Επαναληπτική Διάλεξη (2017 – 18).

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση. Παράγοντες που την επηρεάζουν Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
Advertisements

1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Προετοιμασίας Ομάδων στο Ερασιτεχνικό Ποδόσφαιρο.
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΈΣ ΔΙΑΤΡΟΦΉΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc 2015.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών Δείκτες Επιτυχίας – Δείκτες Επάρκειας.
+ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΜΑΙΕΥΤΗΡΑΣ - ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΣ.
Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» Το Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» προσφέρει τις υπηρεσίες του αδιάλειπτα από το 1873.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Στρατηγικές επιβίωσης αποχωρισμένων αιτούντων άσυλο παιδιών στα κέντρα υποδοχής των νομών Λέσβου και Ιωαννίνων Χρύσα Γιαννοπούλου Τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ ΣΤΆΣΕΙΣ Δήμητρα Παπαστεργίου Ψυχολόγος MSc Λάρισα.
Στοιχεία Ψυχοδυναμικής Θεωρίας Κομοτηνή 02 /10/201 2 Θεοφάνης Βορβολάκος Ψυχίατρος Λέκτορας ΔΠΘ.
1 ΝΕΟΠΛΑΣΙEΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής - Ογκολόγος Ογκολογική Νοσηλευτική ΑΤΕΙ Πάτρας 2009.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΟΥ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ (βασισμένο στο βιβλίο : Αποτελεσματική.
Οικονομικά Μαθηματικά
Φάκελος υλικού του (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
Εκπαιδευτική Ημερίδα «Φωνή και ακρόαση»
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΤΥΛΙΑΔΗ ΣΤΕΛΛΑ, ΜΒΑ
Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη
1 περίπτωση στα πλαίσια οξείας σπειραματικής βλάβης- οξέος νεφριτιδικού συνδρόμου
Λειτουργική ολοκλήρωση των πρωτεϊνών και επιλογή του προορισμού τους
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
Φυματίωση-Λέπρα.
Μη Γραμμική Δυναμική Ευστάθεια: Συντηρητικά Διακεκριμένα Συστήματα
ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΑ, ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
ΣΠΑΣΜΟΛΥΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΥΗΣΗ
Δομημένος Προγραμματισμός
Προσαρμογές.
Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Α’ & Β΄ Εξάμηνο
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
θέμα: richard gloss το φαινομενο τησ διασπορασ
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5 Νοσήματα Αναπνευστικού Συστήματος Βρογχικό Άσθμα Πνευμονίες
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
Εκπαιδευτική Ημερίδα «Φωνή και ακρόαση»
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Oργανικό ψυχοσύνδρομο
ΦΥΜΑΤΙΩΣΗ ΛΕΠΡΑ ΧΡΩΣΗ ZIEHL - NEELSEN
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Νεοπλασματα ουροδοχου κυστης
ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΠΑΣΗ.
DIETARY GUIDELINES FOR AMERICANS
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ευρωπαϊκή Πολιτική για τη Γνώση
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
6η Επιμορφωτική Διημερίδα Ζ’ ΕΝΩΣΗΣ
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΕΠΑΦΗΣ ΓΛΩΣΣΩΝ
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επαναληπτική Διάλεξη (2017 – 18)

Διάλεξη 1η: Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός Ανάλυση της έννοιας του μάρκετινγκ Πως δημιουργούμε αξία για τον πελάτη – διάγραμμα Cano Εξέλιξη στον προσανατολισμό του μάρκετινγκ σαν επιστήμη (και πρόσφατες εξελίξεις) Και χαρακτηριστικά επιχειρήσεων Διαφορά αποδοτικότητας – αποτελεσματικότητας Ασκήσεις Πράξης 1ης διάλεξης (*) Αποδοτικότητα - αποτελεσματικότητα

Διάλεξη 2η: Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ Ανάλυση μικρό και μάκρο περιβάλλοντος και πως επιδρά σε μια επιχείρηση Ανίχνευση περιβάλλοντος Αντιδράσεις στη περιβαλλοντική αλλαγή Βαθμιαία στρατηγική επανατοποθέτησης Ριζική στρατηγική επανατοποθέτησης Πως ανταποκρίνεται η επιχείρηση στη περιβαλλοντική αλλαγή Ασκήσεις πράξης 2ης διάλεξης

