Ι: Αναζητώντας την χαμένη «μητέρα»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Advertisements

Αγχολυτικά & Υπνωτικά φάρμακα. Το άγχος είναι μια δυσάρεστη κατάσταση έντασης και ανησυχίας. Tα συμπτώματα σοβαρού άγχους είναι παρόμοια με αυτά του.
Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
ΕΡΗΜΟΙ. Οι έρημοι καταλαμβάνουν το ένα τρίτο της εδαφικής επιφάνειας της Γης]. Οι θερμές έρημοι έχουν συνήθως μεγάλο ημερήσιο και περιοδικό εύρος θερμοκρασιών,
Κοινωνική Ένταξη THE ANTI BULLYING CAMPAIGN ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΑΜΑΡΑ,ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΥΔΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ.
ΜΑΘΗΜΑ 9. ΒΑΣΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΙΘΕΡΙΩΝ ΕΛΑΙΩΝ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΑΛΟ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ.
Εισαγωγή στη Γλωσσολογία Εισαγωγή στην Ιστορική Γλωσσολογία Γεώργιος Μικρός Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΣΤΩΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ.
Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.
Αξιολόγηση & Ανάλυση Επενδυτικών Αποφάσεων Διδάσκων: Καθηγητής Π.Ε. Πετράκης.
1 Γεωργοπεριβαλλοντική υποδράση 2 «Σύστημα ολοκληρωμένης διαχείρισης στην παραγωγή ζαχαρότευτλων» Θεσ/νίκη, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Α Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Α 1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ 2.Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ 3.ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΛΗΣ & ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΙΟΥ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΟΜ 102 ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Διοίκηση προμηθειών και διαχείριση Υλικών 10 Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό.
Κλαδικές εκθέσεις 2 ο μάθημα. Τύποι εκθέσεων Ανάλογα με τον τόπο οργάνωσης Εσωτερικού - Εσωτερικού Περιφερειακές  εκθέσεις που καλύπτουν ακτίνα περίπου.
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός ΜEd – MSc Συνεργάτης ΕΚΦΕ Αγίων Αναργύρων.
ΘΕΩΡΙΑ 1. 2 Oι παράγοντες, οι οποίοι επέδρασαν σημαντικά και αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ρόλου της συσκευασίας στην παραγωγή και εμπορία των προϊόντων,
Κύκλος.
Τυπογραφία - Typography
Χρηματοοικονομική Λογιστική
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
να ζήσει μέχρι και 60 μέρες χωρίς τροφή, αλλά όχι πάνω
Απορρόφηση , κατανομή και απέκκριση φαρμάκων
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΖΩΩΝ
Νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά Λυκείου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΚΑΙ ΓΡΙΦΟΙ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ΠΡΑΣΙΑΔΑ ΛΙΜΝΗ μέσα από τα μάτια των οικολόγων
Συμβουλευτικη στη Δια Βίου Ανάπτυξη.
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ NEΡΟΥ Σπουδαιότητα του νερού
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Modern Greek Lessons 34, 35.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – Α’ Τάξη ΓΕ.Λ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΚΑ. ΣΤΑΥΡΑΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
transcribe.wreally.com/app
Συγγραφή επιστημονικής εργασίας
lacip® 160 Υγρό πλυντηρίου πιάτων/ποτηριών/σκευών
Κολυμβητήριο και άσκηση
«Συγκριτική μελέτη ποικιλόχρωμων ανθών πικροδάφνης, Nerium oleander L
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – Σεπτέμβριος 2017
Ημερομηνία: Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012
Erasmus+ KA Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο.
Οι αγαπημένοι μου χοροί
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Χωρική απεικόνιση δεικτών αξιοποίησης νερού στην Ευρώπη
Πίνακας σταθερών των εμπειρικών τύπων Hazen-Williams και Manning για διάφορα υλικά κατασκευής των αγωγών.
Ο ΑΙ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Οι φυσικές καταστάσεις.
ΕΝΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Ε. Κ. Π. Α
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ – ΠΤΔΕ
TO NEΡΟ ΩΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ – ΜΕΙΓΜΑΤΑ
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
מבנה האטום (היסודות ומבנה האטום)
Γαριπίδης Ιορδάνης Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
محاضر بجامعة السودان للعلوم والتكنولوجيا
Atómové jadro.
اختلالات دریچه‌ای قلب. اختلالات دریچه‌ای قلب.
С.Бреусов атындағы жалпы орта мектеп
An Ardteistiméireacht
Άλλη περιγραφή του Ηλεκτρικού Πεδίου
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
Η ΦΥΣΙΚΗ στη Β΄ Γυμνασίου 4.
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
Διουρητικα τησ αγκυλησ
ΣΧΕΔΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (Σ.Α.)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ι: Αναζητώντας την χαμένη «μητέρα» Επανασυνθεση Ι: Αναζητώντας την χαμένη «μητέρα»

