Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Advertisements

Η ιδέα της Creative Ideas ξεκίνησε το 2006, από τον χώρο του διαδικτύου (με την σχεδίαση ιστοσελίδων) και εξελίχθηκε σε μια οντότητα όπου δραστηριοποιείται.
Objectives & Strategy Στόχος Στρατηγική
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό:
Άσκηση 1. Θεωρούμε το ακόλουθο κομμάτι κώδικα int i,j; double result, a[110][4]; for(i=0; i
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Καλώς ήλθατε στον κόσμο της KOUVIDIS. KOUVIDIS ποιοι είμαστε.
Food and Beverage Operations and Management.  Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα  Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 1.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Μαθήματα Έρευνας Αγοράς στο ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3 ο και 4 ο.
"europe by easyJet" "Come on, let's fly!" "The web's favourite airline" "Where can we take you?"
1 Δείκτες Χρηματοοικονομικής Μόχλευσης Με τους δείκτες αυτούς αξιολογούνται οι συνθήκες: της μακροκρόπρόθεσμης χρηματοοικονομικής λειτουργίας της επιχείρησης.
ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. Οι ομάδες αυτού του project ερεύνησαν : ΓΑΛΛΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΙΤΑΛΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ.
1 ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ – ΜΕΛΕΤΕΣ Το θέμα “ποιότητα”, από τη σκοπιά των μελετητών Γιώργος Ν. Κάζος Πολιτικός Μηχανικός Πρόεδρος ΣΕΓΜ.
Τμηματοποίηση – Στόχευση - Τοποθέτηση
Ανεφοδιασμός σημείων με σύγχρονη τεχνολογία Logistics. Υποστήριξη δικτύων Συγκοινωνιών, Επικοινωνίας,Ύδρευσης, Ενέργειας, κτλ. Τομέας Κρατικών Προμηθειών.
1 IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το 2 EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Δικαιώματα (option) Τα δικαιώματα προαίρεσης είναι συμφωνίες που δίνουν στον αγοραστή το δικαίωμα, αλλά όχι την υποχρέωση, να αγοράσει από τον πωλητή.
Καθαρή Παρούσα Αξία Η διαφορά της τρέχουσας αξίας μιας επένδυσης από το τρέχον κόστος της ονομάζεται Καθαρή Παρούσα Αξία . Με άλλα λόγια, η Κ.Π.Α. μιας.
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Acts 4:34 – 5:11 God’s warning shot.
Στατιστικές Υποθέσεις
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ & ΟΙ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΗΣ
Βελτιστοποίηση σε τρίλιζα Καταδίωξη/διαφυγή
ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ «Ικανοποίηση των ασθενών με ΡΑ
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
ΠΡΟΤΑΣΗ ισορροπησ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ εργων υποδομησ
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στόχοι Asking for and giving the time The weather
Φώτης Κοκοτός: επιχειρηματίας, μηχανικός περιβάλλοντος, υποψήφιος βουλευτής με τη ΔΡΑΣΗ και τη ΔηΞα -
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Ευαισθησία-Ειδικότητα Παράδειγμα(1)
Time Value of Money 5/7/2018 ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΣ Dr. Fred Barbee.
ΟΠΑ -Τεχνολογία Λογισμικού – Εμμ. Γιακουμάκης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Μαθήτρια: ΑΘΗΝΑ ΚΟΥΡΤΗ Β2 Υπεύθυνη καθ. : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΛΑΜΟΥ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Στόχοι 1. Asking for and giving the time 2. Verbs –ώ (conjugation B2)
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Στρατηγικό Σχέδιο για το Συνήγορο του Πολίτη 20 χρόνια μετά - Στόχοι 2020.
“Direct ΑΙΓΙΣ” Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία
Συμβολή Κινητών Επικοινωνιών στην παγκόσμια οικονομία 4,2% του Παγκόσμιου ΑΕΠ
Διδάσκων Καθηγητής: Γεώργιος Κουρτέσας
Συμπεριφορά καταναλωτή στον τουρισμό
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Food and Beverage Operations and Management
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
7.3. ΒtB εκδήλωση για trade Στοχευόμενο κοινό της εκδήλωσης ήταν οι εμπλεκόμενοι στο κύκλωμα διακίνησης και εμπορίας της ελιάς στην Σουηδία με σκοπό.
مديرة المدرسة أ. خالدة المير رئيسة القسم أ. منيرة العدواني
ניתוח ועיצוב מערכות תוכנה אביב 2012
DIETARY GUIDELINES FOR AMERICANS
Στατιστικές Υποθέσεις
στην Περιφερειακη Ενοτητα Ρεθυμνησ τησ Περιφερειασ Κρητησ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
We can manipulate simple equations:
Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΟΜΟΛΟΓΩΝ.
TRAFFICKING-ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος Μάθημα 6ο. Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 6ο

Οικονομικοί πόροι Οικονομικοί πόροι ή παραγωγικοί συντελεστές  τα μέσα για την παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών Το έδαφος: η γεωργική έκταση, τα δάση, οι υδάτινοι πόροι, το υπέδαφος. Μέσω αυτών παράγονται υλικά, καταναλωτικά αγαθά. Η εργασία: η σωματική ή πνευματική προσπάθεια με αμοιβή που καταβάλλεται για να την παραγωγή αγαθών Το κεφάλαιο: τα παραγωγικά μέσα που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή αγαθών. Η επιχειρηματικότητα : η δραστηριότητα για αξιοποίηση του εδάφους, της εργασίας, του κεφαλαίου και της τεχνολογίας για να παραχθούν καταναλωτικά αγαθά. Στόχος το οικονομικό κέρδος. Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 6ο

