ΨΕΜΑ η αλhθeΙΑ η προσεληνωση;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The Best SMS Message Delivery Service. Τι είναι το SMS Marketing ? Η υπηρεσία SMS Marketing είναι ένα σύγχρονο «εργαλείο» επικοινωνίας, διαφήμισης και.
Advertisements

University of Peloponnese, School of Fine Art Department of Theatre Studies University of Peloponnese, School of Fine Art Department of Theatre Studies.
(GOYA!) Ο ΓΚΟΓΙΑ γεννήθηκε στις 30 Μαρτίου το1746 στο Fuendetodos της Αραγονίας.
The jobs Τα επαγγέλματα Στο κόσμο υπάρχουν διάφορα επαγγέλματα. Όπως 1.Η χορεύτρια 2.Ο ποδοσφαιριστής 3.Ο δικαστής 4.Ο μπασκετμπολίστας 5.Ο δάσκαλος.
E-twinning Greece - Poland. E-twinning Δημοτικό Σχολείο Μονεμβάσιας 1 ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης 7 ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης Zespół.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 5a: More basic words JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Κοινωνικός σχεδιασμός Γιάννης Ζαϊμάκης Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 6: Εξατομικευμένες υπηρεσίες διαμονής Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
1 Ανάλυση Κινδύνου και Κρίσιμα Σημεία Ελέγχου Το Σύστημα HACCP.
SMART policies for SMART islands “Small islands: The need for tailored-made measures” ELEFTHERIOS S KECHAGIOGLOU V. President EUROPEAN SMALL ISLANDS FEDERATION.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΕΛΙΣΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ.
Ενέργεια και κλιματική αλλαγή
Ανάπτυξη Κρουαζιέρας &
ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Προσέλκυση, δέσμευση και ανάπτυξη ικανοτήτων των Εθελοντών
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
Παράθυρο με θέα τη Γη 3ο ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου ο τετράμηνο
Ορισμός και έργο της αγωγής
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Ο άνθρωπος έχει πάει στ’ αλήθεια στη σελήνη;
Σχολικό Έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια κ. Μαυροματάκη
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Πρώτη προσελήνωση στο Φεγγάρι της NASA το 1969 ΑΛΗΘΕΙΑ Η΄ ΨΕΜΑ;
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
ΠΑΡΑΤΗΡΩNTAΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
Υλοποίηση Εργασιών Πλήρης κατανόηση σκοπού και εργασιών Η ερμηνεία της πρότασης είναι δική μου. Σχετίζω παραδοτέο με γενικότερο πλαίσιο προγράμματος.
30 χρόνια προγράμματος Εράσμος
«Πειράματα σε ζώα & ανθρώπους και κλωνοποίηση»
Προώθηση των γεωργικών προϊόντων
JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Εύρος κίνησης Εύρος κίνησης ονομάζεται η πλήρης δυνατή κίνηση
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
«ΦΙΛΟΖΩΙΑ ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ»
“One Map Endless Possibilities”
Γιώργος Αγγελόπουλος Α.Μ. : 5902
E.Παπαευσταθίου-Συνεργάτης Ε.Κ.Φ.Ε Παλλήνης
Ενέργεια και περιβάλλον
Anti-bullying Campaign
SCOTLAND Βασικές Αρχές Έρευνας.
Project : Ομάδα 4 Γαλαξίες Μαύρες Τρύπες Εξωγήινη Ζωή ΑΤΙΑ
Εποικισμός του Άρη.
Οι νόμοι του Newton (Νεύτωνα)
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Σχόλια και προτάσεις σχετικά με τη διεκπεραίωση RTN προγραμμάτων…
ΠΡΟΣΣΕΛΗΝΩΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΨΕΜΑ;
Εισηγητής: Ερρίκος Βασιλικός
به نام خدا نام دانشجو: پدرام پناهی فر
با استفاده از شبکه های عصبی و
Διαστημική τεχνολογία
Μάθημα 12ο Σεισμολογία της Σελήνης
جانوران زهری و گزنده دکتر عاطفه خازنی.
Academy for Legislation
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch
Η τρύπα του όζοντος: Η οροφή του ουρανού από κάπου μπάζει
ThinkBiz.
Δημήτρης Παπαστεργίου // Δήμαρχος Τρικάλων
1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου Σχολικό έτος: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Οπτικές Ίνες Μαθητές που εργάστηκαν : Γαλακτίδης Παναγιώτης
Preparing to serve.
Authors and Affiliations
Stelar Evolution in PTERIDOPHYTES Types of Steles in Pteridophytes & its Evolution
Slow APSP.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΨΕΜΑ η αλhθeΙΑ η προσεληνωση;

Η ιστορία κατέγραψε ότι ο άνθρωπος πάτησε στο φεγγάρι στις 21 Ιουλίου του 1969. Η αποστολή Απόλλων 11 ήταν μέρος του Προγράμματος Απόλλων της NASA, που τελικό του στόχο είχε την προσεδάφιση ανθρώπων στη Σελήνη. Είναι ψέμα ή αλήθεια;

