Διδακτική αξιοποίηση Διαδικτυακών περιβαλλόντων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κώστας Διαμαντάρας Τμήμα Πληροφορικής ΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2011 Υπηρεσίες Web και Συστάδες υπολογιστών.
Advertisements

Διαδίκτυο.
Εισαγωγh στο App Inventor μια visual γλώσσα με πλακίδια για τη δημιουργία Android εφαρμογών Βασίλης Εφόπουλος.
Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή Μια παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Τάξης του 49ου Γυμνασίου Αθήνας Διδάσκων: Χ. Μοτσενίγος 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
Ubuntu / LTSP / sch-scripts Εγκατάσταση και Διαχείριση Σχολικών Εργαστηρίων με Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα Γεωργόπουλος Άλκης Σιάχος Γιάννης.
ΠΜΣ «Διδακτική των Μαθηματικών» ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Χ. Λεμονίδης Καθηγητής ΠΔΜ Ακαδ. Έτος: Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά.
Μελέτη & Ανάπτυξη Υπολογιστή χαμηλού κόστους ΑΔΑΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Προγραμματισμός κινητών συσκευών Ενότητα 1 : Εισαγωγικές έννοιες Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Εργαστήριο 10: Scratch (Μέρος 10ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής.
Μία εφαρμογή κατά του Σχολικού Εκφοβισμού για συσκευές Android και iOS.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Εισαγωγικό Μάθημα Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Πληροφορική Ενότητα 3 (Μέρος Γ): Εφαρμογές. Δήμητρα Αβραμούλη, Καθηγήτρια Εφαρμογών, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου Τ.Ε., T.E.I. Θεσσαλίας.
Κώστας Χαλιμούρδας, Παναγιώτης Αλεξάκος Δ.Δ.Ε. Καρδίτσας
Εξέλιξη Farm Manager iOS για δυνατότητα λογικής ομαδοποίησης, επισκόπησης εργασιών που εκκρεμούν και αναφορές Μπούρας Βασίλειος 2702 Επιβλέπων: Δρ. Λάντζος.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
Θέμα εργασίας: Διδακτικό Σενάριο με χρήση ΤΠΕ «Η τέχνη του Μπαρόκ στη ζωγραφική» Μάθημα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΠΟΛΥΜΕΣΑ Υπεύθυνος Καθηγητής: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΟΔΗΓΟΣ
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά
Κατανεμημένα Συστήματα
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (Λ.Σ.)
Δημιουργία και επεξεργασία ερωτηματολογίου με τις google forms
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ρομαντισμός.
Κίνηση στο Scratch.
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Τεχνολογικού Λυκείου Κεφ
Project: Εθισμός στο Internet
Χρήσιμες Λειτουργίες στο Google Chrome
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
« Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : Εξατομικευμένη και αυτορυθμιζόμενη μάθηση - Η Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας Ανοικτού Κώδικα Moodle» Κερασοβίτης.
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Ἑλλήνων Οἶνος Project Α1 59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών.
Πολυπλοκοτητα - netlogo
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου (σελίδες 78-83) Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδακτική αξιοποίηση Διαδικτυακών περιβαλλόντων Περιβάλλον App Inventor και ανάπτυξη εφαρμογών για συσκευές Android Σεμινάριο App Inventor

Ενότητες Σεμιναρίου Το App Inventor στην Τάξη. Εγκατάσταση και λειτουργία. Εργαστήριο App Inventor. Από εδώ και πέρα. Επιπλέον πηγές και προοπτικές. Σεμινάριο App Inventor

Το App Inventor στην Τάξη Διδακτική αξιοποίηση στην Τάξη Μέχρι τώρα εμπειρία. Σεμινάριο App Inventor

Το App Inventor με μια ματιά. Είναι πολύ εύκολο να φτιάξεις μια πρώτη εφαρμογή και να δεις άμεσα τα αποτελέσματα στη συσκευή σου Σεμινάριο App Inventor