Διάλεξη 3η: Συμπεριφορά Καταναλωτών Παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση Σχολιασμός διαδικασίας λήψης απόφασης Σχολιασμός διαδικασίας λήψης απόφασης για επιχειρήσεις Διαφορές και σχολιασμός Παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των επιχειρήσεων Χαρακτηριστικά εταιρικών αγοραστικών αποφάσεων Ασκήσεις πράξης 3ης διάλεξης

Διάλεξη 4η - 5η: Τμηματοποίηση Ζήτησης Λογική της τμηματοποίησης Ποια είναι τα οφέλη της τμηματοποίησης Αναφορά, και σχολιασμός των κριτηρίων επιτυχημένης τμηματοποίησης Στρατηγικές στοχευμένου μάρκετινγκ Παραδείγματα και σχολιασμός Τι είναι η τοποθέτηση προϊόντος Ποιοι είναι οι παράμετροι για μια επιτυχημένη τοποθέτηση Στρατηγικές επανατοποθέτησης Ανάλυση και παραδείγματα Ασκήσεις πράξης 4ης διάλεξης

Διάλεξη 6η: Αξία μέσω προϊόντων & μαρκών Ποια είναι τα επίπεδα που χαρακτηρίζουν ένα προϊόν Τρία επίπεδα προιοντικής διαφοροποίησης Μυωπία μάρκετινγκ Σύνδεση της με άλλα ‘κομμάτια’ του μαθήματος Ποια είναι τα οφέλη που προσδίδει μια μάρκα σε ένα προϊόν Η μήτρα της BCG Σχολιασμός κάθε περίπτωσης Ερωτήσεις Ασκήσεων πράξης 6ης διάλεξης

Διάλεξη 7η: Αξία Μέσω Τιμολόγησης Σχολιασμός και ανάλυση βασικών μεθόδων τιμολόγησης Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή στρατηγικής τιμολόγησης Στρατηγικές τιμολόγησης νέων προϊόντων Ξαφρισμά vs διείσδυσης Σχολιασμός και παραδείγματα

Προετοιμασία για Διαγώνισμα Έχετε 2 ώρες στη διάθεση σας. Αξιοποιήστε και τις 2. Μην φύγετε μετά από 45 λεπτά. Το διαγώνισμα αποτελείται από 6 ερωτήσεις. Η μορφή των ερωτήσεων είναι η εξής: Ερωτήσεις με υπο-ερωτήματα Ερωτήσεις που απαιτούν μικρή απάντηση (2-3 παραγράφους η κάθε ερώτηση) Ερωτήσεις που απαιτούν μεγαλύτερη ανάλυση Η κάθε ερώτηση / υπο – ερώτηση έχει συγκεκριμένους βαθμούς. Ο χρόνος που θα αφιερώσετε σε κάθε απάντηση σας εξαρτάται ΑΜΕΣΑ από πόσους βαθμούς ‘αξίζει’ η κάθε ερώτηση / υπο – ερώτηση

Προετοιμασία για Διαγώνισμα Από τις 6 ερωτήσεις πρέπει να απαντήσετε 3 ερωτήσεις συνολικά (εάν πρόκειται για ΄μεγάλες΄ ερωτήσεις) Διαβάστε προσεκτικά κάθε ερώτηση για να καταλάβετε τι σας ζητάει και τι πρέπει να συμπεριλάβετε στην απάντηση σας. Δεν πρέπει να γράψετε ότι γνωρίζετε για κάποιο θέμα. Πρέπει να είστε επιλεκτικοί. Φτιάξτε ένα σκελετό της απάντησης σας στο χαρτί, ΠΡΙΝ ξεκινήσετε να γράφετε την απάντηση σας. Ο σκοπός του διαγωνίσματος είναι να μπορέσετε να δείξετε και κάποια κριτική σκέψη. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα πρέπει, πέρα από την παρουσίαση της απάντησης σας, να μπείτε σε μια διαδικασία συνδυασμού των πληροφοριών από διαφορετικές διαλέξεις (mental maps) για να απαντήσετε μια ερώτηση. Φροντίστε να αναφέρετε παραδείγματα. Επιλέξτε πρόσφατα και πραγματικά παραδείγματα.