Το listverse κατέγραψε τα 10 βασικότερα επιχειρήματα εκείνων που αμφισβητούν την επιτυχία του τότε εγχειρήματος της NASA. 1. Η σημαία που κυματίζει Όταν οι αστροναύτες έστησαν την αμερικανική σημαία, αυτή φαίνεται να κυματίζει, πράγμα αδύνατο, αφού στο φεγγάρι δεν υπάρχει άνεμος. 2. Ο κρατήρας που απουσιάζει Σε όλες τις εικόνες της προσελήνωσης αλλά και στο βίντεο, ένας κρατήρας λείπει κάτω από τη σεληνάκατο που ζύγιζε 17 τόνους. Πρόκειται για τον κρατήρα εκείνον που θα έπρεπε να σχηματίσει η σεληνάκατος με την κάθοδο της. Η NASA απάντησε πως το έδαφος της σελήνης είναι πολύ πιο σκληρό και η επιφάνεια στην οποία πραγματοποιήθηκε η κάθοδος ήταν βραχώδης με αποτέλεσμα να μην μείνουν εμφανή σημάδια της επιχείρησης στο σημείο αυτό. 3. Οι πολλαπλές πηγές φωτός Οι σκιές που υπάρχουν στις φωτογραφίες δεν είναι εντελώς σκοτεινές όπως θα έπρεπε να είναι μιας και η μοναδική πηγή φωτός είναι ο Ήλιος. Η εξήγηση της NASA: Στη σελήνη λοιπόν δεν είναι ο ήλιος η μόνη πηγή φωτός αλλά και η ίδια η σελήνη που αντανακλά το φως του ήλιου. Αυτός είναι  ο λόγος που οι σκιές δεν είναι εντελώς σκοτεινες 4. Η επικίνδυνη ακτινοβολία από τη "ζώνη Βαν Άλεν" Οι αστροναύτες δεν θα μπορούσαν να επιβιώσουν σε ένα τέτοιο ταξίδι λόγω της έκθεσής τους στην επικίνδυνη ακτινοβολία από τη "ζώνη Βαν Άλεν".

5. Το άγνωστο αντικείμενο Μετά την δημοσίευση των πρώτων φωτογραφιών πολλοί παρατήρησαν ένα παράδοξο αντικείμενο να αντανακλάται στο σκάφανδρο του αστροναύτη. Οι υποστηρικτές της θεωρίας του ότι δεν πατήσαμε ποτέ στο φεγγάρι, λένε πως εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα "σποτάκι" που χρησιμοποιείται στα τηλεοπτικά και κινηματογραφικά στούντιο. Η NASA επικαλείται την τότε τεχνολογία ανακοινώνοντας πως πρόκειται για οφθαλμαπάτη λόγω της κακής ποιότητας της φωτογραφίας. 6. Η βόλτα σε slow motion Αν κανείς παίξει γρήγορα το φιλμ του περιπάτου των αστροναυτών, φαίνεται σαν να έχει τραβηχτεί στη Γη και μετά παίχτηκε σε αργή ταχύτητα κατά την "επίσημη" μετάδοση του. Η NASA διαψεύδει τα παραπάνω λέγοντας πως το βίντεο δεν υπέστη επεξεργασία slow motion αλλά ήταν έτσι εξ αρχής.

7. Πού είναι τ' αστέρια; Δεν διακρινόταν, κατά την προσελήνωση και τις βόλτες των αστροναυτών, καμία πληθώρα λαμπών άστρων στον σκοτεινό ουρανό της Σελήνης. Τι λέει η NASA; Η προσελήνωση έλαβε χώρα κατά το σεληνιακό πρωινό, με τον ήλιο να λάμπει έντονα. Απλώς οι τεχνικοί της NASA ρύθμισαν έτσι τον χρόνο έκθεσης στις κάμερες, ώστε ο χρόνος έκθεσης του φιλμ να είναι πολύ σύντομος προκειμένου να μην εισέλθει πολύ φως και θολώσει τις λεπτομέρειες της λήψης. Τα άστρα, αν και ήταν ορατά από τα μάτια των αστροναυτών πάνω στο φεγγάρι, δεν ήταν αρκετά λαμπερά για να αποτυπωθούν στις φωτογραφίες.

8. Ο μυστηριώδης βράχος με το γράμμα "C" Η NASA έριξε την ευθύνη σε τεχνικό της ο οποίος σύμφωνα με τους Αμερικανούς, προσέθεσε το γράμμα με τη βοήθεια της τεχνολογίας "για πλάκα". 9. Τα ίχνη των παπουτσιών στη λεπτή σκόνη, παρά την ανυπαρξία υγρασίας ή ατμόσφαιρας ή ισχυρής βαρύτητας, είναι απρόσμενα έντονα και καλοδιατηρημένα. Η έλλειψη ανέμου στο φεγγάρι σημαίνει ότι τα αποτυπώματα διατηρούνται πολύ καλύτερα από ό,τι στη Γη, καθώς η ξερή σεληνιακή άμμος δεν διασκορπίζεται τόσο εύκολα όσο θα συνέβαινε στον πλανήτη μας, λέει η NASA.

10. Οι βράχοι της Ανταρκτικής Οι βράχοι που συνέλεξαν οι αστροναύτες είναι ίδιοι με αυτούς που βρήκαν οι επιστημονικές αποστολές στην Ανταρκτική. Στην πραγματικότητα, μερικοί σεληνιακοί βράχοι έχουν βρεθεί στον πλανήτη μας, αλλά όλοι είναι οξειδωμένοι από το πέρασμά τους, ως αστεροειδείς, μέσω της ατμόσφαιρας της Γης. Οι γεωλόγοι έχουν επιβεβαιώσει με πλήρη βεβαιότητα ότι οι βράχοι που έφερε το "Απόλλων", προήλθαν όντως από τη Σελήνη.

Μετά από όλα αυτά,τι πιστεύετε για την προσελήνωση: Είναι αλήθεια ή ψέμα;

THANK YOU