«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Project: Εθισμός στο Internet
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Διοίκηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 9
Δημιουργία ομάδας στο facebook
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Διδασκαλία με Χρήση των ΤΠΕ του Νόμου Προσφοράς
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Ενότητα No 9: Επεξήγηση των ΤΠΕ για τις Μικρές Αγροτικές επιχειρήσεις
Στατιστικά Στοιχεία Συνεδριάσεων
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Ψευδή προφίλ στο facebook
Οπτικές Ίνες Μαθητές που εργάστηκαν : Γαλακτίδης Παναγιώτης
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»

Συγγραφείς: Σταυροπούλου Ειρήνη Συλεούνη Ειρήνη Τσιτούρη Αλεξάνδρα ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΡΑΦΗΝΑΣ

Μια φορά κι έναν καιρό , όχι πολύ παλιά από σήμερα, ζούσε ένα κορίτσι που το όνομά του ήταν Ελένη. Η Ελένη αγαπούσε την Αρχαία Ελλάδα και όνειρό της ήταν μια μέρα να μπορούσε να την δει από κοντά.

Κάθε μέρα που περνούσε και από παιδί γινόταν έφηβη, το παιδικό της όνειρό όλο και ξεμάκραινε μέσα στο μυαλό της και σήμερα που γινόταν δεκαπέντε ετών είχε πια ξεχαστεί.

Το βράδυ κάλεσε τις φίλες της για να διασκεδάσουν και τώρα κοιμάται βαθιά . Λοιπόν είμαι πολύ περίεργη να μάθω τι ονειρεύεται ένα δεκαπεντάχρονο κορίτσι. Τι λέτε για μια περιήγηση στα όνειρα της Ελένης ;

Πέταξα μέχρι τη γη και βρέθηκα στο πλάι της καθώς κοιμόταν Πέταξα μέχρι τη γη και βρέθηκα στο πλάι της καθώς κοιμόταν. Μιας και τα βλέπω όλα κάπως περίεργα το τελευταίο καιρό μου φάνηκε πως βούτηξα μέσα σε ένα συννεφάκι που πλανιόταν πάνω από το κεφάλι της.

Προχώρησα στον κεντρικό δρόμο παρακολουθώντας του πάγκους με τις πρώτες ύλες , τα υφάσματα και κάθε λογής πήλινα δοχεία. Ξάφνου μπροστά μου βλέπω να πλησιάζει ένας άνδρας που κρατούσε ένα…, μα δεν μπορεί, είμαι σίγουρη ότι είναι τηλέφωνο αφής! Τότε άρχισα να βλέπω κι άλλους με τέτοια μαραφέτια να περπατάνε διπλά μου και σε όλη την αγορά. Μάλιστα υπήρχαν και κάτι κουτιά πάνω στους πάγκους με τις πραμάτειες του κάθε πωλητή που έμοιαζαν πολύ με υπολογιστές.

Ήθελα να το ερευνήσω. Πήρα στο κατόπι έναν κύριο που κρατούσε ένα τέτοιο τηλέφωνο και άρχισα να παρακολουθώ τι έκανε με αυτό. Κοίταξα καλυτέρα και είδα ότι έψαχνε κάτι σε μια σελίδα του διαδικτύου. Νομίζω ότι έβλεπε τις προσφορές σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με μανδύες.

Ακολούθησα και έναν άλλο ο οποίος διάβαζε την επικαιρότητα για τις επόμενες ημέρες, ενώ κάποιος που πέρασε διπλά μου εκείνη τη στιγμή ανέβαζε μια φωτογραφία του στο <<ώψ-book>>. Δηλαδή στο σημερινό <<Facebook>>.

Ένας άλλος προσπαθούσε να πιάσει σήμα περνώντας επικίνδυνα κοντά στους πάγκους με τα πήλινα δοχεία και σκοντάφτοντας πάνω στους περαστικούς.

Όλα φαίνονταν να κυλάνε με αργούς ρυθμούς καθώς οι άνθρωποι ήταν απορροφημένοι στα ηλεκτρονικά τους μαραφέτια.

Προχώρησα παρακάτω στην αγορά και μετά από λίγα λεπτά περπάτημα, βρέθηκα μπροστά σε ένα ξύλινο σπιτάκι που απ’ έξω έγραφε «νερωμένο κρασί και δωρεάν δικτύωση», και σε μια ταμπελίτσα καρφωμένη στο έδαφος έλεγε «αυστηρά μόνο για Αθηναίους» . Σαν να λέμε «internet cafe», αλλά «αυστηρά μόνο για Αμερικάνους». Ήμουν περίεργη να δω πως ήταν μέσα.

Όταν μπήκα , μπροστά μου ξεδιπλώθηκε σαν ένα μακρύ χαλί ένας χώρος γεμάτος τραπέζια με υπολογιστές και νεαρούς να κάθονται μπροστά στις οθόνες. Τι περιμένεις λοιπόν; Σκέφτηκα, και άρχισα να περιπλανιέμαι στον χώρο. Στο βάθος υπήρχε ένας πάγκος που αν έκρινα σωστά ήταν το μπαράκι, όπως θα λέγαμε, που σέρβιρε το νερωμένο κρασί. Όποιος ερχόταν πήγαινε, έπαιρνε το κρασί του και καθόταν σε έναν ελεύθερο υπολογιστή. Ήταν όπως λέμε, «self-service» κατάστημα.

Όσο προχωρούσα αναμεσά στα τραπέζια κοιτούσα τι έψαχνε κάθε νεαρός Όσο προχωρούσα αναμεσά στα τραπέζια κοιτούσα τι έψαχνε κάθε νεαρός. Το ξέρω, είμαι λίγο αδιάκριτη, μα η περιέργεια μου ήταν αχαλίνωτη. Πρώτα είπα να πλησιάσω μια παρέα. Ήταν τέσσερα παιδιά που από ότι είδα έκαναν μια έρευνα για τον πολιτισμό της Σπάρτης.

Παραδίπλα καθόταν ένας έφηβος που έπινε το νερωμένο του κρασί και γελούσε με το βίντεο που είχε ανεβάσει ένας στο «εσύ-tube» ή αλλιώς «YouTube».

Η ώρα είχε περάσει και έφτασε η στιγμή να αφήσω το ονειροπόλο μυαλό της Ελένης. Με περιμένουν εξάλλου χιλιάδες αλλά όνειρα παιδιών που πρέπει να επισκεφθώ.

Είναι σπουδαίο πράγμα να είσαι η ονειροκρίτης τον παιδικών ονείρων Είναι σπουδαίο πράγμα να είσαι η ονειροκρίτης τον παιδικών ονείρων. Όταν γυρίσω πίσω στο γραφείο μου, θα αφιερώσω ένα κομμάτι της αναφοράς μου στο όνειρο της Ελένης.

Ελπίζω μια μέρα το όνειρό της να γίνει πραγματικότητα Ελπίζω μια μέρα το όνειρό της να γίνει πραγματικότητα. Αν μπορώ μάλιστα θα γράψω ένα άρθρο για αυτό και θα το ονομάσω «Περιήγηση στην Αρχαία Ελλάδα με διαδίκτυο»!

Όνειρα γλυκά!!!