Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

EDUC 612 Ανωτερες μορφες στατιστικης αναλυσησ
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
Μπουντζιούκα Βασιλική, MSc Βιοστατιστικός Εξωτ. Συνεργάτης ΕΣΔΥ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11 Στάσιμες και Στοχαστικές Διαδικασίες
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Παράγωγοι, συμβολισμοί Αν Y=f(X) μια παραγωγίσιμη συνάρτηση του Χ οι συμβολισμοί είναι αποδεκτοί συμβολισμοί της παραγώγου της Υ.
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα είδη δε μένουν σταθερά, αμετάβλητα, αλλά εξελίσσονται στη διάρκεια μεγάλων συνήθως χρονικών περιόδων. Η σύγχρονη ποικιλία ειδών, η μεγαλύτερη από οποιαδήποτε.
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
«Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του εφήβου, που σχετίζονται με την ανάπτυξή του και τις βιολογικές και συναισθηματικές μεταβολές που του.
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Γενικό Τμήμα Παιδαγωγικών Μαθημάτων – Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. Πάτρας Μάθημα: εκπαιδευτική τεχνολογία - πολυμέσα.
6ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ Βυζιργιαννάκης Μανώλης
ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ: Διατύπωση Αναπτυξιακών Ερωτημάτων
ΑΣΚΗΣΗ 19η Έστω οι ακόλουθες παρατηρήσεις για τις μεταβλητές Υ, Χ1 και Χ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Α ΤΑΞΗ
ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Μετρήσεις και Μεταβλητές
Διάλεξη  Μέτρηση: Είναι μια διαδικασία κατά την οποία προσδίδουμε αριθμητικά δεδομένα σε κάποιο αντικείμενο, σύμφωνα με κάποια προκαθορισμένα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιδίωξη: βελτίωση ποιότητας με συνεχή βελτίωση των διεργασιών με βάση τις οποίες παράγονται τα προϊόντα Παράγοντες: ελεγχόμενες μεταβλητές.
Εργαστήριο Στατιστικής (7 ο Εργαστήριο) Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών (ερωτήσεων)
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
Εργαστήριο Στατιστικής (9 ο Εργαστήριο) Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών (ερωτήσεων)
Εργαστήριο Στατιστικής (8 ο Εργαστήριο) Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών (ερωτήσεων)
Στατιστικές Υποθέσεις (Ερευνητικά Ερωτήματα / Υποθέσεις προς επιβεβαίωση)
► Η επιλογή του θέματος της έρευνας ► Ερευνητικά προβλήματα ► Διαθέσιμες πηγές ερευνητικών προβλημάτων ► Αξιολόγηση και διατύπωση ερευνητικού προβλήματος.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ για επεξεργασία δεδομένων έρευνας Εμμανουήλ Κακάρογλου Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ Πηγή: Βιοστατιστική [Σταυρινός / Παναγιωτάκος] Βιοστατιστική [Τριχόπουλος / Τζώνου / Κατσουγιάννη]
Στατιστική Ανάλυση. Ποιοτικές και ποσοτικές μέθοδοι Ποιες είναι οι διαφορές; Πότε χρησιμοποιούνται; Πότε κάνω στατιστική ανάλυση;
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
Ανάλυση- Επεξεργασία των Δεδομένων
Μικροοικονομία Διάλεξη 2.
Στατιστικές Υποθέσεις
ΓΡΑΜΜΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 1η Διάλεξη
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
M. PARKIN, M. POWELL, K. MATTHEWS
ΕΡΕΥΝΑ -ΟΡΙΣΜΟΣ-ΕΙΔΗ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Στατιστικές Υποθέσεις II
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
ΚΟΜΜΑΤΑ-ΟΜΑΔΕΣ ΠΙΕΣΗΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ
ΟΡΙΣΜΟΙ Επιστήμη Το σύνολο συστηματικών και επαληθεύσιμων γνώσεων, καθώς και η έρευνα αυστηρώς καθορισμένων πεδίων του επιστητού με συγκεκριμένες και.
Πολυπαραγοντική γραμμική εξάρτηση
Κοινωνική Οργάνωση και Κοινωνική Μεταβολή
( Έρευνα & Πειραματισμός )
Σημείο εξίσωσης (Break Even Point)
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
Πυραμίδες ηλικιών 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης Καθηγητής: Αυγουστίδης Παναγιώτης Σχολικό Έτος
Δομή Επιλογής , 8.1.
Παχυσαρκία.
Μεταβλητές με φυσική υπόσταση και κατασκευασμένες
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Απλή γραμμική παλινδρόμηση
Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής
Στατιστικές Υποθέσεις
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Κυριάκου Νικόλαος Πληροφορικής ΠΕ-20
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
Βιοστατιστική (Θ) ΤΕΙ Αθήνας Ενότητα 3: Περιγραφική στατιστική
ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και ΕΡΕΥΝΑ Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ (ΣΕΛ. 38 – 61) Οι έρευνες Aναφέρονται σε μεταβλητές Περιγράφουν τη σχέση μεταξύ των μεταβλητών.

