EL Greek.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 1 η, 24/2/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ.
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος ( ΠΕ 02) Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΤΕΡΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
© Architecture: Art & Build + Atelier d’architecture Paul Noël
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

EL Greek

Οι 3 Ομάδες Στόχοι του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ Math-GAMES Πώς τα παιχνίδια μπορούν να βοηθήσουν στην απόκτηση Μαθηματικής Γνώσης Μαθαίνεις να μετράς και να υπολογίζεις Μαθαίνεις τα βασικά στα Μαθηματικά, τη Στατιστική και τη Γεωμετρία Μέλη της Ομάδας για το πρόγραμμα Math-GAMES Εκπαιδευτές στην Ευρώπη, οι οποίοι διδάσκουν τα βασικά στα Μαθηματικά Σπουδαστές στην Ευρώπη, οι οποίοι παρακολουθούν μαθήματα για τα βασικά στα Μαθηματικά Ειδικοί από 10 χώρες δουλεύουν πάνω στο υλικό για το πρόγραμμα Math-GAMES. Τα πάντα είναι διαθέσιμα για κατέβασμα στην ιστοσελίδα: www.math-games.eu στις εξής γλώσσες BG, DE, EN, ES, EL, FR, IT, RO, VA, TR Εκπαιδευτές στην Ευρώπη, που εργάζονται στην Εκπαίδευση Ενηλίκων ή σε άλλα εκπαιδευτικά πεδία με ανθρώπους που θέλουν να μάθουν τα βασικά στα Μαθηματικά, μπορούν να χρησιμοποιήσουν το διδακτικό υλικό των Math-GAMES Σπουδαστές στην Ευρώπη που θέλουν να μάθουν τα βασικά στα Μαθηματικά, π.χ. Ενήλικες (ηλικιωμένοι και νέοι) Μετανάστες Άνθρωποι που δεν είχαν την ευκαιρία να πάνε σχολείο Άνθρωποι που έχουν ξεχάσει τις μαθηματικές τους γνώσεις αλλά τους χρειάζονται στο επάγγελμά τους

Σεμινάριο Κατάρτισης Εκπαιδευτικών Δομή του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ Math-GAMES Πώς τα παιχνίδια μπορούν να βοηθήσουν στην απόκτηση Μαθηματικής Γνώσης Μαθαίνεις να μετράς και να υπολογίζεις Μαθαίνεις τα βασικά στα Μαθηματικά, τη Στατιστική και τη Γεωμετρία Math-GAMES Συλλογή Βιβλία & Ψηφιακό Βιβλίο (σε 9 γλώσσες) Math-GAMES Οδηγός Βιβλία & Ψηφιακό Βιβλίο (σε 9 γλώσσες) Math-GAMES Σεμινάριο Κατάρτισης Εκπαιδευτικών Σεμινάριο και Ηλ. Παρουσίαση (σε EN) Περισσότερα από 30 παιχνίδια με περιγραφές Κανόνες Εικόνες Γραφικά Σχέση με τα Μαθηματικά Κατευθυντήριες γραμμές για κάθε παιχνίδι σχετικές πάντα με τα Μαθηματικά Διδακτικές και Μεθοδολογικές σημειώσεις για τους εκπαιδευτές Βήμα-Βήμα δομή κάθε μαθήματος Υποδείγματα των παιχνιδιών Πώς να κατασκευάσουν μόνοι τους τα παιχνίδια Σεμινάριο Κατάρτισης των Εκπαιδευτικών για να δουλέψουν με το Math-GAMES Διδακτικές και Μεθοδολογικές σημειώσεις για τους εκπαιδευτές Βήμα-Βήμα δομή κάθε μαθήματος Υποδείγματα των παιχνιδιών Πώς να κατασκευάσουν μόνοι τους τα παιχνίδια Βίντεο στο YouTube Συζήτηση στο Facebook Απευθείας Κατάρτιση Ηλ. Παρουσίαση Math-GAMES Αξιολογική Αναφορά (ψηφιακό βιβλίο σε EN)

Mathematics Learning by Games Math-GAMES Project Mankind and Mathematics Ο Προμηθέας ήταν δεμένος σε ένα βράχο σαν τιμωρία γιατί έκλεψε τη φωτιά από τους θεούς και την έδωσε στον άνθρωπο για να τον σώσει αλλά επίσης και γιατί έδωσε στον άνθρωπο τους αριθμούς και τη σημασία τους. Με αυτόν τον τρόπο, ήδη 2.500 χρόνια πριν, ο Αισχύλος στον Προμηθέα Δεσμώτη επιβεβαιώνει την σημασία των αριθμών για την ανθρωπότητα. https://www.youtube.com/watch?v=kcWdcGwd844 Είναι γεγονός ότι οι ενήλικες χρειάζονται έστω μια ελάχιστη γνώση αριθμητικής ώστε να επιβιώσουν στον κόσμο μας. Η αριθμητική γνώση είναι απαραίτητη σε ένα μεγάλο εύρος δεξιοτήτων όπως: Ατομική διαχείριση των οικονομικών Επεξεργασία των δεδομένων τόσο στον χώρο εργασίας όσο και στις καθημερινές συναλλαγές Math-GAMES Methodology 1

