Ways of Worldmaking Goodman Nelson

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Κεφάλαιο 1 Για Ποιο Λόγο; ΔΟΣΑ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Προβλήματα που διαπιστώθηκαν από την εφαρμογή των αρχών του συμπεριφορισμού Χριστίνα Σολομωνίδου Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Π.Θ.
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Xαρτογράφηση Εννοιών λογισμικό Κidspiration
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
Μοντελοποίηση Μοντέλο + ποιώ Από τους φοιτητές: Αντωνίου Αντώνης Δημητρίου Γεωργία Σοφοκλέους Γαβριέλλα Σοφοκλέους Μαριλένα
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Φιλοσοφική / Ερμηνευτική Παιδαγωγική
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Βασικά στοιχεία της Java
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3, ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Διερεύνηση βασικών χαρακτηριστικών της Περιγραφής
ΘΡΗΣΚΕΙΑ & ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΦΥΣΙΚΗ
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Βασικές αρχές έκθεσης Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
11 Νοεμβρίου 2009 Ναθαναήλ Δημήτρης Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών Μονάδα Εργονομίας.
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Έννοιες Φυσικών Επιστημών Ι
Υποθέσεις εργασίας και μεταβλητές
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
5/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 8 Φιλίππα Χατζησταύρου Συμπεριφορισμός.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Τεκμηρίωση εργασιών συντήρησης
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 8: ΟΙ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ LAGRANGE
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
«Η ανάπτυξη της τριαρχικής νοημοσύνης»
Α) Κριτική Θεωρία.
ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΙΣ
Σύνδεση κρίσιμου συμβάντος με το μοντέλο Van Hiele
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΠEΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
ΔΕΔΟΜΕΝΑ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ II
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Εργασία στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ways of Worldmaking Goodman Nelson

Στα πλαίσια του μαθήματος «Αρχιτεκτονική σύνθεση-Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός και νέες τεχνολογίες» Αν. Καθηγήτρια: Π.Μάντζου 9ο Εξάμηνο,5ο Έτος Μπαπρικίδου Ραφαέλα-Φωτεινή Α.Μ. 601616

Ways of Worldmaking Τι είναι οι κόσμοι; Σύμφωνα με τον Γκούντμαν, δεν μπορούμε να ασχοληθούμε με τον κόσμο ως κάτι (υλικής υπόστασης) και δεν γνωρίζουμε καν, αν υπάρχει κόσμος ή διάφοροι κόσμοι. Για το μόνο που μπορούμε να μιλήσουμε είναι οι εκδοχές αυτών - περιγραφές, απόψεις ή τρόποι για το πώς είναι. Οι εκδοχές των κόσμων είναι συμβολικά συστήματα, τα οποία μπορούν να αποκτήσουν διάφορες μορφές - μπορούν να περιγραφούν και να εκφραστούν με λόγια, μουσική, εικόνες, χορό - κάθε είδους σύμβολα. Οι επιστημονικές περιγραφές του κόσμου είναι συνήθως κυριολεκτικές / αριθμητικές, αλλά στις τέχνες οι είναι πολύ ελεύθερες. Κανείς από τους κόσμους δεν είναι πιο πραγματικός από τους άλλους, αλλά μπορούμε πάντα να επιλέγουμε έναν κόσμο ως τον κόσμο αναφοράς μας, τον οποίο αποκαλούμε πραγματικό. Φυσικά ο πραγματικός κόσμος διαφέρει μεταξύ των διαφόρων κλάδων όταν αλλάζουμε την άποψή μας.