Ο μύθος του Schleicher Avis, jasmin varna na a ast, dadarka akvams, tam, vagham garum vaghantam, tam, bharam magham, tam manum aku bharantam. Avis akvabhjams a vavakat: kard aghnutai mai vidanti manum akvams agantam. Akvasas a vavakant: krudhi avai, kard aghnutai vividvant-svas: manus patis varnam avisams karnauti svabhjam gharman vastram avibhjams ka varna na asti. Tat kukruvants avis agram a bhugat. Owis, jesmin welana ne est, dedork’e ek’wons, tom, woghom gerum weghontm, tom, bhorom megam, tom, gh’emonm ok’u bherontm,. Owis ek’womos ewewkwet: k’erd aghnutai moi widontei gh’emonm ek’wons ag’ontm. Ek’woses ewewekwont: k’ludhi, owei! K’erd aghnutai vidontmos: gh’emo, potis, welanam owjom kwrneuti sebhoi ghwermon westrom; owimos-kwe welana ne esti. Tod k’ek’ruwos owis ag’rom ebhuget.

ΠΙΕ Ο δεύτερος στόχος της Ιστορικο-συγκριτικής γλωσσολογίας, αφού εγκαθιδρύσει συγγένεια, να προχωρήσει στην διατύπωση εικασιών σχετικά με την μορφή της πρωτογλώσσας Επανασύνθεση (εσωτερική και εξωτερική) Πού οδηγεί; *ΠΙΕ (αποκαταστημένη μορφή πρωτογλώσσας)

Τι είναι η επανασύνθεση; Η ανεύρεση / εικασία του υποθετικού γλωσσικού υλικού από το οποίο προκύπτουν όλα τα αποτελέσματα σε όλες τις συγγενικές γλώσσες 2 πτυχές: α) Πρόταση τύπων της πρωτο-γλώσσας β) Διατύπωση των πιθανών μεταβολών που οδήγησαν σε όλα τα εμφανή αποτελέσματα στις υπαρκτές γλώσσες

Πού εφαρμόζεται; Σε όλα τα επίπεδα: Α) Φωνολογικό Β) Μορφολογικό (ρίζες – κλιτικά / παραγωγικά μορφήματα) Γ) Λεξιλογικό Δ) Σημασιολογικό Μεγαλύτερες δυσκολίες στο τελευταίο επίπεδο. Γιατί;

Σημασιολογική επανασύνθεση: μια πρόκληση Σανσκρ. Ajras = χέρσα γη, ακαλλιέργητη ΑΕ: αγρός (καλλιεργημένη ή και ακαλλιέργητη γη) Λατ.: ager (ίδια με ΑΕ) Γοτθ.: akrs (καλλιεργημένη γη, χωράφι) ΠΙΕ * agro-. Αλλά ποια η σημασία του; Παράγωγα: Λατ. Agrestis (άγριος), ΑΕ. Άγριος, αγραυλός (περνάω την νύχτα στην εξοχή) Λατ. Peregrinus (= πέρα από τον αγρό > ξένος) Άρα αρχικά ‘ακαλλιέργητη’ και ύστερα ΄καλλιεργημένη γη’

