεταπτυχιακές σας κυρίως σπουδές / μαθήματα διδακτικής) Δίνετε προτάσεις για δημιουργία υλικού σε εργαλεία , υπηρεσίες ή εφαρμογές –κυρίως– web2.0 Δίνετε αιτιολογημένες προτάσεις για ιστοσελίδες με σχετικό εκπαιδευτικό υλικό Αναγνωρίζετε στοιχεία από τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων

Ραντεβού την Τρίτη στις 6μμ Ας έχουμε ένα δημιουργικό τριήμερο