Η τεχνολογία ευνοεί την ιδανική αξιοποίηση των πόρων. Οικονομικοί πόροι Ο συνδυασμός πόρων γίνεται για να παραχθούν αγαθά και υπηρεσίες  Παραγωγή προϊόντων. Οικιακή παραγωγή: τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παράγονται μέσα στο σπίτι από τα μέλη της οικογένειας. Αναντιστοιχία μεταξύ πόρων και ανθρωπίνων αναγκών, οι πόροι συνήθως δεν επαρκούν. Ζητούμενο, η σωστή αξιοποίηση των πόρων. Η τεχνολογία ευνοεί την ιδανική αξιοποίηση των πόρων. Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 6ο

Οικονομικοί πόροι και ανθρώπινες ανάγκες Στην ανισορροπία μεταξύ αναγκών και πόρων τα ερωτήματα που τίθενται είναι: Ποια προϊόντα και υπηρεσίες θα παραχθούν; Σε ποιες ποσότητες θα παραχθούν; Πως θα παραχθούν; Πως θα μοιραστούν; Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 6ο

Οικονομικοί πόροι και ανθρώπινες ανάγκες Τα τρία πρώτα ερωτήματα έχουν μια εύκολη λύση. Το πώς θα μοιραστούν στα μέλη της κοινωνίας κίνησε τεράστιες διαμάχες. Διαφορετικά κοινωνικά συστήματα δημιουργήθηκαν με βάση αυτό το ερώτημα. Κεντρικό στοιχείο της διαφωνίας είναι η δικαιοσύνη στην κατανομή. Τα δυο μεγάλα αντίπαλα στρατόπεδα: Καπιταλισμός – σοσιαλισμός ή κομμουνισμός. Το σημαντικό είναι να είναι αποτελεσματική η κατανομή  όχι σπατάλη πόρων  παραγόμενα αγαθά που να ικανοποιούν τις ανάγκες. Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 6ο

Οικογένεια και οικονομία Η οικογένεια έχει κεντρικό ρόλο στην οικονομία , είναι κύτταρο της οικονομίας αφού παράγει και καταναλώνει αγαθά και υπηρεσίες. Ο καταναλωτής (άτομο ή οικογένεια) για να αγοράσει ένα αγαθό κάνει τα εξής βήματα: Διαπιστώνει την ανάγκη Πληροφορείται, κάνει έρευνα αγοράς Αναζητά τους προμηθευτές, συγκρίνει τιμές, αξιολογεί τις προτάσεις. Παίρνει την τελικά απόφαση. Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 6ο

Μια μικρή εργασία Σε συνεργασία με τους γονείς σας να κάνετε έναν ενδεικτικό μηνιαίο οικογενειακό προϋπολογισμό. Δηλαδή να δημιουργήσετε έναν πίνακα εξόδων και εσόδων. Στη στήλη των εξόδων, εκτός των άλλων, να αναφέρετε πόσα χρήματα ξοδεύει η οικογένειά σας μηνιαίως για ενδυμασία, τροφή, εκπαίδευση και ψυχαγωγία + πάγια έξοδα (ενοίκιο, λογαριασμοί ΔΕΗ, ΟΤΕ< Κινητά κ.λ.π.) Έσοδα μηνιαία Έξοδα μηνιαία Α) Ρούχα – παπούτσια  Β) Τροφή  Γ) εκπαίδευση  Γ) διασκέδαση  Ε) πάγια έξοδα  Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 5ο

Οικογένεια και οικονομία Συζήτηση Υποθετικό Σενάριο: «Θέλετε να αγοράσετε ένα καινούργιο αυτοκίνητο» Πως συμπεριφέρεστε εσείς, στην οικογένειά σας, ως καταναλωτές; Ποια βήματα ακολουθείτε; Τι άλλο κάνετε; Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 6ο

Οικογένεια και οικονομία Κεντρικός ρόλος στην επιλογή αγαθών και υπηρεσιών η διαφήμιση Πόσο πιστεύετε ότι καθορίζει τις επιλογές μας η διαφήμιση. Πόσο σας επηρεάζουν οι διαφημίσεις; Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 6ο

Μιας χρήσης ή καταναλωτά: π.χ. σοκολάτα Τα αγαθά Παραγωγικά: χρησιμοποιούνται για να παραχθούν άλλα αγαθά Καταναλωτικά: αγαθά που καλύπτουν τις άμεσες ανάγκες Μιας χρήσης ή καταναλωτά: π.χ. σοκολάτα Διαρκή: χρησιμοποιούνται για καιρό: υπολογιστής Μη διαρκή: χρησιμοποιούνται στιγμιαία, για άμεσες ανάγκες π.χ. τρόφιμα Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 6ο

Τα αγαθά Αγαθά   χρήμα Αξιολόγηση αναγκών  προτεραιότητες στις ανάγκες μας  τελική επιλογή προϊόντος για αγορά αξιολόγηση οικονομικής κατάστασης (πόσα χρήματα έχουμε)  τα χρήματα που έχουμε αντιστοιχούν στη σημαντικότητα της ανάγκης; Value for money: πόσο τηρείται αυτή την ρήση; Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 6ο

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 5ο