Κάθε άνθρωπος χρειάζεται μια βασική γνώση αριθμητικής Η Αριθμητική είναι όπως και ο αλφαβητισμός, εξαιρετικά απαραίτητα σε ένα μεγάλο εύρος βασικών δεξιοτήτων απαραίτητων στην καθημερινή ζωή μας. Οι βασικές δεξιότητες κατοπτρίζονται στους βασικούς στόχους της μαθηματικής διδασκαλίας, οι οποίοι είναι να προετοιμάσουν τους μαθητές ώστε: να λύνουν προβλήματα να επικοινωνούν και να κρίνουν να δημιουργούν σχέσεις μεταξύ των μαθηματικών και των εφαρμογών τους να αποκτούν μαθηματική γνώση να εκτιμούν τα μαθηματικά να παίρνουν αποφάσεις έχοντας γνώση όλων των παραμέτρων και να συνεισφέρουν στην κοινωνία Ιδιαίτερα στην περίπτωση των Ενηλίκων Εκπαιδευομένων που μαθαίνουν με αργούς ρυθμούς, οι οποίοι εμφανίζουν κατά την διάρκεια κανονικών μαθημάτων ελλείψεις σε κινητήρια, συναισθηματικά, γνωστικά και κοινωνικά θέματα. Το αποτέλεσμα:13% των ενηλίκων παρουσιάζουν έλλειψη γνώσης αριθμητικής. Math-GAMES Methodology 2

Math-GAMES Methodology 3 Αποτελέσματα του Παιχνιδιού στην εκπαίδευση των Μαθηματικών: Μεγάλα κίνητρα για μάθηση όταν δουλεύεις με πράγματα που σε ευχαριστούν Υψηλό αποτέλεσμα μάθησης από το χαρούμενο περιβάλλον Προωθείται η κοινωνική συμπεριφορά στην επίλυση προβλημάτων Ενθαρρύνονται οι ομιλητικές και γλωσσικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην κατανόηση των μαθηματικών προβλημάτων Στα μαθηματικά όπως και στο παιχνίδι υπάρχει πάντα ένα μοντέλο από την πραγματικότητα, Παίζοντας συγκεκριμένα παιχνίδια ενισχύονται οι κινητικές δεξιότητες Εφαρμόζονται στρατηγικές Επίλυσης και μαθηματικών κανόνων Αποτελέσματα του Παιχνιδιού στους ενήλικες: Το Παιχνίδι είναι διασκεδαστικό Το συντροφικό Παιχνίδι χτίζει ανθρώπινες σχέσεις Το Παιχνίδι ενισχύει την δημιουργικότητα Παίζοντας λύνονται προβλήματα Όταν παίζεις πρέπει να δίνεις σημασία στους κανόνες Αποτελέσματα του Παιχνιδιού στην Μαθησιακή Συμπεριφορά: Αυξάνεται το Ενδιαφέρον Ενθαρρύνεται η Κινητοποίηση Ο Ανταγωνισμός είναι Κοινωνικοποίηση Τα Παιχνίδια αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα ως μοντέλο Με το Παιχνίδι δημιουργείται ένα ευχάριστο και χαλαρωτικό περιβάλλον Math-GAMES Methodology 3

Διάλεξε το κατάλληλο παιχνίδι! Δώσε προσοχή στην μαθηματική ύλη που θα διδαχθεί: Ψάξε στην Σύνοψη Σημείωσε το κείμενο στο Compendium Δες την σελίδα στο εγχειρίδιο Φτιάξε το κατάλληλο υλικό Βεβαιώσου ότι το παιχνίδι δίνει κίνητρα Δώσε προσοχή στα αισθήματα των εκπαιδευόμενων και απάντησε τις ερωτήσεις: Του αρέσει να παίζει μόνος του; Του αρέσει να παίζει με αντίπαλο; Του αρέσει να παίζει σαν μέλος μιας ομάδας; Τι είδους παιχνίδια του αρέσει να παίζει; Σημειώστε τους διάφορους τύπους παιχνιδιών: Καθαρός τζόγος (για παράδειγμα Ζάρια, Domino) Καθαρά εγκεφαλικά παιχνίδια (για παράδειγμα four-in-a-row, Σκάκι, mill, lady) Παιχνίδια που συνδυάζουν μυαλό και τύχη (π.χ 17 and 4, Monopoly) Παιχνίδια με Κίνηση (π.χ, seven-step dance, bouncy play) Παιχνίδια λεπτής κινητικότητας (π.χ, Mikado, thread game) Παζλ

Η ιστοσελίδα του προγράμματος μας θα σε βοηθήσει: www.math-games.eu Το αποτέλεσμα είναι: Παίζεις Παιχνίδια και μαθαίνεις πιο εύκολα Μαθηματικά! Η ιστοσελίδα του προγράμματος μας θα σε βοηθήσει: www.math-games.eu