Το έργο του Τζιότο Επιμελεια: Χριστινα Ιωαννιδου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
Advertisements

Προσβάσιμες Σημειώσεις σε Word DOs & DON’Ts
I wish you Conseil Européen des Confréries Consiglio Europeo di Confraternite Consejo Europeo de Cofradías Conselho Europeu de Confrarias European Brotherhoods.
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ Η κλασική κιθάρα είναι μια κιθάρα με έξι χορδές. Ανήκει ως είδος στα χορδοφωνα και με αυτήν παίζεται κυρίως κλασική μουσική, αν και.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ CHAPIONS LEAGUE. ΠIΑ ΟΜΑΔΑ ΠΗΡΕ ΤΟ CHAMPIONS LEAGUE ΤΟ 2011; REAL MADRIT; BARCELONA; BAYERN;
Δελφοί: μνημείο του Αιμιλίου Παύλου
Αναγεννησιακές επιδράσεις στα μνημεία της επαρχίας Πάφου
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ Αίτια του εγκλήματος = όροι ή συνθήκες που η ύπαρξή τους θεωρείται ότι παράγει το έγκλημα. Παράγοντες του εγκλήματος.
 Η παχυσαρκία είναι αναμφισβήτητα μια από τις συχνότερα εμφανιζόμενες ασθένειες στις ανεπτυγμένες χώρες. Αλλά και στις αναπτυσσόμενες χώρες αυξάνεται.
Οι διάφορες «όψεις» της πόλης 5 ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ PROJECT ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ομάδα: Οι Βασίλισσες των Ωκεανών Μέλη: Αργυροπούλου.
Υψηλές Τάσεις Ενότητα 2: Θεωρία Διάσπασης του Ατμοσφαιρικού Αέρα Κωνσταντίνος Ψωμόπουλος Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’1 ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΣΙΝΗ.
Aνατολίζουσα κεραμική
Εμβιομηχανική Εμβιομηχανική ανθρωπομετρία – θέση του ΚΜΣ Ενότητα 12: Εμβιομηχανική ανθρωπομετρία – θέση του ΚΜΣ Αθανάσιος Τσιόκανος, Γιάννης Γιάκας Τμήμα.
6 ο Γενικο Λύκειο Καβάλας Συγκριτική παρουσίαση του έργου των ζωγράφων Μιχαήλ Άγγελου και Σαλβαδόρ Νταλί Πληροφορική Α΄ Λυκείου Αναστάσιος Σαμαράς Βασιλική.
Διάλεξη 1 Μακροοικονομία. Η Μακροοικονομική ασχολείται με τη συμπεριφορά και τα προβλήματα της οικονομίας σαν σύνολο. Άθροιση: από τη μικροοικονομική.
ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΑΙΟΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ: O ρόλος της φωτοσκίασης στην πρώιμη μεσαιωνική τέχνη Φοιτήτρια: Σταθοπούλου Ελένη-Χρυσοβαλάντη.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΟΥΓΟΥΛΙΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΝΩ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ: ΖΙΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΑΣΙΚΗ ΒΙΟΜΕΤΡΙΑ.
Χημειομετρία-Στατιστική
Η Σκύλλα του Συγκεκριμένου και η Χάρυβδη της Αφαίρεσης
ΛΕΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Δεν υπάρχει προγλωσσική περίοδος παρά μόνο προλεκτική
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αικατερίνη Ηλιάδου
ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ : ΗΛΙΑΣ ΚΟΦΙΝΑΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ.
ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΑΡΑ –ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤ2.
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΝΕΡΟΥ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΑΝΤΛΙΑΣ [ΣΥΡΙΓΓΑΣ] ΑΠΌ ΤΟ ΠΗΓΑΔΙ.
Ρομποτική Μάθημα 4ο «Κινηματική χειριστών»
«Εισαγωγή στην Αρχαιολογία των Αρχαίων Θεάτρων»
Μεταμορφωμένα Πετρώματα
Σεμιναριακό μάθημα: Σύγχρονα Περιβαλλοντικά Ζητήματα
IL CARNEVALE DI VENEZIA - SU E ZO PER I PONTI DI VANEZIA
ΓΛΥΚΑ ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΚΑΛΙΜΑΝΑ ΡΕΓΓΙΝΑ ΓΕΡΕΝΤΕ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 2
Aλγόριθμος Floyd Βρίσκει τα μήκη των συντομότερων μονοπατιών για κάθε ζεύγος κορυφών ενός προσανατολισμένου γραφήματος με βάρη. Βασική Ιδέα του Αλγόριθμου.
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών
Ναζαρηνή τέχνη Τμήμα: Β΄2
Επιλογή του μεγέθους των πυλών
Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ
ΠΕΤΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΓΜΑΤΙΚΩΝ & ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ
Εκπαιδευτικά Συστήματα Στην Ευρώπη
480 π .Χ . Βιέννη, Kunsthistorisches Museum
Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9/12
Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής
Η επίδραση της Δημιουργικής Γραφής στην ενίσχυση της Συναισθηματικής και Κοινωνικής Αγωγής. Μελέτη περίπτωσης ατόμου σε απεξάρτηση από ναρκωτικές ουσίες.
Ανάπτυξη Τερματικής Εγκατάστασης Κρουαζιέρας στο Λιμένα Θεσσαλονίκης : Έλεγχος Βιωσιμότητας μέσω Οικονομοτεχνικής Ανάλυσης Κουσουλός Γρηγόριος.
ΦΙΛΤΡΑ ΒΑΘΕΙΑΣ ΑΕΡΙΑΣ ΔΙΗΘΗΣΗΣ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
27Η ΕΝΟΤΗΤΑ ψ ΡΑΨΩΔΙΑ, ΣΤ
“WALK THE TALK” - Χρήστες TDI-
«Walk the Talk» Υποδοχή, εκφόρτωση και αναχώρηση φορτηγών
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
رگرسيون Regression.
BÀI 2 PHAY MẶT PHẲNG BẬC.
Lượng hóa link building
Ιταλία έως
Mυκηναϊκός Πολιτισμός
Δυνάμεις αδράνειας û.de.ρ Re = =
Λειτουργική Ανάλυση Κυκλικών Κόμβων
Η Αριστοτέλεια Φυσική.
Lezione del prof. Bernardo Cicchetti
Συμπεράσματα για δύο διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Atene. Decreto sul sacerdozio e sul tempio di Atena Nike Anni 40’ o 30’ del V sec. a.C. (?) IG I3 35.
Επαγγελματικός Προσανατολισμός & λήψη επαγγελματικών αποφάσεων
Proportion of patients with HAQ-DI response, by disease duration (ITT population): (A) ≤6 months or (B) >6 months. *HAQ-DI response defined as an improvement.
Figure 3 Suggested approach for the diagnosis of IPF
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το έργο του Τζιότο Επιμελεια: Χριστινα Ιωαννιδου Σχολειο: προτυπο γυμνασιο ευαγγελικης σχολης σμυρνης Μαθημα: θρησκευτικα

