Η-μάθηση μικτή μάθηση. η-μάθηση μικτή μάθηση E-learning (Electronic learning) η-μάθηση (1/3) “E-learning Term covering a wide set of applications and.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Επιμορφωτική συνάντηση Διευθυντών Σχ. Μονάδων Κέρκυρας
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Κυπαρισσία Παπανικολάου ou ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
ΣΕΜΙΝAΡΙΑ ΦΙΛΟΛOΓΩΝ ΦΕΒΡΟΥAΡΙΟΣ 2012
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Κυπαρισσία Παπανικολάου ou ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Το Moodle ως γνωστικό εργαλείο
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS, LMS): ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ
Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (CMS, LMS) Τα Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (Learning Management Systems- ΣΔΜ ) παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες,
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
WebCT Γιατί δημιουργήθηκε το WebCT; Τι είναι το WebCT; Οργάνωση WebCT Εργαλεία διαχειριστή/μαθητή Σχεδιαστική διεπαφή Ακαδημαϊκή απόδοση και αποδοχή.
Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα Moodle Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Μ.Κορδάκη 1, Χ. Σιέμπος 2 1 Εκλ. Επίκουρη καθηγήτρια εκπαιδευτικής τεχνολογίας Τμήμα πολιτισμικής τεχνολογίας πανεπιστημίου Αιγαίου 2 μηχανικός η/υ και.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
H θεωρία του εποικοδομητισμού (constructivism) E ργαλεία Web 2.0.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Το Open Eclass ως Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014 Βάλια Τριπερίνα Γιώργος Φουρτούνης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Μάθημα επιλογής 7ο εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ενότητα 3.3 Web 2.0 στην εκπαίδευση: Wiki ePortfolios, Mahara
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Διάλεξη 2 Open eClass Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Google docs Google docs forms
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

η-μάθηση μικτή μάθηση

E-learning (Electronic learning) η-μάθηση (1/3) “E-learning Term covering a wide set of applications and processes, such as Web-based learning, computer-based learning, virtual classrooms, and digital collaboration. It includes the delivery of content via Internet, intranet/extranet (LAN/WAN), audio- and videotape, satellite broadcast, interactive TV, CD-ROM, and more.” American Society for Training & Development (ASTD) http://www.learningcircuits.org/glossary.html

E-learning (Electronic learning) ? (2/3) Electronic learning or eLearning is a general term used to refer to computer-enhanced learning. It is used interchangeably in so many contexts that it is critical to be clear what one means when one speaks of 'eLearning'. In many respects, it is commonly associated with the field of advanced learning technology (ALT), which deals with both the technologies and associated methodologies in learning using networked and/or multimedia technologies. Wikipedia, 8/1/2008

E-learning (Electronic learning) ? (3/3) “E-Learning is the effective learning process created by combining digitally delivered content with (learning) support and services” π.χ. "A man takes his laptop to a remote cave in the Outer Hebrides away from any tutor support and sits there doing a training programme. Is he doing e-learning?" "No, because there is no tutor support and other services." "What if he had a mobile phone and was able to call a tutor?" "That's different - that is e-learning!" http://www.odlqc.org.uk/odlqc/n19-e.htm “The Open University's style of teaching is called 'supported open learning', also known as 'distance learning'. http://www.open.ac.uk/about/ou/p5.shtml

Μικτό μοντέλο (blended learning) Συνδυάζει την ‘πρόσωπο με πρόσωπο’ με την διαδικτυακή μάθηση (web-based learning) Στόχος: διερεύνηση ένταξης e-δραστηριοτήτων με βάση το εποικοδομητικό και κοινωνικο- πολιτισμικό μοντέλο σε παραδοσιακά ακαδημαϊκά μαθήματα

Συστηματα Διαχειρισησ Μαθηματων ή Συστηματα Διαχειρισησ Μαθησησ? Συστηματα Διαχειρισησ Μαθηματων ή Συστηματα Διαχειρισησ Μαθησησ?