Γιατί προσφέρεται η φωνολογία; Λόγω, φυσικά, της συστηματικότητας των μεταβολών Ακόμα και με τα σύγχρονα δεδομένα, της έλλειψης απόλυτης συστηματικότητας, η επανασύνθεση δεν επηρεάζεται, γιατί λειτουργεί με βάση την αρχή της πλειοψηφίας (ή και με το «ξυράφι του Όκκαμ»).

Πότε πετυχαίνει η επανασύνθεση; Όταν είναι συμβατή με το σύνολο των γλωσσικών δεδομένων από όλες τις γλώσσες Όταν είναι συμβατή με τα πορίσματα της ιστορικής γλωσσολογίας σχετικά με τις πιθανές μεταβολές Όταν είναι συμβατή με τα ευρήματα της Τυπολογίας σε συγχρονικό επίπεδο

Ένα πρώτο παράδειγμα Avestan Meaning Sanskrit Gar- Wake Gao- Cow Go- Garama Warmth / glow Gharma- Daraya Long Dirgha- Bazu- Arm Bahu- Baod Notice / awake Bodh- Baya Share / riches Bhaga- Bara Carry Bhara Daeuua Demon / god Deva- Dus Bad Darsi Bold Dhrsnu- Daenu- Female animal Dhenu-

Πώς λειτουργούμε Σανσκριτική: 2 σειρές κλειστών (b, d, g, bh, dh, gh) Ποια είναι η αφετηρία της ΠΙΕ? Αν είχαμε αρχικά 1 σειρά, τότε θα έπρεπε η δεύτερη να έχει προκύψει σε κάποιο συγκεκριμένο περιβάλλον. Δεν φαίνεται κάτι τέτοιο Αν είχαμε αρχικά 2 σειρές, θα είχαμε απλή απώλεια της δεύτερης, χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένο φωνολογικό περιβάλλον (αυτό είναι που παρατηρείται)

Ένα δεύτερο παράδειγμα Meaning Hittite Italic (Umbrian-Latin) Sanskrit Greek OCS OEng Gothic ONorse Water Widar Utur Udan Hudor Voda Waeter Wato Vatn Foot Pad- Ped- Pod- - Fo:t Fotus Fotr Eat ed-mi Ed-o Ad-anti Ed-omai Jad- Etan Itan eta

Τι προσέχουμε: Ποιες είναι οι γλώσσες που συγκρίνουμε (υπο- ομάδες, παλαιότητα) και σε ποια δεδομένα πρέπει να βασιστούμε Ποιος είναι ο οικονομικότερος τρόπος να περιγράψουμε τις εξελίξεις

Επανασύνθεση και γλωσσική πραγματικότητα Ο αποκατεστημένος τύπος (και η Πρωτο-γλώσσα στο σύνολό της) δεν είναι «κανονικοί» γλωσσικοί τύποι. Η αποκατεστημένη ΠΙΕ δεν υπήρξε σε κανένα συγκεκριμένο χώρο και χρόνο, και τα δεδομένα της μπορεί να προέρχονται από διαφορετικά στάδια της εξέλιξής της (αστερισμός) Τι αποτελεί τότε; Έναν πιθανό τελευταίο κοινό τύπο από τον οποίο μπορεί να προήλθαν όλοι οι μαρτυρημένοι τύποι

ΠΙΕ και συστηματικότητα Η ΠΙΕ (και όλες οι πρωτογλώσσες) δεν διαθέτουν ποτέ «ανωμαλίες». Γιατί; Οι γλώσσες όμως πάντοτε έχουν ιδιορρυθμίες, ανωμαλίες κλπ. Μήπως αυτό ακυρώνει την όλη διαδικασία;