Λίγα λόγια για τον Τζιότο Ο Τζιότο είναι ο πατέρας της ευρωπαϊκής ζωγραφικής. Γεννήθηκε στο Colle di Vespignano της Φλωρεντίας και έζησε στην εποχή της γοτθικής τεχνοτροπίας που χαρακτηρίζεται ως μεταβατική από το Μεσαίωνα στην Αναγέννηση. Γεννήθηκε περίπου το 1267 σε ένα χωριό κοντά στην Φλωρεντία και ο πατέρας του λεγόταν Μποντόνε. Ο βιογράφος των καλλιτεχνών της Αναγέννησης Τζόρτζιο Βαζάρι αναφέρει ότι ήταν γιος ενός βοσκού και τον ανακάλυψε ο Τσιμαμπούε να ζωγραφίζει τα πρόβατά του πάνω σε ένα βράχο, εκτίμησε το ταλέντο του και τον έκανε μαθητή του.

Κατά πάσα πιθανότητα ο Τζιότο ακολούθησε το δάσκαλό του στην Ασίζι, όπου ο Τσιμαμπούε είχε αναλάβει την εικονογράφηση της Βασιλικής του Αγίου Φραγκίσκου. Εκεί, σύμφωνα με τη γνώμη πολλών ιστορικών, εκτέλεσε κάποιες από τις νωπογραφίες στον Άνω Ναό με σκηνές από τη ζωή του Αγίου Φραγκίσκου.  Από το 1328 μέχρι το 1333 παρέμεινε στη Νάπολη, καλεσμένος του βασιλιά Ροβέρτου των Ανζού, και για λίγο στηΜπολόνια. Ένδειξη της τεράστιας αναγνώρισης που κέρδισε το ταλέντο του από τους σύγχρονούς του είναι οι αναφορές στο όνομά του από το Δάντη και το Βοκκάκιο καθώς και η ανάθεση σ' αυτόν από την πόλη της Φλωρεντίας.

Η σταύρωση του Χριστού Βάζει στην μέση τον σταυρό και χωρίζει τον πίνακα σε δύο μέρη. Τα κύρια πρόσωπα του πίνακα τα απεικονίζει με ανοικτά χρώματα, ενώ είναι στο κέντρο. Τα χρώματα που έχει χρησιμοποιήσει ο συγγραφέας μας δημιουργούν λύπη. Τον χώρο τον ζωγραφίζει με σκούρα χρώματα, για να τονίσει τα κύρια πρόσωπα.

Ένθρονη Παναγία με το Βρέφος Ένα από τα διασημότερα έργα του, η ένθρονη Παναγία με το Βρέφος του ναού των Αγ. Πάντων που σήμερα εκτίθεται στο Ουφίτσι, πρέπει να εκτελέστηκε πριν το ταξίδι του στην Πάδοβα. Πιθανότατα πριν το 1309 δούλεψε ξανά στην Ασίζη, όπου εικονογράφησε τον Κάτω Ναό και το Παρεκκλήσιο της Μαγδαληνής. Από αυτό το έργο του σώζονται σήμερα οι νωπογραφίες στα παρεκκλήσια Μπάρντι και Περούτσι με σκηνές από τη ζωή του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, του Αγ. Ιωάννη του Βαπτιστή και του Ευαγγελιστή Ιωάννη.

ΠΑΔΟΒΑ

Το φίλημα του Ιούδα

Ο Τζιότο απελευθέρωσε τη ζωγραφική από τις αμετακίνητες επίπεδες φιγούρες της βυζαντινής εικονογραφίας, τοποθέτησε τα πρόσωπα και τα αντικείμενα με φυσικό τρόπο στο χώρο και τους προσέδωσε μνημειακή μορφή. Η επίδραση τού μεγάλου ζωγράφου στην ευρωπαϊκή ζωγραφική διήρκεσε πολλούς αιώνες.

Η Επίσκεψη ...

Ο άγιος Φραγκίσκος της Ασσίζης (1182-1226), προσφέρει το επανωφόρι του σε ένα φτωχό. Τοιχογραφία του Τζιότο (περί το 1300). Ασσίζη, Ναός του Αγίου

Τέλος Πηγές: https://alexandratsigkou.wikispaces.com/%CE%91+%CE% A4%CE%96%CE%99%CE%9F%CE%A4%CE%9F https://www.youtube.com/watch?v=YlIhP9X0QEI&featur e=feedu