ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων Αθήνα, 2015 Οι μύθοι της τρίτης ηλικίας.
Advertisements

H NEA ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ Το γεωργικό μηχάνημα του χθες και του σήμερα Εισηγητής : Λεωνίδας Βεντουράκης Γεωπόνος Γεωργικής Μηχανικής Εμπορικός.
«Σύνδεση Αγροτικού Τομέα με Τουρισμό & Πολιτισμό» Τούντας Σ. Κανέλλος Εντεταλμένος Διδασκαλίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών τ. Υποδιοικητής.
1 Τα πρότυπα της σειράς ISO 9000 και ISO  Τη χρησιμότητα και την εξέλιξη των προτύπων.  Τους στόχους του Διεθνούς Οργανισμού Τυποποίησης (ISO).
2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ 1. Αναλύονται : 1.Το εξωτερικό μακρό - περιβάλλον. 2.Τα στοιχεία του εξωτερικού μικρο - περιβάλλοντος. 3.Η κατάταξη των ανταγωνιστών.
5 ο εξάμηνο Διδάσκων : Σπύρος Αβδημιώτης.  Η ύλη το μαθήματος αφορά τον επιχειρηματικό σχεδιασμό  Το μάθημα έχει θεωρητικό και εργαστηριακό σκέλος.
Μεθοδολογία Κοινωνικής Εργασίας με Κοινότητα Ενότητα 3: Β’ Φάση Εξέλιξης της Κοινότητας - Ριζοσπαστισμός Ελένη Κοντογιάννη Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά.
Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Α Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Α 1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ 2.Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ 3.ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
9 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΨΙΩΧΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΜΠΟΥΛΟΓΕΩΡΓΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Δρ Σεισμολόγος ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΡΕΥΝΩΝ, ΓΕΩΔΥΝΑΜΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΠΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
1 Ανάλυση Κινδύνου και Κρίσιμα Σημεία Ελέγχου Το Σύστημα HACCP.
ΕΥΦΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Ενότητα 1: Εισαγωγή Διδάσκων: Γεώργιος Στεφανίδης Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Royal.
ΑΓΟΡΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ Β.6 Διαχείριση Κινδύνων & Έργων Α ργυρή Κατωπόδη.
Το Εννοιολογικό πλαίσιο της Βιώσιμης Ανάπτυξης
Αγγέλου Έλενα Τοπογράφος – Μηχανικός ΑΠΘ, Msc ΕΜΠ
Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφόρησης ΙΙ
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
Ποσοτικές Μέθοδοι Έρευνας Αρχική μέθοδος στην οποία στηρίχτηκε η συγκρότηση της εμπειρικής ή πειραματικής παιδαγωγικής ήταν το πείραμα, κάτω από την επίδραση.
Β2Β Μάρκετινγκ και Προμήθειες στα Νοσοκομεία
ΕΡΓΑΣΙΑ 1Η Δήμητρα Βαγιωνά Νίκος Μαρούσης.
“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ' αυτό μένειν” «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ»
Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Παναγιώτης Ν. Σκανδάμης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΠΑ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ αρχαιων θεατρων ςτην ηπειρο
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Μάνεση Ζωή Επίβλεψη: Κορδούτης Παναγιώτης Πάντειο Πανεπιστήμιο
Σημειώσεις 5ης Συνάντησης
Σύνοψη Ενότητας 2 Περιεχόμενα της ενότητας Στόχοι της ενότητας
Τεχνικές εκτίμησης περιβαλλοντικών κινδύνων - διαχείριση κρίσεων Ι
ΙΕΚ Πάτρας – Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.)
Αξιολόγηση επενδύσεων
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΡΕΚΟΡ»
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία.
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Στρατηγική Επιχειρήσεων
Ανάλυση Νεκρού Σημείου
Ποιοτικη ερευνητικη μεθοδολογια
Ασφάλεια και Προβληματισμοί στις Μεταφορές του Ηρακλή Όμιλος Εταιριών ΑΓΕΤ Ηρακλής, Εργοστάσιο Χαλκίδας Θαλάσσης Καρκαλέτσης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη
Κοινωφελης δημοτικη επιχειρηςη πειραια (κοδεπ)
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Να φτιαχτεί διάγραμμα Gantt για project ανάπτυξης ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τα ακόλουθα στοιχεία: Ανθρώπινο Δυναμικό : Παπαδόπουλος Γεώργιος,
ΕΡΕΥΝΑ Αποτίμηση 2012 – Εκτιμήσεις για το 2013
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΟΔΗΓΟ ΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α5 ΤΟΥ 1ΟΥ ΓΕΛ ΒΥΡΩΝΑ.
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
Σχεδιασμός συστήματος μέτρησης ταλαντώσεων για τη γέφυρα του Μετσόβου
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός σχεδιασμός
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφορικής σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
Ταξίδι στην Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Στρατηγικό Σχέδιο για το Συνήγορο του Πολίτη 20 χρόνια μετά - Στόχοι 2020.
Ομάδες εργασίας ΔΡ. Δ. Δαποντας.
Ναυτική Ακαδημία Κύπρου Αξιωματικός Εμπορικού Ναυτικού Έμμισθη Πρακτική | Σχέδιο Χρηματοδότησης | Άμεση Εργοδότηση | Υψηλές Απολαβές | Ταχεία Ανέλιξη.
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 2016/679 ΕΕ (GDPR)
Σημειώσεις 8ης Συνάντησης
Μέθοδοι αποτύπωσης Σήμανση σημείου Επισήμανση σημείου
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤO ΑΓΓΕΙΑΚO ΕΓΚΕΦΑΛΙΚO ΕΠΕΙΣΟΔΙO
Διδάσκουσα Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΓΕΩΛΟΓΙΑ-ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Δέσμη Εκπαιδευτικών Εργαλείων για την GPP 4. Αξιολόγηση Αναγκών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Διδάσκων: Κλειούσης Ε. Ελευθέριος