Τι είναι το App Inventor; Ένα Περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών (IDE) για φορητές συσκευές με Λ.Σ. Android. Είναι διαδικτυακό, άρα χρειάζεται πρόσβαση στο Ίντερνετ. Είναι ειδικά φτιαγμένο για την Εκπαιδευτική κοινότητα από το Δημοτικό μέχρι το Πανεπιστήμιο. Αναπτύχθηκε αρχικά από τη Google (2011) και μετά από το ΜΙΤ Center for Mobile Learning (2012). Είναι Ανοιχτού Κώδικα. Βασίζεται στο κονστρουκτιβιστικό μοντέλο μάθησης. Σεμινάριο App Inventor

Γιατί App Inventor; Πλεονεκτήματα Περιβάλλον ειδικά φτιαγμένο για εκπαίδευση. Αξιοποιεί πιθανή προϋπάρχουσα γνώση σε Scratch ή StarLogo ή παρόμοια εργαλεία, χωρίς να την προϋποθέτει. Ανάδραση στους μαθητές με άμεσα αποτελέσματα. Ανάπτυξη του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης και εισαγωγή εννοιών προγραμματισμού έμμεσα με σχήματα. Μεγάλο εύρος δυνατοτήτων ανάπτυξης από πολύ απλές εφαρμογές στη διάρκεια μιας διδακτικής ώρας, μέχρι πολύπλοκα project. Δυνατότητα υλοποίησης ενός πλήρους Κύκλου Ανάπτυξης Λογισμικού στην τάξη. Σεμινάριο App Inventor

Γιατί App Inventor; Μειονεκτήματα Ελάχιστο υλικό στα Ελληνικά. Απαραίτητη σύνδεση στο Ίντερνετ. Αν και υπάρχει προσομοιωτής κινητού τηλεφώνου, η εμπειρία του χρήστη (ταχύτητα απόκρισης, δυνατότητες) δεν είναι ίδια με ένα πραγματικό τηλέφωνο, άρα, Η χρήση κινητής συσκευής, αν και όχι απαραίτητη, βελτιώνει πολύ την εμπειρία. Σεμινάριο App Inventor

Διδακτική αξιοποίηση στην Τάξη 2012-13, 1ο Π.Π.Γ. Αθήνας, Όμιλος Αριστείας Πληροφορικής. 2013-14, 1ο και 6ο ΕΠΑΛ Αθήνας, Ειδική Θεματική Δραστηριότητα. 2013-14, 1ο ΕΠΑΛ Υμηττού, Ειδική Θεματική Δραστηριότητα. 2014-16, ενσωμάτωση στα Αναλυτικά Προγράμματα. Σεμινάριο App Inventor

Εμπειρία από την Τάξη Θετικά στοιχεία: Προβλήματα Υψηλό επίπεδο αποδοχής και ενθουσιασμού των μαθητών.. Μεγάλο ποσοστό ενεργητικής συμμετοχής. Γρήγορα και χειροπιαστά αποτελέσματα. Διάχυση της δουλειάς των μαθητών στο υπόλοιπο σχολείο. Χρειάζεται λίγη δουλειά για το στήσιμο του εργαστηρίου (χωρίς emulator). Προβλήματα Οι μαθητές που δε διαθέτουν κινητό Android εμπλέκονται λιγότερο. Η τελική ενοποίηση της δουλειάς ομάδων μαθητών που δουλεύουν σε διαφορετικά τμήματα της ίδιας εφαρμογής δεν είναι πολύ εύκολη (αποθετήριο κώδικα, μεταφορά κώδικα μεταξύ εφαρμογών, βιβλιοθήκες). Νέο! Templates και Repositories. Προβλήματα στη χρήση του Emulator, ειδικά σε πιο παλιά εργαστήρια. Μερικοί μαθητές έχουν δυσκολία με τη χρήση της Αγγλικής γλώσσας στο περιβάλλον εργασίας. Προς το παρόν υπάρχει έλλειψη υλικού στα ελληνικά. (Ευκαιρία για ανάπτυξη). Σεμινάριο App Inventor

Εγκατάσταση και λειτουργία Ελάχιστες Απαιτήσεις Εγκατάσταση Γνωριμία με το περιβάλλον Δυσκολίες και προβλήματα λειτουργίας στο σχολικό εργαστήριο Σεμινάριο App Inventor

