Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Advertisements

Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Δημιουργία παρουσίασης:
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ Δ2΄ ΤΑΞΗ
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ (web tools) + ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΘΗΣΗΣ (PLN) Άννα Βαρνά
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
QUIZ Υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης. Ένα άτομο σου λέει πως είναι η Μαρία και ότι θέλει τον κωδικό σου για να σου κάνει νέο ρεκόρ στο παιχνίδι. Τι κάνεις??
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας πειρατής που είχε χάσει τον παπαγάλο του σ ‘ένα νησί.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
U 4 energy ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΧΩΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ.
Γιατί και πως μετακινούνται οι άνθρωποι της Εποχής του Χαλκού;
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΠΥΡΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ Δ1.
Η Ευρωπαϊκή γωνιά στο σχολείο μας Η Ευρωπαϊκή γωνιά στην τάξη μας.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
Χατσίκου Ιωάννα
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΚΟΤΥΛΗ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 20
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Ε2 1ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΧΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ:ΑΓΚΑ ΒΙΚΕΝΤΙΑ
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Ετοιμασίες για το ταξίδι (3)
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.62-63
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
Προσθετική ανάλυση των αριθμών ως το 5
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Χριστiνα σαμαρa Δ2.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2013 ΣΜΙΓΑΔΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
Πάμε για ψώνια; (4) Βιβλίο σελ.46-47
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
«Ειρήνη» Γιαννησ ριτσοσ ποίημα
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Με το σεις και με το σας (3)
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Ο Θεοσ στην εντατικη Ψαλμός 22.
Γνωριμία με τους ήρωες Χατσίκου Ιωάννα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3) Βιβλίο σελ.76-77 Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr/ εικόνες https://picasaweb.google.com/alitadv74 και http://www.mycutegraphics.com/

Είστε έτοιμοι; 3 1 2 Φτάσαμε στη Χωχαρούπα!

Πού έφτασε η παρέα; Ποιο ήταν το περίεργο σε αυτή τη χώρα; Μετά από ποια χώρα πέρασαν; Τι περίεργο είχε η Λιλιμέρα; Ας θυμηθούμε το ταξίδι τους. Πού πήγαν πρώτα; Πού έφτασε η παρέα;

Τι σημαίνει Χωχαρούπα; Βρίσκουμε και βάφουμε κίτρινο. Στη Χωχαρούπα υπάρχει κάτι περίεργο στον τρόπο που μιλάνε;

Πώς φαντάζεστε τη Χωχαρούπα;

Κυκλώνουμε και βάφουμε με πράσινο. Τι πρέπει να δεχτούν τα παιδιά , αν θέλουν να μείνουν λίγες μέρες στη Χωχαρούπα;

Θέλετε να τους μάθουμε το τραγούδι; Γιατί πιστεύετε διάλεξαν αυτό το ποίημα; Ακούμε μελοποιημένο το ποίημα του Ρίτσου και το τραγουδάμε.

Θα θέλατε να ζωγραφίσουμε όλες αυτές τις χώρες που πέρασαν τα παιδιά; Κάθε ομάδα θα επιλέξει από το κουτί μια χώρα και θα τη φτιάξει με ένα κολάζ. Θα θέλατε να ζωγραφίσουμε όλες αυτές τις χώρες που πέρασαν τα παιδιά; Αυτό το ταξίδι έκρυβε πολλές εκπλήξεις και τα παιδιά είδαν πολλά νέα πράγματα! Σε ένα κουτί έχω τις τρεις χώρες και το ποίημα του Ρίτσου. Καθεμιά από τις 4 ομάδες διαλέγει από το κουτί ένα χαρτί και φτιάχνει ένα κολάζ για τη χώρα που έτυχε.