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Μαθημάτων/Μάθησης/Περιεχομένου ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Μαθημάτων/Μάθησης/Περιεχομένου Learning Management Systems (LMS) Course Management Systems (CMS) Content Management Systems (CMS) Learning Content Management System (LCMS)

Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (Learning Management Systems - LMS) υποστηρίζουν τους συμμετέχοντες μιας εικονικής τάξης (εκπαιδευτές, εκπαιδευόμενους, διαχειριστές) να πραγματοποιήσουν τις εργασίες τους (εκπαιδευτικές και διαχειριστικές). επιτρέπουν στους εκπαιδευτές να αναπτύσσουν και να παρέχουν online εκπαιδευτικό περιεχόμενο (educational content) έχοντας λίγη ή καθόλου εμπειρία προγραμματισμού σε HTML ή άλλες Web γλώσσες προγραμματισμού. παρέχουν ένα κεντρικό σημείο παροχής εκπαιδευτικού περιεχομένου και επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτών και φοιτητών.

Υπηρεσίεσ των LMS διανέμουν το εκπαιδευτικό υλικό διαθέτουν εργαλεία διαχείρισης της εικονικής τάξης (εγγραφή μαθητών, ορισμός τάξεων και εκπαιδευτών, εισαγωγή εκπαιδευτικού υλικού) υποστηρίζουν τη συνεργασία και επικοινωνία καθώς και την αξιολόγηση των εκπαιδευόμενων (λίστες συζήτησης, πίνακες ανακοινώσεων, chat) υποστηρίζουν την αξιολόγηση των εκπαιδευόμενων (τεστ αυτόματης διόρθωσης, ενημέρωση εκπαιδευτών για τις επιδόσεις των εκπαιδευόμενων και την πλοήγησής τους στο υλικό, καταγραφή αλληλεπίδρασης)

…προς μια νέα γενιά Συστημάτων Διαχείρισης Mαθημάτων & Μάθησης στοχεύουν να προωθήσουν το σχεδιασμό μαθημάτων με έμφαση σε δραστηριότητες & ομαδική εργασία LAMS: a tool for designing, managing and delivering online collaborative learning activities. These activities can include a range of individual tasks, small group work and whole class activities based on both content and collaboration. Moodle: a course management system (CMS) based on social constructionist pedagogy, to help educators create effective online learning communities.

Τι είναι το MOODLE*; Ανοικτού κώδικα Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης Learning Management System (LMS) (LMSs are) “internet based systems that integrate a wide range of pedagogical and course administration tools.” (Coates, James, & Baldwin, 2005) *Modular Object Oriented Dynamic Learning Environment

Moodle μαθήματα που βασίζονται σε δραστηριότητες Παρέχει εργαλεία που επιτρέπουν υποβολή εργασίας σε καθορισμένες πρσθεσμίες, ζωντανή συνομιλία (chat), ψηφοφορίες, ομάδες συζήτησης (forums), γλωσσάριο όρων (Glossary), κουίζ, συλλογική συγγραφή κειμένων (Wikis), e- portfolio, ημερολόγιο, videoconference, καταγραφή ιχνών χρήστη, διαχείριση βαθμολογίας, τήρηση παρουσιολόγιου, στατιστικά, αναφορές ... Υποστηρίζει τη δυνατότητα συνεργασίας με αρθρώματα (modules) τρίτων κατασκευαστών. Διαρκώς επεκτείνεται…

Moodle: CMS προσανατολισμένο στη δραστηριότητα open source Πλήρες πακέτο για διαχείριση, σχεδίαση και παροχή μαθημάτων Θεωρητικό πλαίσιο: constructivism/socio- constructivism LAMS προσβάσιμο μέσω Moodle Τεράστια κοινότητα χρηστών (προγραμματιστές, εκπαιδευτικοί) με πάνω από 330,000 εγγεγραμμένους χρήστες, που μιλούν περισσότερες από 70 γλώσσες σε 196 χώρες