Ελάχιστες Απαιτήσεις εγκατάστασης & λειτουργίας Η/Υ και Λ.Σ. Macintosh (Intel CPU): Mac OS X 10.5. Windows: Windows XP. GNU/Linux: Ubuntu 8, Debian 5. Λογαριασμό Gmail για κάθε μαθητή ή ομάδα. Προσοχή! Αν θέλετε να εγκαταστήσετε τον Emulator θα πρέπει να έχετε πρόσβαση σε λογαριασμό χρήστη με δικαιώματα διαχειριστή. Browser Mozilla Firefox 3.6. Apple Safari 5.0. Google Chrome 4.0. Προσοχή! Ο Internet Explorer ΔΕΝ υποστηρίζεται. Κινητό ή Ταμπλέτα (ή, χρησιμοποιήστε τον Εmulator) Android 2.3 ("Gingerbread") ή νεότερο. Σεμινάριο App Inventor Σεμινάριο App Inventor

Εγκατάσταση και προετοιμασία Υπάρχουν δύο (ή τρία) διαφορετικά σενάρια εγκατάστασης και χρήσης, ανάλογα αν θα χρησιμοποιηθεί Emulator ή πραγματική συσκευή Android. Για τα παιδιά που δεν έχουν συσκευή Android, είναι καλό να εγκατασταθεί το πρόγραμμα του Emulator στους αντίστοιχους Η/Υ του εργαστηρίου. Εγκατάσταση Emulator στον Η/Υ Οδηγίες εγκατάστασης στη σελίδα Resources – Get Started. Σύνδεση με συσκευή Android μέσω WiFi. Οδηγίες σύνδεσης στη σελίδα Resources – Get Started. Σεμινάριο App Inventor Σεμινάριο App Inventor

Δυσκολίες και προβλήματα στο σχολικό εργαστήριο Απαραίτητη πρόσβαση σε λογαριασμό με δικαιώματα διαχειριστή σε όλους τους Η/Υ. Η απεγκατάσταση μπορεί να αφήσει σκουπίδια, που αφαιρούνται όμως πολύ εύκολα. Ο Emulator αργεί να ανοίξει σε παλιούς υπολογιστές. Για τη σύνδεση κινητών συσκευών χρειάζεται WiFi Access Point. Σεμινάριο App Inventor

Στην πράξη Γνωριμία και πρακτική εξάσκηση με το περιβάλλον του App Inventor. Φτιάχνουμε ένα απλό παιχνίδι: HelloPurr. Επιπλέον δραστηριότητεςαπό το σχολικό βιβλίο στο μάθημα "Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών". Σεμινάριο App Inventor Σεμινάριο App Inventor

Από εδώ και πέρα Επιπλέον πηγές Προοπτικές Σεμινάριο App Inventor

Επιπλέον Υλικό και Πηγές Πηγές στο επίσημο site Για τους εκπαιδευτικούς: Teach www.appinventor.org appinventor.org book App Inventor - Google forums Συμμετοχή του App Inventor στο “Hour of code” Αναγνώστης QR code στο Google Play: Zxing Barcode Scanner. Χρήσιμες συνδέσεις: App Inventor site: http://appinventor.mit.edu Φόρουμ: http://appinventor.mit.edu/explore/forums/ Υλικό: http://appinventor.mit.edu/explore/resources.html Πώς λειτουργεί η σύνδεση μέσω Wifi: http://appinventor.mit.edu/explore/support/explain-wifi-connection.html Δημοσίευση εφαρμογών στο Google PlayQ http://appinventor.mit.edu/explore/ai2/google-play.html www.appinventor.org Βιβλίο για App Inventor (αγγλ.): http://www.appinventor.org/book2 Tutorials: http://www.appinventor.org/hellopurr-steps Course-in-a-box (μεταλυκειακού επιπέδου): http://www.appinventor.org/course-in-a-box http://www.appinventorblocks.com Computer Science EducationWeek (Hour of Code): http://csedweek.org/ Source Code: http://appinventor.mit.edu/appinventor-sources/ Σεμινάριο App Inventor Σεμινάριο App Inventor

Προοπτικές αξιοποίησης Αξιοποίηση σε Project. Ελληνικά tutorials. Δημιουργία υλικού στα ελληνικά. Ελληνοποίηση του περιβάλλοντος. Συμμετοχή σε διαγωνισμούς. Σεμινάριο App Inventor Σεμινάριο App Inventor