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Εξωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που είναι εξωτερικοί προς της επιχείρηση όπως κοινωνικοί, οικονομικοί, τεχνολογικοί, περιβαλλοντολογικοί κ.ά. Εσωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που βρίσκονται εντός της επιχείρησης, όπως χρηματοοικονομικοί, φυσικοί, ανθρώπινοι, τεχνολογικοί πόροι κ.ά.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΜΜΕΣΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΜΕΣΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Κοινωνικοί παράγοντες Διεθνείς παράγοντες Δημογραφικοί παράγοντες Οικονομικοί παράγοντες Οικολογικοί παράγοντες Πολίτες Προμηθευτές Εξωτερικό εργατικό δυναμικό

ΑΜΕΣΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΜΕΣΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Αναφέρεται σε παραμέτρους, οι οποίες επηρεάζονται από της επιχείρηση ή τον οργανισμό. ΕΜΜΕΣΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Αναφέρεται σε παραμέτρους η επιχείρηση δεν μπορεί να επηρεάσει ή να ελέγξει. Το έμμεσο εξωτερικό περιβάλλον έχει σημαντική επίδραση στην επιχείρηση, διότι επηρεάζει τις παραμέτρους του άμεσου εξωτερικού περιβάλλοντός της.

ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ: Σταθερό: Δεν υπάρχουν μεταβολές ή αλλαγές που μπορούν να διαφοροποιήσουν τους αρχικούς στόχους και τα πλάνα μιας επιχείρησης. Οι μεταβολές είναι προβλέψιμες και εύκολα αναγνωρίσιμες. Οι σχέσεις μεταξύ ενδιαφερόμενων (προμηθευτών, εταιρείας, πελατών) είναι δεδομένες και δεν αλλάζουν εύκολα. Δυναμικό: Οι μεταβολές υπάρχουν. Πολλές είναι προβλέψιμες, όχι όμως όλες. Δημιουργούν προσωρινούς τριγμούς στην επιχείρηση, αλλά όχι ρήγματα (π.χ., η είσοδος στην αγορά νέων ανταγωνιστών, η έξοδος κάποιων άλλων κ.ά.) Ταραχώδες: Υπάρχουν συνεχείς, απρόβλεπτες και ριζικές μεταβολές. Οι αγορές αυτές, βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα τεχνολογικής ανάπτυξης και επιζητούν συνεχώς κάτι καινούργιο (μια καινοτομία), με αποτέλεσμα το ήδη υπάρχον να θεωρείται άμεσα ξεπερασμένο.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από χρηματικούς πόρους για να συντελέσουν τις λειτουργίες τους. Σκοπός είναι η ελαχιστοποίηση του κόστους. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Αναφέρεται στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση Ιστοσελίδες στο διαδίκτυο Ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων Ασύρματη επικοινωνία με οδηγούς Gps

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ Το ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης. Εξασφάλιση απαραίτητων εργαζομένων για τη λειτουργία της επιχείρησης. Τοποθέτηση σωστών εργαζομένων σε σωστές θέσεις Παροχή κινήτρων για αποτελεσματική απόδοση Υπολογισμός της απόδοσης των εργαζομένων ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Π.χ., εγκαταστάσεις, μηχανήματα, οχήματα κ.ά.

VRIO Analysis ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ V (Valuable-Αξιόπιστοι πόροι): Η αξιοπιστία των πόρων είναι συνάρτηση της μεγιστοποίησης των πωλήσεων, της «κατάκτησης» μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς, της επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος κ.ά. R (Rare- Σπάνιοι πόροι): Στη σπανιότητα τω πόρων έγκειται το πλεονέκτημα της επιχείρησης. Πόροι δηλαδή που θα είναι δύσκολο να αναζητηθούν ή να αντιγραφούν από τους ανταγωνιστές. I (Imitable – Μίμηση): Στόχος είναι η ελαχιστοποίηση της μίμησης από τους ανταγωνιστές. O (Organization-Οργάνωση): Οι 3 προηγούμενες προϋποθέσεις απαιτούν σωστή εσωτερική οργάνωση ή και αναδιάρθρωση της επιχείρησης.

ΤΕΛΟΣ