ΚΠΕ ΝΑΟΥΣΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Advertisements

Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Εθνικό Δίκτυο Π.Ε. «Παραδοσιακοί Οικισμοί και Φύση»
Διερευνητική Εργασία. Μετά το πέρας της διερευνητικής εργασίας οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν: Να αναφέρουν τα πλεονεκτήματα των ήπιων μορφών ενέργειας.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας
Καλές πρακτικές, υλοποιημένα wiki από σχολεία και εκπαιδευτικούς
Περιβαλλοντική εργασία
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Β΄Αθήνας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Περιφερειακό Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. με θέμα: «Μαθαίνοντας τα μυστικά του σχολικού κήπου, εμπνεόμαστε και δημιουργούμε.»
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δράσεις του Κ.Μ.Σ. του Δημ.Σχολείου Δευτεράς κατά τη σχολική χρονιά Μαθητικές Εκλογές Ανακοίνωση-Ενημέρωση όλων των τάξεων Εκλογές Α΄τετραμήνου.
Περιγραφή δραστηριοτήτων του Δικτύου Αγωγής Στοματικής Υγείας Στόχοι Πεπραγμένα Προσδοκώμενα Τοπίτσογλου Βασιλική Επιστημονικώς υπεύθυνη.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Σύνταξη: ΥΠΕΠΘ Υλοποίηση: ΕΑΙΤΥ Ένα Σύγχρονο Ηλεκτρονικό Περιοδικό για την Εκπαιδευτική Κοινότητα
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Γυμνασίου Μαχαιράδου ‘Υγιεινή διατροφή από τη Ζακυνθινή γη : Η μεταποίηση γεωργικών και κτηνοτροφικών προιόντων.
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Προσχολική Παιδαγωγική Ενότητα 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Μαρία Καμπεζά Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
Λέγοντας « σύστημα » εννοούμε έναν οργανισμό, ο οποίος στελεχώνεται από ανθρώπινο δυναμικό και έχει σαν στόχο την επίτευξη συγκεκριμένων λειτουργιών με.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πεταλούδων Ρόδου σήμερα
Περιβαλλοντική ομάδα 1ου Γυμνασίου
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Ιθκιέρδο Μαρία Ιωακίνα
Σχέδιο εργασίας & φάκελος αξιολόγησης
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
1ο Γυμνάσιο Μάνδρας Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
3.1 «Σύστημα» – Εκπαιδευτικό Σύστημα
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΠΕ ΝΑΟΥΣΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ www.kpenaousas.gr Μενού Προγράμματα Ημερήσια 1. Αράπιτσα το ποτάμι μας 2. Στα μονοπάτια του Βερμίου 3. Τα κατορθώματα μιας Δροσοσταλιάς 4. Αγαπώ την πόλη μου γι’ αυτό και ανακυκλώνω 5. Κλωστές και νήματα στα αδράχτια της Βιομηχανικής Νάουσας 6. Νόστιμα και υγιεινά προϊόντα της μάνας Γης 7. Περί μύθων φυτών και ιστορίας στη σχολή του Αριστοτέλη

Εκπαιδευτικά προγράμματα Θεματολογία Ηλικιακή ομάδα Σκοπούς – στόχους Χρονική διάρκεια

Εκπαιδευτικά προγράμματα Εκπαιδευτικά προγράμματα λέξεις περιβαλλοντικής εκπαίδευσης κλειδιά Εκπαίδευση περιβάλλον Εκπαιδευτική διαδικασία ή Εκδρομή

Ερωτήματα και απαντήσεις επί της διαδικασίας Ερωτήματα και απαντήσεις επί της διαδικασίας Σεπτέμβριος – Δεκέμβριος Μόνο σχολεία του νομού Δεν είναι απαραίτητο να υλοποιούν περιβαλλοντικά προγράμματα Στόχος η ενημέρωση – ευαισθητοποίηση Ιανουάριος – Ιούνιος Σχολεία απ’ όλη την Ελλάδα που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα

Ας συνεργαστούμε πλεονεκτήματα… Επικοινωνία ΚΠΕ Γρ. Σχ. Δραστηριοτήτων Σχολείο

Ας συνεργαστούμε πλεονεκτήματα Πολλές ιδέες Ενημέρωση για νέες προτάσεις Σύνδεση με την κοινωνία Σύνδεση με άλλες σχολικές μονάδες Επίσκεψη ΚΠΕ στο σχολείο Αμφίδρομη ανάπτυξη

Επισκέψεις με νόημα Συνεργασία Συζήτηση πριν την επίσκεψη Να έχει νόημα (για το παιδί) η επίσκεψη Εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτές στο πεδίο ΜΑΖΙ Συζήτηση μετά την επίσκεψη (ανατροφοδότηση) Ουσιαστική αξιολόγηση της παρεχόμενης εκπαιδευτικής πρότασης