ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ : ΗΘΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΑΡΧ. ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΨΥΧΟKOIΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ Μάθημα 2
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία ( Project ) Τμήμα : ΒPr ~ 3
Δομή του Νέου Προγράμματος Σπουδών Γενικού Λυκείου Απρίλιος- Μάιος 2011 ΤΑΣΟΥΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Ερωτήσεις Multiple choice Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Ο ρόλος της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΙΙ
Οι 12 Προτροπές προς Έλληνα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Εξάντας Ελλήνων Δικαιοσύνη Επιβράβευση του Καλού Πολίτη η Δικαιοσύνη. Επιβράβευση του Καλού Πολίτη η Δικαιοσύνη. Αντώνιος Περιπατητής.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
ΠΑΙΔΕΙΑ. Προϋποθέσεις σύγχρονης εκπαίδευσης  εκπαιδευτικοί με υψηλή επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση  σύγχρονο περιεχόμενο σπουδών  κατάλληλη.
Αρχαία Ελληνικά ΙΙ Επιλογικές παρατηρήσεις. Κομβικό σημείο: σύγκριση αρχαίων ελληνικών απόψεων και χριστιανικών για τα ίδια θέματα.
Διαγραμματική θεώρηση της έννοιας
Για το πρόγραμμα Διαχείρισης Εκκλησιαστικών Κειμηλίων.
Φιλοσοφία & Γράμματα Αυτό που ονομάζουμε Βυζαντινή Φιλοσοφία, αποτελεί μια άρρηκτη ενότητα της ιστορίας του δόγματος και της χρήσης της ζωντανής φιλοσοφικής.
13. Χριστιανισμός – Ελληνισμός : μια ιδιότυπη συνάντηση
1.4 Ο πολιτικός - Οι ιδιότητες του πολιτικού
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
Οι σκέψεις των Σοφιστών για τους νόμους και το δίκαιο
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό Μοντέλα ηθικής ανάπτυξης Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
«Η εικόνα της ‘Ευρώπης’ και του ‘Άλλου’ στο σχολείο και στα σχολικά εγχειρίδια» « Ευρωπαϊκή Διάσταση στην εκπαίδευση. Όψεις, θεωρήσεις, προβληματισμοί,
ΜΑΘΗΜΑ 1 – ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
Η πολιτική κουλτούρα Η πολιτική κουλτούρα συντίθεται από τις στάσεις, τις πεποιθήσεις, τις αντιλήψεις, τα συναισθήματα και τις αξίες που σχετίζονται με.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ RICHARD CLOGG Φοιτητριες: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
Φιλοσοφία-Ηθική Ευάγγελος Αλμπανίδης.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Το ευ ζην απο την αρχαιοτητα μεχρι σημερα
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ETTA HOLLINS “Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ.
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
Ενότητα 1.2 «Οικογενειακή αγωγή».
Σχολειο ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ;
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
8.6. Πολιτισμικά χαρακτηριστικά της Ε.Ε.
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Εφηβεία Επιμέλεια: Πετράκου Ελένη.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Οι 12 Προτροπές προς Έλληνα
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Εργασία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΑΞΗ Γ1 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΣΤΡΑΤΗΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
1η Θεματική Ενότητα: Παιδεία
Ιστορία των Αστερισμών
Κεφάλαιο 1 Ο Πολιτισμός των Ελλήνων. Τι είναι πολιτισμός; Πολιτισμός είναι οτιδήποτε δημιουργεί ο άνθρωπος, δηλαδή η γλώσσα, η παιδεία, η θρησκεία, οι.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ : ΗΘΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΑΡΧ. ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ: ΓΕΩΡΓΙΑ Θ, ΤΖΕΝΗ Φ. Γ2

Η αρχαία ελληνική σκέψη στήριξε τον ελληνικό πολιτισμό στις ηθικές αξίες: θρησκεία – ταφικά έθιμα(σημαντικότερη θέση στο σύστημα των αξιών) οικογένεια, προάσπιση πατρίδας, ελευθερία, ομόνοια, οικονομία, φιλία, φιλοξενία, ειλικρίνεια, δικαιοσύνη, φιλαλληλία, ισότητα μεταξύ των ανθρώπων, αυτοκυριαρχία, πειθαρχία, εντιμότητα , ήθη & έθιμα, εκπαίδευση, καλό-κακό, δίκαιο- άδικο όλα αυτά αποτελούν τις κοινωνικές αξίες του παρελθόντος αλλά του σήμερα.

Οι αξίες αυτές μεταβιβάζονται στο κάθε άτομο διαμέσου φορέων κοινωνικοποίησης όπως οικογένεια, σχολείο, ΜΜΕ, παρέες, πολιτεία και πνευματικοί άνθρωποι. Όλες αυτές οι αξίες από την Αρχαία Ελλάδα παρέμειναν ανεξίτηλες στο πέρασμα των αιώνων μέχρι σήμερα, έχοντας υιοθετήσει τις περισσότερες από αυτές.

Ηθικές αξίες 1. ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, πολιτική, θρησκεία 2 Ηθικές αξίες 1. ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, πολιτική, θρησκεία 2.άνθρωπος τείνει προς τα άνω, εξυψώνεται, εξευγενίζεται 3. ο ηθικός προβληματισμός-μέλημα ζωής 4.έμφαση στην ηθική προσωπικότητα (Σόλων, Περικλής ,Κλεισθένης, Αριστείδης) 5.η έννοια του ‘’καλού και αγαθού’’ 6.η έννοια του ‘’ευ ζην’’, ‘’καλό’’, ‘’κακό’’, ‘’δίκαιο’’, ‘’άδικο’’ 7.η έννοια του μέτρου(μέτρον άριστον) 8.ευ αγωνίζεσθαι 9.ηρωισμός

Παιδεία-Εκπαίδευση: Δικαιοσύνη: Αρμονική καλλιέργεια του σώματος και του πνεύματος Παιδεία-Εκπαίδευση: Αποκατάσταση της ηρεμίας και της αρμονίας του κοινωνικού συνόλου Δικαιοσύνη:

Έννοια «μέτρου»: Φιλοξενία: Αποφυγή ακρότητας, αναλογία, όριο ανάμεσα στη υπερβολή και ακρότητα «μηδέν άγαν» «παν μέτρον άριστον» Έννοια «μέτρου»: Υψίστη αρετή σημαντική ηθική υποχρέωση, η παροχή φιλίας προς τους ξένους. Φιλοξενία:

Βιβλιογραφία- Πηγές: http://www.philenews.com/el-gr/f-me-apopsi-eponymes-gnomes/385/161543/i-ennoia-ton-ithikon-axion http://www.eben.gr/wp-content/uploads/2014/12/anna_nikolaidi.pdf http://eapilektoi.blogspot.gr/2010/08/10.html http://www.mariakappou.gr/analiseis_ennoiwn/docs/triti_lykeiou/%CE%91%CE%A1%CE%A7%CE%91%CE%99%CE%9F%CE%A3-%CE%95%CE%9B%CE%9B%CE%97%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3-%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%99%CE%A4%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A3.pdf