ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

Σύσταση περιβαλλοντικής επιτροπής Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Παναγή Μαρίνα - φυσικός Αναπληρωτής εκπαιδευτικός : Γιωργούδη Χριστίνα (καθ. μουσικής) Θέμα.
Στο διάλειμμα.
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Καθαρισμός παραλίας – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS. Ο κάμπος.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δράσεις του Κ.Μ.Σ. του Δημ.Σχολείου Δευτεράς κατά τη σχολική χρονιά Μαθητικές Εκλογές Ανακοίνωση-Ενημέρωση όλων των τάξεων Εκλογές Α΄τετραμήνου.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Υιοθέτησε ένα Κομμάτι Γης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
TO ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
76Ο Ολοημερο νηπιαγωγείο Θεσσαλονικησ
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΞΑΡΕΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ  114 μαθητές και 13 εκπαιδευτικοί  έτος ίδρυσης: 1980.
Οι μαθητές του Γ1,στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας,φωτογράφισαν τις αγαπημένες τους γωνιές στο σχολείο. Εργάστηκαν ομαδικά και μίλησαν για αυτές.
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αρχάγγελος, Προβλήματα  Απουσία εκπαιδευτικών  Κτηριακό  Συστέγαση σχολικών μονάδων.
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
«Σχολική Αυλή – Διάλειμμα» 20 Μαΐου Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Ήρθαμε εδώ για να.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Σχολική Δραστηριότητα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
6ο ΔημοτικΟ ΣχολεΙο ΚΕρκυραΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 3ο Δ.Σ. Χίου Συμμετοχή στο Δίκτυο «Οικολογικά Σχολεία» 2013-2014 & 2014-2015

Οκτώβριος 2013 Συζήτηση-ενημέρωση από το δάσκαλο της τάξης για την ανάληψη του προγράμματος (Ε’ τάξη) Κατάθεση αίτησης συμμετοχής του σχολείου μας στο δίκτυο με το θέμα: «Σχολική Αυλή» Χωρισμός ομάδων στην τάξη, συγκρότηση ομάδας μαθητών/τριών: «Οικολογικά Σχολεία»

Τα σχολεία που συμμετέχουν υιοθετούν τους άξονες του προγράμματος που είναι: Δημιουργία περιβαλλοντικής επιτροπής Έργο της επιτροπής: Έρευνα του σχολικού χώρου Διαμόρφωση σχεδίου δράσης Παρακολούθηση σχεδίου Δημιουργία οικοκώδικα Σύνδεση του προγράμματος με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Ενημέρωση σχολικής αλλά και ευρύτερης κοινότητας για τα αποτελέσματα των δράσεων

Τι έχουμε κάνει μέχρι τώρα: Δράσεις όλου του σχολείου Τι έχουμε κάνει μέχρι τώρα: Δράσεις όλου του σχολείου Νοέμβριος 2013 – Συμμετοχή στη δράση: «World Days of Action” με την «Αυλή των θαυμάτων, η δική μας αυλή…» Καθαρίσαμε την αυλή μαζεύοντας περίπου 2,5 κιλά σκουπίδια Συμμετείχαμε σε ομαδικά παιχνίδια διασκεδάζοντας και παίζοντας Συμπληρώσαμε ερωτηματολόγια και διοργανώσαμε διαγωνισμό ζωγραφικής

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «World Days of Action” Συγκεντρώσαμε, μελετήσαμε και συνοψίζουμε τα αποτελέσματα από 49 ερωτηματολόγια (Γ’ έως Στ’ τάξη) σε σύνολο 92 μαθητών (ποσοστό 53%): Περίπου οι μισοί που συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο ζητούν ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΗ ΑΥΛΗ ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ Παραπάνω από τους μισούς ζητούν αλλαγές στο χώρο της αυλής όπως: βελτίωση της παιδικής χαράς με κούνιες και καινούρια παιχνίδια, παιχνίδι στο χώρο του μπάσκετ, επιδιόρθωση στα παγκάκια, καθάρισμα των ξερών χορταριών, φύτεμα λουλουδιών και πότισμα με την παροχή νερού, βάψιμο στους τοίχους και περιποίηση του τάπητα Μόνο 6 στους 49 δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα στην αυλή μας (12%)

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «World Days of Action” Συγκεντρώσαμε 21 ζωγραφιές από την Α’ & Β’ τάξη σε σύνολο 31 μαθητών διοργανώσαμε μία έκθεση ζωγραφικής στον χώρο εισόδου του σχολείου μας και βραβεύσαμε τις τρεις καλύτερες από κάθε τάξη! Φωτογραφίες, για να θυμηθούμε κάποιες από τις στιγμές:

Η περσινή «ομαδά-ρα» μας Η περσινή «ομαδά-ρα» μας! Εύα, Γωγώ, Φλόρι, Μιχαέλα, Γκάμπριελ, Παντελής, Παύλος, Σίμος

Καθαρίσαμε την αυλή!