Βαθμός αυτοελέγχου, άγχος, εμπιστοσύνη, είδος διοίκησης. Μεταβλητές Φυσικά χαρακτηριστικά που μπορούν να μετρηθούν Ύψος, βάρος, αριθμός εργαζομένων, απαιτούμενος χρόνος, το εμβαδόν ενός χώρου. Χαρακτηριστικά χωρίς φυσική υπόσταση – υποθετικές μεταβλητές – κατασκευασμένες μεταβλητές Βαθμός αυτοελέγχου, άγχος, εμπιστοσύνη, είδος διοίκησης. .

Μεταβλητές Αναφέρονται σε χαρακτηριστικά που έχουν διαφορετικές τιμές από άτομο σε άτομο. Γράψτε στο ντοσιέ σας (σε συνεργασία με το διπλανό σας) 2 παραδείγματα ποσοτικών μεταβλητών και 2 παραδείγματα υποθετικών μεταβλητών

Σταθερές Χαρακτηριστικά που δεν έχουν διαφορετικές τιμές από άτομο σε άτομο Υπηκοότητα όταν μελετάμε τους Έλληνες πολίτες (δημοσκόπηση για εκλογές στην Ελλάδα) Θρήσκευμα αν πάμε μια Κυριακή πρωί στην εκκλησία. Ηλικία μαθητών Γ γυμνασίου Αριθμός βιολογικών γονέων ενός ανθρώπου Γράψτε στο ντοσιέ σας παραδείγματα 2 σταθερών σε έρευνα .

Ένα χαρακτηριστικό μπορεί να είναι μεταβλητή σε μια έρευνα και σταθερά σε μια άλλη! Τι εννοούμε με αυτό; Η υπηκοότητα είναι σταθερά για την περίπτωση των εκλογών αλλά μεταβλητή για οποιαδήποτε άλλη έρευνα (πχ αγοράς) .

Επίπεδα Μεταβλητών Είναι οι διαφορετικές τιμές που μπορεί να «πάρει» μια μεταβλητή. Μεταβλητή «Φύλο» (ποιοτική μεταβλητή) Επίπεδα: Αρσενικό – Θηλυκό. Μεταβλητή «εμβαδόν σχολικής αίθουσας» (ποσοτική μεταβλητή) Επίπεδα: ? Άπειρα.

Υπάρχει σχέση ανάμεσα στο ύψος και το βάρος ενός ανθρώπου; Σχέσεις Μεταβλητών Σε μια έρευνα αν υπάρχουν 2 μεταβλητές μπορεί να ενδιαφέρει η ύπαρξη σχέσης μεταξύ τους. Υπάρχει σχέση ανάμεσα στο ύψος και το βάρος ενός ανθρώπου;

Σχέσεις Μεταβλητών Δηλαδή αν ξέρω το ύψος ενός ανθρώπου μπορώ να έχω μια άποψη για το βάρος του; Ένας ψηλός άνθρωπος θα έχει βάρος πάνω από το μέσο όρο. Ένας κοντός άνθρωπος θα έχει βάρος κάτω από το μέσο όρο. Άρα το ύψος επηρεάζει το βάρος. Συμβαίνει το αντίστροφο;

Σχέσεις Μεταβλητών Όσο πιο ψηλός είμαι τόσο μεγαλύτερο βάρος έχω. Σωστά; Σωστά ! Όσο πιο βαρύς είμαι τόσο μεγαλύτερο ύψος έχω. Σωστά; Λάθος ! το βάρος είναι η εξαρτημένη μεταβλητή και το ύψος η ανεξάρτητη μεταβλητή

Σχέσεις Μεταβλητών Οι ερευνητές αναζητούν τη σχέση Ψ=f(X) όπου Ψ είναι η εξαρτημένη μεταβλητή και Χ η ανεξάρτητη μεταβλητή

Σχέσεις Μεταβλητών Αναφέρετε, και σημειώστε στο ντοσιέ σας, για μια έρευνα ποιες είναι οι Ψ είναι η εξαρτημένη μεταβλητή και Χ η ανεξάρτητη μεταβλητή Ποσότητα τροφής – Βάρος ανθρώπου Χ Ψ Το Χ είναι η αιτία των μεταβολών και το Ψ αυτό που μεταβάλλεται.

Το pH του εδάφους επιδρά στην ανάπτυξη των φυτών Σχέσεις Μεταβλητών Για τις έρευνες που ακολουθούν ποια είναι η ανεξάρτητη και ποια η εξαρτημένη μεταβλητή; Οι μαθητές μαθαίνουν καλύτερα με τη χρήση Η/Υ παρά με το παραδοσιακό διάβασμα Το pH του εδάφους επιδρά στην ανάπτυξη των φυτών Οι παραγωγικές μονάδες αποδίδουν περισσότερο με σύστημα διοίκησης με στόχους παρά με γραμμικό σύστημα διοίκησης.

Πηγές Βούτσινος Γ., Ηλιάδης Ν., ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ για μαθητές Α γενικού λυκείου, ΟΕΔΒ, 2007.