Η οργάνωση του MOODLE Υπάρχουν Ρόλοι συστήματος Καθηγητής Μαθητής Οι χρήστες σε ένα μάθημα έχουν ρόλους π.χ.: Καθηγητής Μαθητής Καθηγητής με περιορισμούς Υπάρχουν Ρόλοι συστήματος Διαχειριστής Επισκέπτης

Τεκμηρίωση MOODLE Τελευταία σταθερή έκδοση (10/2017): Moodle 3.3 Επισκεφθείτε την Κοινότητα https://docs.moodle.org/33/en/Main_page

Moodle Βασικα Εργαλεια

Εικονικοσ χωροσ ταξησ: Μοοdle Το Μοοdle παρέχει: (α) εργαλεία που συμβάλλουν στην διαμόρφωση του εκπαιδευτικού περιεχομένου και των δραστηριοτήτων του Μαθήματος (β) εργαλεία που υποστηρίζουν την αλληλεπίδραση των μελών της εικονικής τάξης: Άτομα, Chat , Ομάδες συζητήσεων (γ) εργαλεία που υποστηρίζουν τη διαμόρφωση του εικονικού ‘χώρου’ του μαθήματος: Εβδομαδιαία περιγραφή, Δραστηριότητες, Διαχείριση, Τα μαθήματά μου, Ημερολόγιο / Τελευταία γεγονότα / Επικείμενα γεγονότα , Συνδεδεμένοι χρήστες

Μορφη μαθήματοσ (Course format) Μορφή θεμάτων Εβδομαδιαία μορφή Κοινωνική μορφή Single activity format Τα μαθήματα περιέχουν πόρους και δραστηριότητες Αλλαγές από τις Ρυθμίσεις μαθήματος

Μαθημα στο Moodle Ένα μάθημα περιέχει Πόρους (Πηγή πληροφοριών, Σελίδα, Ετικέτα κ.ά.) Δραστηριότητες (Ανάθεση εργασίας, Κουίζ, Ομάδα συζήτησης (forum), Συζήτηση (Chat), Wiki, Λεξικό κ.ά.)

Moodle Koyiz Aξιολογησησ

Αυτοαξιολόγηση «Η αυτοαξιολόγηση (self assessment) αναφέρεται στη διαδικασία κατά την οποία οι μαθητές αυτοαξιολογούν την εργασία, την επίδοση και τη μάθησή τους». Οι μαθητές συμμετέχουν στη διαδικασία της αξιολόγησης, αναπτύσσουν δεξιότητες όπως η κριτική σκέψη, η λήψη αποφάσεων, η αυτορρύθμιση. Γουλή, 2007

Υλοποίηση αυτοαξιολόγησης Ερωτήσεις κλειστού τύπου: Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής Ερωτήσεις διαζευκτικής απάντησης Ερωτήσεις σύζευξης- αντιστοίχισης Ερωτήσεις διάταξης Ερωτήσεις συμπλήρωσης

Υλοποίηση αυτοαξιολόγησης στο moodle: Κουίζ

Στάδιο Α: Δημιουργία του Κουίζ 1/3 Timing (πότε θα είναι διαθέσιμο, αν θα έχει χρονικό όριο και ποιο, τι θα συμβεί όταν λήξει το χρονικό όριο, αν θα υπάρχει περίοδος χάριτος) Βαθμός (όπως όλες οι δραστηριότητες moodle) Διάταξη (σειρά ερωτήσεων, σελιδοποίηση, πλοήγηση σειριακή ή ελεύθερη) Συμπεριφορά τράπεζας ερωτήσεων (ανακάτεμα, τρόπος ανάδρασης)