Παίξαμε ομαδικά παιχνίδια!

Συμπληρώσαμε ερωτηματολόγια!

Διοργανώσαμε διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα: «Η αυλή μας» Διοργανώσαμε διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα: «Η αυλή μας»

Δώσαμε βραβεία στις πιο όμορφες ζωγραφιές!

Συμπέρασμα από την περσινή δράση του σχολείου μας; Θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας αυτή τη φράση που μας έκανε μεγαλύτερη εντύπωση από τα ερωτηματολόγια που μελετήσαμε που δεν είναι άλλη από την επιθυμία – ευχή για να παίζουμε ‘’όλοι μαζί ευτυχισμένοι’’ στην αυλή μας.

Το βραβείο συμμετοχής μας!

Δράσεις της τάξης μας! Δεκέμβριος 2013 – Ιανουάριος 2014 Με στόχο να γνωρίσουμε την αυλή μας καλύτερα χωριστήκαμε σε 7 ομάδες και: εξερευνήσαμε τα υλικά και τα χρώματα της ακούσαμε τους ήχους της, αγγίξαμε, χρησιμοποιήσαμε επίθετα για να την χαρακτηρίσουμε και στο τέλος γράψαμε ένα κείμενο με τίτλο – «Η αυλή μας»!

Τα έντυπα που χρησιμοποιήσαμε

Τα έντυπα που χρησιμοποιήσαμε

Μερικά συμπεράσματα Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μικρής μας έρευνας, τι νομίζετε, ποια είναι τα υλικά που συναντάμε περισσότερο στην αυλή μας; 1. τσιμέντο και πέτρες 2. χαλίκια και φυτά, καθόλου όμως νερό! Ποιο χρώμα νομίζετε ότι κυριαρχεί; 1. Το πράσινο!

Μερικά συμπεράσματα Τι είδους ήχους ακούμε περισσότερο στην αυλή; Ναι, καλά το καταλάβατε, τις δικές μας φωνές την ώρα του διαλείμματος αλλά και Τα πουλιά, καθόλου όμως μουσική! Ξέρετε ποιο επίθετο διαλέξαμε ότι της ταιριάζει καλύτερα; Ότι δεν είναι καθόλου βαρετή!

…και μερικές προτάσεις για τη βελτίωση της αυλής…. Από τα κείμενα που γράψαμε με τίτλο: «Η αυλή μας», να μερικές προτάσεις τις οποίες κατάθεσε η Στ’ για συζήτηση: Στην παιδική χαρά, επιδιορθώσεις – βαψίματα Μόνιμοι κάδοι, γιατί δεν υπάρχουν Ταρτάν ποδοσφαίρου, γήπεδο μπάσκετ επιδιορθώσεις, διαγραμμίσεις Συντήρηση στα κάγκελα, παλιά-σκουριασμένα 1-2 βρύσες για τρεχούμενο νερό – αν έχουμε νερό μπορούμε και να φυτέψουμε

… και φέτος τι κάναμε; Διαμόρφωση της ομάδας «Οικολογικά Σχολεία» της Στ’ τάξης ως υπεύθυνης τάξης του προγράμματος με τους εξής μαθητές: Μιχαέλα, Μιχαήλ, Παύλος, Παντελής, Μαρκέλλος, Φλόρι, Γκάμπριελ, Τζίμπερτ

Δημιουργία οικοκώδικα (κανόνες περιβαλλοντικής συμπεριφοράς για το σχολείο)

Δημιουργία Περιβαλλοντικής Επιτροπής (πρώτη συνεδρίαση)

Οργάνωση ανακύκλωσης στο σχολείο μας http://eco-schools-projects.org/wda/2014/11/19/litter-less-3rd-primary-school-of-chios-2014-2015/

Αποτελέσματα Ανακυκλώσαμε συνολικά 204 κ. 824 γρ. χαρτί, πλαστικό & αλουμίνιο Καλύψαμε όλες τις τάξεις & κοινόχρηστους χώρους του σχολείου (γραφεία δασκάλων & κυλικείο) Η ανακύκλωση στο σχολείο μας θα συνεχιστεί με στόχο να βελτιωθεί αλλά και να μειωθούν τα απορρίμματα.