Ways of Worldmaking Πώς δημιουργούνται οι κόσμοι; Οι κόσμοι ή εκδοχές των κόσμων είναι πάντα ανθρώπινα δημιουργήματα. Είναι κατασκευασμένοι από κάθε είδους σύμβολα, τα οποία προέρχονται από άλλους κόσμους. Στην πραγματικότητα ο Goodman παραθέτει πολλές μεθόδους, πώς μπορούμε να φτιάξουμε νέους κόσμους από τους υπάρχοντες:  Σύνθεση και αποσύνθεση: ενσωμάτωση και διαίρεση σε μέρη. Αυτός είναι ένας κύκλος: διαιρούμε τους υπάρχοντες κόσμους σε υποκόσμους, αναλύουμε τα χαρακτηριστικά τους και δημιουργούμε νέες συνδέσεις, μέχρι να μπορέσουμε να συνδυάσουμε και πάλι τα μέρη με νέο τρόπο. Βαρύτητα: Η διαφορά μεταξύ των κόσμων μπορεί να είναι στην έμφαση των πραγμάτων. Μέρη που είναι σχετικά σε έναν κόσμο μπορεί να είναι άσχετα στον άλλο και αντίστροφα. Σειρά: Πρέπει να θέτουμε σε σειρά και να ομαδοποιούμε τα αντικείμενα, πριν τα καταλάβουμε καλά-καλά. Αυτοί οι τρόποι με τους οποίους βάζουμε σε σειρά τα πράγματα είναι χτισμένοι στον κόσμο και εξαρτώνται από τα αντικείμενα και το πλαίσιο που εξετάζουμε. Διαγραφή και συμπλήρωση: Συχνά στον κόσμο πρέπει να διαγράψουμε το παλιό υλικό και να προσθέσουμε νέο. Αγνοούμε αυτά που δεν χρειαζόμαστε, συλλέγουμε και συμπληρώνουμε αυτά τα θραύσματα και τις συμβολές που χρειαζόμαστε. Αναμορφώσεις: Μερικές φορές μεταμορφώνουμε τον κόσμο ή καταστρέφουμε την αρχική του μορφή - αυτές οι αναμορφώσεις μπορούν να θεωρηθούν ως διορθώσεις ή φθορές.

Ways of Worldmaking Η δημιουργία του κόσμου συνδέεται στενά με τη γνώση: η γνώση ανακατασκευάστηκε (έναντι της εποικοδομητικής άποψης της μάθησης!) Και όλες οι διαδικασίες κατασκευής κόσμων οδηγούν στη γνώση.   Πώς αξιολογούνται οι κόσμοι; Η αλήθεια είναι σχετική και μερικές φορές άσχετη. Επομένως, χρειαζόμαστε και άλλα κριτήρια για την "ορθότητα" του κόσμου. Μερικές φορές η συνάφεια του κόσμου, πόσο συμπαγής, κατανοητή ή ενημερωτική είναι ή η εξήγηση της ισχύος του συνόλου του συστήματος είναι οι πιο σημαντικές πτυχές.

Ways of Worldmaking Προβλήματα της αλήθειας: _Η αλήθεια αφορά μόνο προφορικές προτάσεις. _Μπορεί να υπάρχουν αντιφατικές αλήθειες. _Πώς να δοκιμάσετε αν κάτι είναι αλήθεια; Δεν μπορούμε να την συγκρίνουμε με τον κόσμο όπως είναι (θεωρία αλληλογραφίας). Η αλήθεια εξαρτάται πάντοτε από τη συναίνεση. Άλλα κριτήρια: _Χρησιμότητα: πόσο χρήσιμος είναι ο κόσμος; (ρεαλισμός: αλήθεια = χρησιμότητα) _Αληθοφάνεια: πόσο αληθοφανής είναι ο κόσμος; _Συνοχή: δεν περιέχει αντιφάσεις.

Ways of Worldmaking Οι τρόποι κατασκευής του κόσμου επηρεάζουν επίσης την εγκυρότητά του: _Ισχύς του εξαναγκαστικού συμπερασμού: μια έγκυρη αφαίρεση παράγει αληθινά θεωρήματα από αληθινές προθέσεις. _Ισχύς επαγωγικού συμπερασμού: η επαγωγή δεν χρειάζεται να παράγει αληθινά συμπεράσματα, αλλά πιθανά ή εύλογα συμπεράσματα. Γι 'αυτό, οι προϋποθέσεις πρέπει να είναι αληθινές, η διαδικασία επαγωγής έγκυρη και οι υποδείξεις επαγωγής πρέπει να βασίζονται σε όλα τα διαθέσιμα στοιχεία. _Κατηγοριοποίηση: συχνά δεν έχει να κάνει με την αλήθεια, αλλά αυτό που είναι κατανοητό στην πράξη.

Ξάνθη,2017