Στάδιο Α: Δημιουργία του Κουίζ 2/3 Επιλογές ανασκόπησης (κατά τη διάρκεια της προσπάθειας, μετά την προσπάθεια, όσο το κουίζ είναι ανοιχτό, μετά το κλείσιμο του κουίζ) Εμφάνιση (εικόνα χρήστη, δεκαδικοί στους βαθμούς) Έξτρα περιορισμοί στις προσπάθειες (προσπάθεια με χρήση κωδικού, καθυστέρηση μεταξύ προσπαθειών) Συνολική ανάδραση (σχόλιο ανάλογα με το βαθμό)

Στάδιο Α: Δημιουργία του Κουίζ 3/3 Συχνές ρυθμίσεις μονάδας Περιορισμός διαθεσιμότητας Περισσότερα: https://docs.moodle.org/29/en/Quiz_settings

Στάδιο Β: Δημιουργία ερωτήσεων Αφού δημιουργήσουμε το κουίζ πηγαίνουμε στο μενού διαχείριση και επιλέγουμε Επεξεργασία Κουίζ και στη συνέχεια προσθήκη ερώτησης. Περισσότερα: https://docs.moodle.org/29/en/Question_types

Τύποι ερωτήσεων Ανοικτού τύπου Έκθεση (Essay) Κλειστού τύπου Πολλαπλής επιλογής (πολλαπλής επιλογής και calculated multiple choice) Ερωτήσεις διαζευκτικής απάντησης (Σωστό-Λάθος) Ερωτήσεις σύζευξης- αντιστοίχισης (Αντιστοίχιση, Random short test matching) Ερωτήσεις διάταξης (δεν υπάρχει ξεχωριστός τύπος) Ερωτήσεις συμπλήρωσης (Σύντομης απάντησης, Αριθμητική, Calculated simple, Ενσωματωμένες απαντήσεις)

Άλλοι τρόποι αυτοαξιολόγησης στο moodle Μέσω της δραστηριότητας Ενότητα Μέσω δραστηριοτήτων αρθρωμάτων που μπορούν να προστεθούν στο moodle όπως το hot potatoes και τα παιχνίδια (games).

Moodle Ομαδεσ Εργασιασ

Δημιουργία ομάδων εργασίας Διαχείριση μαθήματος-> Χρήστες ->Ομάδες Ορίζουμε: Ονομασία ομάδας Ανάθεση μαθητών στην ομάδα

Δημιουργία ομαδοποίησης Ορίζουμε: Ονομασία ομαδοποίησης Ανάθεση ομάδων στην ομαδοποίηση

Δημιουργία ομαδικών δραστηριοτήτων Προσθέτουμε μια δραστηριότητα (για παράδειγμα μια ομάδα συζήτησης) Πηγαίνουμε στις Συχνές ρυθμίσεις μονάδας και επιλέγουμε Λειτουργία ομάδας  Ξεχωριστές ομάδες Ομαδοποίηση  όνομα ομαδοποιήσεις Μπορώ να έχω διαφορετικές ομαδοποιήσεις στο ίδιο μάθημα και να επιλέγω ποια θέλω ανά δραστηριότητα.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Υλοποίηση της στρατηγικής συνεργατικής μάθησης Jigsaw Ας υποθέσουμε ότι έχουμε έξι τετραμελείς ομάδες εργασίας, το κάθε μέλος της οποίας ειδικεύεται σε μια πτυχή της εργασίας. Στο μάθημά μας θα υπάρχουν δραστηριότητες που θα απευθύνονται στις τετραμελείς ομάδες και δραστηριότητες που απευθύνονται στις ομάδες των ειδικών. Φτιάχνουμε 2 ομαδοποιήσεις: ΤετραμελείςΟμάδες ΟμάδεςΕιδικών Φτιάχνουμε 6 ομάδες που τις εντάσσουμε στις ΤετραμελείςΟμάδες και 4 ομάδες ειδικών (ένα μέλος από κάθε τετραμελή ομάδα) που τις εντάσσουμε στις ΟμάδεςΕιδικών