«Κοιτώντας τους ήχους της Γής»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
نشــــــــاط ( 1 ) قوله تعالى : ( قل أرأيتم إنّ جعل الله عليكم الليل سرمدا إلى يوم القيامة ، من إله غير الله يأتيكم بضياءٍ أفلا تسمعون ) عزيزتي الطالبة.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Κοιτώντας τους ήχους της Γής» Deafquake

Deafquake Ειδικό Λύκειο Κωφών και Βαρήκοων Πανοράματος Θεωρητική Ανάλυση Εργασίας Αντιμετωπίσαμε την διαδικασία ως μία έρευνα δράσης Το πρώτο βήμα της διαδικασίας είναι ο σχεδιασμός της δράσης σύμφωνα με τις προτεινόμενες θεωρίες μάθησης. Το δεύτερο βήμα αποτελείται από την ίδια την δράση δηλαδή την διενέργεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Το τρίτο βήμα αποτελείται από την συλλογή δεδομένων μέσω παρατηρήσεων των εκπαιδευτικών . Το τέταρτο και τελευταίο βήμα περιλαμβάνει τον αναστοχασμό πάνω στις παρατηρήσεις και την εξαγωγή συμπερασμάτων για τον σχεδιασμό επόμενης παρέμβασης. Deafquake Ειδικό Λύκειο Κωφών και Βαρήκοων Πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Θεωρητική Ανάλυση Εργασίας Ο σχεδιασμός της διαδικασίας ακολούθησε τη μέθοδο project. Σύμφωνα με αυτήν δημιουργήθηκαν τα στάδια: Αναγνωριστικό στάδιο: κατά το οποίο δημιουργήθηκε η πρώτη οπτική παρουσίαση του υλικού. Εξερευνητικό στάδιο : κατά το οποίο οι μαθητές έρχονται σε επαφή με το υλικό ερευνώντας τα χαρακτηριστικά του. Στάδιο Επεξεργασίας : Οι μαθητές επεξεργάζονται τις παραπάνω πληροφορίες και δρουν για την επίλυση προβλήματος που επέλεξαν. Στάδιο της Αξιολόγησης: Οι μαθητές ελέγχουν την αποτελεσματικότητα του έργου. Στάδιο της Γενίκευσης: Αναπτύσσουν μεταγνωστικές δεξιότητες. Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Θεωρητική Ανάλυση Εργασίας Αναγνωριστικό στάδιο: κατά το οποίο δημιουργήθηκε η πρώτη οπτική παρουσίαση του υλικού. Η ομάδα των μαθητών έκανε έρευνα στο δίκτυο με σκοπό την εύρεση σεισμογράφου που θα εξυπηρετούσε το project. Υπήρξαν τρία υποψήφια project και μετά από ψηφοφορία των μαθητών επιλέχθηκε το παρακάτω καθώς συνδύαζε και την χρήση του επεξεργαστή Arduino που προσφάτως εντάχθηκε στο γνωστικό δυναμικό μας. http://www.instructables.com/id/Arduino-and-Plotly-Based-Seismograph/ Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Θεωρητική Ανάλυση Εργασίας Εξερευνητικό στάδιο : Επαφή με το υλικό ερευνώντας τα χαρακτηριστικά του. Σε αυτό το στάδιο διαπιστώσαμε ότι έχουμε αρκετά γνωστικά κενά όσον αφορά την ίδιο το φυσικό φαινόμενο του σεισμού και ζητήθηκε από τους εκπαιδευτικούς μια παρουσίαση πληροφοριών καθώς ο χρόνος δεν επέτρεπε την συλλογή και επεξεργασία θεωρητικών πληροφοριών. Κατά την διάρκεια της παρουσίασης που έγινε με την επιμέλεια της κ Σίμου Ιωάννας ΠΕ04.01 ,έγινε διεξοδική ανάλυση του τρόπου δημιουργίας των διαφόρων ειδών σεισμού ,των διαδιδόμενων κυμάτων και των περιοχών ιδιαιτέρου σεισμικού ενδιαφέροντος συμπεριλαμβάνοντας και την Ελλάδα. Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Θεωρητική Ανάλυση Εργασίας Εξερευνητικό στάδιο : Επαφή με το υλικό ερευνώντας τα χαρακτηριστικά του. Μαζί με τον εκπαιδευτικό Φυσικής Τσιαστούδη Δημήτριο ΠΕ 04.01 έγινε η θεωρητική ανάλυση της κατασκευής που επιλέχθηκε για κατασκευή. Αναλύθηκε το κατασκευαστικό στάδιο, καταγράφηκαν τα απαραίτητα υλικά και τα απαραίτητα εργαλεία. Παράλληλα εξερευνήθηκαν οι αρχές λειτουργίας της και συνδέθηκε με τα ανάλογα γνωστικά αντικείμενα φυσικής. http://www.instructables.com/id/Arduino-and-Plotly-Based-Seismograph/ Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Θεωρητική Ανάλυση Στάδιο Επεξεργασίας : Επεξεργασία πληροφοριών και δράση για την επίλυση προβλήματος που επιλέχτηκε. Οι μαθητές χωριστήκαμε σε δύο ομάδες ανάλογα με τα ενδιαφέροντά μας έτσι είχαμε τους «μηχανικούς» και τους «ηλεκτρονικούς». Οι μηχανικοί ανέλαβαν την συλλογή υλικών και την κατασκευή του μηχανικού τμήματος ενώ οι ηλεκτρονικοί την κατασκευή του ηλεκτρονικού κυκλώματος και του προγραμματισμού του επεξεργαστή. Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Κατασκευή Στάδιο Επεξεργασίας : Επεξεργασία πληροφοριών και δράση για την επίλυση προβλήματος που επιλέχτηκε. Οι «μηχανικοί» Αναστασιάδου Σταματία, Μαγαλιός Ραφαήλ. Συνέλλεξαν τα υλικά τα έκοψαν στις απαιτούμενες διαστάσεις ενίοτε και με την βοήθεια των γονέων τους. Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Κατασκευή Ειδικότερα : Απαιτήθηκε η κατασκευή της παρακάτω διάταξης Που με την σειρά της χωριστικέ σε τρία επιμέρους βήματα. Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Κατασκευή Στην ξύλινη κατασκευή Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Κατασκευή Στην «ηλεκτρομαγνητική κατασκευή» Στην τοποθέτηση δηλαδή ενός πηνίου ,εντός του οποίου θα δημιουργείται μεταβαλλόμενο μαγνητικό πεδίο εξαιτίας της κίνησης ενός μαγνήτη που στηρίζεται από την ξύλινη κατασκευή και λαμβάνει την δόνηση του σεισμού. Πήραμε ένα ισχυρό μαγνήτη από ένα παλιό χτυπημένο δίσκο του σχολείου. Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Κατασκευή Παράλληλα η ομάδα των «ηλεκτρονικών» κατασκεύασε στο πρώτο στάδιο το ηλεκτρονικό κύκλωμα καταγραφών. Χρησιμοποιώντας μία πλακέτα Arduino και ενός ενισχυτή LM 386N ο οποίος και μας καθυστέρησε σημαντικά στο να βρεθεί. Απαιτήθηκε εκτενή έρευνα αγοράς στο δίκτυο και τελικά βρέθηκε τελευταία στιγμή ! Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Κατασκευή Και στο δεύτερο στάδιο το «λογισμικό» Το οποίο παρέχονταν έτοιμο από την ιστοσελίδα του έργου .Η ομάδα εξήγησε την λειτουργία του ,τις μεταβλητές ,την κατανομή των επαγόμενων τάσεων, τις εισόδους και τις εξόδους που χρησιμοποιεί. Εν γένει μετά την παραμετροποίηση της συσκευής, η τάση που λαμβάνεται στην είσοδο Α0 της πλακέτας κατανέμεται σε 1024 βαθμίδες και η αντίστοιχη βαθμίδα τάσης δίνεται ως πληροφορία εξόδου. Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Κατασκευή Τα έργα τον δυο ομάδων συναρμολογήθηκαν και εν τέλει παράχθηκε ο σεισμογράφος μας. Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Αποτελέσματα «Είδαμε τους ήχους της Γής» Ο σεισμογράφος μας μετά την παραμετροποίηση είναι ικανός να καταγράψει ακόμα και ένα πήδημα ατόμου όπως προτείνονταν και από την σχετική βιβλιογραφία. Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Αξιολόγηση Μετά την κατασκευή διαπιστώσαμε ότι: Οι γνώσεις μας πλέον είναι πολύ καθαρότερες και πλουσιότερες σε ότι αφορά το ίδιο το φαινόμενο αλλά και τον τρόπο καταγραφής του. Διαπιστώσαμε την αποτελεσματικότητα του τρόπου εργασίας μας σε ομάδες με καθορισμένους ρόλους ,καθώς καταφέραμε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα από την στιγμή που μας ανακοινώθηκε ο διαγωνισμός να φέρουμε εις πέρας το έργο.(20 μέρες) Διαπιστώσαμε ότι μέσω του project του Γεωδυναμικού ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών της Ελλήνο - Γερμανικής Αγωγής και της δίψας των εκπαιδευτικών μας, καταφέραμε να προσεγγίσουμε αντικείμενα των Φυσικών επιστημών όπως αυτό της μαγνητικής επαγωγής με ένα πιο ευχάριστο, παιγνιώδη και δημιουργικό τρόπο. Κάναμε παραλληλισμούς με το ακουστικό βαρηκοΐας που χρησιμοποιούμε ,την λήψη και μετάδοση κυμάτων. Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος Περαιτέρω Ανάπτυξη –Κοινοποίηση Αποτελεσμάτων Μετά από συζήτηση σκεφτήκαμε κάποιες επεκτάσεις της συσκευής: Την χρήση της Pyhton για οπτική αναπαράσταση των καταγραμμένων δονήσεων. Το να μπορεί να ξεχωρίζει εγκάρσιες από επιμήκεις ταλαντώσεις, ίσως με αντικατάσταση του νήματος με ελατήριο. Την πάκτωση της συσκευής στο έδαφος ώστε να αυξήσουμε την ακρίβειά της. Την μέτρηση γενικών δονήσεων στα κτήρια. Συγκεκριμένα αποφασίστηκε να αιτηθούμε στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ την μέτρηση δονήσεων στην κερκίδα της Τούμπας κατά την διάρκεια ποδοσφαιρικού αγώνα. Αλλά και την κοινοποίηση των αποτελεσμάτων της εργασίας μας με : Την δημιουργία παρουσίασης για την συμμετοχή στον Διαγωνισμό. Την ανάρτηση Βίντεο του project με επεξήγηση στη Νοηματική γλώσσα για πληροφόρηση της κοινότητας Κωφών. Την πρόταση δημιουργίας αντίστοιχων project σε σχολεία Κωφών στην Ευρώπη με σκοπό την συμμετοχή σε δίκτυο. Deafquake Ειδικό λύκειο Κωφών και Βαρήκοων πανοράματος

Ευχαριστίες Εκ μέρους των εκπαιδευτικών Δημήτρη και Ιωάννας θέλουμε να μεταφέρουμε τις ευχαριστίες των Ραφαήλ, Ματούλα, Μύριον, Χρήστο, και Κωνσταντίνου, προς την οργανωτική επιτροπή του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και της Ελλήνο -Γερμανικής Αγωγής αλλά και όσους άλλους συνετέλεσαν ώστε να μας δοθεί το έναυσμα για την παραπάνω δραστηριότητα. Είμαστε σίγουροι ότι με παρόμοιες προσπάθειες θα δημιουργηθούν οι απαραίτητες σεισμικές δονήσεις που θα οδηγήσουν στην δημιουργία του εκπαιδευτικού συστήματος που όλοι θέλουμε. Θα χαρούμε να συμμετέχουμε και στις επόμενες δράσεις σας!!!